Holland Casino Eindhoven

Heuvel Galerie 134 5611 DK Eindhoven Nederland Kaart

Over restaurant Holland Casino Eindhoven

Vers & exclusief

In een plek vol entertainment en spanning, vormt het restaurant van Holland Casino Eindhoven de ideale basis om even tot rust te komen. Geniet van regionale en verse producten en heerlijke Franse gerechten. Let op: voor dit restaurant moet je minimaal 18 jaar zijn en een geldig legitimatiebewijs is verplicht!

Meer informatie over restaurant Holland Casino Eindhoven

• American Express wordt geaccepteerd , Betaalpas , Mastercard , Visa card
  • Af te huren , Air-conditioning , Rolstoelvriendelijk , Wi-Fi
Eten8,6/10
Service8,7/10
Decor8,4/10
Brigittenoyen . 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Eten was heerlijk, carpaccio was heel erg lekker. bediening was goed, leuk en vlot. Wij komen zeker nog een keer terug echt een aanrader.
Administratie3 . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Verrassend goed, zeker de moeite waard om weer terug te gaan. Voldoende keuze en vriendelijke bediening. Wij hebben de kreeftensoep en de zalmsalade genomen als vooraf hoofdgerecht zalm en bavette. erg lekker
Evraan . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Prima keuze diner. Ruime keuze uit de vooraf gemaakte kaart.
Leuke en vriendelijke bediening.
Voor ons een voordeel slechts 10 van het station.
Ellen C. Bourgondiër (2 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Wij hebben een fantastische avond gehad bij het Holland Casino te Eindhoven, we werden zeer gemoedelijk en gastvrij ontvangen, de gerechten waren kwalitatief van goed niveau en met zeer ruime mogelijkheden, voor het dessert was er zelfs met chocolade een leuke tekst op het bord gespoten ivm een verjaardag! echt geweldig!
Atlantische ZeeTongfilet met een mousse van Gamba's en een kreeftenschuim was erg goed!
Complimenten ook voor de leuke en goede bediening.
MariekS . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
We zijn hier al vaker uiteten geweest en het was ook ditmaal weer heerlijk. In tegenstelling tot andere jaren heeft de tournedos een meerprijs van 10 euro met de Albert Heijn Actie. Maar deze 10 euro extra betalen is het meer dan waard! =) Kortom, zeker een aanrader om een lekker hapje te eten in gezellige sferen.
Yfem . 1e beoordeling (1 recensie) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het menu was geweldig, we hebben genoten. De kreeftwnsoep was heerlijk. We kregen een bord met zalm en room en aan tafel kwam de soep in een "theepot"-schenkkan. Dat was geweldig. Het hoofdgerecht was super. We hadden zeetong, kabeljauw, en street&food. Als toetje hadden we ijs met warme chocoladesaus en zalige sorbetijs kers, ananas en mango met vers fruit. Kiezen was moeilijk. We zijn 2015 ook geweest. Echt de moeite waard. O ja we hadden live muziek, dat was heerlijk! We waren dik tevreden. Iets om nog eens te doen
Belinda K. Bourgondiër (3 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Erg vriendelijke, snelle en nette bediening, de gerechten zien er goed verzorgd uit en zijn lekker. De sfeer is goed, toch eens wat anders dan in een gewoon restaurant!
Wedan27 . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Alle gerechten die we gehad hebben waren prima! De bediening was ook goed. De opmaak van de borden zag er ook netjes uit. Het was een super leuke/lekkere ervaring.
Dorothy B. Bourgondiër (3 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
prima eten , leuke ,vriendelijke bediening genoeg keuze ,5 voorgerechten ,5 hoofdgerechten ,en 5 na gerechten .alles lekker
Anette E. 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Eten bij Holland Casino in Eindhoven is dubbel en dwars de moeite waard. WIj sparen elke keer om samen of met vrienden en/of familie gezellig uit eten te gaan en daarna een klein gokje te wagen. Eten is fantastisch en de bediening uiterst vriendelijk.
Karin T. Bourgondiër (3 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
We hebben met 4 personen n.a.v. de AH actie gegeten bij casino Eindhoven.
Het drie gangenmenu was voortreffelijk.
Over de bediening niets dan lof. Er diende rekening gehouden te worden met 1 persoon die én glutenvrij diende te eten én zwanger is. De sympathieke serveerster heeft betreffende persoon van goede adviezen voorzien.
De entourage is gezellig.
Zonder de AH actie komen we zeer zeker een keer terug.
Nessie66 . 1e beoordeling (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij Holland casino Eindhoven,flinke porties,goed bereid eteben mooi opgemaakte borden.Het personeel is heel vriendelijk en vrolijk,dus wat ons betreft een aanrader.
Renehnibbelke . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
men heeft ons bijzonder ontvangen en behandeld. de carpaito , de tong en het desser was uitstekend. kan alleen maar positief zijn en is voor herhaling vatbaar.
D.halem1 . Bourgondiër (2 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Carpaccio als voorgerecht, was voortreffelijk.
Kipsate als hoofdgerecht was uitstekend en ruim voldoende.
Dame blanche verrukkelijk.
Voldoende keus. Aanrader.
Angeliquevanrooy . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Het eten was heel lekker en voldoende zelfs met ah bon.zeker voor herhaling vatbaar. Ook de bediening was erg goed,inrichting van restaurant was ook goed.
H.brocheler . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Zoals altijd weer heerlijk gegeten. De sfeer is altijd erg goed en de bediening prima.
We hadden een geweldig nagerecht en de carpaccio was heerlijk.
Steffie123 . 1e beoordeling (1 recensie) 4,5 /10
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Het Casino serveert aangepaste porties (kleiner dan normaal). Terwijl het om dezelfde gerechten gaat als de gewone kaart en je dezelfde prijs voor 1 menu betaald (€27). Gisteren gegeten met een gezelschap van 4 waarvan er 2 aten via de AH actie. Er werd 3 maal kreeftensoep besteld. 1 kreeftensoep (actie) kwam in een klein glas. Zonder vis. De andere soepen kwamen in een bord vol met vis en daar werd de soep aan tafel ingeschonken. Verder ging het om dezelfde soep. Zo kan ik ook meedoen aan een actie en komen je klanten niet terug als je impliceert dat het dezelfde gerechten zijn en het om dezelfde menu kaart en prijs gaat. Door de bediening werd hier ook niet op gereageerd.
Ptuyl . 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten
Voorgerecht uit de kunst precies oke en ruim voldoende
Hoofdgerecht, we hadden met zijn drieen allemaal een ander gerecht en het was heerlijk zalm royale portie en goed gebakken
Biefstuk zoals die hoort te botermals
Varkenshaas perfect bereid met heerlijk champignonsaus
Kortom een heerlijke ervaring waar we zeker terugkomen.
Eline721 . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het eten was heerlijk de bediening uiterst vriendelijk.
Het enige wat mij opviel is dat je betaald voor een flesje ijsthee maar het is maar een klein glaasje met veel schuim.ik denk dat ze uit 1 flesje bijna 2 glazen kunnen schenken.verder was het heel goed.ga zeker nog een keer daar eten.
Antoinette V. Bourgondiër (3 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
We zijn deze avond met zessen uit eten geweest met de AH actie en hebben genoten van het heerlijke eten. Wij hebben met drieen de Yakytori & Bavette gehad en deze was heel lekker! Een persoon had voor het Streetfood gekozen en ook deze viel goed in de smaak. En de rest was ook tevreden met hun keuzes. De bediening was vriendelijk en helemaal naar wens. Dus een geslaagd AH Diner bij Holland Casino Eindhoven.