Groene Balkon 1 Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Holland Casino Nijmegen

In een plek vol entertainment en spanning, vormt het restaurant van Holland Casino Nijmegen de ideale basis om even tot rust te komen. Geniet van regionale en verse producten en heerlijke Franse gerechten. Let op: voor dit restaurant moet je minimaal 18 jaar zijn en een geldig legitimatiebewijs is verplicht.

U bent van harte welkom in al onze vestigingen. Kijk voor meer informatie en onze voorwaarden op https://www.hollandcasino.nl/onze-spelregels/entreevoorwaarden

Meer informatie over restaurant Holland Casino Nijmegen

• : Eigen parkeergarage & betaald parkeren in de buurt (Kelfkensbos, Waalkade of Eiermarkt)

Entreevoorwaarden: minimum leeftijd 18 jaar en geldig legitimatiebewijs

Jouw recensie over het restaurant Holland Casino Nijmegen

Jop D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Goed te eten ????????
Brenda R.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Afgelopen vrijdag met een gezelschap van 4 dames heerlijk gegeten hier. Super vriendelijke ontvangst, lekker eten (salade geitenkaas is echt een aanrader!) en een hele fijne en gezellige avond gehad. Gastvrijheid is een woord dat hoort bij Holland Casino Nijmegen, echt een aanrader.
Gerrie P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Parkeermogelijkheden slecht doordat er gewerkt werd bij waalkade.
Geachte mevrouw Putters,
Hartelijk dank voor uw recensie.
Het klopt inderdaad dat er aan de Waalkade gewerkt wordt. De gemeente Nijmegen heeft besloten de kade opnieuw in te richten, waardoor er geen parkeermogelijkheden meer zijn. Dat is voor zowel Holland Casino als de andere horeca-ondernemingen op de kade spijtig, en buiten onze macht. Wel zijn er voldoende parkeergelegenheden in de omgeving, zowel in onze eigen garage als grote parkeergarages als Kelfkensbos en de Eiermarkt.
We hopen u in de toekomst nog eens te mogen begroeten,
Met vriendelijke groet,
Jacob R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Toppie
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
We kwamen er niet eens in omdat we ons niet konden legitimeren. Dit was niet aangegeven op de site en reminder. Zeer teleurstellend. Ook bleek dat Holland Casino niet mee doet met de Ah actie. Erg verwarrend allemaal.
Geachte mevrouw Dedding,
Hartelijk dank voor uw recensie. Wij maken graag van de gelegenheid gebruik om u te voorzien van een reactie.
We nemen uw tip met betrekking tot legitimatie serieus en zullen kijken of we dit op de IENS site kunnen plaatsen. Op onze eigen site en in onze entreevoorwaarden staat vermeld dat wij een minimum leeftijd van 18 jaar en overhandiging van een geldig legitimatiebewijs hanteren. Daarbij is het in Nederland verplicht om te allen tijde een legitimatiebewijs te kunnen overhandigen.
Daarnaast vermelden wij nergens dat wij deelnemen aan de IENS-actie. De site van IENS is een platform waar alle restaurants zich kunnen aanmelden. Het staat restaurants vrij om deel te nemen aan deze actie. Reserveren voor de actie gaat dan ook via een aparte site van Albert Heijn, zoals vermeld op de spaarkaart en niet via IENS zelf. Hopelijk hebben we met deze uitleg de verwarring kunnen wegnemen.
Met vriendelijke groet,
Vera H.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Gisteren met een gezelschap van 7 personen hier gegeten. Wat een feestje! Bij de entree werden we alleraardigst ontvangen. In het restaurant stond een mooie tafel voor ons gereserveerd. De voorgerechten waren heerlijk, de hoofdgerechten super (de gamba's vooral op de kaart houden!) en de nagerechten een echte verrassing. Ook de aandacht van het personeel was top! Wij hebben een heerlijke avond gehad en voelen ons helemaal verwend!
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Eten was goed, bediening slecht
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Heerlijk gegeten zoals altijd, service is snel en correct.
B. S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Het was weer een feestje om vanavond in Casino Nijmegen te eten, de sfeer was goed, de bediening uitstekend, het eten voortreffelijk! Daarvoor onze hartelijke dank..
Max S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
het eten en de bediening was zeer goed , komen zeker nog terug.
Max
AB V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
We hebben lekker en goed gegeten en de bediening is altijd top, en we eten graag hier in Nijmegen.
Alleen als je een paar dagen van te voren reserveert, kunnen ze de reservering niet terugvinden in het systeem (dit is reeds telefonisch doorgegeven), maar er was gelukkig nog plaats.
Mieke C.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Fijne avond gehad lekker gegeten en gedronken en de bediening was goed.
AB V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
U
Sylvia Z.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We hebben een arrangement gekozen voor vanavond: ontvangst met Champagne, 3 gangen Diner, 2 munten (bij elkaar € 10), uitleg aan de Roulette tafel en oefenen met fiches van het Casino! Super gastvrij en vriendelijke mensen. Leuk voor avondje uit met vrienden/vriendinnen!!
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Afgelopen zaterdag zijn we met vrienden uit wezen eten bij het Holland Casino Nijmegen. Wij hadden gereserveerd. De tafel stond keurig gedekt klaar. We werden direct ontvangen en de bediening was uitermate vriendelijk en correct. Het eten was uitstekend. Je kon rustig het eten verorberen, je werd niet opgejaagd. Na het eten hebben we een heerlijk avondje in het casino doorgebracht. Een mooie en goede combinatie was dit. Een geslaagde avond.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
gereserveerd voor vier, in comp van casino stond twee, kon een probleem worden gaf men aan....toch snel opgelost en een mooie ruime tafel gekregen
M. G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Perfecte bediening, leuke entourage. Zowel voor- als hoofd- en nagerecht waren prima verzorgd. Ik heb de indruk, dat met hoge kwaliteit ingrediënten wordt gewerkt en vrij ambachtelijk ook. Maar wat jammer, dat de kwaliteit van de wijnen (rood, wit en rosé) hierbij achterblijft. Echt niet lekker. Wat extra aandacht hiervoor, maakt Holland Casino tot de perfecte plek om een hapje te eten.
Rudie P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening.
Leuk zitten in een gezellige ambiance.
Mooie presentatie van het eten en zeer smakelijk gegeten.
Manfred H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We waren aangenaam verrast. we hadden een hele ander verwachtingspatroon.
Komen beslist nog een terug naar dit restaurant.
Goed eten, vriendelijke bediening - echt een goede avond gehad.
Joy K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Hele fijne avond gehad. Super personeel en het eten was top! Daarnaast liep het lekker door waardoor je niet te lang hoefde te wachten op het eten. Zeker een aanrader!