Hofman Café

Janskerkhof 17 A 3512 BM Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Hofman Café

Een huiskamer buiten de deur

Gelegen in het centrum van Utrecht aan het rustige Janskerkhof. Proef de verrassende gerechten uit de internationale keuken, die met veel zorg zijn klaargemaakt. Daarbij kun je een lekker speciaalbiertje drinken uit het aanbod van meer dan 40 bieren. Houd je niet van bier? Doe dan een greep uit de veelzijdige wijnkaart of probeer de heerlijke biologische koffie. Bij Hofman geniet je hoe dan ook van een voortreffelijke avond.

Meer informatie over restaurant Hofman Café

- Diner 17:30-21:30

7,2
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
We hebben hier gegeten met de AH-restaurantactie. Vooraf namen we het plateau voor 2 personen. Dit was heel feestelijk en lekker, o.a. met broccolisoep, carpaccio, rauwe ham, quesadilla. Als hoofdgerecht namen we steak met oerfriet en gegrilde zalm met pofaardappel. De steak was goed rosé, de zalm was helaas iets te doorbakken, maar smaakte nog wel goed. Hofman heeft een mooie bierkaart, en we genoten van zowel Utrechtse als Belgische biertjes. Voor het toetje was geen ruimte meer, maar gelukkig mochten we de cheesecake meenemen, sympathiek! De kwaliteit van het eten was passend bij een eetcafé. Maar als we hier zonder korting zouden gaan eten, dan hadden we de prijs van 28 euro voor dit driegangenmenu echt teveel gevonden. De bediening was vrolijk, gezellig en adequaat en de inrichting en de sfeer bij Hofman was ook gezellig.
Rachel W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Het eten was heerlijk! Niet heel veel keus maar wel genoeg. De service was goed en het restaurant was heel sfeervol en gezellig. Zeker een aanrader!
Francien V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Eenvoudig maar lekker gegeten met ah-actie. Keus uit 4 gerechten per gang. Gezellig eetcafe maar wel rumoerig na een uur of half negen, dan moet je wel gaan schreeuwen als je met meer dan 2 personen bent. Prima bediening.
Arjan A.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Wij waren er met de AH actie. het eetcafe is later op de avond ook een kroeg. Het warme gevoel van een eetcafe ontbreekt een beetje. De 3 gangen werden erg snel geserveerd wat een haastige indruk gaf, waarschijnlijk omdat de tafeltjes voor de kroeggasten weg moesten. Vooraf hadden we een proefplankje welke prima smaakte, behalve een wat sompige kaasloempia. De Angus Burger was prima klaargemaakt en buiten de kaart om hadden we de keus uit meerdere toetjes. Kortom, niet slecht maar het gevoel dat we lekker gezellig uit eten waren ontbrak.
lexx .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Op een paar vervelende fruitvliegjes en een stuk uit het eerste bord wat werd opgediend, top avond gehad! Zeer verzorgt eten voor een eetcafe en hele attente en vriendelijke bediening. Gegeten met AH bon. Aanrader!
Elma D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Gezellig! Heerlijk gegeten ondanks het feit dat - door enorme drukte - niet meer alles op de kaart aanwezig was. De alternatieve waren too!
hkaramat .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Prima avond gehad met de AH restaurant actie. Tweede 3e gangenmenu gratis gekregen. Goede producten en prima kwaliteit. Zeker om nog eens terug te gaan. Voldoende gerechten voor vegetariërs.
Jessica H.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Misschien had het menu voor de voorgerechten iets toegankelijker gekund. Verder een leuk restaurant met een groot terras op een niet al te druk plein. Ik kom zeker terug
Armand T.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Heel vriendelijke en ontspannen bediening, de sfeer was ontspannen. 3 gangen-menu gehad met Hofman plateau: dit was smakelijk maar niet heel bijzonder. Het hoofdgerecht: steak was goed medium gebakken, gepofte aardappel was droog. De hamburger met Angus Beef was ook aan de droge kant en te dik, het broodje zelf was niet heel bijzonder. De frietjes waren goed en de wijze van serveren (houten plank) zag er leuk uit.
Cheesecake als dessert is een aanrader!
Marthe H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
We zijn met z'n tweeën uit eten geweest bij Hofman café via de AH restaurant actie. We hebben een heerlijk 3 gangenmenu gehad waarbij we per gang konden kiezen uit een selectie van de kaart. Vooral het Hofman plateau als voorgerecht is een aanrader. Je krijgt dan een plaat met allemaal kleine hapjes. Maar ook het hoofdgerecht (hamburger) en nagerecht (cheesecake) waren heerlijk!
Betty W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Erg lekker gegeten bij Hofman. Sfeer is ongedwongen. Meer café (bierlucht) dan testaurant. Ideaal voorafje voor mensen die niet kunnen kiezen: plateau met van alles wat. Gevulde portobello was erg lekker. Blauwekaassaus die in een schaaltje erbij werd geserveerd, had van mij ook warm mogen zijn. Heerlijke salade erbij. En de cheesetaart was, zoals ik eerder in een recensie zag: héél erg lekker! Voor de bierliefhebbers: bierproeverij in niet kleine glaasjes zag er bij de buren zeer aantrekkelijk uit!
Aanrader.
T. G.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Prachtig terras onder de bomen van het mooie Janskerkhof. Het eten was lekker, hoewel niet echt verrassend. De bediening was vriendelijk en vlot.
Marisa V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Buiten gegeten dus niet echt op het decor gelet voorgerecht was heerlijk leuk al die hapjes hoofd en nagerecht waren ook goed. Bediening leuk ongecompliceerd Gezellige avond haddenwe niet verwacht
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Lekker gegeten op het mooie terras aan het verkeersvrije Janskerkhof. Eten was niet spectaculair, maar wel goed klaargemaakt. Iets te creatief: het hoofdgerecht werd geserveerd op een houten plank, daar liep het vocht te gemakkelijk vanaf - en kon tussen de kieren van de terrastafel zomaar op benen/voeten terecht komen.
De blauwe kaas loempias vooraf waren goed, de zalm was op goed gebakken, en de topper was het toetje, de cheese cake.
De service was attent en vriendelijk, prima.
Alleen jammer dat er op die rustige zomeravond dan toch ineens weer een DJ de rust komt verstoren. Eerst nog met zachte loungemuziek, maar al gauw kunnen de eters op het terras elkaar bijna niet meer verstaan. En het was zo'n heerlijke rustige zomeravond, het lijkt wel of er niks meer zonder versterkt geluid mag plaats vinden.
Ondanks dat toch voor wel degelijk voor herhaling vatbaar.

