Holland Casino Valkenburg

Cauberg 28 6301 BT Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Holland Casino Valkenburg

NathalieHoe .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Op een donderdagavond hier gegeten. De dagschotel.
Rijst met kip kerrie. Gewoon lekker, niets bijzonders.
Restaurant heeft een zeer klassieke inrichting, mag wel wat gemoderniseerd worden. Fantastisch uitzicht. Aardige bediening.
Marcel120981 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Restaurant heeft mooi uitzicht over de heuvels, het eten was prima zoals altijd eigenlijk bij Holland Casino. Vriendelijk personeel, dus zeker een leuke optie om te gaan eten! In het restaurant van het casino hebben ze ook betere wijn dan in de bar.
Papaluichi A.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Leuk restaurant met schitterend uitzicht, goede service. Heerlijke gerechten, voor ieder wat wils. Één groot minpunt vond ik dat de witte houtgelagerde wijn veels te koud was maar de rode weer veels te warm! En ondanks dat er 2 klimaatkasten staan is de rode wijn echt veels te warm op een warme dag. Nog onbegrijpelijker vind ik dat ze de Spa blauw in de klimaatkasten hebben liggen i.p.v. de rode wijn.... en die flessen Spa blauw gaan zodra er een tafel opnieuw ingedekt wordt op tafel zodat deze gewoon weer warm wordt. Gekker verzin je het niet! Voor de rest helemaal goed.
Mfmgijsberts .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Lekker gegeten, vlotte bediening. Het tochtje wel op een aantal plekken. Dit was wat minder. De saté was heerlijk mals.
Triplex .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Ik begin bij een klein minpuntje. Ruim een week geleden een reservering geplaatst voor vier personen. Heel vervelend, de reservering was niet geplaatst maar..... opgelost, we kregen alsnog een tafeltje zoals gewenst. Heel goed!
Nu het eten. Wij waren met ons viertjes en iedereen was dik tevreden. De kreeftensoep met gamba's, verrukkelijk! Oh ja, dessert? Blauwebessen taartje met witte chocolade? Een absolute aanrader.
We komen beslist nog eens terug, ook onze vrienden.
HCJM K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2014
Restaurant Le Jardin Holland Casino Valkenburg aan de Geul: CHAPEAU!
Ondanks dat er wat er wat was misgegaan met de reservering van een week eerder voor een tafel aan het raam met uitzicht, werd dit op een vriendelijke en professionele wijze opgelost en kregen we de mooiste tafel toegewezen aan het raam!
De menukaart zag er goed uit maar we zagen dat er een “Aspergemenu” aangeboden werd die er zeer veel belovend uitzag. De mevrouw die ons op een zeer professioneel en vriendelijke wijze bediende zei dat we er geen spijt van zouden krijgen. Dit was inderdaad het geval!
Het was in een woord perfect! Een zeer goed op elkaar afgestemd menu. Een menu waar zowel de asperges, het vlees als de vis tongstrelend op elkaar was samen- en afgesteld. De verfijnde smaken van de gerechten waren werkelijk perfect. Dit gold zowel voor de amuse, voor- , en hoofdgerecht! Het nagerecht was “De kers op de taart”. Een werkelijk oogstrelend samengesteld bord met heerlijk vers roodfruit (o.a. rode besjes, framboos en aardbij) met asperge-ijs, chocolade crunch en een stroop van “Brands” Lentebock . Een groot compliment aan de keukenbrigade voor het zeer goed samengesteld-, zeer smakelijk - en verrassend menu. Maar zeker ook een zeer groot compliment voor de bediening. Met name de mevrouw die ons bediende aan tafel. Ze hield onopvallend op afstand alles heel goed in de gaten en was zeer service- en persoonsgericht. Door de wijze van haar bedienen voelden we ons zeer welkom. Resumerend: we hebben werkelijk een heerlijke, smakelijke en gezellige avond gehad!
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2013
In het restaurant "Le Jardin" van Holland Casino Valkenburg gegeten, waar je aan het raam of op het terras een erg mooi uitzicht hebt over het Limburgse landschap. Het Classic menu gekozen en het smaakte goed en de service was prima. Het tweede Classic menu (t.w.v. €27) was zelfs gratis voor ons vanwege de Favorites-gasten actie! Helemaal top!
Cwil .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2013
Gezellig restaurant waar kwaliteit wordt geserveerd. Vriendelijke en pro-actieve bediening. Wij hebben gisteren heerlijk van het zonnetje kunnen genieten op het terras, met prachtig uitzicht over het Limburgse Heuvelland. Hier komen wij zeker terug, wanneer wij nogmaals een bezoek brengen aan Holland Casino Valkenburg. Tip! Vraag een tafeltje aan het raam, of ga met lekker weer op het terras zitten.
Margie M.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2012
Hebben hier alleen een hoofdgerecht gegeten met 4 personen, 2x ossehaas puntjes met peperroomssaus, 1x kipsate met frites en 1x lamsrack met gegrilde groentjes. De service is goed hier niets is te veel als je er iets bij wilt hebben. Alleen 1 min punt de sate is goed van smaak maar te weinig voor de prijs! Op de rest niets op aan te merken.