Holland Casino Nijmegen

Waalkade 68 6511 XP Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Holland Casino Nijmegen

In een plek vol entertainment en spanning, vormt het restaurant van Holland Casino Nijmegen de ideale basis om even tot rust te komen. Geniet van regionale en verse producten en heerlijke Franse gerechten. Let op: voor dit restaurant moet je minimaal 18 jaar zijn en een geldig legitimatiebewijs is verplicht.

Meer informatie over restaurant Holland Casino Nijmegen

• : Eigen parkeergarage & betaald parkeren in de buurt (Kelfkensbos, Waalkade of Eiermarkt)

• Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Ad en Toos D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
pim V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
leuke avond in casino gehad buiten het eten werden lekkere hapjes rondgedeeld en was er leuke livemuziek en gezellige sfeer. voor herhaling vatbaar
a-nke .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
De voor- en nagerechten waren prima. Qua hoofdgerechten was de kwaliteit wisselend. De noedels waren papperig (doorgekookt en geen saus meer) en 1 biefstuk was te gaar. De zalm was uitstekend. De bediening is zeer vriendelijk, frietjes werden ruim op tijd bijgevuld. Mede door gebruik te maken van de AH restaurantactie een leuk avondje uit.
Marian G.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Hebben heerlijk gegeten met prachtig uitzicht op de waal en top bediening! Er zijn maar twee gerechten waarvoor je moet bijbetalen bij het driegangen menu, je mag dus uit de gehele menukaart kiezen.
PCrowe .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Holland Casino Nijmegen is, naast het casino functie natuurlijk, ook een heel goed restaurant. Het is stijlvol ingericht en de service is goed. Het eten was heerlijk en de porties zijn ook aardig. Bij mij was het voorgerecht (Kreeftensoep) wel de ster van de avond, echt heerlijk. Het enige "min punt" is dat er wel af en toe een reminder komt dat je in een casino zit door middel van een aankondiging over de recente winnaars, waarvan het volume voor mij iets omlaag gezet had mogen worden. Verder een heerlijke avond gehad met een prachtig uitzicht over de Waal. Zeker een aanrader.
René H.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Vandaag wezen eten hier, jammer een avond uit eten hoort een beleving te zijn.
Ik heb me voornamelijk zitten ergeren aan de casinobezoekers die ff snel tussen het gokken een hapje komen eten.
Dit doet echt afbreuk aan de mooie kaart die het restaurant heeft.
Niks te zeggen over de bediening.
Maak voor de snelle hap eters een foodcorner en je zult zien dat het restaurant vol zit met gasten die de gerechten wel kunnen waarderen.
René H.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Had gehoopt op een leuke avond , uit eten gaan is namelijk een beleving.
Over het menu valt niets te zeggen , goede prijs kwaliteit verhouding.
Alleen erg jammer dat de mensen die het casino bezoeken om te spelen, het restaurant zien als een plek om even een snelle hap weg te werken.
Ik heb me daar mateloos aan zitten ergeren, het doet echt afbreuk aan het restaurant.
Ik zou zeggen maak een foodcorner voor de snelle hap, en het restaurant gaat veel beter lopn
Venetia K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We hebben echt genoten! Een heerlijk avondje uit met zijn tweetjes! Het eten was heerlijk! We zijn prettig en aangenaam geholpen, verder niks meer aan toe te voegen :)
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Ik eet regelmatig in het restaurant van het casino.
Het eten is uitstekend en het personeel is vriendelijk.
Ik kan het aan iedereen aanbevelen, uiteraard in combinatie met een gokje in het casino...
esther M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
top eten, prachtige plek, geweldig uitzicht en heerlijke wijn. bisque kreeft met gamba's ook top! een plek om terug te komen!
esthervanw .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Voor de volgende keer weer! Tot snel!