Frits H.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Op aanbeveling van Iens.nl waren we -wederom- te gast bij dit eetcafé.
Ditmaal konden we buiten op het terras een drankje nemen. Omdat de regen, die ons te wachten stond volgens Buienradar uitbleef, kon ook buiten worden gegeten.
Vooraf kregen we een aperitief (Martini Rosso met Prosecco en een schijfje sinaasappel).
We bestelden een Hofman-plateau: zalm met kappertjes, rode biet, stokbrood geitenkaas, seranoham, blauwe kaas met gember en prei/bloemkoolsoep. In tegenstelling tot vorig keer waren er ditmaal wel bordjes. Dat is beter dan eten rechtstreeks van het plateau.
De steak van biefstuk, varkenshaas en kip was smakelijk, al was de biefstuk aan de taaie en droge kant.
Het nagerecht was dit keer heerlijke cheese cake en ijs (met slagroom). Tenslotte dronken we een heerlijke koffie.
Voeg daaraan een plezierige bediening toe en het etentje was weer geslaagd.
Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
We reserveerde de Iensdeal en konden kiezen uit de tijden 18:15 en 20:00 uur. Liever hadden we om 19:00 uur gereserveerd.
Bij aankomst bleek het hele restaurant leeg te zijn. Buiten zaten wel een tiental mensen. Ons werd een plaats aangewezen buiten aan een picknicktafel samen met onze gasten.
Als voorgerecht kozen we voor de Hofmanplaat. De speciale gerechtjes waren heerlijk. Het hoofdmenu kozen wij allemaal voor de spies van verschillende soorten vlees en we kregen er friet bij. Het vlees was heerlijk sappig en de friet was ook goed met wat kruiden erop gestrooid. De nagerechten waren ook goed.
De prijs kwaliteitverhouden is volgens ons oké. De service was in orde.
Tom K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Het restaurant ligt op een rustig plekje aan het Janskerkhof. De prijs-kwaliteit verhouding is erg goed en ze hebben een leuke selectie van lekkere bieren.
Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Ik heb mij heerlijk vol kunnen eten, zeker geen spijt van. Ik heb gebruik gemaakt van iens aanbieding van 3-gangenmenu voor 19,95. Muziek op de achtergrond en de bediening is vriendelijk en gastvrij.
Eva W.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Gisteren met de iens deal hier gegeten. Het was voor het eerst, dus had geen bepaald hoge verwachtingen. Deze ontzettend overtroffen. We werden bediend door een leuk en aardig meisje, dat er nog niet lang werkte, maar ontzettend haar best deed. Alles werd goed uitgelegd over het menu. We hebben beide de soep gekozen (aardappel prei), deze was erg smakelijk. Als hoofdgerecht hadden de black angus burger. Ook erg goed! Voor het toetje een cheesecake en trio van (sorbet) ijs. Ook hiervan hebben we van genoten. Er werd ook nog een apperetief bij aangeboden, ook lekker!
Alles werd met zorg opgediend en de borden waren mooi opgemaakt!!
De prijs/kwaliteit verhouding is top en de bediening ook leuk!
Al met al was ik positief verrast en zal ik zeker nog een terugkomen om wat meer van de kaart te proberen!
irene-tom .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
De biologische burger op de kaart van dit eetcafe beloofde alle goeds met vele smakelijke toevoegingen, waar het water al van in de mond liep (broodje sla, uit, tomaat, bacon, kaas) . Helaas bleek het bijzonder slecht klaargemaakt, te rauw (burger), te hard (bacon). De door mij als knapperig voorgestelde sla uit en tomaat waren slappe, dunne, weke nauwelijks terug te vinden sliertjes. Het plakje kaas leek wel plastic, en de eerste hap van het broodje was meteen mijn laatste. Er moet echt iets bijzonder mis zijn geweest die dag in de keuken en anders raad ik aan dit gerecht meteen af te voeren van de kaart. Toch hebben we een heerlijke avond gehad. We kwamen voor de gezelligheid met elkaar en dat is top gelukt met vriendelijke bediening. We kregen de koffie van de zaak, nadat het hoofdgerecht zo onverwacht tegenviel. De cheese cake daarbij was gelukkig heel lekker.