Holland Casino Scheveningen

Kurhausweg 1 2587 RT Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Holland Casino Scheveningen

Vers & exclusief

Holland Casino Scheveningen is de ideale basis om even tot rust te komen. Zeker in de wereld van entertainment en spanning. Geniet van regionale en verse producten en heerlijke Franse gerechten. Let op: voor dit restaurant moet je minimaal 18 jaar zijn en een geldig legitimatiebewijs is verplicht!

Meer informatie over restaurant Holland Casino Scheveningen

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Ingridhonig .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Vorige week bij Holland casino gegeten.
Wat een gezelligheid, wat een geweldige bediening maar bovenal wat
een fantastisch eten. ( de kreeft was subliem)
Aanrader voor iedereen !!!!!
We komen zeer zeker een keer terug.
Iwan .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Lekker een ondergrondje gelegd voor avondje gokken. Modern strak ingericht met prima service. Het eten was net voldoende! Ik zal de volgende keer liever ergens op de boulevard wat gaan eten, een missertje ;)
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Prima gegeten bij HC Scheveningen. Goed bereide carpaccio, lekkere salade met kip, goede hamburger en lekkere kabeljauw. Verse producten met zorg en professioneel bereid. Bediening vlot, professioneel en vriendelijk. Tempo hoog maar passend. Prijs prestatie verhouding is uitstekend.
Wout K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Altijd een bijzonder sfeertje en het eten is super, verleden jaar omstreeks deze tijd was ik helemaal niet te spreken over de bediening. Dat is nu heel anders de bediening was zeer goed, behulpzaam en onderhoudend. Fantastisch een absolute aanrader.
Louk D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Eerder wat eenvoudige gerechten van een uitstekende kwaliteit en opmaak. Vooraf een heerlijke carpaccio met truffelsaus. Uitmuntend dun gesneden vlees. Mijn disgenoot genoot van een heerlijk en ook mooi opgediende soep. Hoofdgerecht was fish en chips, op zijn Engels. De vis was voortreffelijk en de frites uitstekend, mooi knapperig en geel van kleur. Voorts als hoofdgerecht viskoekjes. Een misschien wat ouderwetse schotel. Uitstekend bereid en uitstekend van smaak. Eerbij mooi knapperige groentes. Het dessert, surprise van de chef, was enigszins teleurstellend. Rommelig en een beetje zwaar. Prima glas witte wijn. Zeer vriendelijke en efficiënte bediening. Zeer veel value for money, een driegangendiner voor € 27,-.
Stavros T.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Op advies van Henk die werkzaam is in het restaurant van Holland casino heb ik gekozen voor de saltimbocca die deze week het week menu is. Het eten was heerlijk! Eens wat anders en daar houd ik persoonlijk van. Het personeel van Holland casino is altijd vriendelijk. Ik en mijn vriendin komen wekelijks terug voor de sfeer die hier hangt en voor het lekkere eten die hier altijd wordt geserveerd.
Charmaine V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Altijd lekker eten bij Holland Casino Scheveningen. Kom hier vaak puur en alleen om een hapje te eten, zonder te gokken. De schnitzel die nu sinds een aantal maanden op de kaart staat is zo onwijs lekker en het is een enorm groot stuk vlees. Ook de saus die ze erbij serveren is heerlijk. Service altijd prima, attente bediening.
Mosco .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Met mijn vriend gaan eten en hadden allebei het menuecht een aanrader! Een zeer vriendelijke gastvrouw een een zeer vriendelijke.Goede prijs kwaliteit verhouding en een prachtige locatie. Ik kom er zeer zeker nog eens terug
Mschaik .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Gokje gaan wagen en kregen trek, we konden gelijk plaatsnemen in dit moderne restaurant wat bij het casino hoort, lekkere varkenshaas met lekkere chapeaus. Bediening prettig en formeel en niks was teveel, bedankt!
EMBeZon .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
We melden ons zoals gewoonlijk bij de bediening voor een tafel voor twee, niet gereserveerd. Vroeger had je in dat geval de kans dat je een uurtje moest wachten op een tafel. Tegenwoordig niet meer (lang leve de crisis). De ambiance van dit casino-restaurant is prima. Nette bediening en leuke zitjes maken het dat we hier graag even aanschuiven voor een hapje en drankje.
De huiswijn (rood) vind ik er een van de betere. Andere restaurants die een huiswijn serveren mogen hier gaan vragen naar het merk. TOP !

De menukaart is niet uitgebreid maar kent voor ieder wat van zijn gading. Vis, vlees en zelfs vegetarisch is mogelijk. Daarnaast kent men ook regelmatig een special. Wij kozen voor de capaccio en soep vooraf en als hoofdgerechten de biefstuk en de zalm. Als nagerecht volgde dan nog voor beide een dame-blanche. Thee en koffie waren de afsluiters. Ook nu was het diner weer erg lekker. Borden worden mooi/netjes opgemaakt zodat het hapje er smakelijk uitziet.

De avond afgesloten met waat gokjes bij de diverse spelen en daar (bijna) ons diner 'terugverdiend'. Dat is leuk voor zo'n avond maar zonder een gokje te wagen kan je ook heerlijk eten in dit casino.

