Hofman Café

Janskerkhof 17 A 3512 BM Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Hofman Café

Een huiskamer buiten de deur

Gelegen in het centrum van Utrecht aan het rustige Janskerkhof. Proef de verrassende gerechten uit de internationale keuken, die met veel zorg zijn klaargemaakt. Daarbij kun je een lekker speciaalbiertje drinken uit het aanbod van meer dan 40 bieren. Houd je niet van bier? Doe dan een greep uit de veelzijdige wijnkaart of probeer de heerlijke biologische koffie. Bij Hofman geniet je hoe dan ook van een voortreffelijke avond.

Meer informatie over restaurant Hofman Café

- Diner 17:30-21:30

7,2
tuinstra_sjoerd .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Wij zijn hier via de AH-restaurantactie terecht gekomen. Het eten was goed en de bediening heel netjes en attent. Prijs-kwaliteit was voor ons in orde.
sandrabouwknegt .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Ik heb met mijn moeder bij Hofmans café gegeten. Ze hadden een kleine kaart, maar voor ons beide was dit prima. We hadden de Hofmans proeverij als voorgerecht. Erg leuk en lekker. Alleen vonden we dat er veel te veel peper in de soep zat. Als hoofdgerecht had ik een heerlijke Angus beef burger, mijn moeder had de Portobello's, die ze wel wat aan de zoute kant vond. De bediening was goed.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Prijs/kwaliteit van het eten vond ik matig, ambience en bediening prima! Niet slim om met ah bon weinig keuze te geven. Ik weet nu niet of ik nog eens wil komen..
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
In een mooie ambiance gezellig genoten van een heerlijk 3 gangen menu.
Heel lekker, leuk geserveerd en ook een hele vlotte en leuke bediening.
Kortom een aanrader
Corine H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
We hadden het AH menu. Als vegetariers hadden we daardoor geen keuze uit gerechten maar gelukkig waren de loempia's met blauwe kaas, de quesedilla's en de cheesecake heerlijk. En de bediening is er ook supervriendelijk.
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
We hebben hier gegeten met de AH-restaurantactie. Vooraf namen we het plateau voor 2 personen. Dit was heel feestelijk en lekker, o.a. met broccolisoep, carpaccio, rauwe ham, quesadilla. Als hoofdgerecht namen we steak met oerfriet en gegrilde zalm met pofaardappel. De steak was goed rosé, de zalm was helaas iets te doorbakken, maar smaakte nog wel goed. Hofman heeft een mooie bierkaart, en we genoten van zowel Utrechtse als Belgische biertjes. Voor het toetje was geen ruimte meer, maar gelukkig mochten we de cheesecake meenemen, sympathiek! De kwaliteit van het eten was passend bij een eetcafé. Maar als we hier zonder korting zouden gaan eten, dan hadden we de prijs van 28 euro voor dit driegangenmenu echt teveel gevonden. De bediening was vrolijk, gezellig en adequaat en de inrichting en de sfeer bij Hofman was ook gezellig.
Rachel W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Het eten was heerlijk! Niet heel veel keus maar wel genoeg. De service was goed en het restaurant was heel sfeervol en gezellig. Zeker een aanrader!
Jasper L.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Lekker gegeten en vrolijke bediening ervaren. De bediening was echt alleraardigst en we veel met ze gelachen. We hadden alle drie een stevige burger (daarvoor gingen we naar een eetcafé) en die was heerlijk.
Francien V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Eenvoudig maar lekker gegeten met ah-actie. Keus uit 4 gerechten per gang. Gezellig eetcafe maar wel rumoerig na een uur of half negen, dan moet je wel gaan schreeuwen als je met meer dan 2 personen bent. Prima bediening.
Arjan A.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Wij waren er met de AH actie. het eetcafe is later op de avond ook een kroeg. Het warme gevoel van een eetcafe ontbreekt een beetje. De 3 gangen werden erg snel geserveerd wat een haastige indruk gaf, waarschijnlijk omdat de tafeltjes voor de kroeggasten weg moesten. Vooraf hadden we een proefplankje welke prima smaakte, behalve een wat sompige kaasloempia. De Angus Burger was prima klaargemaakt en buiten de kaart om hadden we de keus uit meerdere toetjes. Kortom, niet slecht maar het gevoel dat we lekker gezellig uit eten waren ontbrak.
