Hofman Café

Janskerkhof 17 A 3512 BM Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Hofman Café

Een huiskamer buiten de deur

Gelegen in het centrum van Utrecht aan het rustige Janskerkhof. Proef de verrassende gerechten uit de internationale keuken, die met veel zorg zijn klaargemaakt. Daarbij kun je een lekker speciaalbiertje drinken uit het aanbod van meer dan 40 bieren. Houd je niet van bier? Doe dan een greep uit de veelzijdige wijnkaart of probeer de heerlijke biologische koffie. Bij Hofman geniet je hoe dan ook van een voortreffelijke avond.

Meer informatie over restaurant Hofman Café

- Diner 17:30-21:30

7,2
Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
We reserveerde de Iensdeal en konden kiezen uit de tijden 18:15 en 20:00 uur. Liever hadden we om 19:00 uur gereserveerd.
Bij aankomst bleek het hele restaurant leeg te zijn. Buiten zaten wel een tiental mensen. Ons werd een plaats aangewezen buiten aan een picknicktafel samen met onze gasten.
Als voorgerecht kozen we voor de Hofmanplaat. De speciale gerechtjes waren heerlijk. Het hoofdmenu kozen wij allemaal voor de spies van verschillende soorten vlees en we kregen er friet bij. Het vlees was heerlijk sappig en de friet was ook goed met wat kruiden erop gestrooid. De nagerechten waren ook goed.
De prijs kwaliteitverhouden is volgens ons oké. De service was in orde.
Tom K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Het restaurant ligt op een rustig plekje aan het Janskerkhof. De prijs-kwaliteit verhouding is erg goed en ze hebben een leuke selectie van lekkere bieren.
Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Ik heb mij heerlijk vol kunnen eten, zeker geen spijt van. Ik heb gebruik gemaakt van iens aanbieding van 3-gangenmenu voor 19,95. Muziek op de achtergrond en de bediening is vriendelijk en gastvrij.
Eva W.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Gisteren met de iens deal hier gegeten. Het was voor het eerst, dus had geen bepaald hoge verwachtingen. Deze ontzettend overtroffen. We werden bediend door een leuk en aardig meisje, dat er nog niet lang werkte, maar ontzettend haar best deed. Alles werd goed uitgelegd over het menu. We hebben beide de soep gekozen (aardappel prei), deze was erg smakelijk. Als hoofdgerecht hadden de black angus burger. Ook erg goed! Voor het toetje een cheesecake en trio van (sorbet) ijs. Ook hiervan hebben we van genoten. Er werd ook nog een apperetief bij aangeboden, ook lekker!
Alles werd met zorg opgediend en de borden waren mooi opgemaakt!!
De prijs/kwaliteit verhouding is top en de bediening ook leuk!
Al met al was ik positief verrast en zal ik zeker nog een terugkomen om wat meer van de kaart te proberen!
irene-tom .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
De biologische burger op de kaart van dit eetcafe beloofde alle goeds met vele smakelijke toevoegingen, waar het water al van in de mond liep (broodje sla, uit, tomaat, bacon, kaas) . Helaas bleek het bijzonder slecht klaargemaakt, te rauw (burger), te hard (bacon). De door mij als knapperig voorgestelde sla uit en tomaat waren slappe, dunne, weke nauwelijks terug te vinden sliertjes. Het plakje kaas leek wel plastic, en de eerste hap van het broodje was meteen mijn laatste. Er moet echt iets bijzonder mis zijn geweest die dag in de keuken en anders raad ik aan dit gerecht meteen af te voeren van de kaart. Toch hebben we een heerlijke avond gehad. We kwamen voor de gezelligheid met elkaar en dat is top gelukt met vriendelijke bediening. We kregen de koffie van de zaak, nadat het hoofdgerecht zo onverwacht tegenviel. De cheese cake daarbij was gelukkig heel lekker.
Stephanie Z.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Heerlijk gegeten en het was bovenverwachting goed! Ik had een hofmanspecialiteit met 3 soorten vlees. De garing was perfect van alle drie. Van lichtroze naar donkerroze, goed op smaak en heerlijk mals. De burger van mijn broertje was net zo. Kortom top! De bediening was erg aardig en uiterst vriendelijk. We hebben een leuke en geslaagde avond gehad hier.
Bayou .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Prima eetcafe voor lage prijs, helemaal met de iensdeal
Veel keuze uit lekkere biersoorten.
Simpele kaart. Wij waren met 7 mensen en iedereen was tevreden
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Gunstig geprijsd eetcafe met overwegend studenten. Eten is okay. Wel erg vreemd om geen brood te serveren bij kaasfondue, en alleen groenten te geven. Dan snap je het concept kaasfondue niet. Tamelijk kleine porties ook. Dat brood dus bijgevraagd, en stond voor 4 euro op de rekening. Die mocht er dus meteen af. Let op de wijnen per glas zijn best duur. Service is vriendelijk.

