Holland Casino Nijmegen

Waalkade 68 6511 XP Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Holland Casino Nijmegen

In een plek vol entertainment en spanning, vormt het restaurant van Holland Casino Nijmegen de ideale basis om even tot rust te komen. Geniet van regionale en verse producten en heerlijke Franse gerechten. Let op: voor dit restaurant moet je minimaal 18 jaar zijn en een geldig legitimatiebewijs is verplicht.

U bent van harte welkom in al onze vestigingen. Kijk voor meer informatie en onze voorwaarden op https://www.hollandcasino.nl/onze-spelregels/entreevoorwaarden

Meer informatie over restaurant Holland Casino Nijmegen

• : Eigen parkeergarage & betaald parkeren in de buurt (Kelfkensbos, Waalkade of Eiermarkt)

Jouw recensie over het restaurant Holland Casino Nijmegen

Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
We kwamen er niet eens in omdat we ons niet konden legitimeren. Dit was niet aangegeven op de site en reminder. Zeer teleurstellend. Ook bleek dat Holland Casino niet mee doet met de Ah actie. Erg verwarrend allemaal.
Vera H.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Gisteren met een gezelschap van 7 personen hier gegeten. Wat een feestje! Bij de entree werden we alleraardigst ontvangen. In het restaurant stond een mooie tafel voor ons gereserveerd. De voorgerechten waren heerlijk, de hoofdgerechten super (de gamba's vooral op de kaart houden!) en de nagerechten een echte verrassing. Ook de aandacht van het personeel was top! Wij hebben een heerlijke avond gehad en voelen ons helemaal verwend!
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Eten was goed, bediening slecht
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Heerlijk gegeten zoals altijd, service is snel en correct.
B. S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Het was weer een feestje om vanavond in Casino Nijmegen te eten, de sfeer was goed, de bediening uitstekend, het eten voortreffelijk! Daarvoor onze hartelijke dank..
Max S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
het eten en de bediening was zeer goed , komen zeker nog terug.
Max
AB V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
We hebben lekker en goed gegeten en de bediening is altijd top, en we eten graag hier in Nijmegen.
Alleen als je een paar dagen van te voren reserveert, kunnen ze de reservering niet terugvinden in het systeem (dit is reeds telefonisch doorgegeven), maar er was gelukkig nog plaats.
Mieke C.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Fijne avond gehad lekker gegeten en gedronken en de bediening was goed.
AB V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
U
Sylvia Z.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We hebben een arrangement gekozen voor vanavond: ontvangst met Champagne, 3 gangen Diner, 2 munten (bij elkaar € 10), uitleg aan de Roulette tafel en oefenen met fiches van het Casino! Super gastvrij en vriendelijke mensen. Leuk voor avondje uit met vrienden/vriendinnen!!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
gereserveerd voor vier, in comp van casino stond twee, kon een probleem worden gaf men aan....toch snel opgelost en een mooie ruime tafel gekregen
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Afgelopen zaterdag zijn we met vrienden uit wezen eten bij het Holland Casino Nijmegen. Wij hadden gereserveerd. De tafel stond keurig gedekt klaar. We werden direct ontvangen en de bediening was uitermate vriendelijk en correct. Het eten was uitstekend. Je kon rustig het eten verorberen, je werd niet opgejaagd. Na het eten hebben we een heerlijk avondje in het casino doorgebracht. Een mooie en goede combinatie was dit. Een geslaagde avond.
M. G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Perfecte bediening, leuke entourage. Zowel voor- als hoofd- en nagerecht waren prima verzorgd. Ik heb de indruk, dat met hoge kwaliteit ingrediënten wordt gewerkt en vrij ambachtelijk ook. Maar wat jammer, dat de kwaliteit van de wijnen (rood, wit en rosé) hierbij achterblijft. Echt niet lekker. Wat extra aandacht hiervoor, maakt Holland Casino tot de perfecte plek om een hapje te eten.
Rudie P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening.
Leuk zitten in een gezellige ambiance.
Mooie presentatie van het eten en zeer smakelijk gegeten.
Manfred H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We waren aangenaam verrast. we hadden een hele ander verwachtingspatroon.
Komen beslist nog een terug naar dit restaurant.
Goed eten, vriendelijke bediening - echt een goede avond gehad.
Joy K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Hele fijne avond gehad. Super personeel en het eten was top! Daarnaast liep het lekker door waardoor je niet te lang hoefde te wachten op het eten. Zeker een aanrader!
Ron A.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben via AH diverse malen gegeten bij het HC te Nijmegen. Zowel de locatie, entourage, gastgerichtheid alsmede de vriendelijkheid en de kwaliteit en kwantiteit van het eten zijn van een (zeer) hoog niveau. Of het nu gaat om een voorgerecht als zalm, carpaccio of paling het zijn met zorg opgemaakte borden en het is zeer smakelijk. Een hoofdgerecht als varkenhaasssaté, zalm of tournedos doen hier niet voor onder. Ook de nagerechten zoals een dame branche, zoetigheden of een apfelstrudel vormen een prima afsluiting van een culinaire reis dicht bij huis. De keuken en het bedienend personeel van het HC Nijmegen heeft wederom bewezen dat zij tot de top 10 van Nijmegen en omgeving behoren.
Antoinette P.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
gezellig restaurant, de keuze van het menu was prima en het personeel was vriendelijk en behulpzaam.
ik zou dit echt bij anderen aanbevelen om er te gaan eten.
Marga W.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Voor hervatting zeker haalbaar, het was heel gezellig, het eten smaakte voortreffelijk, de bediening was heel vriendelijk en het straalde en bepaalde rust uit.
Hartelijke Dank !

De vriendelijke groeten Marga
Kim W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en doen dit een paar keer per jaar hier, goede service en aardige personeel.
Dit keer gebruik kunnen maken met de AH restaurant actie ( 2e 3-gangen menu gratis) service was er zeker niet slechter door!