Aan te bevelen !
Dovb .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Zeer vriendelijke en goede service, eigenlijk gewoon perfect. We hadden ook heel snel ons eten, terwijl er toch wel wat mensen zaten. Hoofdgerechten fish and chips en varkenshaas met champignon roomsaus. Wat een heerlijk en zacht vlees met lekkere saus. De vis was ook goed. Het decor is erg mooi, het straalt klasse uit. Er hangt een gezellige rustige sfeer. Ik raad het zeker aan om hier te eten, als wij weer in de buurt zijn komen we zeker terug.
Missyvje .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Meerdere keren hier gegeten. Tijd voor een recensie. Altijd een kaart met veel keus, alles is even lekker. Nog nooit iets gehad wat niet lekker was. Voor 27 euro een driegangen menu, borden goed vol, dus niet duur. Personeel zeer vriendelijk en snel, altijd in voor een grapje of een praatje. Ook als je niet komt gokken kan je hier prima eten.
Hun carpaccio is echt heerlijk. ( en veel )
Tafeltje on- line reserveren gaat altijd goed.
Phil K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Wij hebben vorige week hier gegeten , we hadden ons er weer op verheugd omdat we weten dat er zeer veel aandacht aan het eten word gegeven snelle service en echt goed eten .
De Casino burger is over heerlijk goede saus en en superrr mals .
Ook zeer vlot met het dessert en erg leuk ook om praatje met het personeel te maken , aardige mensen ....
tot ziens tot gauw
wij hebben genoten
Ferdym .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
De sfeer is hier erg goed. Een mooie trendy zaak. Modern chique en tikje allure. .Bij het raam zaten we wat natuurlijk wel het mooiste uitzicht geeft. Maar ergens anders in de zaak is het ook goed toeven. De mensen van holland casino zijn altijd erg vriendelijk en service gericht en maken altijd een leuk praatje. Het eten is kwalitatief hoog voor een erg redelijke prijs. De Tournedos was heel goed en erg goed gemaakt. De ge bakken aardappels verrukkelijk! Alles klopt. De wijn is erg goed gekozen. Kortom: top ambiance en erg lekker gegeten met vriendelijk personeel. Tip! Als je reserveert kost het je GEEN entree geld. Heb je een favorite kaart dan sowieso niet. Scheelt weer 5,- per persoon. De entertainment staat voor je maar je kan uiteraard als je er niet van houdt daarna gewoo weer weggaan.
Drobb .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2015
Heerlijk gegeten in het Casino! Onze casino burger was een rijkelijk gevulde burger met groene asperges en een truffelsaus. Heerlijke wijntje erbij en vriendelijke bediening!
Rachel J.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
Zo, wat waren de mensen van Holland Casino geïrriteerd zeg! Alsof ze iets hebben tegen buitenlanders. Ik werd ten eerste niet fatsoenlijk begroet en toen we aan tafel schoven kon er geen lach van de bediening af. Tafel werd niet gepoetst, de kringen van de vorige drankjes waren nog duidelijk te zien!!! Eten was goed maar wanneer we nog een drankje wouden bestellen was de bediening nergens te vinden??? Al met al slecht, ik kom NOOIT meer terug.
Charmaine V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Hier eet ik eigenlijk elke week wel een keer. De keuken is tot laat open en daarom is het na tot laat gewerkt te hebben altijd fijn om hier nog te kunnen bestellen. De service is geweldig, het personeel valt echt niets op aan te merken. Het decor is ook erg mooi, je kijkt als je aan het raam zit uit op het Kurhaus en hebt een fantastisch uitzicht. Het restaurant zelf ziet er luxe uit met een mooie open keuken. Het eten is er ook heerlijk, vooral de zalm met seizoensgroenten is erg lekker. Ook de risotto smaakt prima. Jammer dat de witte huiswijn is veranderd, vond de oude lekkerder en was 3.90 per glas en tegenwoordig is het 4.50 per glas (een aardig groot verschil dus). Ik zal hier met regelmaat blijven komen omdat het altijd weer een gezellige avond uit is met goed eten en een goede service.
Rain .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2015
Afgelopen maandag hebben we hier gegeten en het was heerlijk. Het was niet druk, dus we mogen zelf een plek uitkiezen. We hebben een driegangen menu besteld en dat was heerlijk. Alleen bij de soep vond ik het een beetje zout, maar het was wel lekker. De bediende was ook heel vriendelijk.
Saskia-37 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Avondje gokken en kregen ineens trek. Plaatsgenomen voor een vlug sateetje , want we wouden natuurlijk verder met ons spelletje. Sate was wel lekker, niks bijzonders of aparts erbij dat was wel jammer. Service uitermate vriendelijk en hield ons vrolijk ondanks ons verlies die avond. Voor een snelle hap tussen het gokken door is het lekker, ook de prijs kwaliteit ligt goed hier. En het decor is vernieuwd niet te lang geleden, en dat heeft het casino heel goed en trendy gedaan!
Detabase .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2015
Uitstekend eten voor een eerlijke prijs. Sinds gisteren hebben ze een nieuwe kaart en hier een culinaire wandeling doorheen gehad. Prima witte wijn erbij en goede bediening.