Nelline N.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2014
Een gezellig restaurant, vlotte vriendelijke bediening en lekker eten. Uiteindelijk was het driegangen-diner voor ons een btje te veel, maar grote eters kunnen er dus ook prima terecht.
Miranda P.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Hele leuke avond gehad. (was mijn verjaardag) Het eten was heerlijk vooral de kaasfondue en het toetje cheestaartje was erg lekker. En toen kwam er nog een funky DJ draaien heerlijke muziek. De bediening was ook erg aardig even een praatje maken had ze gewoon even tijd voor. Wij komen zeker vaker eten.
Anne F.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Via IENS DinnerDeal zijn we met de familie (8p) hier gaan eten. Vooraf Hofman plateua, was lekker! Mijn vader en vriendin hadden soep, een soort kikkererwten/venkel soep. Deze was niet zo lekker, je moet er echt van houden. Hoofdgerecht en dessert waren prima! Al met al heerlijk gegeten en we komen er zeker nog eens terug.
Nel F.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Was nog nooit bij Hofman Cafe geweest maar wij vonden het een zeer aangename verrassing. Zeer vriendelijke bediening..echt lekker eten, goed verzorgd en met de aangename life muziek hadden wij een super gezellige avond. Decor zou misschien iets meer aandacht mogen hebben maar voor ons die avond gewoon prima. Gaan daar ook zeker nog een keer terug.
Corine H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
We hebben de Iens-deal genomen. Lekker gegeten, niet te ingewikkeld maar dat hoeft ook niet voor die prijs. Omdat we naar de Schouwburg moesten hadden we niet al te veel tijd. Het dreigde mis te gaan met het nagerecht maar toen we aangaven dat we op tijd weg moesten speelde men daar goed op in en werd er ook bij het afrekenen nog gevraagd of we het gingen halen.
Conny Z.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Ondanks een reservering voor drie personen kregen we een 2-persoonstafel aangeboden. Jammer. Er werd op ons verzoek een extra tafeltje aangeschoven. Het gratis aperitiefje werd na onze eigen bestelling aangeboden met excuses van de bediening. Het hoofdgerecht maakte veel goed. De Hofmanspies was goed gekruid en zag er smakelijk uit. De biefstuk was iets aan de droge kant, de friet smaakte goed. De 2 dips werden apart geserveerd en smaakte lekker bij de spies. We moesten zelf moeite doen voor een bestelling van een extra drankje. Het bediend personeel was vriendelijk. Er heerste een gemoedelijke sfeer. De band was met de opbouw bezig, net toen wij tevreden het café verlieten. Wij komen hier graag nog een keertje terug, dan schuiven we iets later aan voor een ander hoofdgerecht om hierna van de live muziek te genieten.
Aproveche .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Hofman Plateau (selectie voorgerechten) smaakte goed. De miniloempia van blauwe kaas met gemberdressing was verrassend.
Als hoofdgerecht de kaasfondue, tamelijk vloeibaar en te sterk smakend naar witte wijn, werd geserveerd in een broodbol. De kap van de bol was om te dopen, daarna was het de kunst van de eter om de randen van de bol te halen, zonder een overstroming van kaas te krijgen. De bodem was papperig geworden en niet echt smakelijk om te eten.
Heerlijke cheesecake als dessert, de slagroom leek het laatste restje uit de spuitbus......de chocolademoussetaart miste de luchtigheid en was als een brownie.
De ambiance oogde ietwat rommelig, bij de kapstok stonden tafels opgestapeld en de bediening was niet alert op binnenkomende gasten. Tijdens het voorgerecht (19:00 uur) werd begonnen met het schuiven van stoelen en tafels teneinde het podium leeg te maken. Alles passeerde de eettafel en werd tevens naar buiten gebracht. De open deuren zorgde voor een onaangename tocht. Nav de sterke wijnsmaak in de fondue kon de bediening alleen zeggen dat deze eerder gemaakt was en men wellicht was uitgeschoten met de wijn, de alcohol was er wel al uitgekookt. Na het hoofdgerecht duurde het 25 minuten voordat de bediening kwam. Er werd koffie aangeboden, men was vergeten dat er bij het menu een dessert hoorde.
Voor de rekening moest bij de bar gepind worden bij terugkomst was het tafeltje al opgeheven.
Frits H.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Op aanraden van Iens hebben we bij Hofman Café gegeten. Vooraf dronken we een drankje aan de bar.

