Holland Casino Nijmegen

Waalkade 68 6511 XP Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Holland Casino Nijmegen

In een plek vol entertainment en spanning, vormt het restaurant van Holland Casino Nijmegen de ideale basis om even tot rust te komen. Geniet van regionale en verse producten en heerlijke Franse gerechten. Let op: voor dit restaurant moet je minimaal 18 jaar zijn en een geldig legitimatiebewijs is verplicht.

Meer informatie over restaurant Holland Casino Nijmegen

• : Eigen parkeergarage & betaald parkeren in de buurt (Kelfkensbos, Waalkade of Eiermarkt)

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Bea P.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Een erg mooi sfeervol restaurant.
Hele vriendelijke bediening en vooral voortreffelijk eten.
Met de AH actie gegeten met vrienden en voor het 3 gangen diner mochten we een keuze maken uit de volledige menukaart (waar heel veel goede en lekkere gerechten op stonden).
Echt een aanrader dus!!!!!
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
ik heb samen met mijn zoon heerlijk gegeten bij holland casino de bediening was super vriendelijk en alles was naar wens een echte aanrader voor een heerlijk avondje uit
Andy V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk eten en meer dan genoeg per portie. Fijne, nette, maar niet te stijve bediening. We hebben er alle vier zeer van genoten.
Thessa V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wij zaten achterin het restaurant waardoor het lekker rustig was. De mensen die dichterbij het casino zaten kunnen last hebben gehad van de herrie van het casino.
Het eten was zeer smakelijk maar wel redelijk geprijsd. De bediening was vriendelijk en alles kwam met een mooi tempo op tafel.
Edwin O.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het eten is echt goed. Keuze vanuit de kaart. De bediening in het casino is super. Na het eten een gokje wagen. Een zeer geslaagde avond.
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Na een gokje wagen is het goed eten, zoals ons spreekwoord luidt. We kregen speciale aandacht vanwege de ah actie. Voorgerecht, kreeftensoep en caesar salade uitstekend, hoofdmaaltijd , zeebaars en lambsrack, uitstekend maar iets te veel voor ons, en voor ons toetje wilden wij graag 10 minuten wachten om een en ander te laten zakken. Maar binnen 5 minuten , zeer attent overigens, hadden 3 verschillende obers al gevraagd of wij klaar waren om het te bestellen. De toetjes waren aardbeien - aardbeien , zalig , en fruit , veel verschillende soorten, met sorbet ijs, ook heeeerlijk. Al met al een zeer geslaagde maaltijd waar we zeker nog eens voor terug zullen komen.
A P.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten was heel lekker en mooie porties, zeker een volgend bezoek waard.
Jorrin V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Met de AH-actie een erg leuke kans om eens uit eten te gaan bij Holland Casino. Een perfecte start van een leuk avondje uit. Het restaurant is sfeervol ingericht, achterin het casino. Aan de raamzijde zelfs een mooi uitzicht over de Waal. Vriendelijke bediening, goed eten en een mooie prijs maakten dat we met veel plezier ons avondje gokken startten.
katernummer1 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten in dit mooie ingerichte restaurant. Gerechten goed aangepast aan het seizoen. Wij hadden de mazzel dat er een bandje achtergrond muziek speelde wat de sfeer intiem maakt (op de site kan je zien wanneer dit is, TIP) Kwaliteit van het eten was goed, mooie producten gebruikt, ik miste wel de vraag hoe ik mijn lamsrack gegaard wilde zien. Rond de klok van 20u was de bediening in ondertal voor ons gevoel, toen werden we even 'vergeten', misschien wisseling van dienst? Dit mag niet voelbaar zijn vind ik. Al met al zou ik hier graag nog eens terugkomen en zou ik dit restaurant ook zeker aanbevelen bij vrienden/familie.
Jo S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Zeer correcte en vlotte bediening die het vak verstaat en met de gast meedenkt.
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer, met op de achtergrond de speeltafels van het casino.
S J.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Alles wordt hierboven al duidelijk aangegeven. Misschien handig om in het vervolg niet zo een groot bord neer te zetten dat we gebruik maken van de AH actie. Dit vond ik zelf niet zo fijn en voelde een beetje ongemakkelijk.
Mark P.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Goed restaurant voor een compleet avondje uit, leuke,vlotte en snelle bediening
Keuze op de kaart is ruim maar wel standaard gerechten
Ik zeg gewoon doen.
P B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Wij eten vaak bij Holland casino Nijmegen en genieten altijd van de maaltijd en het vriendelijke personeel. Je hebt ruime keuze en er is voor ieder wat wils. Heerlijk begin voor een heerlijke avond.
theolenssen .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Prima eten (AH keuze menu) en een erg goede bediening. Casino sfeer, maar dat is wat wij gewend zijn en leuk vinden. Gratis parkeren.
R.J.M. D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Leuke en gezellige avond waar we heerlijk hebben gegeten met uitzicht op de Waal en de Waalbrug. Vriendelijk personeel met een mooie ambiance. Kleur van de meubels is niet mijn smaak, maar de stoelen zaten goed. De ligging van het restaurant in het casino is mooi afgelegen van het gokken, maar toch niet geheel afgesloten waardoor je toch de sfeer in het casino meekrijgt.
Al met al een geslaagde avond!
Henny H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Wij werden zeer hartelijk ontvangen door goedgemutste obers, die ons een prachtige plaats aanboden met mooi uitzicht over de Waal. De keuze op de menukaart was zeer ruim voor zowel het voor-, hoofd- en nagerecht. De gerechten zagen er zeer verzorgd uit en smaakten uitstekend. De bediening was vriendelijk en attent. Wij hebben dan ook geen negatieve opmerkingen en kunnen dit restaurant aan iedereen aanbevelen! Daarna nog even een gokje gewaagd en onze maaltijd weer terugverdiend!!!!
a-nke .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Nog een keer gebruik gemaakt van AH actie. Voor slechts 32,50 een driegangenmenu voor 2 personen. Deze keer uitstekend gegeten. Alle gerechten waren van goede kwaliteit. We hebben genoten. De live muziek in het casino was ook zeer prettig op de achtergrond. Ons menu: voorgerechten carpaccio en ham met meloen, hoofdgerechten waren de casinoburger en zalm met bieslooksaus, nagerechten bestonden uit een dame blanche en de cheesecake. Vriendelijk personeel, mooi uitzicht op de Waal. Tip: reserveer om 17.00 uur!
Phuong D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Zoals gewoonlijk is het altijd goed eten bij Holland Casino. Wij waren dan ook blij dat we ditmaal via de SeatMe actie daar (Holland Casino Nijmegen) konden gaan eten. Van voorgerecht tot aan dessert smaakte alles zeer goed. De voorgestelde rode wijn beviel zeer goed. Met goed gevulde buik naderhand nog een gokje wagen leverde deze keer helaas geen goed gevulde portemonnee op, maar dat risico is bij ons altijd ingecalculeerd. Wij gaan de volgende keer zeker weer. Hopelijk doen ook andere vestigingen van Holland Casino dan mee.
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het eten was heerlijk maar niet bijzonder. Ik kreeg het niet helemaal geserveerd zoals het op de kaart beloofd was. Hierover de bediening aangesproken waarop ik het antwoord kreeg dat het zo op de kaart stond zoals geleverd. Vervolgens kreeg ik het missende gerecht wel, met de mededeling dat het waarschijnlijk verkeerd gereserveerd was. Maar niet toegeven dat ik meteen gelijk had.