Over het restaurant Hofman Café

Een huiskamer buiten de deur

Gelegen in het centrum van Utrecht aan het rustige Janskerkhof. Proef de verrassende gerechten uit de internationale keuken, die met veel zorg zijn klaargemaakt. Daarbij kun je een lekker speciaalbiertje drinken uit het aanbod van meer dan 40 bieren. Houd je niet van bier? Doe dan een greep uit de veelzijdige wijnkaart of probeer de heerlijke biologische koffie. Bij Hofman geniet je hoe dan ook van een voortreffelijke avond.

Meer informatie over restaurant Hofman Café

Dinsdag en Woensdag 11:00 - 23:30
Donderdag 11:00 - 02:00
Vrijdag 11:00 - 04:30
Zaterd

Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Waren hier met de iens deal, je kon zelf nog kiezen qua gerechten. Smaakte erg goed allemaal!

Werd ook netjes rekening gehouden met zwangerschap dmv aanbieden alternatieven.

Toiletten zouden wel schoner moeten zijn, staplocatie of niet.
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Lekkere paprika soep, prima hamburger. Een beetje afknapper was wel het volgende. We kregen een aanbieding voor een IENS Dinerdeal waarbij een menu van E 34,00 nu E 19,95 zou kosten, een flinke korting dus. Ter plekke bleek dat het menu waaruit we konden kiezen altijd E 19,95 kostte. Dit is door het personeel bevestigd! Een IENS Dinerdeal is dus lang niet altijd de deal die je denkt te krijgen!
Beste Tonk,
Fijn om te horen dat u lekker heeft gegeten bij ons. Helaas heeft u het menu anders ervaren dan dat het bedoelt is en lijkt het hier om een misverstand te gaan.
Bij de IENS Dinner deal wordt er korting gegeven op het 3 gangen menu m.b.t. IENS Dinner Deal + aperitief van het huis. Graag verwijs ik u naar ons menu. waarbij de reguliere prijzen staan aangegeven.
Ik hoop dit misverstand rondom de prijs hierbij te hebben verduidelijkt.

Met vriendelijke groet,
Kevin, Hofman Cafe

Reactie van proever:

Op de kaart stond de menuprijs van E 19,95. Een serveerster bevestigde dat dit de reguliere prijs zou zijn. Nu bljkt achteraf dat de reguliere prijs toch E 34 zou zijn. In dat geval is menu die prijs absoluut niet waard en kun je voor dat geld beter ergens anders gaan eten!
ingridstv .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Eten was heerlijk. De paprikasoep is lekker en zout krijg je er apart bij op het leistenen plateautje, heel sympathiek, zo is het eten niet te zout.
De steak was heerlijk met heel veel smaak, het sausje erbij vond ik niet nodig, ook de groente erg lekker. de aardappel ook heerlijk maar daar vond ik te weinig ´saus´bijv zure room bij.
Wij hadden het geluk door een zeer charmante bediening geholpen te worden, hij was zeer goed op de hoogte van spijs en wijn en bier. De rest van de bediening: mwah, nogal slonzig en lomp.Sfeer: Het was erg druk en veel rumoer, de muziekkwaliteit was niet goed. Teveel bas. Mijn stoel trilde ervan. de dj kwam toen wij weer weg gingen, dat hebben we dus gemist. Mooi lokaal op mooie plek. Aanrader.
Margrit N.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
wij vonden het leuk een aperitiefje te krijgen, het voorgerecht ( soep en Hofman plateau) was goed. Hoofdgerecht, de flat iron steak met gepofte aardappel en gewokte groente , was prima. De Hofmanspies met verschillende soorten vlees was iets te droog. Het dessert , de plakjes bier parfait waren goed maar nog bevroren, maar dat kan zijn omdat wij dat heel snel na het hoofdgerecht moesten eten i.v.m concert bezoek . We hadden bij aankomst ( 17.30 uur ) besproken dat we uiterlijk 19.45 uur weg moesten, dat was geen probleem zeiden zij, maar uiteindelijk werd alles heel laat geserveerd en moesten wij ons heel erg haasten om op tijd klaar te zijn met eten. Van daar die bevroren parfait denk ik.
Charlotte S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
We hebben hier heerlijk gegeten. Een plateau met specialiteiten vooraf. Die was goed gevuld met heerlijke hapjes. De biefstuk met friet als hoofdgerecht. De biefstuk was mals! Het personeel was heel aardig en deed erg zijn best om ons goed te bedienen. De sfeer op zaterdagavond is druk en gezellig. Er staat een dj te draaien maar wij vonden dat juist gezellig. Het dessert was cheesecake en daar geniet ik altijd van.
Ik kom zeker terug!
johnvandenboogaard V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
De sfeer was goed, gezellig. Maar door de grote drukte was er veel geluidsoverlast, ergo normaal communiceren was bijna niet mogelijk. Een behoorlijk minpunt.
Maar.....hoor bij d populatie.
Al met al geen verloren avond.
Kitty D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Wat een leuke plek in hartje Utrecht! Heerlijk gegeten, no nonsense. Heel aardig personeel. Mooie ruim opgezette open ruimte, goede akoestiek.
bdeschepper1 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Heel erg lekker gegeten bij Hofman met de Albert Heijn actie. Het drie gangen menu was heerlijk en de porties waren erg groot :). Daarnaast was de bediening vriendelijk en werden drankjes vlot naar onze tafel gebracht. Ik ken Hofman eigenlijk alleen als een café waar je savonds nog een drankje kunt nuttigen maar het is zeker een aanrader om er een keer wat te gaan eten!
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Heel goed, gezellig en knus.
Een DJ die plaatjes draaide. Heerlijke biertjes en n fijne ambiance.
Nadat wij anderhalf uur later aankwamen dan gereserveerd (van te voren even gebeld) waren wij alsnog even welkom. Top!
Roderik K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Hier gegeten voor een Iens dinner deal. Smakelijk aperitiefje vooraf. Gedeeld plateau als voorgerecht. Zalm als hoofdgerecht was eigenlijk wat te gaar, gepofte aardappel wel goed. Flat iron steak was heerlijk! Evenals de cheesecake als dessert. Was een goede deal voor deze prijs en zeker een aanrader voor een prima even snel uit eten!
ilonaclub .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Het eten was erg lekker, vanwege het AH menu krijg je 3 keuzes per gang, veel variatie.