Aan tafel startten we met een heerlijk aperatief.
Als voorgerecht kozen we voor een gevariëerd Hofmans plateau: loempia's met blauwe kaas, bietentoast, serranoham met gember, carpaccio en zalm. De lekkere hapjes moesten vanaf het plateau worden gegeten. Waarom niet via een bordje?
De hoofdgerechten (gegrilde zalmmoot en spies biefstuk, varkenshaas en kip) waren goed van smaak. Vis wordt overigens normaal met een vismes gegeten, er lag nu een steakmes.
Na het nagerecht (cheesecake en chocoladetaart) dronken we nog een heerlijke kop koffie.
De bediening was attent, het tempo in het serveren van de gerechten was prima.
We vonden het een gezellig café-restaurant, dat die avond helemaal vol zat met eters.
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Prima locatie, makkelijk bereikbaar. Beetje slechte communicatie met het opnemen van de bestelling maar dit werd goed gemaakt met een drankje van het huis. Eten was voldoende en lekker. Prijs/kwaliteit verhouding vond ik goed. Temperatuur in de locatie was tegen het frisse aan.
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2014
Het aantrekkelijkste voorgerecht, een schotel met verschillende hapjes, was eigenlijk voor minimaal twee personen, maar dat maakte de keus, voor mij als solo-eter, wat beperkt. De
uiterst vriendelijke bediening bood zelf aan in de keuken te vragen om voor mij een uitzondering te maken. Heel fijn!
Voorgerecht was inderdaad erg lekker, evenals het hoofdgerecht: kaasfondue (stevige smaak van NL-kaas) in een uitgeholde broodbol met dipgroenten. Chocolademoussetaart was smakelijk maar aan de droge kant.
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2014
De prijs kwaliteit verhouding van het eten was goed en de service was prima. Maar het decor was erg ongezellig. Er stonden rijen stoelen in het deel waar je kon eten en aan de andere kant stonden er meubels opgeslagen waar je tegenaan keek. Dit zorgde ervoor dat je er niet heel lang wilde blijven zitten. Kortom het eten prima maar voor de gezelligheid moet je daar niet zijn.
Connie Z.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Wij hadden het Iens diner. We kozen voor het plateau met diverse voorgerechten. Alles was even lekker en heel vers. Als hoofdgerecht hadden we de spies met drie soorten vlees. Wederom erg mals. Als toetje de cheese cake. De cake was erg machtig, maar smaakte heerlijk. Veel lof over de bediening. Ze letten erg goed op, zonder opdringerig te zijn. Al met al was het voor ons een dikke 8!