Hofstede De Blaak

Dussenpad 1-3 5032 WL Tilburg Nederland Kaart

Over restaurant Hofstede De Blaak

Engelse luxe in Tilburg

Eet beminnelijke wisselende seizoengerechten in een eeuw-oude Engelse setting. Restaurant Hofstede De Blaak zit in een Engels rijksmonument op landgoed De Blaak in Tilburg. Kies voor de rustieke luxe van de grote Jachtkamer of voor de rustige gastvrije huiselijkheid van de Huiskamer.

Meer informatie over restaurant Hofstede De Blaak

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00
- Diner vanaf 17:30

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,1
Erg voordelig
RotterdamErik .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Gisteren voor het eerst bij dit restaurant gegeten. We waren nieuwsgierig geworden door de goede berichten. De sfeer van het restaurant sprak mij aan; het is een wat klassiek aandoend restaurant. De bediening is erg vriendelijk en correct. Wij kozen het 5 gangen menu met ofwel vaste gerechten ofwel een keuze uit twee. De gerechten waren allemaal heerlijk. Het hoofdgerecht was bij mij de zeewolf en deze was jammergenoeg het minste van de vijf. Ik had achteraf spijt dat ik niet voor het vleesgerecht had gekozen. De prijs is inderdaad erg gunstig. Kortom een zeer goede ervaring en zeker een aanrader en ik ben benieuwd hoe de rest van de kaart smaakt (en kom zeker nog eens terug).
Johan Bakx .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Waren hier al eerder geweest en ook deze keer was het weer even goed. Ze hebben dit jaar de prijs voor beste prijs kwaliteit verhouding in NL gewonnen en dat verbaast ons niets. De gangen zijn allemaal zeer uitgebreid met veel verschillende smaken en structuren. Wij kozen voor het 4 gangen menu en hebben van elke gang genoten. Hoogtepunt van de avond was het voorgerecht, de eendenlever met gember, witlof en peer. Subliem! Ook de sommelier is je uitstekend van dienst. Heerlijk genoten op onze trouwdag!
Ad W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
De kaart van een van onze toppers van Tilburg was weer vernieuwd, geboekt voor een wandeling door de kaart. We mochten van Mark een tafel uitzoeken en kregen ook de optie voor de erker. Dus niet bescheiden en de beste plaats geselecteerd, super! Een minpunt was dat Jasper (sommelier) deze middag terug kwam van zijn vakantie en hierdoor de begeleidende wijnen nog niet waren geselecteerd.

Als aperitief de vertrouwde Riesling 2014 van Bernard Eifel. Het hapje, sesam kletskopjes met ertussen een pikant gekruide pindacrème met een toets van citroengras, erg smaakvol.

De amuse was vanmiddag een flinke. Een quenelle delicate tartaar van tonijn met mango structuren, sesam kletskopjes, bonito vlokken, paksoi, toefje mayonaise. Aan tafel afgewerkt met een zoet zure komkommersaus gekruid met mierikswortel, die de smaakmaker was, aangenaam pikant en lekker fris. Verder goede smaken en texturen. De bescheiden umami toets van de vlokken bleef achter in je mond, leuk. De wijn was keurig in balans, een goede start. (9.3)

De eerste begeleider was een onbekende, de Nova gemaakt van Cana druiven 2015 uit de Pfalz van het huis Heiner Saner, die me aan een Sylvaner deed denken. Ernaast een noordzeekrab salade gekruid met vadouvan, erop sla blaadjes, plakjes radijs, borage cressjes en komkommer rolletjes, aan tafel afgewerkt met een zoetzure komkommersaus. Hele sappige textuur en heerlijke delicate smaken. De wijn sloot keurig aan. De vadouvan had voor mij niet gehoeven, deze ging iets ten koste van de heerlijke krab smaak. (9,3)

Over naar een klassieke Riesling spätlese 2013 van Bernard Eifel met een heerlijke zoet zuur balans. Op het bord een hele mooie presentatie. Een halve ring crème van eendenlever, lekker hartig. Erachter een praline van foie en een blokje paté. Verder peer en hazelnoot structuren, blaadjes witlof, gember marmelade en in de ring nog een heerlijk sappig sausje met gembertoets. Een smakencombinatie die we grotendeels kennen waaraan een betoverende gembertoets is toegevoegd. Super smaakbeleving met prima textuur, toppie. (9.8)

