Holland Casino Amsterdam

31-205211111

Meer informatie over restaurant Holland Casino Amsterdam

Sissie V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Hier vanavond gegeten wij zeggen de laatste tijd telkens we eten hier nooit meer maar we proberen het toch weer maar nu niet meer ik had varkenshaas met groenten en friet nou de varkenshaas was plat geslagen zodat t groter leek de champignonsaus daar zat een schijfje champignon in en de groenten pff 2 peultjes en een dun schijfje wortel en 2 klene boontjes , en dan een klein beetje friet ik vind het te karig
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Niet bepaald een plek die je kiest om uit eten te gaan, maar er was voor me gekozen. Toch verrast, aardige bediening, wel veel verschillende mensen aan tafel maar wel adequaat. Eten, middel of the road, maar prijs kwaliteit goed in orde.
Schrijfmap .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Prima gegeten, hebben gekozen voor het broodje hamburger, was lekker! Er zat patat bij (staat niet op de menukaart bij hamburger), hamburger was een beste hap, dessert was ook geen ruimte meer voor

Hele vriendelijke bediening!
Purplelady .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015
Ik eet kom ik dagelijks eten, het eten is kekker. Maar je moet altijd lang wachten voordat je wordt geholpen en er is 1 man die is Onvriendelijk als je iets vraagt en als je eten wordt opgenomen schrijft hij niets op , maar achteraf krijg je de verkeerde bestelling en hij vergeet altijd onze drinken. Ik kom er vaak en de bediening is echt slecht ook op rustige momenten staan ze te praten, terwijl er tafels zijn die geholpen willen worden. Service ?? Nooit van gehoord.
Wing Lun F.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2014
Tijdje geleden hebben wij hier gereserveerd om verjaardag van mijn moeder te vieren.
Omdat wij zelf uit de horeca komen is het makkelijk dat Holland Casino vrij laat de keuken pas sluit.

Hebben hier deze avond heerlijk gegeten, carpaccio salade is echt een aanrader.
Net zoals de gebakken zalm!

Heerlijke wijnen die passen bij de gerechten.

volgende bezoek ook al weer gereserveerd!
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Gisteren na anderhalf jaar maar weer eens gegeten na een aantal hele slechte ervaringen. Het viel niet mee. Carpaccio was goed maar kun je niet veel aan verprutsen. Biefstuk met pepersaus was veel te hard gebakken en daardoor veel te taai. Pepersaus leek opgewarmd in de magnetron. Patat was goed. Volgens mij is dat ook het enige wat ook volgens de andere recenties altijd goed is samen met de sate en hamburger. Jammer, tot voor 6 jaar geleden had het restaurant een zekere allure met gerechten die vaak heerlijk waren. Nu met de zeer summiere kaart lukt het niet eens om een fatsoenlijke biefstuk te serveren.
Lianne C.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Afgelopen vrijdag hier voor een verjaardag wezen eten om daarna een gokje te wagen. Ik moet eerlijk bekennen, ik was redelijk sceptisch van te voren, maar ben blij verrast. Sinds de verbouwing ziet het brasserie gedeelte er heel mooi uit ( alleen lijken mij die laaghangende lampen voor het personeel niet handig). Vooraf een carpaccio met truffelmayo, goed portie, erg vers. Als hoofdgerecht de sate, ook deze was erg smaakvol, goede satésaus en veel patat. Als 'toetje' koffie met wat lekkers, dat wat lekkers was een bordje vol met verschillende heerlijke dingen. Voor een 3-gangen menu betaal je tegenwoordig 27 euro hier, en voor de kwaliteit die je krijgt is dit een hele goede deal.
Sarah A.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
Tijdens een avondje casino in de brasserie gegeten. Ik was positief verrast door de kwaliteit van het eten. Heerlijke casinoburger, goede kwaliteit vlees en zeer goed bereid (op mijn verzoek rood!).
Bediening is vriendelijk, maar vergeet soms dingen (beetje automatische piloot). Prijzen zijn vriendelijk!
Ilovespareribs .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
Heerlijke Hollandse biefstuk, geserveerd met frietjes, salade en verse groenten. Een lekkere bisque vooraf, met rouille. Lekker tarte tartin als dessert. De bediening is zeer vriendelijk en erg service gericht, kortom erg professioneel.
Het was er alleen een beetje koud door de airco.
CJ Dippel !.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Ik kan er kort over zijn. De entourage, kwaliteit van het eten (casinoburger), de prijsstelling (ca. 15 euro) en de snelle en vriendelijke bediening zijn top. Enige minpuntje is, dat mijn koffiebestelling niet goed was doorgekomen.
Papaluichi A.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2012
Ik kom hieral jaren maar vindt na de verbouwing het eten er niet beter op geworden. In tegendeel zelfs, het is duurder geworden voor minder lekker eten. Ik zou het omschrijven als ambitieloos, lijkt wel of de kok uitgeblust is. De portie,s lijken ook wel kleiner geworden, waar ik eerst voldoen was zou ik nu nog wel wat lusten na een 3 gangen diner. Service is altijd goed. Ik kom nog regelmatig in het casino maar eten doen we tegenwoordig ergens anders.
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2012
Weer eens gegeten bij Holland Casino Amsterdam. Alleen een hoofdgerecht genomen. Ik vind de prijzen wel erg gestegen t.o.v. de vorige keer. Service is altijd goed. Gevarieerde menukaart. Aankleding en toiletten gewoon goed. (De drankprijzen zijn minder gestegen).