De kaasloempia is aan te raden en van de cheesecake smelt je! Alleen wij waren hier om kwart voor 7, en het bleek dat er om 9 uur een band zou optreden.

Wij zaten met de tafel aan het podium (bleek achteraf) sommige mensen op het podium.
Voor als bezoeker daarvan is het leuk, maar als je aan het eten bent niet fijn. De hele tijd wil iedereen langs je, of krijg je een instrument in je nek, haha. Rond half 9 worden ook ineens de tafels opgeruimd, dus wat je dan nog wilt eten moet je elders doen.

Het restaurant is een aanrader, erg lekker eten en vriendelijke mensen, maar ik zou alleen adviseren om hier om 5 uur te gaan eten, en vooral niet later.
tuinstra_sjoerd .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Wij zijn hier via de AH-restaurantactie terecht gekomen. Het eten was goed en de bediening heel netjes en attent. Prijs-kwaliteit was voor ons in orde.
sandrabouwknegt .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Ik heb met mijn moeder bij Hofmans café gegeten. Ze hadden een kleine kaart, maar voor ons beide was dit prima. We hadden de Hofmans proeverij als voorgerecht. Erg leuk en lekker. Alleen vonden we dat er veel te veel peper in de soep zat. Als hoofdgerecht had ik een heerlijke Angus beef burger, mijn moeder had de Portobello's, die ze wel wat aan de zoute kant vond. De bediening was goed.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Prijs/kwaliteit van het eten vond ik matig, ambience en bediening prima! Niet slim om met ah bon weinig keuze te geven. Ik weet nu niet of ik nog eens wil komen..
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
In een mooie ambiance gezellig genoten van een heerlijk 3 gangen menu.
Heel lekker, leuk geserveerd en ook een hele vlotte en leuke bediening.
Kortom een aanrader
AdrievdRest .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Heerlijk gegeten: alle gerechten waren heerlijk vers, goed bereid en smakelijk. De bediening was goed, attent (we hadden aangegeven op tijd weg te moeten en ze hielden er goed rekening mee) en vriendelijk.
john520 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Wij hadden 2e diner gratis via ah actie. Bij hofman heb je dan beperkte kaart maar nog steeds genoeg keuze 4 a 5 gerechten per gang. Het eten zag er mooi uit en smaakte voortreffelijk.
Corine H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
We hadden het AH menu. Als vegetariers hadden we daardoor geen keuze uit gerechten maar gelukkig waren de loempia's met blauwe kaas, de quesedilla's en de cheesecake heerlijk. En de bediening is er ook supervriendelijk.
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
We hebben hier gegeten met de AH-restaurantactie. Vooraf namen we het plateau voor 2 personen. Dit was heel feestelijk en lekker, o.a. met broccolisoep, carpaccio, rauwe ham, quesadilla. Als hoofdgerecht namen we steak met oerfriet en gegrilde zalm met pofaardappel. De steak was goed rosé, de zalm was helaas iets te doorbakken, maar smaakte nog wel goed. Hofman heeft een mooie bierkaart, en we genoten van zowel Utrechtse als Belgische biertjes. Voor het toetje was geen ruimte meer, maar gelukkig mochten we de cheesecake meenemen, sympathiek! De kwaliteit van het eten was passend bij een eetcafé. Maar als we hier zonder korting zouden gaan eten, dan hadden we de prijs van 28 euro voor dit driegangenmenu echt teveel gevonden. De bediening was vrolijk, gezellig en adequaat en de inrichting en de sfeer bij Hofman was ook gezellig.
rachelwennink .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Het eten was heerlijk! Niet heel veel keus maar wel genoeg. De service was goed en het restaurant was heel sfeervol en gezellig. Zeker een aanrader!