Holland Casino Breda

Kloosterplein 20 4811 GP Breda Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Holland Casino Breda

In de oude kloosterkazerne kunt u in een unieke en sfeervolle ambiance heerlijk dineren met uniek uitzicht op de speeltafels. Let op: minimale leeftijd is 18 jaar en geldig ID is verplicht.

Halve fles mineraalwater

Charlene V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Niet meer dan lof over de service verlening en de heerlijke maaltijd
Jan V.
Zeer vriendelijke bediening
Corrie D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Sfeer heel gezellig ontvangst en bediening zeer correct.
Echt een aanrader.
Groetjes Corrie.
Kees W.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
dit diner naar keuze is aan te raden.wellicht nog een keer gaan,
Carla M.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Kan niet meer zeggen dat ..uitstekend... was jarig en er was iets leuks gedaan met me bord ,je kan zien dat de kok echt van zijn werk geniet , wij komen zeker terug dank jullie wel voor deze mooi avond groetjes fam Maas
Lidy V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Vrije keuze van de kaart. Gerechten zijn lekker/culinair en netjes opgemaakt. Tempo van serveren is prima. Zaten aan een leuk tafeltje met uitzicht op de spelzaal.
Marinus D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
eten was prima en een voortreffelijk vriendelijke bediening
Annick B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Leuk uitzicht op de casino vloer met lekker eten!
Rrrrrrr M.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Het dessert (Dame-Blanche) van €8.50 staat helemaal niet in prijsverhouding van hoofdgerecht.
Veel te duur voor wat je krijgt. Meer schijn dan zijn.
Monique F.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Gezellige sfeer prima bediening. heerlijk gegeten
Melanie N.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Lekker eten !
JW H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
een zeer prettige avond gehad,
Thedora K.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Op de reserveringpagina staat het restaurant onder "glutenvrij". Er was zelfs geen glutenvrij brood, voor de pepersaus had ik aangegeven "glutenvrij" of een andere saus en dit zou doorgegeven worden, maar nee hoor er kwam niets anders en ook geen melding daarvan. De biefstuk was besteld medium, maar was volledig doorgeslagen en lag op een paar snijbonen en sperciebonen zo uit het water met daarnaast een halve tomaat enz. enz. Een zware teleurstelling voor een 3-gangendiner dat, zonder de AH actie, tegen de 40 Euro zou moeten kosten. Het restaurant was voor een grote groep gereserveerd en we konden dan alleen aan de zijkant van de speeltafels zitten (waar normaliter een snelle hap wordt gegeten). Een zware teleurstelling. Nooit meer.
Leen M.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
De bediening is echt tof !! De medewerkers zijn hilarisch en de grijze met dat brilletje is geweldig ..het eten was heerlijk
Rrrrrrr M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
De dagschotel die het holland casino aanbiedt voor favorites cardhouders zakt af naar teleurstellend!!
Op die dag werd er stamppot geserveerd ,en wel boerenkool met speklappen.
Het antwoord was: de chefkok wilde eens zijn fantasie eens laten gelden!!!!!!!
En dat voor de maand Mei. Ongelooflijk; stamppot serveren midden in de maand mei. En hij wilde eens zijn fantasie gebruiken. Nog vragen.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Wat is dit een slecht restaurant. De biefstuk besteld met zwarte peper. De biefstuk heb ik medium rare besteld. Heb hem 2 keer terug moeten geven omdat hij doorbakken was. Die muts keek me aan alsof ik gek was. Ook de Sauvignon Blanc besteld maar ze verstond niet wat ik zei. Ze bleef het maar verkeerd herhalen om voor schut te zetten. Toen uiteindelijk de juiste biefstuk met peper gekregen. Nou, de biefstuk van het huismerk van AH is nog malser!! Ik vind het zonde van mijn geld. Ik eet hier werkelijk waar nooooooit meer.
Fijnproever16 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Mijn vriend en ik waren echte liefhebbers van het restaurant van dit casino. Helaas, lijkt het alsof er sinds ongeveer een jaar een nieuwe kok is aangenomen. Het eten is echt verschrikkelijk. Bestel je een biefstuk medium gebakken, dan krijg je deze doorbakken. Vorige kaart stond er risotto op het menu (welke overigens heerlijk was tijdens de nieuwe kaart proeverij) maar er was veel te veel olie gebruikt. De groenten die we erbij kregen smaakten nergens meer naar. Zelfs de varkenssaté weten ze te 'verprutsen'.

Desondanks is de bediening erg vriendelijk, ze zijn erg beleefd en maken altijd een gezellig praatje met je.
East .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
De kip & sesam gegeten. Ik eet erg vaak Aziatisch in binnen- en buitenland. Ik weet dat het in Europa vaak niet zo lekker is als in Azie, maar ik wilde het toch een kans geven. Nou, het heeft totaal niks met Oosters eten te maken. Het gerecht was niet in balans. Het was vrij zout en veel noedels vergeleken met de hoeveelheid kip en groentes. Toen ik de serveerster vroeg om een glas rode wijn, verstond ze totaal niet wat ik zei omdat ze met andere dingen bezig was, ik moest de bestelling blijven herhalen en in plaats van een excuus van de chef kwam de chef verhaal halen waarom ik zo onbeschoft was. Wat is dit voor een niveau??