Met enige gepaste trots kwam de chef zijn grote aanwinst presenteren. De schaal die hij heeft gekregen van zijn leermeester Nico Boreas waarin tarbot wordt gestoomd in een specerijendamp. Een specialiteit van Nico die hoog in mijn toplijst terug te vinden is. Een mooie dikke tarbotfilet werd gepresenteerd, leuk. Wel nog even terug naar de keuken om er een gerecht van te maken.
Jasper had een Rueda geselecteerd, Verdejo 2014 van het huis Oromonte, fris en fruitig met een toets van appel. Het gerecht zag er verzorgd uit. De tarbotfilet lag op een bedje van pompoen met erop een gebakken langoustine, cantharellen, schijfjes pompoen en geschaafde truffel, ernaast een langoustine in kataifideeg. Het geheel werd aan tafel overgoten met een heerlijk aangezuurde citroenboter dressing. De tarbot was mooi hoog op smaak en had een prima cuisson, deze combineerde prima met de pompoen en cantharellen. De langoustine heb ik apart opgegeten, heerlijk vooral die in het deeg, super! De saus was een echte smaakversterker, de wijn viel hiernaast ietsje weg. (9.7)

Uit zuid Frankrijk een Viognier 2015 van het huis Delbeaux, rijk aroma met toets van abrikoos en vleugje amandel, de afdronk was ietsje mollig. Uit de keuken de meest gedurfde smakencombinatie van de middag. Als basis een stuk met soja gelakt buikspek, erop twee stukken gerookte paling, doperwtjes en stukjes gepofte varkenshuid. Verder een crème van doperwten en een zoetzure calamansi jus. Het buikspek was heerlijk zacht, de aardse toets van de paling vulde dit prima aan, de zoetzure calamansi maakte de combinatie compleet. De wijn was vanwege de calamansi gekozen maar schoot ietsje te kort naast de paling. (9.2)

Over naar rood met een sappige Pinot Noir 2011 uit Nieuw Zeeland van Misty Cove, helder robijn rood met heerlijk aroma waarin tonen van rood fruit en een elegante afdronk. Uit de keuken bereidingen van Anjou duif, stukje borstfilet en het boutje. Verder rode biet structuren, verse kers en een stukje verloren brood. Als bonbonnetje een stukje gebakken eendenlever en afgewerkt met een heerlijke eigen jus. Het borstje had een prima cuisson en was mooi hoog op smaak, heerlijk met de biet in combinatie met de heerlijke wijn. Het boutje was mooi hoog op smaak maar met een bite. (Angelo heeft bewust de smaak boven textuur geplaatst). Met het verloren brood konden we de saus opdeppen, genieten! (9.7)

De dessertwijn was een zoete Oostenrijkse Auslese gemaakt van Grüner Veltliner 2015 van het huis Fiedler, mooi aroma met tropisch fruitaccenten lekker sappig in de mond. Uit de keuken een mooie presentatie in een wit schaaltje met reliëf. Bereidingen van banaan, verse balletjes en toefjes crème, bereidingen van kokos met yuzu accenten en chocolade pralines in kogelvorm. Goede smaken die mooi combineren, de balans van het gerecht gaat behoorlijk naar het zoet wat iets minder mijn persoonlijke voorkeur heeft. De wijn blijft net overeind en vult het gerecht aan met zijn zuren. (9)

Als afsluiter een espresso met drietal friandises.

Bediening was zeer goed tot uitstekend. Het voelt voor mij inmiddels als thuiskomen, zeker als Mark er ook is. Prima presentatie van de gerechten door Angelo zelf. Jasper had vandaag de pech om net na zijn de vakantie in het diepe gegooid te worden met de wijn selectie naast gerechten die hij nog niet gezien en belangrijker, geproefd had, uitdaging!

Prijs-kwaliteitverhouding was uitstekend, vijf gangen wandeling €55,-, begeleidende wijnen €5,50 en de koffie was van het huis.

