Hofman Café

Janskerkhof 17 A 3512 BM Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Hofman Café

Een huiskamer buiten de deur

Gelegen in het centrum van Utrecht aan het rustige Janskerkhof. Proef de verrassende gerechten uit de internationale keuken, die met veel zorg zijn klaargemaakt. Daarbij kun je een lekker speciaalbiertje drinken uit het aanbod van meer dan 40 bieren. Houd je niet van bier? Doe dan een greep uit de veelzijdige wijnkaart of probeer de heerlijke biologische koffie. Bij Hofman geniet je hoe dan ook van een voortreffelijke avond.

Meer informatie over restaurant Hofman Café

- Diner 17:30-21:30

7,2
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Hofman is een café, maar je kan er voor een hele schappelijke prijs erg goed eten. Natuurlijk geen haute cuisine, maar gewoon echt lekker. Ik zit er op een donderdagavond als er ook nog een voorronde van het Singer Songwriter Festival plaatsvindt. Daardoor zijn er verschillende optredens en wordt het een bijzondere feestelijke avond. We zitten met zijn tweetjes pal voor het podium. De sfeer is top, de zaak zit vol. Maar de bediening is helemaal in zijn element en swingt vakkundig mee met de sfeer. Als voorgerecht doen we het Hofman
plateau (vanaf 2 personen). Het is een staalkaart van de voorgerechten en dat vind ik altijd een feest. Een klein glaasje soep, wat zalm, lekker Itialiaans fijngesneden vlees, jam, jam, jam! Als hoofdgerecht doe ik de Hofmanspies van biefstuk, varkenshaas en kip. Het komt met gewokte groenten en friet. Het vlees is mooi klaargemaakt, mals, lekker pittig en de frieten passen er samen met de twee dips perfect bij. Als toetje is er een heerlijke cheescake en de cappuccino is een waardige afsluiter. We hebben een topavond. De liedjes zijn mooi en ontroerend, de zaal is enthousiast en wij zijn blij met alles wat we hier krijgen: sfeer, smakelijk eten en een topbediening. Hofman voegt met zijn combinatie van lekker eten, gezellig samen iets drinken en een cultureel podium echt iets toe aan horeca Utrecht!. Super!
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Heerlijke vooraf hapjes erg vers en mooi gepresenteerd. Vers gezond fris hoofdgerecht heerlijk bereid. Fijne bediening hier en daar wat rommelig maar dat werd telkens keurig hersteld en rechtgezet. Top avondje!

Dick D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Mooie locatie en lekker eten voor speciale IENS prijs. Minpuntje was wel de 2p tafel waar men ons achter trachtte te duwen maat dat ging dus niet door! Wees wel voorbereid op beetje DJ herrie in weekend dus wellicht minder geschikt voor 50-jarige bruiloft locatie!
Lan V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Met de Social Deal een burger (met friet) en een speciaalbiertje van de tap gedaan. Bier was lekker. Het meisje van de bediening wist ook met veel enthousiastme te vertellen over de verschillende bieren. De burger zelf was helemaal doorbakken, waardoor hij droog was. Garnituur op de burger was prima en de frietjes waren lekker. Voor het dessert hebben we ons door dezelfde enthousiaste serveerster een crème brûlée laten 'aansmeren'. Was het lekker? Ja. Was het een crème brûlée? Nee. Het was hooguit een lekkere vanille custard met een laagje half aangebrande suiker. Ook lekker, maar het zou de naam crème brûlée niet mogen dragen :)

Voor de bieren en het enthousiasme van de serveerster kom ik zeker nog terug! Het eten doe ik voortaan elders.
Teun Z.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Samen met een vriendin hier geluncht. De zalm-tosti, warme nachos met kaas en kroketten op brood waren van goede kwaliteit, goed opgemaakt en een hele goede prijs-kwaliteit verhouding waard.

Het decor is leuk, leuke kleurige stoeltjes, tafeltjes staan lekker ver van elkaar en een grote open ruimte. Alleen ik kan mij wel voorstellen dat het iets minder goed toeven is als het erg druk is en de toiletten zien er eerder industrieel aan dan mooi. Daarom een 7 ipv 9.

