Over het restaurant Hofman Café

Een huiskamer buiten de deur

Gelegen in het centrum van Utrecht aan het rustige Janskerkhof. Proef de verrassende gerechten uit de internationale keuken, die met veel zorg zijn klaargemaakt. Daarbij kun je een lekker speciaalbiertje drinken uit het aanbod van meer dan 40 bieren. Houd je niet van bier? Doe dan een greep uit de veelzijdige wijnkaart of probeer de heerlijke biologische koffie. Bij Hofman geniet je hoe dan ook van een voortreffelijke avond.

Meer informatie over restaurant Hofman Café

Dinsdag en Woensdag 11:00 - 23:30
Donderdag 11:00 - 02:00
Vrijdag 11:00 - 04:30
Zaterd

Annemarie S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Wij hebben gebruik gemaakt van de AH actie. De wat aangepaste kaart had voldoende keus. De flat iron steak en burger waren erg goed!
Voor de bierliefhebber zijn er voldoende lekkere en speciale biertjes.
De sfeer en service waren erg goed. Het is altijd fijn om niet met lege glazen te hoeven zitten. Het eten kwam ook in een goed tempo.
laurensdeman .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Lekker en een leuke ambiance! De kroeg was alleen een beetje leeg maar dat mocht de pret niet drukken. Lekkere biertjes hadden ze ook!
Arjan A.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Wij waren er met de AH actie. het eetcafe is later op de avond ook een kroeg. Het warme gevoel van een eetcafe ontbreekt een beetje. De 3 gangen werden erg snel geserveerd wat een haastige indruk gaf, waarschijnlijk omdat de tafeltjes voor de kroeggasten weg moesten. Vooraf hadden we een proefplankje welke prima smaakte, behalve een wat sompige kaasloempia. De Angus Burger was prima klaargemaakt en buiten de kaart om hadden we de keus uit meerdere toetjes. Kortom, niet slecht maar het gevoel dat we lekker gezellig uit eten waren ontbrak.
lexx .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Op een paar vervelende fruitvliegjes en een stuk uit het eerste bord wat werd opgediend, top avond gehad! Zeer verzorgt eten voor een eetcafe en hele attente en vriendelijke bediening. Gegeten met AH bon. Aanrader!
verhoeven.florian .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Simpel eet café met een goede keuken! lekker gegeten! Lekker plateau voor twee als voorgerecht was echt een aanrader! Zeer vriendelijke bediening!
elmadenbraber .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Gezellig! Heerlijk gegeten ondanks het feit dat - door enorme drukte - niet meer alles op de kaart aanwezig was. De alternatieve waren too!
loestb .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
We hebben heerlijk gegeten!!! Met de AH actie kon je kiezen uit een kleinere kaart. Wij kozen voor de burger en die was erg lekker. Ruime portie. Fijne bediening!
hkaramat .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Prima avond gehad met de AH restaurant actie. Tweede 3e gangenmenu gratis gekregen. Goede producten en prima kwaliteit. Zeker om nog eens terug te gaan. Voldoende gerechten voor vegetariërs.
jaapenlinda .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
leuke bediening en aankleding. gezellige sfeer. minpuntje er werd meteen al gezegd dat 1 gerecht van de kaart er niet was. Geen probleem. Toen we echter onze keuze hadden gemaakt bleken er nog 3 gerechten niet meer leverbaar. Toen bleef er weinig keuze over. Maar het was uiteindelijk super lekker.
gert.jan.hol .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Met een zeer vriendelijke bediening was het eten lekker. het was mooi weer, dus we konden op het Janskerkhof dineren. Jammer van de straatveger die een uur lang rondjes maakte om het Janskerkhof weer schoon te krijgen.
Jessica H.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Misschien had het menu voor de voorgerechten iets toegankelijker gekund. Verder een leuk restaurant met een groot terras op een niet al te druk plein. Ik kom zeker terug