Biefstuk was iets te lang gebakken, portie friet was weinig, na bestellen ging heel snel.
Alma C.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Gisteravond gegeten bij holland casino . Was prima de bediening erg leuk en gezellig. Het eten was prima. Leuke avond gehad.. zeker een aanrader
Darin W.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Het voorgerecht was heerlijk. De kreeftensoep goed van smaak. Er had iets meer inhoud mogen zitten voor het oog. Het hoofdgerecht was smakelijk en ruim voldoende. De service netjes en correct aan tafel. Onderling gingen de medewerkers amicaal met elkaar om. Iets wat het tegen over gestelde is tov de bediening in het restaurant. Misschien dit iets meer uit beeld houden van de gasten. Het uitzicht over de Waal is mooi.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Ik heb gisteravond een hapje gegeten in Holland Casino Nijmegen. De keuze viel op de carpaccio vooraf en de biefstuk als hoofdgerecht. Dit uiteraard vergezeld van patat frites en mayonaise. Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht waren van een zeer hoog niveau. De biefstuk was medium gebakken zoals gevraagd. De bediening was snel, vriendelijk en correct. De bestelde frisdrank was heerlijk koud en het hoofdgerecht was prima op temperatuur. De patat frites waren zelfs heet, dus direct geserveerd. De prijs voor dit alles was mijns inziens ver onder wat er voor deze kwaliteit gevraagd zou mogen worden. Een aanrader, zelfs als je niet komt voor het casino. Tip: online reserveren betekent gratis entree!
icciny .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2015
Op maandag 9 november zijn wij met een gezelschap van 25 personen gaan eten in het restaurant van Holland Casino Nijmegen. Na alle positieve verhalen van anderen waren we erg nieuwsgierig geworden of het ook daadwerkelijk zo goed was als er gezegd werd.
We werden netjes ontvangen door één van de medewerkers en naar onze tafel gebracht. Daar werd ons een drankje aangeboden in afwachting van de rest van ons gezelschap.
Het eten werd keurig vrijwel gelijk aan iedereen uitgeserveerd zodat niemand zat te wachten en we allemaal tegelijkertijd konden beginnen. Ik kan niet anders zeggen dan dat het van het voorgerecht tot het fantastische dessert heerlijk was! Het zag er ook nog een prachtig uit; er werd veel aandacht besteed aan de opmaak van de borden.
Ook werden er leuke details gebruikt om het een beetje bijzonder te maken. De kreeftensoep werd aan tafel opgeschonken vanuit een soort theekannetje en bij het dessert werden roze hartvormige kroepoekjes geserveerd. Geweldig!
Het personeel was prettig op een gepaste afstand tijdens het eten, maar dichtbij genoeg om direct glazen bij te vullen of extra frietjes te brengen.
Ook de adviezen over de te kiezen wijn bij het gerecht waren zeer welkom.
De gangen kwamen niet te snel achter elkaar, maar er waren ook geen ellenlange pauzes tussen. Daardoor was er ook tijd voor een praatje met de personen aan tafel.
De kok kwam vragen hoe de maaltijd smaakte en daarop konden we alleen maar lovend reageren.

Al met al een verrassende avond. We hebben allemaal een goed gevoel meegenomen bij het vertrek en daarom wil ik dit positieve verhaal graag vermelden.

P.s. ook als er iemand met speciale (dieet-)wensen in het gezelschap bij is, kunnen de medewerkers u adviseren over het menu.
Chuanyan C.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2015
Hier het casino bezocht en hadden wel trek in een toetje. Fijn dat je tot half 2 in avond eten kan blijven bestellen, je krijgt trek van al dat gegok. We namen de parfait van chocola met mandarijn en mousse. Mijn vriend nam de dame blanche, erg mooi gepresenteerd. Smaakte erg lekker en goede porties. De bittergarnituur hadden we daar ook genomen en die was prima. Het restaurant zit in een hoek in de buurt van het gokgedeelte, hierdoor kon je ook gezellig kijken naar gokkende mensen terwijl je aan het eten was. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen dit waardeert. Restaurant zag er verder wel verzorgd uit. Bediening vriendelijk en snel. Ik kom graag terug om het diner te proberen.
Jenniferx .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2014
Hier lekker gegeten met mijn familie. Als voorgerecht had ik de kreeftensoep met gamba wat lekker was maar ietsjes te zout. Verder had ik de zalm en limoen en als nagerecht een kopje koffie met wat lekkernijen. Bediening is vlot en vriendelijk. Er zat wel 1 persoon bij in de bediening die twee keer iets liet vallen. Maar verder was alles goed hier!
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2013
Bij een bezoek aan het casino eten wij altijd wat in de Brasserie. Zo ook afgelopen vrijdag. De bediening is altijd erg aardig. Attent en vlot. Op vrijdag wordt er altijd een dagschotel geserveerd, de prijs kwaliteit verhouding daarvan is altijd top. Andere brasseriegerechten zoals de saté of noodles zijn aan te raden. De kwaliteit is over het algemeen hoog. En zeker een aanrader. Om er nou gezellig meerdere gangen te gaan dineren zou ik zeggen doe dat niet. Maar in combinatie met een avondje casino is het perfect.
foodi .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2012
Zelfs als je niet voor het casino zelf komt is deze brasserie een bezoekje waard. Spectaculaire dingen hoef je niet te verwachten maar daarvoor ga je ook niet naar een brasserie. Het eten is lekker en degelijk genoeg en de prijzen zijn voor de meeste gerechten goedkoop en je krijgt dus waar voor je geld.
Daarbij opgeteld dat je vlak aan de waalkade vertoeft met een leuk uitzicht kan je hier prima eten