De service was gewoon goed. Alleen raar dat als je hier komt dansen 's avond dat je verplicht €20 moet bijpinnen voor elke transactie. Daarom een 7 ipv. 8
Tina V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Goede prijs-kwaliteit, aardige bediening. Eten is goed en wat je kan verwachten in een dergelijke eetgelegenheid. De akoestiek is iets minder, maar ook dat hoort bij de gelegenheid. Gezellige avond gehad!
Malika E.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Bij binnenkomst was het nog aardig druk met borrelde mensen. Enorme bierlucht(kroeg idee). Kregen een klein rafeltje waar we met z'n 3en aan moesten zitten. 1 van de 3 keek tegen een lelijke wand aan. Aangegeven dat we een andere plek wilde hebben, dame regelde dit prima. Toen de meeste borrelende mensen weg waren, begon het meer op een restaurant te lijken. Dan nu het eten. 3 gangen menu. Voorgerecht, 2 van de 3 kregen niet wat ze besteld hadden(communicatie fout met de keuken:-() prima pompoensoep ook goed ipv bietensoep. Dan het hoofdgerecht, kregen alle 3 wat we hadden besteld, maar groenten aangebrand en niet zo'n beetje ook. Zalmmoot idem(alles lkkr doorgegrild). Vlees van 1 van de 3 smaakte naar vis, de andere had een spies, vlees had niet veel smaak. Serveerster nam de borden mee terug, de groenten zagen er nu goed uit alleen de zalm was nu niet goed gaar. Tja alles bij elkaar zou ik er niet nog een avond willen doorbrengen. De serveerster was top, zei deed echt haar best!
jamdejong1 .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Veel eten, kwaliteit van een cafetaria. Zeker niet het oorspronkelijk bedrag waard van euro42,00. Was een teleurstelling. Aperitief was lekker.
Ambiance slecht.
ArnoPatje .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Een vriendelijk ontvangst een prettige ambience en een gevarieerde kaart hebben er voor gezorgd dat we een fijne avond hebben gehad en heerlijk gegeten.
We komen zeker terug
Enno W.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Tja, wat kan je zeggen over een "studenten"café? Buiten twijfelden we nog, maar binnengestapt, roken we het al. Bier. Gelukkig wordt je na een tijdje geurdoof en valt het niet meer op. Het restaurant werd klaar gezet (na een middag theaterfestival) en we kregen een plek in het midden. Service was trouwens aardig en prima. Ook van het eten ga ik geen onaardige dingen schrijven. Het was gewoon lekker, dus al met al viel het reuze mee. Vind je het niet erg om in een studentencafé te eten, dan kan je hier goed terecht.
pleuni_driessen .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Het eten was heerlijk. De spie met kip, varkenshaas en biefstuk was mals. Ook heerlijke frietjes en gegrilde groenten. Wel weinig keus uit de toetjes. Bediening was heel erg aardig.
johannatom .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Gezellig gegeten in een relaxte sfeer, driegangenmenu met een aperitief, heerlijk toetje. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Laurian V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Om 7 uur afgelopen zaterdag gingen wij met 4 personen eten bij Cafe Hofman. Het restaurant/café ziet er van binnen leuk uit, het was vol op het moment dat wij binnen kwamen, gelukkig hadden we gereserveerd!
We zouden dineren met de Iens Dinnerdeal, we kregen hier een aparte menukaart voor, zag er prima uit en we hebben onze bestelling gedaan. Na ongeveer 3 kwartier werd het voorgerecht geserveerd, echter toen wij ons hoofdgerecht eindelijk een keer geserveerd kregen was het net na 9 uur. Om die tijd kwam er ook een DJ draaien ter overgang van restaurant naar uitgaansgelegenheid, het volume en de stijl van de DJ was alleen alsof hij al een volle club voor zich had staan terwijl de keuken nog geopend was, alle tafeltjes er nog stonden en het vol zat met gasten die aan het eten waren of een drankje deden. Een fatsoenlijk gesprek voeren was niet meer mogelijk, dit hebben wij 3x aangegeven bij de bediening en toen kon na overleg gelukkig toch nog de volumeknop naar beneden!
Het eten was prima, simpel maar goed bereid. De boerenfriet was wel wat zout, aangezien ons precies 3x gevraagd is of we nog wat wilden drinken over de hele avond werd die dorst niet echt gelest.
En ook geen aperitief van het huis gezien.
Al met al dus niet echt een avond die we nog eens over zouden doen, jammer!
retouw .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Bij Hofman is het eten prima. Het vlees is van uitstekende kwaliteit, de zelfgemaakte dikke frieten erg lekker en gelukkig is de kok niet bang om enkele smaakvolle groenten op het bord te leggen. De bediening was op deze drukke zaterdagavond niet heel adequaat. Zo was er ondanks onze reservering geen tafel beschikbaar. Er liepen wel voldoende mensen rond, maar die liepen elkaar vooral in de weg. Drie keer binnen een minuut vragen of je nog wat wilt drinken is te voorkomen door wat meer ervaren personeel in te zetten. De inrichting is aardig, al viel de live muziek deze avond niet zo in de smaak bij ons.
MichaelGarcia .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Heerlijk gegeten, in een goede sfeer met goede service!

Alleen een beetje jammer dat er mensen bezig waren met de belichting tijdens het diner. Verder top!
marloes_de_wit .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Lekker gegeten met menu van actie AH. Personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Echte aanrader voor gezellig avondje uit.
frankzer .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
We hebben lekker gegeten bij Hofman. Prima porties, mooie opmaak. Het eten had wat ons betreft wel iets uitgesprokener gemogen qua kruiden en specerijen. Bediening vriendelijk en oplettend. Prijs-kwaliteitsverhouding is goed!
Annette A.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Leuke kaart, lekker eten dat goed heet was. Jammer dat de gepofte aardappel koud was. Dat werd echter super gecompenseerd door een kortingsvoucher voor een volgend bezoek.
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Eten was lekker, ik zou alleen op de site vermelden dat er keuze is uit een beperkte kaart om teleurstelling te voorkomen. Als je nieuwe klanten aan je wilt binden, laat dan kiezen uit de hele kaart en haal de goedkoopste gerechten van de rekening. Mijn vrouw kon gisteren tegen bijbetaling gelukkig carpaccio nemen omdat zij geen van de op de beperkte kaart aanwezige voorgerechten lustte. Had dit niet gekund, dan hadden we waarschijnlijk weggegaan. Wij komen zelf uit de horeca en vinden een beperkte menukaart een slechte zet, je doet zelf mee aan deze restaurantactie in de hoop nieuwe klanten te trekken, laat de gast daar dan niet de dupe van worden.
nicobo .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Voorafje erg lekker, hoofdgerecht wat minder. Goede en vriendelijke bediening. Akoestiek van de ruimte niet zo best.
Het was een lekker avondje uit.