lexx .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Op een paar vervelende fruitvliegjes en een stuk uit het eerste bord wat werd opgediend, top avond gehad! Zeer verzorgt eten voor een eetcafe en hele attente en vriendelijke bediening. Gegeten met AH bon. Aanrader!
Elma D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Gezellig! Heerlijk gegeten ondanks het feit dat - door enorme drukte - niet meer alles op de kaart aanwezig was. De alternatieve waren too!
hkaramat .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Prima avond gehad met de AH restaurant actie. Tweede 3e gangenmenu gratis gekregen. Goede producten en prima kwaliteit. Zeker om nog eens terug te gaan. Voldoende gerechten voor vegetariërs.
Jessica H.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Misschien had het menu voor de voorgerechten iets toegankelijker gekund. Verder een leuk restaurant met een groot terras op een niet al te druk plein. Ik kom zeker terug
Armand T.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Heel vriendelijke en ontspannen bediening, de sfeer was ontspannen. 3 gangen-menu gehad met Hofman plateau: dit was smakelijk maar niet heel bijzonder. Het hoofdgerecht: steak was goed medium gebakken, gepofte aardappel was droog. De hamburger met Angus Beef was ook aan de droge kant en te dik, het broodje zelf was niet heel bijzonder. De frietjes waren goed en de wijze van serveren (houten plank) zag er leuk uit.
Cheesecake als dessert is een aanrader!
Marthe H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
We zijn met z'n tweeën uit eten geweest bij Hofman café via de AH restaurant actie. We hebben een heerlijk 3 gangenmenu gehad waarbij we per gang konden kiezen uit een selectie van de kaart. Vooral het Hofman plateau als voorgerecht is een aanrader. Je krijgt dan een plaat met allemaal kleine hapjes. Maar ook het hoofdgerecht (hamburger) en nagerecht (cheesecake) waren heerlijk!
Betty W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Erg lekker gegeten bij Hofman. Sfeer is ongedwongen. Meer café (bierlucht) dan testaurant. Ideaal voorafje voor mensen die niet kunnen kiezen: plateau met van alles wat. Gevulde portobello was erg lekker. Blauwekaassaus die in een schaaltje erbij werd geserveerd, had van mij ook warm mogen zijn. Heerlijke salade erbij. En de cheesetaart was, zoals ik eerder in een recensie zag: héél erg lekker! Voor de bierliefhebbers: bierproeverij in niet kleine glaasjes zag er bij de buren zeer aantrekkelijk uit!
Aanrader.
T. G.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Prachtig terras onder de bomen van het mooie Janskerkhof. Het eten was lekker, hoewel niet echt verrassend. De bediening was vriendelijk en vlot.
Marisa V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Buiten gegeten dus niet echt op het decor gelet voorgerecht was heerlijk leuk al die hapjes hoofd en nagerecht waren ook goed. Bediening leuk ongecompliceerd Gezellige avond haddenwe niet verwacht
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Lekker gegeten op het mooie terras aan het verkeersvrije Janskerkhof. Eten was niet spectaculair, maar wel goed klaargemaakt. Iets te creatief: het hoofdgerecht werd geserveerd op een houten plank, daar liep het vocht te gemakkelijk vanaf - en kon tussen de kieren van de terrastafel zomaar op benen/voeten terecht komen.
De blauwe kaas loempias vooraf waren goed, de zalm was op goed gebakken, en de topper was het toetje, de cheese cake.
De service was attent en vriendelijk, prima.
Alleen jammer dat er op die rustige zomeravond dan toch ineens weer een DJ de rust komt verstoren. Eerst nog met zachte loungemuziek, maar al gauw kunnen de eters op het terras elkaar bijna niet meer verstaan. En het was zo'n heerlijke rustige zomeravond, het lijkt wel of er niks meer zonder versterkt geluid mag plaats vinden.
Ondanks dat toch voor wel degelijk voor herhaling vatbaar.