Meer informatie over restaurant Hoftuin

Iris U.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Mooie, rustige locatie midden in Amsterdam. Bediening is vriendelijk. Oesterzwamkroketten gegeten. Smaakten heerlijk! Ook de frieten en pompoensoep waren prima!
Jolande V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Gisteren heerlijk geluncht met familie, fijne bijzondere gerechten en lekkere sapjes. De bediening was ook prima, heel vriendelijk. Toen nog een heerlijk fruitijsje na in de tuin. Heerlijk zo'n groene oase in de stad.
Barbara O.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
We komen al een paar jaar in de Hoftuin voor de lunch, en helaas is opeens de kaart compleet vegetarisch geworden. Toen we op maandag om 12.40 de soep wilden bestellen, hoorden we dat die al op was. De plek blijft mooi, maar het is nu wel een beperkter aanbod.
Josefien_Wouda .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Nu al een aantal keren geluncht (zowel binnen als op terras). Kaart inderdaad alleen vegetarisch, maar zeker niet saai en zou ook de notoire carnivoor moet kunnen bekoren. Boterham met hummus en brood met oesterzwammenkroket gegeten. Beide van goede kwaliteit. Personeel vriendelijk. En de plek is natuurlijk geweldig. Een verborgen tuin naast één van de lelijkste straten van Amsterdam. Een kleine oase in de hectiek van de stad.
Karla N.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Ben hier nu diverse keren geweest voor (werk-)lunch en het is steeds weer genieten.
Gisteren met 3 personen: gemengde salade, net-echte kipstukjes en de paddenstoel-kroketten. Heerlijk en mooi opgemaakt. Ikvond de kroketten vrij veel maar omdat ze zo lekker waren is alles toch op gegaan :-)
Het terras zo vol maar met even wachten kwam er een tafeltje vrij. Het was vrij druk maar door de weidse tuin was dit geen probleem.
Heerlijk gezeten voor een ontspannen werklunch. We komen zeker vaker terug!
Mirror_Image .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Leuk adres voor de lunch na een rondje in de Hermitage. Van de hectiek in de stad merk je hier eigenlijk niets. Beperkte kaart met een paar leuke gerechten. Voor ons dubbele boterham met paddestoelenkroketten en de boterhammen met geitenkaas. Nette bediening. Bij drukte, zoals bij bezoek, zou het prettig zijn als meerdere mensen in de bediening een "handheld" zouden hebben.
Eva S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Was een hele gezellige plek om de verjaardag van ons dochtertje te vieren. Ondanks de drukte hebben we het als zeer prettig ervaren. De tuin blijft bijzonder! De hapjes waren super en het personeel is altijd enthousiast! Top plek!!
Evajade .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Wat een heerlijke groene plek midden in de stad en wat een fijne bediening. Echt een super locatie! Over elk detail is nagedacht en met zorg uitgevoerd, zowel de ambiance als het (biologische, locale, fair trade) eten en drinken. Het is ook nog eens een sociaal project. Zeer symphatiek allemaal.
Bobeldijk ..
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Vaak in de buurt of dat ik er voorbij wandel. Deze dag toch even naar binnen gewandeld met mijn petekind. Zij moest in de buurt solliciteren dus vooraf al het nodige denkwerk waar we zouden gaan lunchen. Zo zie je maar weer dat de hoofdstad genoeg mooie plekken heeft. Prachtige tuin met naar mijn mening een prachtig uitziend pand waar je ook nog eens lekker kunt lunchen. Zij paddestoelen kroketten , cappuccino en thee. En ik een heerlijke salade met Oolong thee.
Al met al heerlijk en blij verrast.
Zal het zeker aan bevelen.
Jasperica !.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Prachtige lokatie langs de Wibautstraat notabene. Alsof je je buiten de stad waant. Pand is geheel van glas dus ook binnen heb je het gevoel dat je op het terras zit tussen de bomen, het gras en de struiken. Personeel is erg attent. Een kleine lunchkaart maar alles goed verzorgd.
Herenleed .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Ik ben er een aantal keren geweest. Een prachtige plek, stralende bediening en een kleine maar heerlijke kaart. ZEER AANBEVOLEN !!!
Linda007 .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Met een vriendin binnen de lunch gebruikt. De bediening was erg behulpzaam en vriendelijk. De kaart zag er compact en uitnodigend uit. Helaas, de salade met blauwe kaas, spinazie, druiven en noten zag er oninspirerend uit en zo smaakte het ook. Droog, geen dressing, 4 druifjes, 4 piepkleine stukjes kaas, 2 plakjes rauwe ham en vooral veel spinazie. Mijn vriendin had een broodje gerookte zalm, waarbij de mierikswortelcreme moeilijk te vinden was. De prijs stond niet in verhouding tot de kwaliteit en de verwachtingen die we hadden na alle gunstige reacties te hebben gelezen. Buiten, heerlijk in de zon, hebben we nog koffie gedronken. Daar zat ook de lusteloos kijkende kok, een sigaretje te roken en af en toe proberend op een bankje te gaan liggen. Dat verklaarde voor ons genoeg. Jammer, want de omgeving en doelstelling zijn prachtig. We komen zeker terug, maar dan alleen om iets te drinken.
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te lezen dat uw bezoek niet was zoals verwacht!

