Holland Casino Breda

Kloosterplein 20 4811 GP Breda Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Holland Casino Breda

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,1
Fijnproever16 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Mijn vriend en ik waren echte liefhebbers van het restaurant van dit casino. Helaas, lijkt het alsof er sinds ongeveer een jaar een nieuwe kok is aangenomen. Het eten is echt verschrikkelijk. Bestel je een biefstuk medium gebakken, dan krijg je deze doorbakken. Vorige kaart stond er risotto op het menu (welke overigens heerlijk was tijdens de nieuwe kaart proeverij) maar er was veel te veel olie gebruikt. De groenten die we erbij kregen smaakten nergens meer naar. Zelfs de varkenssaté weten ze te 'verprutsen'.

Desondanks is de bediening erg vriendelijk, ze zijn erg beleefd en maken altijd een gezellig praatje met je.
East .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
De kip & sesam gegeten. Ik eet erg vaak Aziatisch in binnen- en buitenland. Ik weet dat het in Europa vaak niet zo lekker is als in Azie, maar ik wilde het toch een kans geven. Nou, het heeft totaal niks met Oosters eten te maken. Het gerecht was niet in balans. Het was vrij zout en veel noedels vergeleken met de hoeveelheid kip en groentes. Toen ik de serveerster vroeg om een glas rode wijn, verstond ze totaal niet wat ik zei omdat ze met andere dingen bezig was, ik moest de bestelling blijven herhalen en in plaats van een excuus van de chef kwam de chef verhaal halen waarom ik zo onbeschoft was. Wat is dit voor een niveau??
Ma Rian H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Prijs kwaliteit van het 3 gangen menu is fantastisch! Ook de wijn is heerlijk. Het personeel is heel vriendelijk. Je voelt je als gast gezien!!
Ook de hele entourage is super!! Het is echt een avondje uit!!!
We komen binnenkort graag terug voor een avondje casino !!
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Gegeten hier, biefstuk op. Medium besteld, was helemaal doorbakken. Heel klein bakje frietjes erbij. Personeel is niet geïnteresseerd en heeft er duidelijk geen zin in. Nooit meer hier eten. Het casino is wel mooi.
Sissie V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Vanavond hier gegeten 45 min moeten wachten en toen het eten kwam was bijna alles koud dit aangegeven en alles werd weer meegenomen weer 15 min wachten toen was t wel warm maar ik vind t wel karig wat je krijgt biefstuk met wat friet en 3 boontjes .ook had ik wel een gratis drankje verwacht voor het lange wachten jammer het personeel was wel vriendelijk
Ivo M.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Voordat wij een gokje gingen wagen op verzoek van mijn gezelschap hier gaan eten omdat het eten altijd goed is. Of het we hebben pech maar de Ravioli en Schol hadden weinig smaak, de steak en zalm waren goed, opmaak kan ook wat fantasierijker alhoewel dit normaliter bij mij niet uitmaakt in mijn beoordeling. Service is van ongekend niveau, bijna Amerikaans. Wij zaten op het 'terras' waar je leuk uitzicht hebt op het casino. Binnen mooie ambiance, aanrader voor een avondje casino.
GerryDavid .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Lekker gewokte oosterse kippendijen met groenten, sesamsaus en Japanse noedels gegeten. Verder is het natuurlijk een mooie zaak om te zijn. Wij zijn geen grote gokkers. Gewoon gezellig.
Cindygeene .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Wij zijn afgelopen zondag gaan eten in holland casino breda. Hier nam ik een kipsate. Toen ik de eerste hap nam wist ik niet wat ik proefde, het leek wel rauw! Dus toch nog maar een hapje genomen en ook deze was echt niet goed. Toen ik dit kenbaar maakte bij de bediening werd me verteld dat kip altijd rose van binnen hoort te zijn en als ik het doorbakken wil hebben ik dit vooraf moest zeggen!!?! Ik wist niet wat ik hoorde... Kip dat rose van binnen hoort te zijn?! Ja als je ziek wilt worden wel ja! Maar goed uiteindelijk kreeg ik een nieuwe 'well done' kipsate ;-).
John En Marian R.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
We hebben hier heerlijk gegeten en je kunt natuurlijk ook een gokje wagen. Ze hebben er een hele goede dagschotel en nog goedkoop ook. De bediening is zeer goed.
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2014
Zonder reservering op een woensdagavond gegeten bij Holland Casino Breda. Wij werden vriendelijk verwelkomd en naar onze tafel gebracht. We kozen voor een schnitzel, dit was de daghap vandaag. Ook werd de Casino Burger besteld. Het eten smaakte goed en was qua hoeveelheid ruim voldoende. De presentatie van het eten op het bord was enkel erg simpel (geen garneringen). Bij andere vestigingen was dit echt beter. Service was verder goed en het decor sfeervol. Holland Casino Breda blijft toch wel één van de mooiste casino's van Nederland!
Roel K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
Hier met zn tweeën op vrijdagavond 27 sept 2013 gegeten. Het restaurant zit binnenin het casino, aan een zijkant. Wij zaten op het terras buiten het restaurant. Prachtig gebouw, combinatie van oud en nieuw. Het restaurantgedeelte verhoogd, leuk aangekleed met "boompjes" en verlichting erin. Prima uitzicht op al het nerveuze gedoe aan de speeltafels. Bijzonder vriendelijk restaurant personeel, op het randje van (te) amicaal. We begonnen met een oude borrel, die aan tafel werd ingeschonken. We namen geen voorgerecht. Mn vrouw koos een gevulde kwartel, met oa couscous en akkerzwammetjes. Ik koos voor de kalfsribeye, met oa geb aardappels en anijszwammen. De kwaliteit van het gebodene was goed. De hoeveelheid was aan de magere kant. Van 1 zo'n kwarteltje krijg je natuurlijk niet echt een vette bek! Ik vond bij mij de hoeveelheid aardappel en groente ondermaats. Lekker flesje rode wijn erbij. Na, namen we een kaasplankje. Jammer dat het personeel niet weet wat voor kaas er eigenlijk op het bordje ligt! Koffie na. Het smaakte allemaal wel goed. Maar... gaan we terug? Nee, dat zullen we niet doen.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2013
Hier weer eens gegeten, wat altijd goed was en goed gegaan is, maar het was blijkbaar niet onze avond. Bij de bestelling ging het al mis, meisje begreep het allemaal niet zo. Hamburger en saté, lijkt mij niet zo moeilijk. Eten kwam pas na 40 minuten en toen was de hamburger koud. Alles werd meegenomen en we konden weer 20 minuten wachten. Aangezien we naar een voorstelling in het theater gingen, moesten we ons eten snel opeten en erna koffie en thee drinken ging niet meer. Wel excuses, maar verder niks. Ook werd er verder totaal niet naar ons omgekeken, er werd niet gevraagd of verder alles goed was, of dat we nog wat te drinken wilden, helemaal niks!!

Uiteraard een klacht ingediend. Kreeg 2 consumptiebonnen en het excuus dat het druk was vanwege een optreden van Nick & Simon. Het was niet druk en Nick & Simon traden de maand ervoor op. Dus er was duidelijk geen interesse voor de klacht.

Horeca klaagt steen en been over dat zo slecht gaat. Niet zo gek, want de service gaat ook steeds meer achteruit. Jammer.