Een bezoekje aan de Hofstede is inmiddels een garantie voor een hele fijne middag vol met culinair genot en gezelligheid. Ik wil nog even vermelde dat het voordelig geprijsde Hofstede de Blaak menu (2 gerechten hierboven beschreven) er ook fantastisch uit ziet.
Thomas R.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Vandaag in de middag eens mijzelf lekker verwend. Gekozen voor een 4-gangen menu met een zalmtartaat met bloemkool, tortellini met gamba's, zeebaars filet met asperges en als toetje aardbeien met zuring. En een kop koffie tot slot.

Het is een heerlijke plek om rustig te zitten. Prachtig gebouw. Lekker buiten onder een afdak kunnen zitten. Samen met een glas witte huiswijn kon de middag al niet kapot. Je wordt prima en netjes geholpen zonder dat ze opdringerig zijn.

Het eten is echt van zeer goede kwaliteit, ook de apperatiefjes zijn heerlijk fris. Je krijgt zo echt zin om aan de gangen te beginnen. Echte uitschieter was zalmtartaat met bloemkool. Fantastisch. De zeebaars vond ik iets te ver gebakken en de dragen saus daarbij mocht wat vetter. Maar nu ben ik echt op alle slakken zout aan het leggen. Over-al was dit een heerlijk eetmiddag. En zeker voor die prijs! Kan het iedereen aanraden. Jammer dat ik niet in de buurt woon, dan zou ik zeker vaker komen.
Fredliefhebber .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Onvergetelijk!
Het is alweer enkele maanden geleden dat we gedineerd hebben in De Blaak. Het zegt wel wat, dat na zo'n tijd de herinnering zo goed is, dat deze nu toch aanleiding geeft tot een bericht.
Ter gelegenheid van een speciale gebeurtenis hebben we met 36 personen kunnen genieten van wat De Blaak heeft te bieden. Het telefonisch bespreken was al zeer goed en vertrouwenwekkend. Zeer soepel, op de wensen ingaand en aanpassend. Ook 1 glutenvrij en 1 vegetarisch menu was geen enkel probleem. Ook de gewenste indeling in groepen aan 3 tafels in een passende zaal wederom geen probleem. En heel vriendelijk.
Bij aankomst in een aan de rand van de stad in een landelijk en begroeide omgeving gelegen ruime hoeve konden we gebruik maken van een riant terras om wat drankjes vooraf, zoals gewenst, te nuttigen. Geholpen door het mooie weer was dat heel gezellig en ontspannen. Binnen bleek alles naar wens georganiseerd.
Er was wat lichte nieuwsgierigheid naar hoe de porties zouden zijn in een toch ook wel culinair restaurant. Nu dat was geen probleem, zelfs heerlijke patat werd geserveerd (en kon worden aangevuld). De gerechten waren zeker niet standaard: zowel in smaak en presentatie zeer goed. Ruime amuse vooraf en de hoofdgerechten waren zo opgediend op de borden dat ze een complexe maar overzichtelijke aanblik gaven en toch eenvoudig en zeer smaakvol. Heerlijk. Had zelf als hoofdgerecht varkenshaas met pulled-pork, polenta, koolrabi, serranoham en salie jus. Een goed gecombineerd geheel en precies goed gaar en mals. Ook voorgerecht en nagerecht prima. Alle gasten waren zeer tevreden en bleven ook daardoor in goede stemming.
Dus zeer zeker aan te bevelen.
Marley_N .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Mijn vriend en ik zijn hier gisterenavond geweest om te vieren dat we een jaartje samen zijn. Dankzij het waanzinnig lekkere eten en de prettige bediening is dit meer dan geslaagd.

