Holland Casino Venlo

Zondag 17:00 - 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Holland Casino Venlo

Fam.ruijs R.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
We hebben gezellig en lekker gegeten in een leuke atmosfeer en met prettige bediening.
Phuong D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk gegeten en gezellig,
Daniëlle V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Het eten is altijd lekker en goede service.
Prijs / kwaliteit verhouding is ook prima.
Alcohol (wijn) is mijn inziens wat prijzig.
Nix N.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Lekker Bourgondische gegeten in een juiste prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijke bediening en koks die in een open keuken een mooi product op tafel zetten. Wij hebben al vaker gehoord dat het eten goed is bij Holland casino Venlo dus wilde we het zelf ook wel eens meemaken. Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar!
Geoffrey B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Het was een heerlijke avond uit. De bediening in het restaurant deed het fantastisch ! Het eten was voortreffelijk ! We komen snel weer terug !
Mfmgijsberts G.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
2 van de 4 hadden een drie gangen menu. Het voorafje, zalm met aardappelsalade was heerlijk. De hoofdgerechten waren ook goed, echter was het portie zuurvlees erg karig. Helaas was de bediening niet oké. Los van het feit dat ze tot twee keer toe bestek liet vallen, vergat ze ook bij de andere twee het nagerecht op te nemen, waardoor we uiteindelijk apart van elkaar, ons toetje konden opeten. " ik had het misschien wel kunnen opnemen" was haar reactie. Haar collega, zat er meer mee.
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2014
Redelijk goed gegeten bij Holland Casino Venlo. De hoofgerechten (kipsaté en casino burger) smaakte goed, presentatie van de saté was matig. De bediening was onvoldoende, met slechts 1 serveerster (rond etenstijd) werden wij na het serveren van het hoofdgerecht helemaal vergeten en daarom besloten om geen nagerecht meer te bestellen. Pas later bij een andere, vriendelijke medewerker de rekening gevraagd. Wel nette compensatie in vorm van een drankje van het huis ontvangen. Decor is OK.