Holland Casino Nijmegen

Waalkade 68 6511 XP Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Holland Casino Nijmegen

In een plek vol entertainment en spanning, vormt het restaurant van Holland Casino Nijmegen de ideale basis om even tot rust te komen. Geniet van regionale en verse producten en heerlijke Franse gerechten. Let op: voor dit restaurant moet je minimaal 18 jaar zijn en een geldig legitimatiebewijs is verplicht.

Meer informatie over restaurant Holland Casino Nijmegen

• : Eigen parkeergarage & betaald parkeren in de buurt (Kelfkensbos, Waalkade of Eiermarkt)

C V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
het personeel heeft het er goed naar z'n zin wat resulteert in een gezellige ongedwongen sfeer. Ga zo door Fons!
Uitzicht op de Waalbrug is een extraatje.
Astrid T.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Erg leuke bediening, hebben genoten van ons etentje.
2 personen kwamen later maar het was geen enkel probleem, we werden niet opgejaagd om toch maar vast te bestellen
Tom E.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk gegeten, mooi geserveerd en vriendelijke obers. Beste ah restaurant ervaring tot nu toe vergeleken met 4 andere
borgers .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
D. R.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
We hebben gegeten met de ah-restaurantactie, waardoor de prijs-kwaliteitsverhouding zeer goed was. We hebben heerlijk gegeten, de bediening was zeer vriendelijk en de sfeer in het restaurant was erg goed. Als voorgerecht een carpaccio, hoofdgerecht de kabeljauw en als toetje de creme brulee van limoncello. Alle gerechten waren erg lekker en goed bereid, maar vooral het toetje is een aanrader!
Geke V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Bijzondere locatie in het casino, prima aangekleed maar mist wat sfeer. Warm ontvangst (let op; toegang alleen mogelijk met legitimatie) en zeer vriendelijk personeel. Voorgerechten waren naar ons inziens het hoogtepunt van het driegangenmenu. Prijs-kwaliteitverhouding redelijk, in combinatie met AH restaurantactie was het goed.
Ans K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het eten was super. Bediening was ook goed. Alles zag er schoon uit.
Compliment aan de kok en bediening .het vlees was super mals
Henriëtte H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Gezellig gegeten met uitzicht op de Waalbrug. Vriendelijk personeel en het eten werd vlot uitgeserveerd.
Kwaliteit van het eten is heel goed. Wokschotel met kip is een aanrader. Het sorbetijs met vruchten is een grote coupe met 3 bollen ijs. Heerlijk royaal toetje en lekker fris !
Gea K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Omdat we in de buurt van Nijmegen op vakantie waren hebben we daar gegeten. Het eten viel ons tegen om eerlijk te zijn er zat niet zoveel smaak aan.
Rieneke B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heerlijk gegeten , keuze a la carte met de AH RESTAURANTACTIE en daarna nog een gokje gewaagd . Een compleet avondje uit !
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Super geslaagde avond gehad! Heerlijk gegeten en nog afgesloten in het Casino met gratis entree. De service was TOP en het eten erg lekker!
A. V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige bediening, goede service.
Vrolijk en attent personeel.
Zeker de moeite waard geweest.
Als wij in de gelegenheid zijn komen wij zeker terug.
theojansen59 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
we heerlijk gegeten ,van voor tot het nagerecht was super goed vriendelijk personeel geen lange wachttijd en het geluid van het casino viel reuze mee dus echt een aanrader
Nardie D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Wij hebben met vrienden heerlijk gegeten de bediening was vriendelijk en de sfeer vonden wij heel gezellig we gaan zeker nog een keer
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Bediening was uiterst correct, zelfs conservatief correct (keurige, echte obers op leeftijd in stemmige kledij). De ontvangst was echter teleurstellend, Men eiste paspoort/ID-kaart om te scannen omdat het restaurant in het casino is gelegen. Ik weigerde in eerste instantie omdat het gevaar van identiteitsfraude aanwezig is. Ik gaf een kopie waarop het burgerservicenummer was doorgestreept maar men weigerde deze te accepteren. De ANWB adviseert passen nooit te laten scannen (op advies van de overheid. De receptioniste zei echter dat zij moesten scannen van diezelfde overheid. De staat overtreedt dus haar eigen regels. Ik heb een klacht ingediend bij de ANWB die de zaak intussen bij het ministerie aanhangig heeft gemaakt. Voor mij is het reden nooit meer naar het Holland Casinorestaurant te gaan. Ik raad dat eters die niet gaan gokken ook aan!
Beste heer Ruig, dank dat u de moeite neemt om een recensie te schrijven over uw ervaring in ons restaurant. Zoals u weet vinden in een casino financiële transacties plaats. Wij zijn daardoor wettelijk gehouden aan regels die onder andere het registreren van alle gasten omvatten. U kunt contact met ons opnemen om uw scan te laten verwijderen; mocht u daarna echter weer het casino willen bezoeken dan zullen wij opnieuw uw ID moeten registreren. Het spijt ons dat de ontvangst niet was zoals u zich dat had voorgesteld, maar hopen dat u toch van een heerlijk diner heeft genoten.
Wilma L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Eten is ruim voldoende en goed van smaak , personeel vriendelijk ,goede en vlotte bediening.
Wij hebben genoten van de ambiance en de sfeer , zeker een aanrader .
Malou V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Alles heeft ons heerlijk gesmaakt. En het was precies genoeg allemaal. Niet te veel. We zijn goed en vriendelijk gehopen.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk en voordelig gegeten met de actie van Albert Heijn. 2e menu gratis. En zeker geen kleinere porties.
We zijn erg goed verwend.
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Zeer gastvrij ontvangen Er was een tafel met mooi uitzicht voor ons gereserveerd. Op tafel stond een kaart om ons welkom te heten en de uitleg van de restaurantactie. Personeel is erg vriendelijk en het eten was heerlijk.