Holland Casino Eindhoven

Heuvel Galerie 134 5611 DK Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Holland Casino Eindhoven

Vers & exclusief

In een plek vol entertainment en spanning, vormt het restaurant van Holland Casino Eindhoven de ideale basis om even tot rust te komen. Geniet van regionale en verse producten en heerlijke Franse gerechten. Let op: voor dit restaurant moet je minimaal 18 jaar zijn en een geldig legitimatiebewijs is verplicht!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Holland Casino Eindhoven

• : Parkeergarage Heuvel, Ten Hagestraat 6A, Eindhoven

Maandag t/m zondag 12:00 - 01:30

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
mijn.mm@hotmail.com L.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Weer lekker geten zo als altijd een hele leuke avond gehad
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Zoals altijd een goede maaltijd in een ontspannen sfeer met snelle bediening voor een leuke (AH) prijs.
Je merkt nauwelijks een verschil met een niet AH menu, dit in tegenstelling tot vele restaurants die met de AH actie dan wel meedoen. Maar laten dan wel een enorm verschil zien tussen een AH klant en een niet AH klant, schande!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben goed gegeten bij Holland Casino. Een ah drie gangen menu. Als voorgerecht tonijn op oosterse wijze en als hoofdgerecht kabeljauw met gambas. Allebei goed, maar geen culinaire uitschieters. Voor dIt hoofdgerecht moest trouwens wel 10 euro bijbetaald worden. Voor het nagerecht hadden we geen tijd meer, dat hebben we vervangen door koffie. OverigenNus, de bediening was heel vriendelijk en attent.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Zoals altijd een prima gelegenheid om te dineren. Uitstekende gerechten, goede en snelle bediening. Met de AH actie een klein feestje v.w.b. de prijs-kwaliteitsverhouding.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het was voor de vijfde keer dat we gingen alles was weer goed, alleen hebben we deze keer lang moeten wachten op ons hoofdgerecht, wij hadden het idee dat ons hoofdgerecht naar andere cliënten is gegaan omdat zij met een groep waren.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Zoals altijd een prima maaltijd van goede kwaliteit en dank zij de AH actie ook voor een aantrekkelijke prijs. Deze keer met de "ons" dames badminton clubje.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Zoals steeds prima maaltijd van hoge kwaliteit, ondanks de AH aktie.
Zie bij andere restaurants die meedoen dat vaak anders.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We hadden varkenssaté besteld maar later bleek het varkenshaas te zijn, gelukkig kon het nog gewijzigd worden net op tijd. Dus toch nog gekregen wat we wilden perfect.
ingjo .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Een gezellige gelegenheid om te gaan eten. Het personeel is zeer attent. Lekkere gerechten en een leuke manier van opdienen.
Hetty H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Keuze beperkt.
Te grote porties.
Presentatie niet bij alle gerechten geweldig.
Nagerecht was lekker en presentatie leuk.
Susanne B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Je kunt er super lekker eten. Het personeel is heel erg vriendelijk. Er hangt een gezellige sfeer in het restaurant gedeelte. Je kunt er lekker zitten. Het kan er soms een beetje rumoerig zijn. Het is toch een Casino waar je zit. Maar de gast staat voor het personeel op 1. Je voelt je welkom. Wij moeten er 1,5 uur voor rijden. Maar dubbel en dwars de moeite waard! Tot de volgende keer!!
franky4 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het is gewoon goed wat je hier krijgt zo ook de service.
Leuke omgeving en een zeer goede bediening.
Personeel zeer vriendelijk
Frank C.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Je zit er comfortabel, echter zou iets meer afscheiding wat rustiger zijn zodat je elkaar beter kan verstaan. Zeker leuk dat je de bewegingen in het casino ziet. Eten was heerlijk. Bediening was geïnteresseerd en opgewekt. Komen zeker weer eens terug!
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Wederom een leuke avond in het casino met goed eten, prima bediening en mede dank zij de AH aktie ook een leuke prijs. Zeker voor herhaling vatbaar.
Stelly J.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Het eten was voortreffelijk goed heerlijk de porties zijn best groot we konden het niet op
De bedienig vriendelijk behulpzaam
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Wanneer je ook bij het Holland casino gaat eten...... altijd goed. Zelfs met AH aanbieding.
Ze houden rekening met de klant en geven op iedere vraag antwoord.
C. R.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Ik weet niet wat er beter was, de service of het eten. Met vier personen gegeten en ondanks de drukte werden we vriendelijk en snel geholpen. Zeker voor herhaling vatbaar!
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Ik had ossehaaspuntjes besteld met wok groenten maar tot mijn verbazing zat er spaghetti bij ipv pennen dat vond ik niet zo'n goede combinatie en het was echt veel te veel heb meer dan de helft laten staan. De spaghetti dreef inde sesamsaus, zag er ook niet zo smakelijk uit. Echt jammer. Dit gerecht bestel ik echt niet meer.
Jean=Louis B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Lekker gegeten.gezellig alles prima
JHL_ .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
We waren zeer tevreden over ons etentje hier. Het eten was lekker, korte wachttijden (ondanks dat we met een grote groep waren) en de service was ook van topkwaliteit. Het personeel hier behoort zeker tot een van de beste die ik ook heb gezien.