Hoge Duin

Rijckert Aertszweg 50 1949 BD Wijk aan Zee Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hoge Duin

Erik B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2013
Prachtige locatie; zie voor het hotel Zoover en voor het restaurant hier.
Eetzaal hoog gelegen (hotelkamers eronder) met fantastisch hoog uitzicht op de zee met woeste golven gisterenavond (de inmiddels bij iedereen bekenden ondergane Sinterklaasstorm met in Wijk aan Zee windstoten windkracht tien!). Binnen zat het extra lekker en met een ober, die op prettige wijze bediende en het weer VAB commentaar voorzag. In verband met de calorieën alleen vooraf. Een droge witte wij van het huis, hoofdgerecht gegrilde dikbilbiefstuk met een glas rode huiswijn, alles tip top in orde en heerlijk. Een restaurant om vaker te komen als we in de buurt zouden wonen. Nu wellicht weer tzt een keer tijdens een of meer nachtjes lekker weg.
Saskia Z.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2013
Een prachtige lokatie hoog op de duin met uitzicht op het strand en zee. Niet erg druk op de doordeweekse dag met 1 jonge dame in de bediening. Ze kwam wat stug over, niet echt gezellig. De voorgerechten van tapasschotel en salade gerookte eend waren gemiddeld. De zalm uit de oven was smakelijk, maar de kip uit het pannetje was super en heeft voor een hoger cijfer gezorgd.
Loeswedding .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Gegeten met 2 personen, waarvan 1 in electrische rolstoel. Buitengewoon onvriendelijke bediening door arrogante wat oudere heer, die ook jongere collega in bijzijn van gasten zeer onvriendelijk op zijn fouten wees. Taaie biefstuk, die wel geruild kon worden, maar "dat duurt wel heel lang en smaakt dan precies hetzelfde".
Nagerechtje maar overgeslagen en elders gezellig nog een ijsje gegeten. Pluspunt: prachtig uitzicht.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2012
Gekozen voor dit restaurant wegens het prachtige zicht op strand en Noordzee. Voor 3 personen het maandmenu besteld met voldoende keuze, flewsje wijn erbij en een karaf kraanwater was geen probleem en werd door de attente bediening herhaaldelijk ongevraagd omgeruild voor vers. Echte service !
Het eten was heel erg lekker, slechts een tegenvaller. De parelhoen (volgens menu gevuld met black tiger garnalen) bleek gevuld met garnalenmousse. Smaakte ook prima maar was niet verwacht. Maar verder was het diner zeer goed verzorgd en smakelijke koffie toe.