Hokkaido

Wedekuil 17 1273 SC Huizen Nederland Kaart

Over het restaurant Hokkaido

In Huizen, bij restaurant Hokkaido vinden de gerechten hun oorsprong in de familietraditie. De Japanse om precies te zijn. Het team is gehuld in traditionele kleding en het interieur is bruin. Hier wordt sushi, sashimi en teppanyaki geserveerd. Het plannen van een feest of evenement, live cooking op locatie of de Party Box bestellen -allemaal mogelijk!

Meer informatie over restaurant Hokkaido

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:00 - 22:00

9,3

Jouw recensie over het restaurant Hokkaido

Ivonne V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten was goed, maar relatief duur. Het was echter te druk, de kleine ruimte zat afgeladen vol waardoor je jezelf niet meer kon verstaan en niet optimaal kon genieten van het eten. De bediening liet te wensen over, water kwam pas na twee keer vragen, tafel werd tussendoor niet schoongemaakt en het vierde gerecht werd gebracht en bovenop het vieze bordje van het derde gerecht geplaatst. Heel bijzonder. Je verwacht voor zo'n hoge menuprijs (€43,50), toch wel iets betere service en ambiance.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Altijd geweldig en wat een lieve mensen
Marjan F.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
aangenaam Japans restaurant op onverwachte plek in Huizen. Wij hebben genoten van de miso-soep en de heerlijk verse sushi en sashimi
Tessa K.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Fantastisch eten! En ondanks dat de eigenaren niet zo heel goed Nederlands spreken is de service heel erg goed!
Hele leuke avond gehad en komen absoluut snel terug!

Een opmerking.. een fles wijn (stond niet op de kaart) was 28€ volgens de rekening... prijs/kwaliteit snap ik dat niet helemaal.
Verder is het het geld dubbel en dwars waard!
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Onze favoriete Japanse restaurant. Sushi is vers gemaakt, top ingrediënten en super goed van smaak. Gerechten van de plaat worden bereid door de eigenaar met veel vaardigheid en liefde. Delen van gerechten is geen probleem en je hoeft niet lang te wachten.
J. M.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Lekker gegeten, maar eerlijk gezegd vind ik de prijs-kwaliteitverhouding scheef, de verkeerde kant op. Wat als "starter" op de kaart staat werd als laatste geserveerd...
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Qua ambiance is het eenvoudig, van buiten lijkt het meer een cafetaria. Het eten is prima, maar zeker niet de dikke 9 die het gemiddeld krijgt. Ben bij vele Japanners geweest en dit is een goede 8. Pittig geprijsde menu's.
Ria G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten goede bediening
Frans L.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Het eten is fantastisch. De inrichting is sober.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Geweldig gegeten en heerlijke avond gehad
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Eten wordt super vers bereid. Knusse sfeer. Duurde voor onze kinderen wel wat lang.
Liesbeth G.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten en zijn gastvrij ontvangen!. Sushi smaakte erg goed, vers en lekker, wij gaan voortaan hier eten als we zin hebben in Sushi!
Egbert M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Voortreffelijk gegeten. Gekozen voor een standaard menu, wat zonder extra kosten is aangepast aan allergie en voorkeuren.
A K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Heerlijk gegeten, attente bediening, inrichting is eenvoudig.
A K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Attente bediening. De inrichting is eenvoudig, maar het eten maakt dat meer dan goed!
Zeker de moeite waard om nog eens te bezoeken.
Remko H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Erg aardige Chinezen die, met een vrolijk Nederlands meisje, de Japanse keuken serveren. Lekkere steamboat (fondue) met grote super verse gamba's.
Met een frisse Chardonnay allemaal lekker gegeten. Een goede reden om hier nog eens terug te komen!:-)
W V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Net als de vorige keer: Weer Super!!!
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Geweldig eten, vooral de dagverse sashimi! Vriendelijke bediening. Uitbaters hebben soms wat moeite met Nederlands. De beste Japanner in het Gooi! ????
Boudewijn B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Ik kan me helaas niet aansluiten bij de vele positieve reacties die eerder zijn geplaatst. Ik was met een vriend en we kozen niet voor het menu. Losse gerechten dus. De handroll was prima. de misosoep uit een pakje? de mosselen heel erg taai. de tournedos veel te lang gebakken en daardoor taai. De eend was denk ik eerder bereid en vervolgens warm gehouden waardoor deze erg slap was en zeker niet krokant zoals het hoort. de tong was lekker.
Al met al inclusief 4 drankjes 100 euro af moeten rekenen en dat was het zeker niet waard. Bediening was verder prima hoor, ondanks dat communiceren omtrent bestelling erg lastig was omdat de kok echt weinig verstond, ook niet de gerechten. op te lossen door de gerechten een nummer te geven?
Arianne K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Fantastisch goed gegeten. Absolute aanrader. Laat je niet afschrikken door de buitenkant van Hokkaido; het eten is echt bijzonder goed, met een Japans echtpaar die je echt willen verzorgen.