Mijn menu werd afgestemd op het aantal gangen van mijn partner. Gezien de prijs van de menu’s besloten we lekker decadent voor 5 gangen te gaan. Daar bovenop kregen we nog een aantal amuses. Toen ik erachter kwam dat ik bij het tweede gang net als bij het eerste quinoa kreeg als basis, was ik aanvankelijk lichtelijk teleurgesteld. Dit bleek voorbarig, aangezien de bereidingswijze zo verschilde tussen de twee gerechten dat het niet te vergelijken was. Dit geeft al aan dat de koks veelzijdigheid van ingrediënten goed in de praktijk kunnen brengen. Spelen met textuur en smaak, dat kunnen ze hier wel! Een heerlijke bite van de asperges in de soep (hoe kan zo iets schijnbaar simpels zó goed smaken?!), tomaten precies goed gegrild dat het sappige zoet naar boven komt, fris gepikkelde radijsjes die licht prikkelen op je tong en marsepein waar zelfs een niet-liefhebber U tegen zegt. De smaak van het eten van mijn vriend kan ik helaas niet omschrijven, maar als ik hem moet geloven is met name de smaakexplosie van het gerecht met eendenlever geweldig te noemen. De stiltes die tussendoor onderbroken werden door een gelukzalig hummetje aan de andere kant van mijn tafel, zeiden meer dan genoeg. Niet alleen het eten was verrukkelijk; de wijnen sloten uitstekend aan op het diner. Ik heb geproefd van de rosé, witte wijn en rode wijn en deze waren alle drie écht goed.
Diegene die net als ik naast het eten ook aandacht heeft voor servies, zal niet teleurgesteld worden. Het servies lijkt onderdeel te zijn van één grote collectie van kwalitatief aardewerk, waar bij de selectie goed rekening is gehouden met de aparte gerechten. Niet te veel poespas, maar puur met mooie aardse kleuren en klassiek met een modern tintje; iets wat ook terugkwam in het interieur.
De meeste verbetering valt te halen in de bediening. Alhoewel iedereen erg vriendelijk was, had ieder een erg eigen manier van benaderen en leek het geheel soms lichtelijk ongecoördineerd. Als resultaat was bij het uitserveren van de eerste amuse niet doorgekomen dat ik vegetariër ben, liep bij één gang het afhalen en uitserveren van de wijn wat onhandig door elkaar heen en werden de friandises pas gebracht toen wij onze koffie al genuttigd hadden.
Wat de prijs betreft; wij waren zeer aangenaam verrast. Zo veel en zo goed voor zo weinig geld, dat kon bijna niet kloppen. Bij nadere inspectie van de rekening ontdekten wij dat ik als vegetariër een reductie kreeg op het menu (ivm lagere kostprijs). Dit vonden wij zeer netjes en attent!

Over het algemeen een buitengewoon prettig restaurant waar wij zeker nog een keer terug zullen komen en wat zijn prijs voor beste prijs-kwaliteit restaurant dik verdiend heeft!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Gisteren heerlijke wandeling door de kaart gehad! 5 gangen optimaal genieten. Vooral het combineren van de verschillende ingrediënten perfect uitgevoerd! Van fris, zure tonen in de 1e en 2e gang afgewisseld met Heerlijke, rijke smaken in de 3e en 4e gang met bij ieder gerecht een bijpassende wijn! Om verder nog maar te zwijgen over de mooie kaasplank met bijpassende champagne/wijnen! Al met al een avond die we als zeer prettig hebben ervaren! Compliment voor de keuken maar ook voor de enthousiaste/gepassioneerde gastheer! Grote klasse!!
Pkh K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
In veel restaurants is het vaak rustig op een doordeweekse woensdag, maar dat gold niet voor Hofstede de Blaak. Het restaurant zat lekker vol! Alhoewel het menu Hofstede de Blaak er weer heerlijk uitzag, kozen we voor een ‘Wandeling door de kaart’ voor 4 en 5 gangen. Wat hebben we genoten! De smaken die het meeste bij zijn gebleven zijn die van de bloemkool met gepofte rijst, de noordzeekrabsalade met vistartaar, de crème van pastinaak en artisjok en de rilette van haring. Heerlijk en allemaal mooi opgemaakte borden (en mooi servies!). De Tapps wijn was overigens ook opvallend goed en goed uitgekozen bij het voorgerecht. Het wachten op het dessert duurde iets te lang, maar verder hadden we niks op te merken aan de bediening. Sterker nog, wij vonden de bediening vandaag erg goed! En dat terwijl ze maar met z’n drieën waren. Vergeleken met een paar jaar geleden zagen wij groot verschil en dat vonden we echt mooi om te zien. We namen geen koffie meer na, omdat we inmiddels al ruim 4 uur hadden genoten en het immers een gewone woensdag was. De friandises op de tafels om ons heen zagen er overigens wel lekker uit…
Ila87 .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Hoewel we al een paar jaar in Tilburg wonen, waren we nog niet eerder bij Hofstede de Blaak geweest. Het feit dat ze in februari de prijs voor beste prijs/kwaliteit restaurant van 2016 hadden gewonnen, was een goede reden om eens langs te gaan. Om 7 uur schoven we met z’n tweeën aan tafel. We begonnen met een glas cava en drie amuses van geitenkaas, bloemkool en een klein soepje van pompoen. Een prima binnenkomer.