marietjepoulisse .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Prima eetcafe! Lekker gegeten en prima verzorgt allemaal. Alleen wel raar dat je een menu krijgt aangeboden zonder prijzen en dat je vervolgens geen bon krijgt bij het afrekenen.... 45,- , als dat voor een persoon is in een eetcafe dan had het anders 80,- geweest, hmm?
Armand T.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Heel vriendelijke en ontspannen bediening, de sfeer was ontspannen. 3 gangen-menu gehad met Hofman plateau: dit was smakelijk maar niet heel bijzonder. Het hoofdgerecht: steak was goed medium gebakken, gepofte aardappel was droog. De hamburger met Angus Beef was ook aan de droge kant en te dik, het broodje zelf was niet heel bijzonder. De frietjes waren goed en de wijze van serveren (houten plank) zag er leuk uit.
Cheesecake als dessert is een aanrader!
Marthe H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
We zijn met z'n tweeën uit eten geweest bij Hofman café via de AH restaurant actie. We hebben een heerlijk 3 gangenmenu gehad waarbij we per gang konden kiezen uit een selectie van de kaart. Vooral het Hofman plateau als voorgerecht is een aanrader. Je krijgt dan een plaat met allemaal kleine hapjes. Maar ook het hoofdgerecht (hamburger) en nagerecht (cheesecake) waren heerlijk!
Betty W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Erg lekker gegeten bij Hofman. Sfeer is ongedwongen. Meer café (bierlucht) dan testaurant. Ideaal voorafje voor mensen die niet kunnen kiezen: plateau met van alles wat. Gevulde portobello was erg lekker. Blauwekaassaus die in een schaaltje erbij werd geserveerd, had van mij ook warm mogen zijn. Heerlijke salade erbij. En de cheesetaart was, zoals ik eerder in een recensie zag: héél erg lekker! Voor de bierliefhebbers: bierproeverij in niet kleine glaasjes zag er bij de buren zeer aantrekkelijk uit!
Aanrader.
zaidahesta .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Een gezellig cafe-restaurant, met een uitgebreide bierkaart en zeer vriendelijke bediening. Van te voren had ik allergieën aangegeven, waar adequaat op werd gereageerd. Kleine maar fijne kaart, goed bereide gerechten en een fijne sfeer. De cheesecake is een aanrader!
sedenanke .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Het was 'n heerlijke avond om buiten te eten. Janskerkhof is 'n rustig plein, levendig maar niet druk. De ontvangst was gezellig, gastvrij. Er was 'n tafel voor ons gereserveerd binnen maar we konden ook buiten 'n tafel innemen. Dat hebben we gedaan. Een glas wijn om mee te beginnen.
Als voorgerecht kozen we voor kaasloempia's. Die smaakten heel goed. M'n partner koos zalm als hoofdgerecht. Mij trokken de portobello's. Nog 'n glaasje wijn. Een espresso en 'n cheesecake als dessert.
We hebben een fijne avond gehad. De service droeg daar ook aan bij. Vriendelijk en efficient.
Glas kraanwater werd zonder probleem op tafel gezet.
Willen er nog wel terugkomen. Het enige wat ik nu als klein minpuntje zie, is dat de kaart nogal beperkt is.
Ted G.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Prachtig terras onder de bomen van het mooie Janskerkhof. Het eten was lekker, hoewel niet echt verrassend. De bediening was vriendelijk en vlot.
Marisa V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Buiten gegeten dus niet echt op het decor gelet voorgerecht was heerlijk leuk al die hapjes hoofd en nagerecht waren ook goed. Bediening leuk ongecompliceerd Gezellige avond haddenwe niet verwacht
schut12 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Na de bestelling werden we vergeten. Na herinnering aan onze bestelling kregen we excuses en redelijk snel de maaltijd. Helaas was het vleesgerecht waarschijnlijk door de haast niet lekker aangebraden. Na opmerkingen heeft men ter verontschuldiging onze koffie niet in rekening gebracht. Vervolgens gaf men ons, tot onze grote verbazing, een tegoedbon van € 20 met de vraag of wij het op een ander moment nog een keer wilden proberen. Dat zullen we in ieder geval binnenkort doen.