Hokkaido

6,5
6,5
JolandaV .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
We zijn hier twee keer naar tevredenheid geweest. De derde keer was ellendig. We hebben vreselijk lang gewacht op ons eten. We kregen veel niet wat wel besteld was en consumpties werden niet opgenomen. Na meerdere malen gevraagd te hebben waar het eten bleef, kregen we nog niets. De bediening hielp alleen de meneer is kwamen afhalen en er werden veel bestellingen meegegeven aan de bezorger. Het restaurant werd niet bediend. Uiteindelijk, na klachten van alle tafels ging de eigenaar buiten staan roken en begonnen de 2 serveersters te huilen... een ramp.
Maar omdat we er al 2 maal goed gegeten hadden, gaven we ze het voordeel van de twijfel.
Vandaag is alle twijfel weggenomen. Hetzelfde tafereel deed zich voor op de huilende serveersters na.

Net als de vorige keer werd er niet bediend maar (als je als iets kreeg) werd het op tafel gekwakt. Tafels werden niet ingedekt en orders via de telefoon gingen voor. De heersende sfeer was om maar via thuisbezorgd te bestellen en het aan tafel te laten bezorgen. .. dat was vast sneller geweest.
Meerdere keren moesten we uitleggen wat we ook al weer besteld hadden. We zijn met honger van tafel gegaan na 3 uur ergernis.

Geen aanrader!
Sushifans1 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Het eten is heerlijk maar de service laat te wensen over, erg onprofessioneel. We zijn hier nu een keer of 3 geweest en iedere keer verbaasde ik me. Eerder zaten we ook veel te lang op de volgende gang te wachten, de laatste keer had men haast en werd constant gevraagd of we het briefje voor de volgende eet ronde wilden invullen. Dat voelde niet meer als een ontspannen avondje uit. Glazen, lepels en flesjes werden vastgehouden aan het gedeelte waar je van eet / drinkt. De serveerster bracht al bellend (!) het eten rond. Lege glazen werden niet opgemerkt (zonde!). Vaak werden verkeerde bestellingen gebracht, het neerzetten van de bordjes eten ging erg hardhandig. Bij het afrekenen was het bedrag verkeerd ingevuld op de pinautomaat ten nadele van ons. Toen we weggingen werd er geen gedag gezegd. Jammer, kan allemaal stukken beter.
Maartjevanh .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2015
Het eten was prima, de inrichting erg eenvoudig, maar de bediening liet te wensen over Het personeel liep in casual kleding, met lange haren los. Toen we zaten werd ons gevragen of we het concept kenden of dat ze het 'uit moest leggen'. De flesjes fris pakte men met de handen aan de hals vast en we moesten het zelf maar doorgeven, terwijl men makkelijk om de tafels heen kon. Hierdoor kregen we het gevoel dat we in een snackbar zaten in plaats van in een restaurant. Nadat we onze eerste ronde hadden besteld begon het wachten, en wachten. Uiteindelijk werd de sushi mondjesmaat gebracht in plaats van achter elkaar. Onze glazen bleven leeg, want men was druk bezig achter de bar, met mobiel en kletsen met collega's. Een gemiste kans om extra omzet binnen te halen. Toen we uiteindelijk weer een ronde drankjes kregen (weer met de handen aan de hals van de fles, weer zelf doorgeven) zat er in het cola light flesje een hele klont ijs. Ik deed mijn beklag erover maar kreeg er meteen weerwoord op. Ik gaf aan toch liever een ander flesje te hebben. Naderhand vroeg de collega wat het flesje achter de bar deed en riep degene die ons had bediend: O daar zat ijs in, die willen ze niet.
Al met al totaal geen benul van klantgerichtheid. Op een gegeven moment gingen ze buiten roken en was er niemand in de zaak.... het was flater na flater. Er is niet geinformeerd of alles smaakte, of naar wens is geweest. Ik denk dat dit een leuke zaak is om je sushi op te halen en die thuis te nuttigen, maar om er gezellig met je gezin te gaan zitten is geen succes. Wij komen er nooit meer in ieder geval.
Sharon S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2014
Het eten was voortreffelijk, we hadden gebruik gemaakt van een coupon voor een driegangenmenu. Ik bleef me maar afvragen wanneer de laatste gang zou komen, zo veel eten, en zo ontzettend vers en lekker! Echt aan te raden.

Voor het decor hoef je er niet heen te gaan, basic maar prima. De service was een beetje vreemd, al zaten er minstens zes mensen in het restaurant, de serveerster ging met haar rug naar ons toe haar administratie doen aan een tafeltje. Na uiteindelijk 45 minuten gewacht te hebben op een volgende gang, of minstens een nieuw drankje hebben we zelf maar ons toetje en meteen de rekening gevraagd.

Conclusie: eten is uitmuntend, service belabberd, decor voldoet. Gelukkig kun je ook afhalen!
Maikhel S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2013
Voor de 2e maal teruggegaan naar dit sushi restaurant. Dit restaurant heeft een bekend all you can eat principe. Echter zijn de bereidingen van vis en groente echt vers te noemen. Heerlijk Japans eten waar ik vaker terug ga komen. Goede vriendelijke bediening. Decor doet knus aan echter mag wel meer Japan uitstralen.