Holland Casino Eindhoven

Heuvel Galerie 134 5611 DK Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Holland Casino Eindhoven

Vers & exclusief

In een plek vol entertainment en spanning, vormt het restaurant van Holland Casino Eindhoven de ideale basis om even tot rust te komen. Geniet van regionale en verse producten en heerlijke Franse gerechten. Let op: voor dit restaurant moet je minimaal 18 jaar zijn en een geldig legitimatiebewijs is verplicht!

Glas champagne

Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Otto V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
over het geheel gezien meer dan dik in orde!!!! prima service, ambiance, kwaliteit eten we komt er al diverse jaren altijd het product als geheel goed in orde.
Eddie M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Met onze netwerkclub gedineerd. Eten, bediening, ontvangst: alles voortreffelijk. Mooi om eens in dergelijke entourage gegeten te hebben.
Bas S.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij HC, het personeel is zeer vriendelijk, beleeft en de service is super. De tonijn vooraf was een aanrader, en als hoofdgerecht zeetong was zeer goed! Heerlijke avond gehad, echt genoten! Terwijl je zit te eten heb je een goed uitzicht op de speelvloer, en er is een leuke sfeer. Zeer goede ervaring!
Marieke V.
Chris N.
H.J.M. G.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
kwaliteit en ambiance zoals altijd prima ! Alleen.... : de reservering was niet aangekomen bij HC; ik had een printje van de bevestiging meegenomen en mocht meekijken op de computer van HC. Inderdaad we stonden er niet op. Gelukkig werd er een plaatsje voor ons gezelschap "gevonden",
Advies : Iens en HC het digitale proces nog een kritisch nalopen svp
Heb overigens prima ervaringen met zowel Iens als HC !
Liselotte S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Afgelopen weekend heerlijk gegeten bij Holland Casino. Wát een goede service. Onze gastheer had de juiste gerechten aangeraden; namelijk de tonijn als voorgerecht en een Tournedos als hoofd. Het toetje Aardbeien & Aardbeien was erg leuk gepresenteerd en smaakte ook nog eens heel erg goed! De goede wijn, Gruner Veltliner, heeft onze avond helemaal afgemaakt. Daarna nog een gokje gewaagd en voldaan naar huis gegaan! Dank voor deze goedverzorgde avond! Ik kom zeker terug!
CaHe .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
chantal B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
We hebben er zoals al vaker Heerlijk gegeten! Het Personeel is ontzettend vriendelijk en beleefd! Het is Zeker Voor herhaling vatbaar!
Beppie V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Prima restaurant heerlijk gegeten, fijne bediening en service.
Misschien iets meer keuze mogelijkheden bij de gerechten.
Els B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Twee weken geleden voor het eerst bij Holland Casino Eindhoven gaan eten. Wat een verrassing! De prachtige gerechten in combinatie met enorm vriendelijk en vakkundig personeel maakten het tot een onvergetelijke avond. Wij komen zeker terug.
mijn.mm@hotmail.com L.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Weer lekker geten zo als altijd een hele leuke avond gehad
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Zoals altijd een goede maaltijd in een ontspannen sfeer met snelle bediening voor een leuke (AH) prijs.
Je merkt nauwelijks een verschil met een niet AH menu, dit in tegenstelling tot vele restaurants die met de AH actie dan wel meedoen. Maar laten dan wel een enorm verschil zien tussen een AH klant en een niet AH klant, schande!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben goed gegeten bij Holland Casino. Een ah drie gangen menu. Als voorgerecht tonijn op oosterse wijze en als hoofdgerecht kabeljauw met gambas. Allebei goed, maar geen culinaire uitschieters. Voor dIt hoofdgerecht moest trouwens wel 10 euro bijbetaald worden. Voor het nagerecht hadden we geen tijd meer, dat hebben we vervangen door koffie. OverigenNus, de bediening was heel vriendelijk en attent.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Zoals altijd een prima gelegenheid om te dineren. Uitstekende gerechten, goede en snelle bediening. Met de AH actie een klein feestje v.w.b. de prijs-kwaliteitsverhouding.
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het was voor de vijfde keer dat we gingen alles was weer goed, alleen hebben we deze keer lang moeten wachten op ons hoofdgerecht, wij hadden het idee dat ons hoofdgerecht naar andere cliënten is gegaan omdat zij met een groep waren.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Zoals altijd een prima maaltijd van goede kwaliteit en dank zij de AH actie ook voor een aantrekkelijke prijs. Deze keer met de "ons" dames badminton clubje.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Zoals steeds prima maaltijd van hoge kwaliteit, ondanks de AH aktie.
Zie bij andere restaurants die meedoen dat vaak anders.
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We hadden varkenssaté besteld maar later bleek het varkenshaas te zijn, gelukkig kon het nog gewijzigd worden net op tijd. Dus toch nog gekregen wat we wilden perfect.