We zijn een sociale onderneming, dit betekend dat er ook collega's met afstand tot de arbeidsmarkt werken. Wij leiden hen op en geven hen een kans om mee te draaien in ons bedrijf. Daarbij streven we ernaar een zo hoog mogelijke standaard neer te zetten. Dit is bij uw bezoek niet gelukt en daarvoor mijn excuses.
Schroom niet om bij een volgend bezoek aan te geven als iets niet naar wens is; dan kunnen we het ter plekke oplossen.

Als jullie de volgende keer een drankje komen drinken, kom ik graag in contact met jullie; dan bied ik jullie graag een compensatie aan.
Vriendelijke groet, Martha
Nardonnet .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Gisteren met een aantal vriendinnen hier geluncht alvorens de Spaanse Meesters in de Hermitage te bezoeken. Wat een mooi, rustig plekje! Zal helemaal bijzonder zijn als de bomen binnenkort weer blad hebben. Voor buitenzitten was het te kil, maar binnen was het goed toeven.
We werden vriendelijk ontvangen en vlot bediend. Wat een lekkere knapperige bruine boterhammetjes! Niet van die hompen die je tegenwoordig zo vaak tegen komt. We liepen door de tuin zó aan de achterzijde de Hermitage in! Helemaal top. Echt leuk voor museumclubjes.
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Het was een heerlijke Paaslunch ......Onze oude vader van 86 heeft enorm genoten. Het eten was vers en heerlijk klaar gemaakt. De bediening was goed........het duurde even maar dat mag ook wel als het eten met zulke zorg is klaargemaakt. Wij komen zeker terug
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Nu al een heerlijk plekje, dus voor de zomer zijn mijn verwachtingen hoog gespannen. De zondagse lunch is goed, al kan de pompoensoep wel wat pit gebruiken. Vriendelijke en attente bediening. Doordeweek is het drukker en rumoeriger in het glazen huis. Gelukkig is er nu iets gedaan om het holle geluid tegen te gaan. Chapeau voor de sociale doelstelling.
Sandra .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Altijd lekker bij de Hoftuin. En als het mooi weer is heerlijk in de tuin. Wel bespreken altijd druk.
Nadeel als je met de auto komt het parkeren, maar dat hebben we er voor over.
Auke V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Via de website eerst gereserveerd voor een verjaardagslunch met de familie. Martha reageerde de dag er na met een bevestiging en de suggestie voor een groepslunch met belegde broodjes. Dat is prima bevallen want culinair helemaal verantwoord en meer dan genoeg. Ook voor de kindje waren er speciaal belegde broodjes die allemaal helemaal op gingen. Fijne sfeer, lekker eten en natuurlijk prachtig plekje. Deze lente en/of zomer ben ik er weer te vinden! Dank je wel Martha en het team!
Jannyhameetman .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Op de bonnefooi gereserveerd ivm een bezoek aan de Hermitage. De Hoftuin bleek een verrassing. Heerlijke sandwiches, geserveerd door charmante, vriendelijke bediening op een sprookjesachtige plek. Ik kom hier in de zomer zeker een keer terug
Ino H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Allereerst was het na een reservering toch het op de bonnefooi moeten gaan, omdat de bevestiging nooit is gekomen. Het eten was wel erg lekker (de kip genomen). Het schuim van de cappuccino was beneden de maat voor het apparaat dat er staat. De bediening was onoplettend en getuigde niet van kwaliteit.
Beste ino1, wat ontzettend jammer dat je bezoek niet was zoals verwacht. Ons personeel volgt geregeld trainingen voor het schuimen van melk en latte art, dus ik betreur het om te horen dat de cappuccino niet goed was. Verder zijn we een sociale onderneming, en lopen er wel eens mensen rond die misschien iets minder alert zijn, maar bij ons de kans krijgen om te leren. Dit mag natuurlijk niet ten koste gaan van de service die we nastreven. We nodigen je graag uit voor een herkansing, met een hartvormige cappuccino van het huis.
Fons V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Gisteren de lunch gebruikt in de Hoftuin. Dit was een bijzonder goede ervaring: het eten is goed en biologisch; de bediening vriendelijk en adequaat en het decor prachtig. Bovendien de Hoftuin is een sociale onderneming; een bedrijf dat niet louter op winst is gericht, maar op creatie van meervoudige maatschappelijke waarde. Beslist een aanrader.