Holland Casino Rotterdam (Weena)

Weena 624 3012 CN Rotterdam Nederland Kaart
31-102068206

Meer informatie over restaurant Holland Casino Rotterdam (Weena)

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 00:00

Eten7,3/10
Service7,4/10
Decor7,6/10
Robbin G. Bourgondiër (2 recensies) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Zeer goed bediend, vriendelijk personeel en een schitterend restaurantje voor een casino.

Toch was het eten dramatisch wij hadden allebei de biefstuk en deze zat vol met zenen weinig smaak en de groentes waren niet goed geblancheerd en ook zonder smaak Jammer!
Service was goed en uitstekende wijn!

Blijf hier terug komen maar niet voor het eten.
Foodjoy1 . Fijnproever (5 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Het eten was onverwacht erg goed. 3 gangen menu: Garnalenkroket smaakte goed want ambachtelijk, ragout op smaak met zowaar enkele garnaaltjes. De gebakken heilbot was goed gebakken want sappig en niet te droog. Zoutdosering mag wel iets verfijnder, nu was dat op 1 plek geconcentreerd. Patat was perfect krokant geel en geurig, met huisgemaakte( ?) mayo. Je blijft er van eten. Salade was vers, lekker en ruime portie. Hoofdgerecht in zijn geheel is klasse. Sorbet ijs als dessert, mooie opmaak en goed van smaak. Mijn tafelgenoten waren ook zeer tevreden. Service reageerde vlot (wel zelf aandacht trekken vanwege drukte). Decor is redelijk, er is voldoende ruimte tussen de tafels. Alleen voor het eten zou ik zeker voor terug gaan.
Loper08 . Gastronoom (11 recensies) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Om te beginnen werd er bij binnenkomst niet eens een enkele blik geworpen op onze groep en dat terwijl er 6 werknemers voor ons stonden te kletsen. Een goede klantgerichtheid in dit restaurant heeft nog een lange weg te gaan naar mijn mening. Wij zijn daarna maar zelf alvast naar een serveerder gelopen die ons alsnog een tafel heeft toegewezen. Na een moeizame start zaten wij dan te wachten op de ober voor het opnemen van de eerste wijnen. Deze kwam pas na een kwartier, nadat hij inmiddels de tafel ernaast heeft geholpen - nota bene plaatsgenomen na ons. "Drinken?" was de eerstgestelde vraag, ongelooflijk toch. De zalm en gamba's in de eerste gang waren prima, zowel smaak als presentatie niks op aan te merken. Dit geldt tevens ook voor de cappuccino van asperges en peterselieroom. De saltimbocca daaropvolgend was daarentegen kurkdroog en te zout van smaak. Het diner hebben we afgesloten met aardbeien en proseccoschuim, wat de vorige gang weer goed heeft gemaakt. Erg jammer dat de bediening bij TOMs van deze dag nauwelijks tot geen ervaring heeft in de horeca, zo komt het over tenminste. Van talloze keren laten vallen van bestek en menukaarten tijdens het afruimen tot het zowat neersmijten van borden en direct weglopen, het kan niet gekker worden. Wij hebben de rekening betaald, maar geen wisselgeld teruggekregen. Men ging er blijkbaar zelf al van uit dat hij 30 procent van het gehele bedrag als fooi meekreeg. Bij vertrek vroeg zijn collega weer of wij wilden afrekenen. Pardon?
Strandbad . Bourgondiër (2 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2014
na een gokje gewaagd te hebben verheugeden wij ons op een heelijk diner met een vriendin van ons mijn man koos voor de biefstuk die heerlijk was en wij voor de zalm deze smaakte naar absoluut niets en had een plastic smaak echt een teleurstelling de bediening is zoals vanouds super gastvrij jammer ! keuken veranderen !!
Ron P. Gastronoom (23 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Vooraf besproken dat we met 7 man kwamen eten. Op zondag is er een speciaal menu, een lopend buffet. Om half zeven schoven we aan en bestelden een drankje. Omdat dit de eerste keer was dat we in Holland Casino Rotterdam gingen eten, voorafgaande aan het "gokken" vroegen we om uitleg. Je mocht net zoveel eten als je wilde. Er was een ruime keus aan gerechten. Ik moet zeggen het zag er allemaal prima uit en smaakte goed. Normaal betaal je rond de 20 euro per persoon, wat al niet duur is, maar omdat wij een Favorites pas hebben is de prijs per persoon rond de 15 euro. Uiteraard komen daar de drankjes nog bij. In een gezellige sfeer genoten we van het diner. Omdat we ook nog een dinercheque hadden viel de prijs dus nog wat lager uit. Helaas hadden we minder geluk bij de speelautomaten en de roulette maar uiteindelijk hebben we een gezellige avond gehad. Zo'n avondje Holland Casino met vooraf eten is wat ons betreft een aanrader !
Christel B. Gastronoom (81 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2014
We eten hier wel vaker en de kwaliteit is altijd zeer stabiel. Jammer is wel dat het restaurant boven niet meer open is en je aangewezen bent op het restaurant op de eerste verdieping. Het is daar wat rumoeriger dan in het voorgaande rustiger gedeelte. De bediening is erg vriendelijkw en de prijs-kwaliteit verhouding is heel goed. Een avondje casino moet je echt combineren met het eten in dit restaurant.
Elroca . Gastronoom (26 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2013
Bisque homard zoals het hoort , tevens met supplement (naservies) .Tournedos en garnituur uit de kunst , door chefkok Renee Roos persoonlijk bereid. Vriendelijk bedienend personeel , soms beperkt in nederlandse taal . Zijn ook hier vaker geweest en komen terug !
Maximalisatie . Fijnproever (5 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
Wij hebben hier laatst gegeten met z'n tweeen. De persoon waarmee ik was had een hamburger en ik ging voor de kipsate. Het eten was simpel maar wel erg lekker! De service is ook super! Toen wij aankwamen, was het nog niet zo druk, maar naarmate de avond vorderde, kwamen er steeds meer gasten. Hier hebben we echter totaal geen last van gehad, want we werden op elk moment goed geholpen.
Wij gaan hier zeker vaker eten als we weer in het casino zijn.
Corretje46 . Gastronoom (10 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2013
Prima kwaliteit eten en leuk opgediend. Wij eten hier regelmatig en hebben eigenlijk alleen maar prima ervaringen. De keuze zou wat groter moeten zijn door wisselende menu's aan te bieden (meer dan nu). De bediening is wisselend goed tot uitstekend en vooral informeel maar altijd beschaafd
Fonn M. Gastronoom (19 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2012
Was eind vorig jaar hier geweest. Het was niet druk in het restaurant gedeelte, gasten waren meer bezig met een gokje wagen.
Ik had een varkenshaas genomen en die was wel heerlijk. Verder moet je van het ambiance houden.