Over het restaurant Hofstede Meerzigt

Frans met een oosters accent

Aan de rand van Zoetermeer midden in het prachtige polderlandschap vind je deze oude boerderij. Van buiten authentiek, van binnen modern en vol sfeer. Chef Alain Adriaanse hanteert de Franse keuken als basis, maar voegt hier en daar Aziatische accenten toe. De bediening legt je in de watten, je voelt je echt te gast. Een ervaring uit duizenden.

Meer informatie over restaurant Hofstede Meerzigt

9,2

Jouw recensie over het restaurant Hofstede Meerzigt

Marian G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De uitleg bij de drankjes en het eten is leuk maar wordt erg haastig verteld en vaak niet duidelijk genoeg uitgesproken.
Sander T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Goede ontvangst, heerlijk en waanzinnig goed gepresenteerd en bereid eten, leuk personeel. Een aanrader!
Jolanda W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Zeer goed gegeten en hele goede en fijne bediening met oog voor detail.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Hofstede Meerzigt voor de eerste keer bezocht. Gegaan voor 4-gangen menu, bleek goede keuze. Verrassende gerechten en een heerlijke rode wijn. Prettige ontvangst en bediening, tijden tussen de gerechten precies goed. Zullen dit zeker nog eens over doen.
Wim '.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Eten perfect. Service perfect. Muziek achterwege laten of anders mixen. Er was alleen drums te horen . Onzinnig dus.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk eten, goede sfeer, mooie ambiance. Je kan voor een goede prijs eten, maar het kan ook goed uit de hand lopen als je de verkeerde zaken kiest.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten
Goede bediening
Echt avondje uit
Bob P.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Niets aan veranderen; ga zo door! Uitstekend!
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Geweldig! Dit restaurant is een voorbeeld voor velen. Alles klopt, de sfeer, de gerechten, de wijnen de service, zelfs de akoestiek! Wij hebben een geweldige avond gehad, zeer aan te bevelen!
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk gegeten, mooi restaurant met prachtige keuken en heel vriendelijk personeel. Komen we zeker nog terug.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Een gezellig restaurant met heerlijk eten en goede bediening die mij zelfs aan de mosselen hebben gekregen die ik normaal echt niet lekker vind.
René V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Prima gegeten. Leuke originele gerechten en prima wijn.
Evert P.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Eten is zeer smakelijk klaar gemaakt en ziet er ook aantrekkelijk uit. Prima keuken en goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Nelleke V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Jammer dat de tafel niet gedekt was. De tafel was beschadigd en daardoor had het geen nette uitstraling. Het eten was prima.
jenny V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Gezellige ambiance, verrassende hapjes, heerlijk stukje vlees, mooi dessert en prima bediening! Topavond gehad
joop H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten tegen een redelijke prijs. Fijne bediening.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Perfect adres voor een fantastische lunch ! Aanbevolen.
spooky1 K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Ben 1 keer geweest met onze kinderen en kleinkind. Leuke sfeer lekker en goed eten. Fijne bediening.
Ga hier zeker meer naar toe.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Verwennen op hoog niveau. Mooie gerechten, verfijnd, verrassend en mooi in het seizoen passend. Keuken is soms wat enthousiast met vrij veel contrasterende smaken, waardoor de wijn-spijs niet volledig tot z'n recht komt. Neemt niet weg dat alles heerlijk smaakte. Ga zo door!
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Ja, het wordt misschien een beetje saai en val ik in herhaling. Met 20 personen, en nu als gast, dus uitgenodigd, in the loft van Hofstede Meerzicht. Welkom geheten door Evi en Susan en voelden we ons gelijk weer "thuis" in dit geweldige restaurant. Alles klopt en is het gelijk heel erg gezellig en wordt je gastvrij en authentiek behandeld. Geen uitgebreide recensie deze keer maar gewoon weer de loftrompet betreffende dit etablissement. 2 trappen op en kom je op de bovenverdieping waar een sfeervol zaaltje is. Gezellig met een barretje en hebben we die avond gegeten en genoten. Alles moet via die trappen naar boven gesjouwd worden en heeft die Susan een conditie als een paard. Ze blijft lachen en lief kijken en is niets haar te veel. Mensen maken de tent en hebben we gelukkig ook nog even met Evi en de sommelier Sermad kunnen praten. Lieve, gedreven mensen waar wij respect voor hebben. Wij zaten dus lekker boven en was het restaurant ook ramvol. Wat we aten? Allemaal lekkere gerechten en heerlijke wijnen. Beetje teveel in het glaasje gekeken maar hoefde ik niet te rijden, ja en dan weet je het wel. Maar de andere dag geen koppijn of wat dan ook op moederdag. Vlees van Piet van der Berg mensen, je zuigt het zo naar binnen en een smaak, geweldig. Zoals ik al zei: alles klopt bij Hofstede en nog even een compliment aan Susan, wat een kanjer. Maar ook haar collega's> het was een geweldige avond.