Holland Casino Venlo

Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Mfmgijsberts .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
2 van de 4 hadden een drie gangen menu. Het voorafje, zalm met aardappelsalade was heerlijk. De hoofdgerechten waren ook goed, echter was het portie zuurvlees erg karig. Helaas was de bediening niet oké. Los van het feit dat ze tot twee keer toe bestek liet vallen, vergat ze ook bij de andere twee het nagerecht op te nemen, waardoor we uiteindelijk apart van elkaar, ons toetje konden opeten. " ik had het misschien wel kunnen opnemen" was haar reactie. Haar collega, zat er meer mee.
Elroca .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
De tournedos met pepersaus was weer heerlijk en de krieltjes in roomboter gebakken zijn een klasse apart. Een vriendelijke bediening maakte het feest compleet.
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2014
Redelijk goed gegeten bij Holland Casino Venlo. De hoofgerechten (kipsaté en casino burger) smaakte goed, presentatie van de saté was matig. De bediening was onvoldoende, met slechts 1 serveerster (rond etenstijd) werden wij na het serveren van het hoofdgerecht helemaal vergeten en daarom besloten om geen nagerecht meer te bestellen. Pas later bij een andere, vriendelijke medewerker de rekening gevraagd. Wel nette compensatie in vorm van een drankje van het huis ontvangen. Decor is OK.
Elroca .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2013
Een prima keuken. Carpaccio goed van smaak , biefstuk perfect zoals besteld, saignant en warm en met de krieltjes in roomboter gebakken (ipv de gebruikelijke frites) hebben zij mijn hart gestolen.
Bediening vanaf ontvangst , begeleiding naar de tafel en verdere service tot afscheid ,vriendelijk.
Hier al heel vaak geweest en zullen beslist terugkomen.