Hofman Café

Janskerkhof 17 A 3512 BM Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Hofman Café

Een huiskamer buiten de deur

Gelegen in het centrum van Utrecht aan het rustige Janskerkhof. Proef de verrassende gerechten uit de internationale keuken, die met veel zorg zijn klaargemaakt. Daarbij kun je een lekker speciaalbiertje drinken uit het aanbod van meer dan 40 bieren. Houd je niet van bier? Doe dan een greep uit de veelzijdige wijnkaart of probeer de heerlijke biologische koffie. Bij Hofman geniet je hoe dan ook van een voortreffelijke avond.

Meer informatie over restaurant Hofman Café

- Diner 17:30-21:30

7,2
L.R. V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Het is echt een café, meer voor een informeel etentje, vrij rumoerig. Wel leuk decor, je hebt iets te kijken wanneer je wacht. Wat bij de drukte op de zaterdag zit je ook op je eerste drankje een poosje te wachten. Het brood vooraf was heerlijk. De kaasfondue was ook erg lekker, met veel variatie om te dopen, niet alleen brood. Wel moeilijk om elkaar te horen af en toe maar verder lekker gegeten.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Gezellig eetcafé, eenvoudige maar lekkere gerechten! Prima prijs-kwaliteit verhouding. Ik kom zeker nog een keer terug voor het filosofisch café, literaire zondag, of een salsa-avond!
Gon F.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
het eten was heerlijk en het was super gezellig. De bediening uitstekend. Zeer tevreden!
In het begin een beetje druk vlak bij de deur met jonge mensen die stonden te drinken en te praten, maar later werd het rustiger en om 21.00 u ging een diskjockey leuke muziek draaien.
Joep D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Via Iens met korting gegeten. Prima gegeten, voldoende keuze.
Het eten was mooi opgedient, en erg lekker.
De ober kwam geregeld langs om te vragen of alles naar wens was.
Roelf D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
prima menu, eenvoudig en lekker. Ook de bediening was prima. Helaas konden we elkaar nauwelijks verstaan door de harde muziek.
Anneleen A.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Hofman Café ligt zeer centraal in de stad in een oud pand aan het Janskerkhof. Het heeft de sfeer van een eetcafé en is eenvoudige ingericht. We wilden met vrienden eens lekker bijpraten, maar waren vergeten dat het vrijdagavond was en dan is er een dj die al stemming maakt voor het dansen dat diezelfde avond zal plaatsvinden. De meeste gasten waren jongeren, dus het geluidsvolume was ons iets te luid. We aten het AH-driegangenmenu; een wat kleinere keuze uit de gewone kaart. Vooral het voorgerecht (proeverij Hofman) was uitgebreid en heerlijk. De andere gerechten (biefstuk, tartaar en ijs, cheesecake) waren goed verzorgd. De bediening is vlot en heel vriendelijk. Sympathiek dat ze een euro vragen voor een karaf kraanwater en dat het geld naar een goed doel gaat.
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Waren hier met de iens deal, je kon zelf nog kiezen qua gerechten. Smaakte erg goed allemaal!

Werd ook netjes rekening gehouden met zwangerschap dmv aanbieden alternatieven.

Toiletten zouden wel schoner moeten zijn, staplocatie of niet.
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Lekkere paprika soep, prima hamburger. Een beetje afknapper was wel het volgende. We kregen een aanbieding voor een IENS Dinerdeal waarbij een menu van E 34,00 nu E 19,95 zou kosten, een flinke korting dus. Ter plekke bleek dat het menu waaruit we konden kiezen altijd E 19,95 kostte. Dit is door het personeel bevestigd! Een IENS Dinerdeal is dus lang niet altijd de deal die je denkt te krijgen!
Beste Tonk,
Fijn om te horen dat u lekker heeft gegeten bij ons. Helaas heeft u het menu anders ervaren dan dat het bedoelt is en lijkt het hier om een misverstand te gaan.
Bij de IENS Dinner deal wordt er korting gegeven op het 3 gangen menu m.b.t. IENS Dinner Deal + aperitief van het huis. Graag verwijs ik u naar ons menu. waarbij de reguliere prijzen staan aangegeven.
Ik hoop dit misverstand rondom de prijs hierbij te hebben verduidelijkt.

