Holland Casino Scheveningen

Kurhausweg 1 2587 RT Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
      Vanille-ijs & Chocolade
      Koffie & Zoetigheden

Over het restaurant Holland Casino Scheveningen

Vers & exclusief

Holland Casino Scheveningen is de ideale basis om even tot rust te komen. Zeker in de wereld van entertainment en spanning. Geniet van regionale en verse producten en heerlijke Franse gerechten. Let op: voor dit restaurant moet je minimaal 18 jaar zijn en een geldig legitimatiebewijs is verplicht!
U bent van harte welkom in al onze vestigingen.
Kijk voor meer informatie en onze voorwaarden op https://www.hollandcasino.nl/onze-spelregels/entreevoorwaarden

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Holland Casino Scheveningen

Station Den Haag of Scheveningen
  • Kom je met de auto?
    Dichtbij het casino bevinden zich drie parkeergarages. Deze zijn zeven dagen per week, 24 uur per dag open. Ons advies is om de Parking Strand te gebruiken op de Zwolsestraat.
  • : Parking Strand, Zwolsestraat (ons parkeeradvies) / Parking Nieuwe Parklaan / Parking Kurhaus, Gevers Deynootweg

Maandag t/m Zondag van 17.00 tot 01.30 uur.

Uitmuntend

Dick V.
Wederom fantastisch gegeten
Ria M.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2019
Het eten was voortreffelijk en de bediening ook, we hebben ervan genoten.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2019
Super lekker eten en vriendelijke bediening.
S. K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Heerlijk gegeten met de ah-actie. Vlotte, vriendelijke bediening. Soms ietwat gehaast. Ruime keuze vd kaart.
T.C.M B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
We hebben weer heerlijk gegeten en een gezellig avondje in het casino gehad. We hadden carpaccio vooraf en als hoofdgerecht me man biefstuk met pepersaus wederom heerlijk ik had zalm met zuurkool en spekjes erdoor het was weer heerlijk nagerecht dame blanche en me mannetje panna cota smaak banaan en vruchten erbij
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Heerlijk gegeten, de carpaccio is een aanrader! Vriendelijk personeel en goede service. Ondanks de grote drukte werden de gerechten snel geserveerd. Voor herhaling vatbaar!
Pieternella H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
super avond gehad....
Nancy K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
De ober was behoorlijk gehaast, binnen 30 seconden vragen wat we wilden bestellen en toen we zeiden dat we nog de kaart wilden bekijken duurde het weer 20 minuten voordat er iemand langs kwam. We merkten dat ze alle andere mensen met de AH bon zo snel mogelijk weg wilde werken zodat ze meer geld konden verdienen met de tafel. Daarna ging het wel op een redelijk tempo. De ober leunde op de tafel en armleuning van onze stoelen wat we niet geschikt gedrag vinden voor een ober in een restaurant. Het eten zelf was wel echt onwijs lekker! Inrichting is ook mooi. Wel voor herhaling vatbaar, zeker voor deze prijs.
Margie B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Heerlijk met z’n vieren gegeten met de ah-actie. Voorgerechten waar je uit kon kiezen waren erg lekker. Als hoofdgerecht wilde ik biefstuk, rare. Toen het kwam was het medium tot welldone gebakken. Gelukkig zag onze bediening het direct en haalde meteen mijn bord weg voor een nieuwe biefstuk. Dus dat was ontzettend aardig.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Met z’n vieren fantastisch en heerlijk gegeten. Complimenten. Wat een gezellige en prettige bediening. Een 10 voor het eten en de bediening. Voor herhaling vatbaar. Direct nogmaals besproken.
Jannie V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
goede en vriendelijke bediening en heerlijk eten.
Marit W.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Gebruik gemaakt van de AH-restaurant actie. Samenstelling van het menu was gevarieerd en het smaakte goed. Bediening viel tegen, weinig aandacht en ongeïnteresseerde houding.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Echt geweldig eten! Goede kwaliteit! Goed bereid! Echt ongelofelijk goed. Mooi plekje in de serre met uitzicht op het Kürhaus. Gezellig hoor.
Lies V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Zoals altijd heerlijk gegeten!
Wim.jol J.
lekker gegeten in holland casino,doen we nog een keer over 2 weken
J.th O.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Wij hebben heerlijk en in een gezellige sfeer gegeten, met een fijne ober die ons bediende
P.S.T. T.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
Lekker gegeten en vriendelijke bediening. Tafeltjes staan wel dicht op elkaar waardoor het lastig is langs de tafeltjes te lopen.
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Super gezellig en lekker gegeten en zeer vriendelijk personeel. Top
CH S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Heerlijke gerechten, vlotte en vriendelijke bediening. Leuke sfeer en aantrekkelijk geprijsd.