Holland Casino Eindhoven

Heuvel Galerie 134 5611 DK Eindhoven Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Holland Casino Eindhoven

Vers & exclusief

In een plek vol entertainment en spanning, vormt het restaurant van Holland Casino Eindhoven de ideale basis om even tot rust te komen. Geniet van regionale en verse producten en heerlijke Franse gerechten. Let op: voor dit restaurant moet je minimaal 18 jaar zijn en een geldig legitimatiebewijs is verplicht!

Glas champagne

Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Jellie P.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Met A H actie gegeten in Holland Casino Eindhoven Heerlijk gegeten super vriendelijk personeel komen vast nog eens terug als we in Brabant zijn.
AANRADER
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Erg lekker gegeten weer!
En het personeel was erg vriendelijk, allemaal!
Zo ook Michiel.
Is zeker voor herhaling vatbaar weer!
tijgerlelies .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Met een aantal vrienden hier gegeten met de AH restaurantactie. Groot pluspunt is dat je gewoon a la carte kunt eten. De gerechten zijn bijzonder smaakvol en worden mooi opgediend. Erg lekker gegeten! Zeer vriendelijke en attente bediening.
Harry D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Prima gegeten. Geen apart menu meer voor de AH kortingsbon. Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert van de kaart. Wilde liever geen toetje, maar een Irish Coffee, deze werd als nagerecht verrekend. Prima dus. Snelle en vriendelijke bediening, lekkere wijntjes. Gezellige avond!
Annelot N.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Heerlijk geluncht bij Holland Casino Eindhoven. Een vers bruin stokbroodje met dungesneden Rib-eye, rode uitjes, gebakken champignons en rucola.
Presentatie en bediening waren top!
Corrie D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Ga nergens anders meer eten echt top kan niemand tegen op , zowel de gerechten de sfeer maar voor al uit stekend en goed lachse bediening.
Groetjes Corrie
marcel J.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
ja wij hebben een hapje gegeten in Holland casino Eindhoven en service en het eten waren goed vriendelijk en netjes... de ligging de hoek effe buiten het gok gebeuren is relax.
WAZGEN .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Zeer gezellige avond gehad Het eten was top. Alle gerechten €9,50. Super lekker en mooi opgemaakt. Je krijgt meer dan waar voor je geld. We hebben een zeer gezellig avond gehad in dit voortreffelijke restaurant. Heerlijk gegeten en gedronken. De bediening was heel prettig en gezellig. Dit was voor ons de eerste keer, er volgen zeker meer bezoeken.
Diny B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
De keus en het eten was perfect daar wij boekten met korting van AH was de menukaart het zelfde. Voor herhaling vatbaar. Komen beslist weer terug bij een volgende aktie.
jeanne V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
we hebben heerlijk gegeten in een gezellige omgeving, het is voor herhaling vatbaar holland casino doet zijn slogan eer aan
Faska .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
We hebben met 4 personen heerlijk gegeten. Je kon een keuze maken uit het menukaart , dus geen aangepast AH menu . de borden werden heel leuk gepresenteerd . Wij vinden het zeker een aanrader om daar te dineren.
Anette E.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Holland casino Eindhoven is mijn favoriete restaurant. Het eten is heerlijk, de bediening is altijd vriendelijk, de service is uitmuntend en zelfs de prijs (zeker met een pasje) is ideaal. En met de AH-actie verhogen ze de prijs van een gerecht niet, wat wel eens voorkomt bij andere restaurants. Al met al TOP!
emiel H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Ik en mijn vrouw en 2 kennissen met zijn 4e gaan eten via de ah actie. Het was geweldig we mochten van de gewone kaart kiezen en er werd geen verschil gemaakt tussen ah actie super bediening gastvrouw Dominique heeft ons zeer goed bediend heel spontaan en leuk meisje leuk dat bediening ook praatje maakt. Eten was super de corvina vis geprobeerd een aanrader. Wij komen zeker terug bedankt voor deze geweldige avond!!!!
JANSTHEIJS .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
heerlijk gegeten met de AH restaurant actie. Helemaal mooi dat je uit de hele kaart mag kiezen.
Gezellig gezeten, goede, vriendelijke bediening
Voor herhaling vatbaar
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Het was weer prima alles ging lekker vlot eten perfect niets op aan te merken en leuke bediening volgende week gaan we weer!!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Een uitstekend. Voorgerecht van tonijn en een meer dan voortreffelijk hoofdgerecht met corvina, gebakken op de huid. Voorgerecht geserveerd op een smaakvol plateau. Goede kwaliteit huiswijn.
En de ontvangst en bediening zijn zeer adequaat en correct.