We besloten voor het menu Hofstede de Blaak te gaan van vier gangen. Voor de betaalde €31,50 krijg je enorm veel waar voor je geld; wij begrijpen heel goed waarom ze vorige maand de prijs in de wacht sleepten.

We begonnen elk met tonijn en quinoa. De frisse komkommer maakte het tot een licht en speels gerecht. Grappig ook, die gifgroene kleur op je bord. Als tussengerecht kregen we gnocchi met een heerlijk Italiaans sausje. De gnocchi was lekker luchtig en perfect gaar. Als hoofdgerecht had ik gekozen voor de zalm met witlof en aardpeer en mijn partner kreeg het kalfsstaartstuk. De jus hadden ze voor ons wel mogen laten staan, maar verder was er niks op aan te merken. De zalm was wel wat lekkerder dan het vleesgerecht. Als dessert kozen we beiden voor kaas: 4 verschillende blokjes kaas die elkaar prima opvolgden. Bij de thee (de dennengerookte is wel een bijzondere aanrader) ontvingen we nog eens drie smakelijke hapjes: een mousse van stoofpeer en stoopwafel, een witte chocolade macaron en een chocolade brownie.

De bijpassende glazen wijn werden goed toegelicht en smaakten prima. De twee verschillende Italiaanse Clivus wijnen (bij het tussen- en hoofdgerecht) sprongen er voor mij wel uit. De bediening was vriendelijk en correct en het gekozen servies was mooi. Al met al een heerlijke avond en we komen zeker nog eens terug.
Miranda N.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Gisteren bij hofstede de blaak gegeten. Het voorgerecht was tartaar en kreeft beiden goddelijk. Het hoofdgerecht van mij was zeebaars met een super lekkere saus en mij tafelgenoot koos de duif (deze viel een beetje tegen na het goddelijke voorgerecht). De sommelier heeft prima geholpen met de wijnkeuze. Als toetje kaas en chocolade, zoals altijd erg tevreden.
tips, de bedizening is erg behulpzaam maar komt een beetje onverzorgd over, na d prijs welke ze wonnen komen er erg veel andere klanten en deze zijn niet allemaal altijd een vooruitgang
Jolande S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Uitstekend 4 gangen verrassingsmenu gegeten. Ook het wijnarrangement was prima, zeker na de eerste gang. De eerste wijn was wat vlak, maar dit werd ruim goed gemaakt door de volgende wijnen. Leuke amuse, lekkere extra's ook bij de koffie!! Prijs/kwaliteit was echt prima.Uitstekend eten voor een redelijke prijs. Voor herhaling vatbaar!!
Jaffar .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Wij zijn bij binnenkomst netjes ontvangen en werden met tweetjes aan een (te) grote ronde tafel geplaatst in het midden van een "tussenruimte" tussen bar/ keuken en jachtkamer. Hierdoor kregen wij gelijk het gevoel dat we op een knooppunt zaten waar de obers en gasten constant om de je heen liepen. Uiteraard gelijk gevraagd om een andere tafel maar volgens de ober was alles vol op een tafeltje naast die van ons, geen verbetering dus.
We hebben gekozen voor een 4 gangen wandeling door de kaart met bijpassende wijnen, hier is werkelijk waar niets op aan te merken, heerlijk gegeten.
Uiteraard kwam na het nagerecht de vraag of alles naar wens is geweest en hebben wij gelijk nogmaals aangehaald dat we dit geen gezellige plek vonden, het meisje schiet gelijk in de verdediging dat een tafel verderop nog slechter was geweest. Ik heb gelijk aangegeven dat ik niet in discussie wilde gaan welke tafel het slechtste was en daarop vertrok ze maar....
De eigenaar merkte dit op en heeft e.e.a. nog recht proberen te praten door gratis koffie aan te bieden maar daar was het ons niet om te doen. Hopelijk doet men iets met deze klachten wat wellicht resulteert in een tafel minder in de zaak maar zo veel meer gezelligheid.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Geweldig eten, bediening, alles top en tot de puntjes verzorgd!!!!! Echt een aanrader.
We zaten in de jachtzaal, mooie en sfeervolle ruimte.
