Holland Casino Eindhoven

Heuvel Galerie 134 5611 DK Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Holland Casino Eindhoven

Vers & exclusief

In een plek vol entertainment en spanning, vormt het restaurant van Holland Casino Eindhoven de ideale basis om even tot rust te komen. Geniet van regionale en verse producten en heerlijke Franse gerechten. Let op: voor dit restaurant moet je minimaal 18 jaar zijn en een geldig legitimatiebewijs is verplicht!

Glas champagne

Ton V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Sanne M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Leuke bediening. Eva een compliment! Lost alles op een leuke spontane manier op. Hoofdgerecht duurde iets langer, maar daar hadden we geen hinder van en het eten was het wachten waard.
yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
geweldig gegeten bediening zeer vriendelijk komen snel terug om weer te genieten van het super menu is voor iedereen een aanrader.
franky4 .
willyentrees .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Zoals altijd een prima maaltijd met de familie genoten. Smaakvol en netjes opgediend. Met dank aan de AH aktie ook nog eens aantrekkelijke prijs. Fijne avond.
Annie A.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Heerlijk was het eten en niet te vergeten, de vrolijke "noot" die de eetlust vergroot. En de prijs viel mee, zodat ik nog wat overhield in mijn portemonnee!!!
Mason R.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Fan-tas-tisch gegeten, ik kan er niets anders over zeggen. Alles is goed in dit restaurant, fijne ambiance, vriendelijk en snel personeel en het eten is heerlijk! Wij komen hier zeker nog eens terug.
Schantie .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Wij hadden via de Ah actie gereserveerd met 6 personen maar zijn uiteindelijk maar met 2 en gaan eten, ondanks dat er iets mis was gegaan met het afmelden toch goed ontvangen.
Heerlijk gegeten alleen veel te veel.
Ondzettend vriendelijke bediening en heerlijk eten het enige wat we misten was de muziek die was er volgens mij niet.
Titia M.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Voor de 8e keer gegeten, en voor de 8e keer een geslaagde avond. Een prima keuze, heerlijke bereiding, en meer dan hartelijke bediening. In dit geval de persoonlijke en humoristische inbreng van Giel, die als verpersoonlijking van de gezelligheid en sfeer voor dat beetje extra zorgt. Een prijs/kwaliteit verhouding die zijn gelijke niet kent, en deze avond als extra toetje, live muziek. Ook de vrienden die mee waren beaamde bovenstaande en ook zij waren onder de indruk. Wij hebben onze volgende reservering als staan. Een aanrader derhalve.

René
AJM S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Je kunt kiezen uit de normale menukaart, dus geen speciaal AH menu. Lekker gegeten en snel en netjes bediend. We komen nog vaker!!!!!
Mason R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij Holland Casino te Eindhoven. Vriendelijk personeel en wij komen hier zeker gauw terug!!!!!!!!!!!!!!
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Bijzonder lekker gegeten. Prettige ontvangst van het personeel. Dessert was helemaal top. Wij vinden het erg prettig dat er snel bediend wordt en dat was vanavond precies goed.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten, de bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. We hadden op het laatste moment gereserveerd maar er werd toch ergens nog een tafeltje voor 2 gevonden.
Helene D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Het eten was geweldig! Onze gastvrouw Lara was zeer correct in de bediening en een leuke meid met duidelijk hart voor de zaak.
Anny V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Was in gezelschap van mensen die er voor de eerst keer waren en die vonden het eten supermodel en ook de omgeving geweldig .Verder was de bediening super we werden geholpen door Lara en die deed het zo leuk nog dank hiervoor
John V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Het was weer eens gezellig en het eten was geweldig.
vriendelijke personeel en goede service
we komen zeker weer met vrienden terug
Carin S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Was een zeer geslaagd etentje met goed eten, drinken n vooral vriendelijk , sympathiek en deskundig personeel !
Dit bezoek is zeer zeker voor herhaling vatbaar !