Hofman Café

Janskerkhof 17 A 3512 BM Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Hofman Café

Een huiskamer buiten de deur

Gelegen in het centrum van Utrecht aan het rustige Janskerkhof. Proef de verrassende gerechten uit de internationale keuken, die met veel zorg zijn klaargemaakt. Daarbij kun je een lekker speciaalbiertje drinken uit het aanbod van meer dan 40 bieren. Houd je niet van bier? Doe dan een greep uit de veelzijdige wijnkaart of probeer de heerlijke biologische koffie. Bij Hofman geniet je hoe dan ook van een voortreffelijke avond.

Meer informatie over restaurant Hofman Café

- Diner 17:30-21:30

7,2
Connie Z.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Wij hadden het Iens diner. We kozen voor het plateau met diverse voorgerechten. Alles was even lekker en heel vers. Als hoofdgerecht hadden we de spies met drie soorten vlees. Wederom erg mals. Als toetje de cheese cake. De cake was erg machtig, maar smaakte heerlijk. Veel lof over de bediening. Ze letten erg goed op, zonder opdringerig te zijn. Al met al was het voor ons een dikke 8!
L T.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Het is een erg druk café het lekkerst was het hofmanplateau leuke kleine gerechtjes. De smaak van de chocolademoussetaart was goed maar alleen geen mousse. De bediening was attent
Rita B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Ambiance: type studentenkroeg, verreweg de oudste bezoekers, had ik niet verwacht bij Iens deal.
Erg veel lawaai, erg donker.
Bediening: vriendelijk maar slordig, tussen elke gang minstens 45 minuten, bestek vuil.
Eten: matig, voorgerecht Hofmans plateau: o.a. Carpaccio: nat en weinig smaak
Hoofdgerecht: kaasfondue niet veel, spies kwaliteit vlees, matig.
Kortom: matig, mij zien ze hier niet meer maar ik behoor niet bij de doelgroep.
Dessert: prima cheesecake
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2014
Somber café, niet echt gezellige, warme sfeer. Het hoeft natuurlijk niet altijd 'bruin' te zijn of 'strak design', maar dit was het van beiden niet. Wellicht kwam het niet al te comfortabele gevoel ook door dat een zeer grote groep 'jongemannen in pak' de helft van het café nogal luidruchtig in beslag nam en doordat, waar we ook zaten, we het idee hadden dat we op de tocht zaten. Terwijl we aan het dessert bezig waren, werd bovendien om ons heen het café omgebouwd tot danszaal, disco (?). Eten was redelijk. Bediening wel zeer vriendelijk.