Holland Casino Eindhoven

Heuvel Galerie 134 5611 DK Eindhoven Nederland Kaart

Over restaurant Holland Casino Eindhoven

Vers & exclusief

In een plek vol entertainment en spanning, vormt het restaurant van Holland Casino Eindhoven de ideale basis om even tot rust te komen. Geniet van regionale en verse producten en heerlijke Franse gerechten. Let op: voor dit restaurant moet je minimaal 18 jaar zijn en een geldig legitimatiebewijs is verplicht!

Meer informatie over restaurant Holland Casino Eindhoven

• Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Lekker gegeten.gezellig alles prima
JHL_ .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
We waren zeer tevreden over ons etentje hier. Het eten was lekker, korte wachttijden (ondanks dat we met een grote groep waren) en de service was ook van topkwaliteit. Het personeel hier behoort zeker tot een van de beste die ik ook heb gezien.
Sswiers .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
AH menu genuttigd. Zeer goed bevallen. Gerechten smaken allen goed en worden mooi gepresenteerd. Je krijgt een aangepaste kart met voldoende keus. Goede en vriendelijke bediening. Gezellige en gemoedelijke ambiance. Kortom een aanrader!
TonenIne .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk gegeten , vriendelijk personeel!
Daarna een gokje gewaagd, spel uitleg gehad door een zeer vriendelijke en behulpzame dame, het was voor ons een hele leuke en gezellige avond geweest!
Kerrade54mirjamsings .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
uitgebreide kaart wat betreft de AH actie
ivm een dieet mag ik niet alles hebben eb is er iets voor mij aangepast
de 3e gang heb ik niet genomen en daarvoor in de plaats een kop thee besteld
Evy H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Aanrader! Een erg leuke avond gehad: heerlijk gegeten, vriendelijke en leuke bediening en een leuke prijs. Kortom: top!
Ellen C.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Erg lekker gegeten, goede variatie vooral de Salade casino & Bites is een aanrader!
Prima gelegenheid voor een heerlijk avondje uit!
A.p.a.rombouts .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
onder de indruk wat er wordt gebracht binnen het AH menu, voorgerecht TOP in ieder geval mijn tonijn, en het 'tuintje 'was ook creatief. bij de ossenhaas puntjes had wat minder saus gemogen. Verders was de 'bak voorkeur ' doorgegeven als medium/rare, maar deze was vlot over medium heen. bij een klacht daarover kun je natuurlijk altijd iemand 'aanspreken ' maar hier kwam in ieder geval niet iemand spontaan vragen of alles naar wens was.
puntjes waren overigens dusdanig mals dat dit ook zeker akkoord was, anders wel aan de bel getrokken.
team HC bedankt en tot gauw.
Sharon S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Het was lekker en gezellig, het personeel was erg vriendelijk!
We hebben een leuke avond gehad en als we vragen hadden konden we ermee terecht en werden we netjes geholpen!!
D.halem1 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Keuze menu beschikbaar. Fantastisch en overheerlijk gegeten? Prijs/kwaliteit prima. Sfeer prettig en enthourage is aan te raden.
Willyentrees .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Zoals altijd een goede maaltijd bij Holland Casino voor een redelijke prijs. Jammer dat de AH actie gekenmerkt wordt door aanpassingen waardoor je niet de maaltijd krijgt die je normaliter volgens de kaart zou kunnen krijgen.
M.a.w. de AH menukaart is niet slecht maar wijkt duidelijk van de normale kaart af waardoor de actie 2=1 wat aan glans verliest. Want als je toch (gedeeltelijk) de normale kaart wilt aanhouden wordt toch wel heel veel bijbetaling gevraagd. (€10,00 extra voor als je een biefstuk bestelt en € 2,50 extra voor een aanpassing van het voorgerecht....
Je krijgt de indruk dat de AH actie 2=1 eigenlijk commercieel niet kan en dan moet AH niet zo hoog van de toren blazen. Overigens was het enkele jaren geleden wel dat je de normale kaart bij Holland Casino kon aanhouden.
Corriewilborts .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
op de site van ahmenu stond:U kunt kiezen van de kaart en er stonden dus alle gerechten op zoals carpaccio e.d..Toen wij daar aan tafel gingen kregen we een speciale a.h.menu kaart die totaal anders was.Er waren een paar hoofdgerechten waarvoor je moest bijbetalen,daar hou ik niet van.De bediening was goed en het eten verder ook,maar niet om over te gillen.
Carin S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Was heerlijk genietend en voor herhaling vatbaar , bedankt !
Re_tep .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
goed van bediening goed van kwaliteit prijzen in verhouding gelegenheid goed voor ons goed bereikbaar hoeveel ruim voldoende
Tinekewestendorp .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Afgelopen zaterdag vierden mijn man en ik, samen met onze 2 zoons, ons 30-jarig huwelijksfeest. Ik wilde mijn man verrassen met een casino-avondje uit, omdat ons huwelijk destijds in Las Vegas had plaats gevonden. Het bleek een "gouden "keuze ! Van begin tot het einde was het één groot feest. Tijdens het telefonische contact vooraf werd er constructief meegedacht en meegeleefd. De betrokkenheid van het personeel was voelbaar. De ontvangst was persoonlijk en feestelijk . Van receptie, tot garderobe,tot aan de medewerkers van het restaurant: iedereen had een vriendelijk woord. Tel daarbij op dat het 3-gangendiner voortreffelijk was: smakelijk, ruim voldoende en aantrekkelijk opgediend. De prijs-kwaliteit verhouding van de wijnen was meer dan uitmuntend. Kortom: het bleek een "gouden greep" te zijn geweest om ons feest in het casino te vieren. We voelden ons heel speciaal. Ik wil graag iedereen nogmaals van harte bedanken voor hun inzet, met name Bas. We komen zeker nog eens terug( en dat zal zeker geen jaar meer duren)
Anne.bullens .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Goede en vriendelijke ontvangst en bediening. De gerechten zagen er heel mooi uit! Wij hebben allebei het hoofdgerecht met kabeljauw en gamba's genomen, hiervoor moesten we wel 10 euro extra per gerecht voor betalen. Nagerecht (mascarpone) was heerlijk!
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
De AH menukaart was vernieuwd met voorgerechten maar wij konden tegen een kleine bijbetaling toch een ander voorgerecht kiezen. Ook de frietjes waren perfect, goed gebakken en lekker warm.
Irene F.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Het eten was hee goed ondanks de drukte heel goed georganiseerd. De bediening was crorrect.
De sfeer was ookgoed. Aan te bevelen voor een volgende keer.
Rjmdebresser .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Leuke gezellige sfeer met leuk gezellig personeel. Lekkere gevarieerde gerechten. Wij zullen zeker terugkomen voor een lekkere maaltijd en veel gokplezier!
Diantha S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Erg lang moeten wachten op het hoofdgerecht, kwaliteit van het eten was ook teleurstellend. Geboekt met de ah actie maar stond niet juist aangegeven in het systeem.