Holland Casino Eindhoven

Heuvel Galerie 134 5611 DK Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Holland Casino Eindhoven

Vers & exclusief

In een plek vol entertainment en spanning, vormt het restaurant van Holland Casino Eindhoven de ideale basis om even tot rust te komen. Geniet van regionale en verse producten en heerlijke Franse gerechten. Let op: voor dit restaurant moet je minimaal 18 jaar zijn en een geldig legitimatiebewijs is verplicht!

Glas champagne

9,4

Jouw recensie over het restaurant Holland Casino Eindhoven

G.M.M.E.P. D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Heerlijk gegeten .En een welverdiend compliment aan Maikel die ons mede door zijn vriendelijkheid en gastvrijheid ons heeft laten genieten van het eten
Fritz B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
We overwegen wel eens om ergens anders te gaan eten maar komen vanwege de uitstekende kwaliteit en geweldige service toch steeds weer uit in het casinorestaurant. En iedere keer komen we daar weer met een voldaan gevoel vandaan. Zeker de moeite waard.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Je kan er goed eten in het casino. Voor een redelijke prijs.
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Verrukkelijk gegeten, hartelijk ontvangen en uitstekende bediening. Vooraf een zalige gamba/zalm salade met een vers afgebakken broodje met roomboter, als hoofdgerecht een perfect bereide zeetong. Beide gerechten met een heerlijke bijpassende wijn geserveerd. Compleet klasse!!!
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Fantastische Chinese gastronomie in Amersfoort

Heerlijk genoten van de gouden gerechten van chef-kok Jim Jin van China Palace. Al diverse jaren wereldkampioen van het WCCC. Internationaal de meest prestigieuze competitie voor de Chinese gastronomie.
GSM W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
(H)eerlijk eten voor een redelijke prijs. Snelle services, vriendelijke bediening. Aanrader ook voorafgaand aan bezoek aan muziektheater.
Tip: Nog nooit in Holland casino geweest? Trek dan extra tijd uit voor registratieprocedure!
Zeker voor herhaling vatbaar.
Isabella V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Verjaardag van mijn man gevierd. Kok had tips gegeven wat je kon bestellen. Heerlijk eten, wijn, champagne. De voorgerechten aardappelsoep werd leuk gepresenteerd met een overheerlijk spekblokje,paling, iberico ham werd ookheel mooi gepresteerd, een dikke tien voor smaak en presentatie. De hoofdgerechten tong uitstekende kwalteitom nog maar te zwijgen over de tournedosin een woord fantastisch met eenheerlojk bernaise saus. Al met al er worden Michelin sterren en vermeldingen in de gids uitgedeeld, misschien een tip om eens een bezoek aan het restaurant een bezoek af te legge. Bediening was zo als altijd correct, vriendelijk compliment voor deze fijne avond.
Aniel B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
heb met mijn vriendin hier fantastisch gegeten met een lekker wijntje erbij wat ons aangeraden was. daarna nog een beetje gespeeld.
Cato V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
wij hebben met collega's hier gegeten. De tafel stond prachtig klaar en er werd uitstekend advise gegeven over de kaart en de wijnen
Aniel B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
super! heerlijk eten voor een prima prijs. Personeel is betrokken en kundig. zeker ook op wijn gebied. echt een onverwachte aanrader.
Bert T.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Lekker en gezellig gegeten
Jim S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Gezellig getafeld met vrienden in een bijzondere omgeving. Correcte en vriendelijke bediening en een smaakvolle menukaart.
Anita G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het eten was super goed, fijne service. Gewoon top!
Mirjam G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
het eten was zoals altijd weer goed warm en lekker
ik had een heel mals runderhaasstuk met warme groenten
er werd rekening gehouden met mijn dieet
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Een hele gezellige en lekkere vrijdagavond gehad. Alle gerechten waren goed, bediening uiterst vriendelijk, wachttijd kort. En, o ja, het toetje (caramel brownie) was crimineel lekker!
coby-1 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Na een vriendelijk ontvangst hebben mijn partner en ik heerlijk gegeten was erg veel aandacht aan de gerechten besteed bediening was super en het was erg gezellig !!
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Met 5 sportvriendinnen een geweldig leuke avond genoten, lekker eten met een uiterst vriendelijke bediening. Wij vonden het allemaal heerlijk. Voor herhaling vatbaar.
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het eten was perfect maar we hebben zeer lang moeten wachten op ons hoofdgerecht dat vonden wij vervelend het leek net alsof wij in een vergeethoekje zaten, jammer.
betsie V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het was weer heel lekker, ze hadden juist een nieuwe kaart. Lang moeten wachten na voorgerecht ze raakten telkens net niet in ons hoekje.
corriewilborts .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
we konden kiezen van de gehele kaart,ruime keuze.Leuke bediening en goed eten voor die prijs .Ik hoop dat ze mee blijven doen met de a.h. aktie