Holland Casino Eindhoven

Heuvel Galerie 134 5611 DK Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Holland Casino Eindhoven

Vers & exclusief

In een plek vol entertainment en spanning, vormt het restaurant van Holland Casino Eindhoven de ideale basis om even tot rust te komen. Geniet van regionale en verse producten en heerlijke Franse gerechten. Let op: voor dit restaurant moet je minimaal 18 jaar zijn en een geldig legitimatiebewijs is verplicht!

Glas champagne

• Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Gezellige sfeer.
Antonio C.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Ontvangst super , lekker gegeten met vrienden , iedereen is super vriendelijk en aangenaam.
Corwin en Eva zijn zeer top en attent op alles , maken het allemaal aangenaam en hebben details goed in de gaten.
vriend was jarig en hebben ons op een zeer verassende wijze dit laten beleven .
zo zal men zeker andere vrienden warm krijgen om tot Holland Casino Eindhoven aan te raden .
Doe zo verder en bedankt voor Corwin en Eva
Zoë N.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
We hebben een super avond gehad, met heerlijk eten en een gezellige formele sfeer. Dankjewel Thijs en Nikki voor de goede service en de gezellige avond!
Heddy L.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Goed en vlot geholpen. Aardig personeel. Wel redelijk snel achter elkaar zodat ik niet heel veel trek meer had in een dessert.
Maria R.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Leuk, gemotiveerd vriendelijk personeel. Verzorgde schotels. In deze keuken wordt nog echt gekookt.
Heerlijk gegeten. Een van de betere steaks van Eindhoven. Kwaliteit van de huiswijn kan nog wel wat beter.
Prima nagerechten. Normale prijzen.
Youri V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Topbediening!
jan V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
hele leuke informele sfeer heerlijk eten en meedenkend personeel [maikel]
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Heerlijke dorade gegeten! Perfecte risotto erbij. Top.
Fijn geholpen door nieuwkomer Mijanh.
Wij zijn snel weer terug.
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten, complimenten aan de keuken. Hele fijne sfeer, je voelt je super welkom en het personeel laat je dat goed voelen. Zij maken de avond, wij werden geholpen door Denise en Stefan, maar ook alle anderen waren bijzonder gastvrij. Kortom, verrassend lekker gegeten (verrassingsmenu), in een prettige ambiance.
Patrick M.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Wij hebben hier gegeten met 6 personen.
Sommige van ons hadden speciale dieet wensen en daar werd door de aardige serveerster Ines direct gehoor aan gegeven. Op haar aanraden werd er 3 x catch of the day besteld en dat was heerlijk. Het leek echt of hier alles mogelijk was. We konden zelfs diverse dingen uit het gerecht weg laten of vervangen voor iets wat we wel lusten.
De voorgerechten en de overige gerechten waren ook voortreffelijk.
Ik dacht dat het eten in een Casino aan de dure kant was maar het viel echt mee.
We gaan hier zeker vaker eten.
Isabella V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Chefkok Bart geeft altijd een goed advies voor mij, mag namelijk geen vis en schaaldieren hebben, suggestie heerlijke salades die hij aanprijst, of een ander gerecht, hoeft niet op de kaart te staan Fijn dat iemand met je meedenkt. Bediening zeer goed altijd vriendelijk, gezellig praatje, je voelt je op je gemak.
Antonio C.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Top personeel
Eva heeft ons een voortreffelijk avond bezorgd
wij zijn vaste klanten aan de Restaurant \
bedankt voor alles
Ralph D.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Echt heerlijk gegeten op een mooie plek. Lekker bereid stuk lamsvlees met bijpassende saus en asperges, echt een aanrader!
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Bediening heel vriendelijk, de kok kwam zelfs aan tafel na het prima diner. Dit restaurant steekt kwalitatief uit boven de casino restaurants waar we eerder gegeten hebben. Malse bavet, geen verbrande satésaus bij de saté. We voelden ons meer dan welkom! We gaan zeker terug!
Feline W.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Twee weken geleden genoten van een ontzettend lekker verassingsmenu, kok Jeroen heeft ons echt verrast. Erwin, Dominique en Cecile van de bediening waren allemaal even vriendelijk, alles klopte gewoon. Wij komen vaker eten!!
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Heerlijk eten en gastvrije service met humor van Giel!! De bavette met gamba’s en de kreeftenbisque was fenomenaal! Bedankt en tot snel!!
Florian M.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Geweldige service! Super eten en mooi om om zo een fles wijn achterover te drukken! Een echter tip is de kreeftensoep! En de service van Eva is echt fantastisch!
Katja H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Fantastisch eten! Verrassingsmenu waarbij ik vaak sceptisch ben, maar nu ben ik echt positief verrast! Goed service en kwaliteit! En Giel is een topper! Dank!
Marcella V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Wij hebben een super gezellige avond gehad, heerlijk gegeten met een super goede service. Wij komen zeker de volgende keer weer.
Aniel B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Wij hebben met collega's genoten van een verrassingsmenu. De kok kwam zelf met dat voorstel. Wat was het weer goddelijk! vooral het dessert!