Holland Casino Utrecht

Voordelig
Lang
Wandav .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gaan hier vaak een hapje eten. Over het algemeen is het eten hier goed. De bediening is ook vriendelijk maar het wisseld heel erg. Steeds nieuwe gezichten. De communicatie naar de keuken laat ook soms te wensen over. Twee keer deze avond dat het niet doorgekomen was in de keuken. Voor de rest is de prijs kwaliteit verhouding in orde.
Tom W.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Ik had een arrangement gewonnen en zodoende mocht ik hier eten,nou ik kom zeker nog is.Zeer vriendelijke bediening,heerlijk gegeten,zeker de tournedos.Hoop snel weer terug te gaan.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Een eenvoudige kaart om even een hapje tussen het "gokken" door te eten. De kwaliteit, opmaak en smaak van onze gerechten was matig. Waarom nou altijd weer 2 aardappelgerechten en geen groente of sla? De saté was nauwelijks zichtbaar door een enorme berg satésaus, de biefstuk was wel mals maar de pepersaus leek wel uit een pakje te komen. Helaas niet meer de ambiance van vroeger. De vriendelijke bediening kon dat helaas niet goedmaken.
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Afgelopen vrijdag hier heerlijk gegeten.

Eenvoudige kaart maar de gerechten zijn prima in orde.

Biefstuk was goed lekker mals en goed aan gekleed met frietjes en heerlijke aardappeltjes.

Ook het nagerecht was echt heerlijk.

Bediening was dik in orde vlot en correct.
Het decor is natuurlijk altijd geweldig je kijkt uit op de spelende mensen bij de Roullette tafels en BlackJack en Poker.
Facinerende omgeving dus.

Talitha B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Ik vond het een verrassing. Heerlijke gegeten in leuke omgeving. Het actieve van de spellen op de achtergrond in een prachtig restaurant waar je gezellig kunt kletsen terwijl je geniet van het heerlijke eten.
De kaart is tegelijk vernieuwend als vertrouwd dus er is voor iedereen een perfect gerecht.
De service was voortreffelijk!

Al met al genoten!!
Rina V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Het eten hier is goed, alhoewel de portie groente de afgelopen jaren wel kleiner is geworden, zeker vergeleken met de hoeveelheid aardappelen/frites die je erbij krijgt. Maar de kwaliteit van wat ze serveren is goed en goed klaargemaakt. De keuze voor de vegetariër is helaas wat klein, nl. maar één gerecht. De service is altijd uiterst vriendelijk.
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Al in verschillende restaurants van Holland Casino gegeten. Deze in HC Utrecht beviel ons prima. Goede gerechten (biefstuk, zalm en saté), mooi sfeervol en modern decor en erg nette bediening. De zitplaatsen bij de roltrap vonden we echter wat minder gezellig aandoen.
Marcel120981 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Prima gegeten, echter werd de sfeer door een uiterst vervelende discussie met personeel tot dieptepunt gebracht. Nog nooit zo vervelend behandeld. Ook beklag over gedaan maar weinig reactie.
Beste Marcel, bedankt voor uw recensie en vervelend om te vernemen dat u op 29 mei jl. zo'n slechte ervaring heeft gehad met onze bediening. Wij verzoeken u vriendelijk om contact op te nemen met onze keukenmanager.

Reactie van proever:

Beste Holland Casino Utrecht,
Aangezien de discussie en onredelijke behandeling plaatsvond met de restaurantmanager weet ik niet wat de keukenmanager op dit moment nog kan doen (en hoe kan ik hem bereiken). Heb na de ervaring ook nog met de casinomanager (althans dat zei hij) gezeten. Het was op de avond dat marianne weber optrad. Door de eindeloze discussie hebben we het optreden ook nog gemist. Onze ervaring os dat er totaal geen gevoel voor horeca bij dit casino heerst. Er kan altijd iets fout gaan, maar los het op en ga me niet als een kleuter van 3 behandelen. Hier ging het om een voucher die aangaf dat we meer punten zouden krijgen dan we uiteindelijk kregen, jammer dat dit fout ging, maar als diamond member verwacht je dan toch betere service. Uiteindelijk werd afgesloten door de casinomanager dat hij 'het goed zou maken' maar ook daar hebben we weinig van gemerkt want dat ene drankje had ik met mn diamond pasje zelf ook kunnen halen. Ben er nu ik dit schrijf nog steeds ontevreden over en erg teleurgesteld in HC Utrecht. Groeten M.J. van Grootel

anf 2e reactie van restaurant:

Beste Marcel, wij hebben het voorval nagevraagd bij de betrokken medewerkers. Wij waren van mening dat wij door middel van verschillende gesprekken met uitleg over de drukfout (en de verstuurde rectificatie hierop), een dessert, een hapje en een drankje u enigszins naar tevredenheid gecompenseerd hadden. Vervelend om te lezen dat u ondanks dat ontevreden en teleurgesteld blijft.
Laura-v-waart .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Mijn vriend kreeg bij het voorgerecht het verkeerde voorgerecht.. Mijn varkenshaas was aan de ene kant op een haartje na verbrand.. (dus te hard doorgebakken)
Beste Laura, wij willen graag met u in contact komen betreffende uw restaurantervaring. U kunt hiervoor bellen naar het casino en vragen naar de horecamanager.
LarsNL .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Eten is absoluut niet bijzonder. Kipsate was nog rauw en teruggestuurd naar de keuken. De overige gasten hadden het eten al op wanneer een nieuw bord kipsate werd geserveerd. Er is 5maal om peper en zout gevraagd voor het eindelijk werd gehaald. De biefstuk was ok, maar had weinig smaak. Groot fan van Holland Casino zelf, maar eet liever eerst buiten de deur.
Elroca .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2013
voorgerecht :soep was koud. biefstuk saignant kwam door als doorbakken en taai groenteratatouille niet gaar. Onze klachten werden niet opgelost maar afgedaan met een 'jammer'. Bediening (4) was erg druk bezig onderling maar niet met gasten, bovendien erg nonchalant en arrogant. 1 pluspunt : de aardige bardame ; zeer vriendelijk en Always smiling.