Hokkaido

Wedekuil 17 1273 SC Huizen Nederland Kaart

Over het restaurant Hokkaido

In Huizen, bij restaurant Hokkaido vinden de gerechten hun oorsprong in de familietraditie. De Japanse om precies te zijn. Het team is gehuld in traditionele kleding en het interieur is bruin. Hier wordt sushi, sashimi en teppanyaki geserveerd. Het plannen van een feest of evenement, live cooking op locatie of de Party Box bestellen -allemaal mogelijk!

Meer informatie over restaurant Hokkaido

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:00 - 22:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi
9,2

Jouw recensie over het restaurant Hokkaido

Esther D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk eten en vers bereid. Hele gastvrije bediening
Patrick C.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Lekker gegeten, prima ingrediënten en dito gerechten. Goed ontvangen en geholpen. Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Inrichting is eenvoudig en verzorgd. Kortom: Solide en lekker Japans restaurant. Ik zou er weer eten.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten samen met partner, zeker voor herhaling vatbaar!!
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Echt super gegeten in een geweldige sfeer.
ennojan .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Leuke, uitgebreide kaart. Zowel sushi, sashimi en/of teppanyaki. Goede keuze uit menuutjes. Allemaal zeer smakelijk. Leuk om kok bezig te zien met de bakplaat.
Lieke B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Heerlijk, goed verzorgd,
alders143 .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het eten was heel smakelijk, alleen de tempura was met te veel beslag klaar gemaakt.
de bediening was zeer attent en het eten werd met een korte tussen tijd opgediend
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
vandaag was ik hier wezen eten op aanrader van vrienden en de verwachting was overtroffen.

in 1 woord: heerlijk !

ik ben geen sushi fan dacht ik, maar dat komt dus omdat ik tot vandaag alleen in van die sushi fabrieken had gegeten. het was in het restaurant best rustig en dat was wel een beetje jammer. kom er dus allemaal heen ;) !

dit is zeker voor herhaling vatbaar en zal het restaurant ook zeker aan iedereen aanraden !!
Esther O.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Eten is super lekker, zowel de sushi/sashimi als de warme gerechten (alleen de tempura is nogal veel vet deeg). Je ruikt wel de volgende dag naar bakplaat, dus doe vooral wasbare kleding aan. Het meisje in de bediening is heel vriendelijk; de Japanse eigenaars spreken weinig Nederlands.
Inese K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Top service, heerlijk eten. Een uitgebreidere aanbod van drankjes zou het nog beter maken.
Marko L.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Geweldig personeel het eten was goed.
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Lekker eenvoudig traditioneel Japans restaurant, beetje veel keuken luchtjes, misschien die afzuigkap een keer verbeteren
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
We zijn in het verleden regelmatig naar dit restaurant geweest. Dat was toppie!!!
We dachten dat dit nu nog zo zou zijn, maar helaas. Is er misschien een andere eigenaar?
De prijzen zijn erg hoog voor wat je voorgeschoteld krijgt. Kwaliteit kan stukken beter.
Wij komen in ieder geval niet meer terug.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Menu gekozen voor de gemiddelde prijs. Het was tongstrelend. Er waren veel gasten daardoor erg rumoerig misschien een muziekje op de achtergrond wat de decibels doet afnemen?
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
het eten was heerlijk: supervers, mooi opgemaakt en zeer smakelijk
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Geweldig lekker en gezellig. De eigenaren zijn erg vriendelijk. Ook al spreken ze slecht Nederlands, ze doen hun uiterste best om heerlijk eten te serveren. Alles vers en heerlijk van smaak!!
Ivonne V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten was goed, maar relatief duur. Het was echter te druk, de kleine ruimte zat afgeladen vol waardoor je jezelf niet meer kon verstaan en niet optimaal kon genieten van het eten. De bediening liet te wensen over, water kwam pas na twee keer vragen, tafel werd tussendoor niet schoongemaakt en het vierde gerecht werd gebracht en bovenop het vieze bordje van het derde gerecht geplaatst. Heel bijzonder. Je verwacht voor zo'n hoge menuprijs (€43,50), toch wel iets betere service en ambiance.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Altijd geweldig en wat een lieve mensen
Marjan F.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
aangenaam Japans restaurant op onverwachte plek in Huizen. Wij hebben genoten van de miso-soep en de heerlijk verse sushi en sashimi
Tessa K.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Fantastisch eten! En ondanks dat de eigenaren niet zo heel goed Nederlands spreken is de service heel erg goed!
Hele leuke avond gehad en komen absoluut snel terug!

Een opmerking.. een fles wijn (stond niet op de kaart) was 28€ volgens de rekening... prijs/kwaliteit snap ik dat niet helemaal.
Verder is het het geld dubbel en dwars waard!