Hoi Fa

Noordplein 167 3035 ED Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hoi Fa

RobertJA .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2014
Chinese bami met drie soorten varkensvlees !!! Zalig blijf het keer op keer eten.
ook de moksi meti viel zeer goed in de smaak. Goede prijs kwaliteit verhouding
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Top. Ik was in de veronderstelling dat alle Chinese afhaal identiek smaakte totdat ik hier kwam. Het smaakt verser/eerlijker. Laat je niet afschrikken door de uitstraling van het winkeltje.
Cliff65 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2013
Het afhaalrestaurant is gevestigd in het oude Noorden in een oud pand. De eigenaar zit er sinds begin jaren 80 wat al genoeg zegt naar mijn mening. Alles wat op de menukaart is lekker, en de porties zijn groot. De prijzen zijn echt laag in verhouding met overige Surinaamse afhaalrestaurants in de buurt. Ik kom er al jaren en woon niet echt in de buurt maar dat heb ik er voor over om 45 minuten in de auto te zitten en daar mijn eten te halen.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2013
Mijn man heeft een paar keer afgehaald onderweg naar huis (Zoetermeer) vanaf de Kuip. Erg lekkere nasi en bami (dunne mie), ik neem altijd iets met grote garnalen en groente als hoofd en hij meestal iets met babi pangang of cha siew. Tot nu toe vind ik alles lekker en ik ben meestal erg kritisch :)
Surifood .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2013
Decor ziet er dramatisch uit. Het gebouw lijk alsof het op instorten staat. Je moet hier ook niet voor een romantisch avondje zijn. Maar het eten is wel vers, goed en lekker op smaak.Ook de prijskwaliteit verhouding is goed. Soortgelijke eettenten met een betere decor binnen een straal van 3 km zijn vaak minder waar ik gegeten heb. De eigenaar Hoi is van Surinaamse afkomst en dat merk je aan zijn heerlijke nasi/bami. De nasi puinhoop(nu nasi Hoifa) is zeker een aanrader.Het aanbod is niet super groot , maar desalnietemin is alles wel vers wat je voorgeschoteld krijgt. Het pand nodigt je niet echt uit om naar binnen te gaan , maar het eten is wel oke. Trust me , I know good Surifood!