Over het restaurant Hofstede Meerzigt

Frans met een oosters accent

Aan de rand van Zoetermeer midden in het prachtige polderlandschap vind je deze oude boerderij. Van buiten authentiek, van binnen modern en vol sfeer. Chef Alain Adriaanse hanteert de Franse keuken als basis, maar voegt hier en daar Aziatische accenten toe. De bediening legt je in de watten, je voelt je echt te gast. Een ervaring uit duizenden.

Meer informatie over restaurant Hofstede Meerzigt

9,1

Jouw recensie over het restaurant Hofstede Meerzigt

Cees Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Heel goed restaurant met vriendelijke en ter zake kundige bediening. Goede wijnen.
Petra A.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Ach ach ach wat een fantastische avond. De reizen door de wijnen... het avontuur van de gerechten... Een vakantie op zich!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Heerlijk gegeten, deskundige medewerkers, top restaurant.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Vaker gegeten bij Meerzicht, en altijd goed, maar deze keer vond ik persoonlijk het hoofdgerecht minder (lam). Sfeer en bediening zijn uitstekend. Minpunt vind ik dat er geen kraanwater wordt geserveerd, ook niet tegen betaling. In deze tijd zou elk restaurant ook kraanwater moeten serveren.
Gerda W.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
We hebben genoten van het voortreffelijke eten , de goede uitleg bij de wijnen en de vriendelijke bediening.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Zoals gebruikelijk weer een uitstekende ontvangst en ambiance. Het verrassingsmenu bood weer en keur van (kleine) smaaksensaties, begeleid door een evenzeer verrassend, bijpassend wijnarrangement. Altijd gegarandeerd een culinaire belevenis op kwalitatief hoog niveau.
Sardha L.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
De gerechten waren prachtig opgemaakt en werden op een bijzondere manier opgediend. Mijn dochter van 13 is normaal wat verlegen, maar degene die ons tafeltje bediende wist haar op een leuke manier tot een gesprekje uit te nodigen. De kwaliteit van het eten was van hoog niveau, de rode huiswijn, een Malbec zoals ik me liet vertellen, was goed. De tafel waaraan wij zaten had aan 1 kant een bank, wat mijn dochter en ik altijd erg leuk vinden. Kortom: wij hebben aan onze 18e trouwdag dankzij Hofstede Meerzigt een mooie ervaring overgehouden.
Jan Paul V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Met onze kinderen (16 en 20) hebben wij gisteren hun verjaardagen gevierd bij Hofstede Meerzigt en daar kun je geen beter restaurant voor vinden.

Gastvrij, vriendelijk en ongedwongen. Fantastisch eten, verrassend, heerlijk en bijzonder. De tijd is voorbij gevlogen.

Dank jullie wel. Alle vier sloten wij de avond af met het stellige voornemen om snel weer terug te komen.

Jan Paul van der Hel
Lucia H.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Weer uitstekend gegeten. Geweldige bediening.
Cindy H.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Na lange tijd weer eens hier gaan eten, deze keer samen met mijn moeder. We hebben allebei genoten! Het personeel is zeer vriendelijk en kundig en de gerechten precies van de kwaliteit die je hier verwacht. Wij kozen voor het Menu van de Chef en hebben een heerlijke avond gehad!
Dienne B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Genoten van de atmosfeer en het heerlijke viergangen suprise menu
tonmijnders M.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Verrasende gerechten,smaakvol opgediend.
Lucie V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Heerlijkd lunch, echt een aanrader!
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Een goede relaxte sfeer en uitstekend eten met mooie wijnen !
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
We hebben een culinaire topavond gehad. Chefkok Alain Adriaanse kookte samen met 2 sterren gast Chef Pascal Jalhay de sterren van de hemel op deze speciale avond. Hele verrassende, bijzondere gerechten met veel Aziatische invloeden en heerlijke bijpassende wijnen.
Nely V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Je voelt je welkom als je meteen wordt verrast met een heerlijke amuse. De gerechten zijn met een plaatje voor het oog en een streling voor de tong. Echt een aanrader.
Meta F.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
We hebben een héérlijke avond gehad met leuke bediening en lekkere gerechten!! We komen hier zéker terug.
s.baljeu B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Prachtige locatie, heerlijk gegeten. Wij hebben ons laten verrassen met een viergangen menu met wijnarrangement. Mooi opgemaakte gerechtjes, met heel bijzondere smaakcombinaties. Voor ons was het een speciaal avondje uit voor twee. Helaas waren er naast ons ook grotere (rumoerige) zakelijke gezelschappen aanwezig. Dat was voor ons geen prettige combinatie .
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Genoten van een avondvullend programma: 5 gangen met bijpassende dranken, 2 amuses, brood dat ook werd aangevuld, en drankje vooraf en achteraf. Alles was goed verzorgd in een bijzonder vriendelijke en hartelijke sfeer. De gerechten; koude erwtensoep met tonijn, zeebaars, verschillende bereidingen van kwartel, schouderlap met bereiding van spruiten en puree met hazelnoot en een kalfsballetje, en het dessert waren erg verrassend en zeer smakelijk. Tot ziens!
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017