Holland Casino Leeuwarden

Heliconweg 56 8914 AT Leeuwarden Nederland Kaart

Over restaurant Holland Casino Leeuwarden

Puur geluk

Spelen en dineren in een chique en uitdagende setting? Dan ben je bij het Holland Casino in Leeuwarden aan het juiste adres! Hier kun je genieten van de fantastische gerechten op de kaart en daarna de roulette laten draaien! Nooit spelen op een lege maag was het gezegde, toch? Strijk hier neer en laat je door de enthousiaste bediening in de watten leggen voordat je een gokje waagt!

Meer informatie over restaurant Holland Casino Leeuwarden

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
P.P.Dirksen P.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Altijd heerlijk eten hier! Een uitgebreide keus voor iedere beurs (door de week iedere dag een dagschotel voor €11 en met een klantenkaart zelfs maar €8). Alleen om te eten al de moeite waard om eens langs te gaan.
Corrie W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Wekelijks genieten wij van de
culinaire hoogstandjes en de vriendelijke bediening in deze fijne ambiance. Goede variaties in de kaart en heerlijke bijpassende wijnen maken elk diner weer een feestje.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Mooie kaart, goede bereiding en spannende ambiance. Excellente service en toch persoonlijk gericht op het individu. Lekker gegeten voor een verrassend lage prijs.
Foodie I.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Heerlijk gegeten en fijn met zo'n mooie open keuken. Mooie ambiance! Fijn benaderd door de leidinggevende die avond.
Jozef L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Afgelopen week 3 dagen in Leeuwarden vertoefd. 1 van de avonden Holland casino bezocht een genoten van een heerlijk 3 gangen diner in een schitterende ambiance. Mooi gedekte tafels en professioneel en gastvrij personeel. Vooraf genoten van een voortreffelijke carpaccio en tonijn. Als hoofdgerecht werden we door de gastheer geattendeerd op hertenbiefstuk, een gerecht dat ze buiten de kaart om serveerden. Mijn man was meteen verkocht, ik heb genoten van kabeljauw met gamba's. Heerlijk dessert van peer & speculaas en een koffie compleet waar veel zorg aan was besteed door de keukenbrigade. Heerlijk bijpassende wijnen voor een prima prijs ( tussen de 5,= en de 6,= euro ). Al met al een fantastische avond beleefd, passie voor het koken en dat zie je in de opmaak van de gerechten en de smaken die eruit springen, erg hospitality gerichte gastheren in het restaurant en een geweldige totaalbeleving van een avondje uit door de ambiance van het casino om je heen tijdens het diner. Een echte aanrader in Leeuwarden voor wie een compleet avondje uit wil beleven.
Martha D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Meerdere malen gegeten bij Holland Casino Leeuwarden.
Meestal met zijn tweeën, soms met vrienden.
Zowel het 3 gangenmenu als het lopend buffet, iedere 1e zondag van de maand, is een aanrader.
De smaak is echt geweldig.

Ook een broodje hete kip en broodje zalm aan de bar is elke keer weer een heerlijke traktatie.

Personeel is aardig en attent. Altijd in voor een leuk praatje.
Lekker eten met uitzicht op de speeltafels.
Wij komen zeker vaker eten!
Gert Jaap M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Regelmatig eten ik en mijn partner hier voor een prima prijs. Van het decor tot de bediening en de kwaliteit van de gerechten niets dan lof! Zowel de keukenbrigade als het bedienend personeel tonen betrokkenheid en geven je de ultieme gastbeleving.

Een aanrader!
Geniete .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Prima gegeten. Lekker eten voor een goede prijs. Apart om 'midden' in het casino te eten, maar de sfeer is goed en gezellig. De bediening heeft echt verstand van de kaart, en de koks weten het eten mooi te presenteren. Er staat voor ieder wat wils op de kaart; van simpele/goede gerechten tot wat luxer/bijzondere gerechten.
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2012
Hier gegeten met ons tweeen. Het eten is erg lekker, mooie borden, mooie en verse ingredienten. Hier kom ik vaker denk ik: eten is erg goed en de prijs is ook goed. Echt waar voor je geld. Daarnaast goede service en vriendelijk personeel. Wij zijn hier geweest op reservering (uit voorzorg, je weet het maar nooit of het er druk is).
De omgeving is anders dan anders: midden in het casino, wel afgeschermd, maar je kunt toch naar alles kijken wat er gebeurt.