Holland Casino Groningen

Gedempte Kattendiep 150 9711 PV Groningen Nederland Kaart

Over restaurant Holland Casino Groningen

Speel op safe

Een avondje uit in het Holland Casino aan het Gedempte Kattendiep is een belevenis op zich! Geniet in een moderne setting van culinaire hoogstandjes en daarnaast van de eindeloze luxe en comfort. Bereid je voor op een avond vol spel en plezier! Maar onder het motto ‘niet spelen op een lege maag’ is het een absolute aanrader om je door de specialiteiten op het menu te laten verleiden!

Meer informatie over restaurant Holland Casino Groningen

Voordelig
Martha D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
16 november lekker gegeten bij Holland Casino Groningen.
Omdat wij niet gereserveerd hadden was er even geen tafeltje voor ons vrij. Geen probleem, we konden wel aan de verhoogde tafel voor de bar zitten, wat ook nog leuk was want zo hadden we mooi zicht over de speeltafels.
Voor het lange wachten, tja wat is lang wachten.... wij hadden er in ieder geval geen last van, werden ons de drankjes gratis aangeboden.
We hebben het dagmenu besteld.
Schnitzel met champignonsaus, friet en overheerlijke rauwkostsalade.
Het eten werd leuk geserveerd en de smaak was top!
We komen hier zeker vaker eten.
Personeel was vriendelijk en attent.
Mdberends .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Als je een avondje uit gaat bij holland casino is erg leuk. Resteraunt is vast beter dan de hapjes die je besteld bij de bar. Als je hapjes besteld smaken kip spiesjes niet naar kip en loempia's naar bord karton. Dat weggelaten kan je er een erg leuke avond hebben.
H. S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2014
Ik heb hier al een aantal keren gegeten. Bij aankomst word er keurig een tafeltje aangewezen en kreeg ik wat uitleg over de menu + word er verteld wat de dagschotel is. Ik ging voor de dagschotel.

De dagschotel bestond uit een varkensmedaillon met sla en een aardappel in schil. Zowel kwaliteit als kwantiteit ben ik tevreden. Als toetje heb ik een ijsje gehad. Voor dit ijsje dien je apart na te vragen want hij staat niet op de kaart en kost €4,-. Niet heel duur voor wat je eigenlijk krijgt (slagroom en 3 bolletjes ijs).

Het decor is voldoende maar het mag wat meer aangekleed worden.

Nog een tip: reserveer wel want het is vaak vol en vol = vol.
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2013
Lekkere hamburger gegeten, ook de dagschotel was goed.
De vriendelijke bediening kwam helaas onprofessioneel en te amicaal over.
Het decor vonden we wat te kil en daardoor ongezellig, ondanks dat we wel van een moderne setting houden.