Over het restaurant Hofstede Meerzigt

Frans met een oosters accent

Aan de rand van Zoetermeer midden in het prachtige polderlandschap vind je deze oude boerderij. Van buiten authentiek, van binnen modern en vol sfeer. Chef Alain Adriaanse hanteert de Franse keuken als basis, maar voegt hier en daar Aziatische accenten toe. De bediening legt je in de watten, je voelt je echt te gast. Een ervaring uit duizenden.

Meer informatie over restaurant Hofstede Meerzigt

• Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Verrasende gerechten,smaakvol opgediend.
Lucie V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Heerlijkd lunch, echt een aanrader!
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Een goede relaxte sfeer en uitstekend eten met mooie wijnen !
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
We hebben een culinaire topavond gehad. Chefkok Alain Adriaanse kookte samen met 2 sterren gast Chef Pascal Jalhay de sterren van de hemel op deze speciale avond. Hele verrassende, bijzondere gerechten met veel Aziatische invloeden en heerlijke bijpassende wijnen.
Nely V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Je voelt je welkom als je meteen wordt verrast met een heerlijke amuse. De gerechten zijn met een plaatje voor het oog en een streling voor de tong. Echt een aanrader.
Meta F.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
We hebben een héérlijke avond gehad met leuke bediening en lekkere gerechten!! We komen hier zéker terug.
s.baljeu B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Prachtige locatie, heerlijk gegeten. Wij hebben ons laten verrassen met een viergangen menu met wijnarrangement. Mooi opgemaakte gerechtjes, met heel bijzondere smaakcombinaties. Voor ons was het een speciaal avondje uit voor twee. Helaas waren er naast ons ook grotere (rumoerige) zakelijke gezelschappen aanwezig. Dat was voor ons geen prettige combinatie .
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Genoten van een avondvullend programma: 5 gangen met bijpassende dranken, 2 amuses, brood dat ook werd aangevuld, en drankje vooraf en achteraf. Alles was goed verzorgd in een bijzonder vriendelijke en hartelijke sfeer. De gerechten; koude erwtensoep met tonijn, zeebaars, verschillende bereidingen van kwartel, schouderlap met bereiding van spruiten en puree met hazelnoot en een kalfsballetje, en het dessert waren erg verrassend en zeer smakelijk. Tot ziens!
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Top zaak
Lars R.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Lekkerste eten in jaren
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Gewoon een geweldig goede tent waar betrokken mensen werken die met hart en ziel gerechten bereiden. Wij hebben a la carte gegeten wat ons de laatste tijd steeds beter bevalt in vergelijk met een vast menu. We hebben er heerlijke wijnen bij gekregen met dito uitleg. Enig verbeterpunt is de wat simpele amuse gerechtjes en de koffie. De koffie vind ik echt wel een dingetje daar ik gewoon geen fan ben van Nespresso. Ben bang dat deze koffie feedback niet in de ideeenbus meegaat daar ik het enorme Nespresso apparaat heb gezien en een herinvestering hierop niet 1,2,3 is geregeld. Goede koffie is echt belangrijk en tegenwoordig haalbaarder door de opkomst van goede bonenaanbieders
sytske A.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Heel relaxed , zeer vriendelijke bediening
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Afgelopen vrijdag een heerlijk verrassingsmenu genoten samen met vrienden. Hele lekkere en speelse gerechtjes gegeten. Behalve dat de gerechten erg lekker waren, was ook de presentatie erg leuk. Vooral de truffel werd leuk geserveerd. De wijnen waren erg verrassend en uitstekend gecombineerd waardoor het geheel echt heel erg lekker was. Hierbij kregen we goede uitleg over gerechten en wijnen. Kortom een heerlijke avond waarbij we echt in de watten zijn gelegd.
Annemarie L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, in een gezellige sfeer met zeer een vriendelijke bediening.
Marian G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De uitleg bij de drankjes en het eten is leuk maar wordt erg haastig verteld en vaak niet duidelijk genoeg uitgesproken.
Jolanda W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Zeer goed gegeten en hele goede en fijne bediening met oog voor detail.
Sander T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Goede ontvangst, heerlijk en waanzinnig goed gepresenteerd en bereid eten, leuk personeel. Een aanrader!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Hofstede Meerzigt voor de eerste keer bezocht. Gegaan voor 4-gangen menu, bleek goede keuze. Verrassende gerechten en een heerlijke rode wijn. Prettige ontvangst en bediening, tijden tussen de gerechten precies goed. Zullen dit zeker nog eens over doen.
Wim '.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Eten perfect. Service perfect. Muziek achterwege laten of anders mixen. Er was alleen drums te horen . Onzinnig dus.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk eten, goede sfeer, mooie ambiance. Je kan voor een goede prijs eten, maar het kan ook goed uit de hand lopen als je de verkeerde zaken kiest.