Chrismerkx .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Als je met zijn tweeën uitstekend, verrassend en bijzonder wil eten kun je hier terecht. De kok is een echte kunstenaar. Het bedienend personeel kan wel iets beter. Wij hadden een jonge blonde gastheer die het menu nog niet echt kende en meerdere malen het gesprek met mijn vrouw lomp onderbrak. Geen goede zet was ook dat de witte wijn met rood werd bijgeschonken. Wel erg vervelend was dat een tafel met drie gasten na iedere gang via de nooduitgang buiten voor ons raam ging roken, terwijl andere tafels netjes via de entree een sigaretje namen. Iedere keer kwam de kou en rook naar binnen. Voor ons niet meer in die ruimte.
Eva D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Op zondagmiddag geluncht met 8 personen. Het is en mooie gelegenheid, een oud landhuis in een wijk. De inrichting is heel huiselijk. Wij hebben gezeten in de jachtkamer, makkelijke stoelen. Het eten is heerlijk, mooi opgediend het ziet er allemaal uit als een plaatje, maar het is ook zo lekker als het eruit ziet. We hebben alla carte gegeten. Om een paar uitspringers te noemen, de eendenlever is perfect gebakken (wat veel koks niet lukt), de runder short was een topper verder waren alle gerechten erg goed en lekker.
De kwaliteit prijs verhouding is erg goed.
Al met al een succes volle middag!
Erik van Angel.
Joost1965 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Bij het binnenkomen (gezelschap met 12 personen) was de gastvrouw niet erg vriendelijk. Wij hadden, volgens onze mening, een volledig arrangement afgesproken met bijpassende wijnen en koffie met friandises. Er werd maar dubieus op gereageerd door de gastvrouw. De sommelier was wel vriendelijk. Het eten was prima en de entourage, kerstversiering was ook goed. Alles bij elkaar een goed avond gehad.
Dirk H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Met een gezelschap van 6 hebben wij hier uitstekend gegeten. Zelf in het bijzonder genoten van de fazant, maar alle gerechten waren uitstekend. Ook zeer gul met de amuses. Bediening was erg vriendelijk en attent. Sfeer is huiselijk. Kortom; wij hebben hier een hele fijne avond gehad!
Wilmeij .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Afgelopen zondag 22 november met 4 personen alhier gedineerd.
Na een hartelijk welkom werd onze keuze, het 4-gangen Hofstede diner, met kleine tussengerechtjes en bijpassende wijnen, in een voor ons onverwacht en iets te hoog tempo geserveerd. Tip; laat wat meer ruimte tussen elke gang. Enthousiaste Dirk was duidelijk in zijn uitleg wat op het bord lag en Jasper voorzag ons van uitgebreide informatie mbt de geschonken wijnen, die allen uitstekend mixten met de bestemde gerechten.
Kortom; wederom een geslaagde avond!
Sjors01 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Hofstede de Blaak Tilburg.
Je kunt er betaalbaar en gezellig lekker eten zowel binnen als buiten op het terras dat is gespiegeld zodat nooit koud of nat hoeft te worden, je kunt altijd terugkeren naar binnen. Ze hebben een goede sommelier met echte vakkennis dat was voorheen niet goed ontwikkeld maar nu wel.
De gerechten zien er mooi en verzorgt uit en zijn zeer smaakvol, niet altijd even constant qua smaak, ligt er aan welke brigade er staat. Dat zou voor mij echt beter moeten. Ben nu 2x keer toch beetje teleurgesteld geweest van 4x bezoeken
Laten we hopen op verbetering. Er zijn twee kamer's een jachtkamer oude stijl en wit modern. Stoelen mogen ook wel vernieuwd worden zitten gewoonweg niet lekker extra kussen nodig voor afknellen benen te voorkomen.
Al met al, kun je er goed eten voor een lange tafelavond 4 uurtjes gaat meestal wel lukken, je zit niet op de schopstoel. In ontspannen sfeer.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Mijn vriend en ik zijn hier meerdere keren geweest, bevalt iedere keer weer prima!
Heerlijk eten, goede prijs, goede service, mooie locatie. Ook een fijne plek met goed weer op het mooie terras.

Wij komen hier graag!!