Holland Casino Eindhoven

Heuvel Galerie 134 5611 DK Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Holland Casino Eindhoven

Vers & exclusief

In een plek vol entertainment en spanning, vormt het restaurant van Holland Casino Eindhoven de ideale basis om even tot rust te komen. Geniet van regionale en verse producten en heerlijke Franse gerechten. Let op: voor dit restaurant moet je minimaal 18 jaar zijn en een geldig legitimatiebewijs is verplicht!

Glas champagne

leo M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Dre V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Altijd super met goede bediening .Wij komen er met enige regelmaat. Is er altijd super en er heerst een goede sfeer. Niets is teveel en de bediening blijft altijd vrolijk en correct dat is een dikke plus.
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Alles was perfect, geen op of aanmerkingen we gaan volgende week weer! Lekker eten prima bediening en alles verliep zeer vlot
scherpenzeel57 .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
We waren echt toe aan een moment van ontspanning, vandaar een bezoek gebracht aan Holland Casino Eindhoven.
Daarna genoten van een voortreffelijk drie gangen menu. Alles was vers bereid en uitstekend van smaak. We konden kiezen van de normale menukaart, dus geen apart AH restaurant actie.
Het restaurant van Holland Casino Eindhoven heeft ons niet teleurgesteld., we komen zeker nog een keer dineren.
d.halem1 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Drie gangen menu kon gekozen worden van de dagelijkse kaart. Fantastisch drie gangen menu. Is voor herhaling vatbaar. Prettige sfeer en uitstekende bediening.
monicjanssen .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Enorm lekker gegeten, hele goed klaargemaakte gerechten en hele gezellige en bediening! Prima omgeving om eerst lekker bij te kletsen. lekker te eten en daarna te gaan genieten in het casino!
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk personeel. Werd zeer goed omgegaan met glutenvrij eten. Was met de livemuziek op de achtergrond een herlijke avond. Zeker voor herhaling vatbaar.
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Super heerlijk gegeten prima personeel zeer vriendelijk.
Tafeltjes dicht op elkaar...jammer mensen luisteren zo met je gesprek mee
chantal V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Voor de eerste keer met de dochter bij HC geweest. Lekker gegeten goede en vriendelijke bediening en blij verrast. Was een topavond!!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Fijne gelegenheid om te eten en te borrelen, wij hebben hier nog nooit slecht gegeten en komen hier regelmatig. Aanrader voor een avondje uit
Van Veld K.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Wij moesten meer betalen als kennisen van ons die naast ons zaten. Zij kregen wel een diamond korting terwijl wij ook een diamond pas hebben. Er wordt onderscheid gemaakt tussen de klanten. Wij zijn hier benadeeld.
JosineXX .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Holland Casino, vriendelijke en kundige bediening en daarna natuurlijk nog een heerlijke cocktail aan de bar gedronken en een gokje gewaagd.
Erik T.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Carpaccio, tournedos en citroen/aardbij-dessert gegeten en echt helemaal niets op aan te merken. Heerlijk! Vriendelijke en geintresseerde bediening.
Erik T.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk gegeten; carpaccio, tournedos en citroen/aardbei-dessert. Echt niets op aan te merken! Serveerster Ines is een topper!
Peggy78 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Carpacccio was heerlijk. Voor de normale prijs wel erg weinig vlees. Daarna had ik varkenshaas met champignonsaus. Beide smaakten naar niks. Ontzettend flauw en smaakloos. Ik vroeg en kreeg peper en maakte de klacht kenbaar. O dat is vervelend. Daarna kwam niemand meer vragen hoe of wat en smaakte mijn varkenshaas naar peper. Dus, 3/4 laten staan. 10 minuten nadat we klaar waren, kwam de serveerster weer. 'O Het was toch niet lekker?' Nee. Dus ze zou het aan de keuken doorgeven. Toen ze terugkwam vroeg ze of ik iets anders wilde. Vriendelijk aangeboden, maar dat hoeft dan niet meer he. Heel jammer. Dessert met aardbei was erg lekker maar wederom.. weinig. Zeker als je bedenkt dat hier normaal 7.50 voor wordt gevraagd. Of het is een kleinere portie met de AH bon???
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Heerlijk gegeten en kundig personeel. Fijn als men weet waar men over praat, zowel over het eten als over de wijn! Ik kom zeker nog een terug met vrienden.
Otto V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
over het geheel gezien meer dan dik in orde!!!! prima service, ambiance, kwaliteit eten we komt er al diverse jaren altijd het product als geheel goed in orde.
Meike R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Goed gegeten: vrij simpele gerechten, maar goede kwaliteit en goed verzorgd. De serveerster was erg (klant)vriendelijk. Alles kon lekker op ons gemak. De persoonlijke bediening was hetgeen wat deze gelegenheid beter maakt dan een eetcafé. Verder is het natuurlijk wel aardig dat je na het eten direct het casino inloopt.
Eddie M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Met onze netwerkclub gedineerd. Eten, bediening, ontvangst: alles voortreffelijk. Mooi om eens in dergelijke entourage gegeten te hebben.