Met vriendelijke groet,
Kevin, Hofman Cafe

Reactie van proever:

Op de kaart stond de menuprijs van E 19,95. Een serveerster bevestigde dat dit de reguliere prijs zou zijn. Nu bljkt achteraf dat de reguliere prijs toch E 34 zou zijn. In dat geval is menu die prijs absoluut niet waard en kun je voor dat geld beter ergens anders gaan eten!
ingridstv .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Eten was heerlijk. De paprikasoep is lekker en zout krijg je er apart bij op het leistenen plateautje, heel sympathiek, zo is het eten niet te zout.
De steak was heerlijk met heel veel smaak, het sausje erbij vond ik niet nodig, ook de groente erg lekker. de aardappel ook heerlijk maar daar vond ik te weinig ´saus´bijv zure room bij.
Wij hadden het geluk door een zeer charmante bediening geholpen te worden, hij was zeer goed op de hoogte van spijs en wijn en bier. De rest van de bediening: mwah, nogal slonzig en lomp.Sfeer: Het was erg druk en veel rumoer, de muziekkwaliteit was niet goed. Teveel bas. Mijn stoel trilde ervan. de dj kwam toen wij weer weg gingen, dat hebben we dus gemist. Mooi lokaal op mooie plek. Aanrader.
Margrit N.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
wij vonden het leuk een aperitiefje te krijgen, het voorgerecht ( soep en Hofman plateau) was goed. Hoofdgerecht, de flat iron steak met gepofte aardappel en gewokte groente , was prima. De Hofmanspies met verschillende soorten vlees was iets te droog. Het dessert , de plakjes bier parfait waren goed maar nog bevroren, maar dat kan zijn omdat wij dat heel snel na het hoofdgerecht moesten eten i.v.m concert bezoek . We hadden bij aankomst ( 17.30 uur ) besproken dat we uiterlijk 19.45 uur weg moesten, dat was geen probleem zeiden zij, maar uiteindelijk werd alles heel laat geserveerd en moesten wij ons heel erg haasten om op tijd klaar te zijn met eten. Van daar die bevroren parfait denk ik.
Charlotte S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
We hebben hier heerlijk gegeten. Een plateau met specialiteiten vooraf. Die was goed gevuld met heerlijke hapjes. De biefstuk met friet als hoofdgerecht. De biefstuk was mals! Het personeel was heel aardig en deed erg zijn best om ons goed te bedienen. De sfeer op zaterdagavond is druk en gezellig. Er staat een dj te draaien maar wij vonden dat juist gezellig. Het dessert was cheesecake en daar geniet ik altijd van.
Ik kom zeker terug!
johnvandenboogaard V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
De sfeer was goed, gezellig. Maar door de grote drukte was er veel geluidsoverlast, ergo normaal communiceren was bijna niet mogelijk. Een behoorlijk minpunt.
Maar.....hoor bij d populatie.
Al met al geen verloren avond.
Kitty D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Wat een leuke plek in hartje Utrecht! Heerlijk gegeten, no nonsense. Heel aardig personeel. Mooie ruim opgezette open ruimte, goede akoestiek.
bdeschepper1 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Heel erg lekker gegeten bij Hofman met de Albert Heijn actie. Het drie gangen menu was heerlijk en de porties waren erg groot :). Daarnaast was de bediening vriendelijk en werden drankjes vlot naar onze tafel gebracht. Ik ken Hofman eigenlijk alleen als een café waar je savonds nog een drankje kunt nuttigen maar het is zeker een aanrader om er een keer wat te gaan eten!
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Heel goed, gezellig en knus.
Een DJ die plaatjes draaide. Heerlijke biertjes en n fijne ambiance.
Nadat wij anderhalf uur later aankwamen dan gereserveerd (van te voren even gebeld) waren wij alsnog even welkom. Top!
Roderik K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Hier gegeten voor een Iens dinner deal. Smakelijk aperitiefje vooraf. Gedeeld plateau als voorgerecht. Zalm als hoofdgerecht was eigenlijk wat te gaar, gepofte aardappel wel goed. Flat iron steak was heerlijk! Evenals de cheesecake als dessert. Was een goede deal voor deze prijs en zeker een aanrader voor een prima even snel uit eten!
Sandrabouwknegt .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Ik heb met mijn moeder bij Hofmans café gegeten. Ze hadden een kleine kaart, maar voor ons beide was dit prima. We hadden de Hofmans proeverij als voorgerecht. Erg leuk en lekker. Alleen vonden we dat er veel te veel peper in de soep zat. Als hoofdgerecht had ik een heerlijke Angus beef burger, mijn moeder had de Portobello's, die ze wel wat aan de zoute kant vond. De bediening was goed.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Prijs/kwaliteit van het eten vond ik matig, ambience en bediening prima! Niet slim om met ah bon weinig keuze te geven. Ik weet nu niet of ik nog eens wil komen..
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
In een mooie ambiance gezellig genoten van een heerlijk 3 gangen menu.
Heel lekker, leuk geserveerd en ook een hele vlotte en leuke bediening.
Kortom een aanrader
Corine H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
We hadden het AH menu. Als vegetariers hadden we daardoor geen keuze uit gerechten maar gelukkig waren de loempia's met blauwe kaas, de quesedilla's en de cheesecake heerlijk. En de bediening is er ook supervriendelijk.