Hokkaido

Bergweg 225 D 3037 EK Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hokkaido

Miertje25 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Super lekker eten super aardige mensen kom er vaak super klant vriendelijk daar kunnen veel eet gelegenheden voorbeeld aannemen ik eet er vaak sushi en sashimi en grote keuze aan heerlijke gerechten
Stavros P.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2014
Ik heb de afgelopen 2 maanden 4 maal laten bezorgen (ik woon redelijk dichtbij) en ik moet zeggen dat de kwaliteit uitstekend is, er is daar een kok aan het werk die zijn vak verstaat. Prima yakitori, sublieme eendeborstfilé, de Japanse noodles zijn zó goed, je blijft ervan eten, ook de vleesgerechten zijn top. Aanrader, en dit van iemand die ook Little Asia erg goed vindt.
Ilse D.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Klein winkeltje, dus ik zou het niet persé aanraden om daar te gaan eten. Voor afhalen/bezorgen kan ik het wel aanraden! Zeer vriendelijk personeel. Niet mega snel maar ik had geen haast. De sushi is van goede kwaliteit, weer eens wat anders dan bij de standaard grote all you can eat sushi tenten van tegenwoordig; deze kok verstaat zijn vak. Naast de sushi zou ik nog wat gyoza bestellen, heb ik al meerdere keren gedaan en ik kan er niet van afblijven!