Over het restaurant Hofman Café

Een huiskamer buiten de deur

Gelegen in het centrum van Utrecht aan het rustige Janskerkhof. Proef de verrassende gerechten uit de internationale keuken, die met veel zorg zijn klaargemaakt. Daarbij kun je een lekker speciaalbiertje drinken uit het aanbod van meer dan 40 bieren. Houd je niet van bier? Doe dan een greep uit de veelzijdige wijnkaart of probeer de heerlijke biologische koffie. Bij Hofman geniet je hoe dan ook van een voortreffelijke avond.

Meer informatie over restaurant Hofman Café

Dinsdag en Woensdag 11:00 - 23:30
Donderdag 11:00 - 02:00
Vrijdag 11:00 - 04:30
Zaterd

MichaelGarcia .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Heerlijk gegeten, in een goede sfeer met goede service!

Alleen een beetje jammer dat er mensen bezig waren met de belichting tijdens het diner. Verder top!
marloes_de_wit .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Lekker gegeten met menu van actie AH. Personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Echte aanrader voor gezellig avondje uit.
frankzer .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
We hebben lekker gegeten bij Hofman. Prima porties, mooie opmaak. Het eten had wat ons betreft wel iets uitgesprokener gemogen qua kruiden en specerijen. Bediening vriendelijk en oplettend. Prijs-kwaliteitsverhouding is goed!
annette581 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Leuke kaart, lekker eten dat goed heet was. Jammer dat de gepofte aardappel koud was. Dat werd echter super gecompenseerd door een kortingsvoucher voor een volgend bezoek.
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Eten was lekker, ik zou alleen op de site vermelden dat er keuze is uit een beperkte kaart om teleurstelling te voorkomen. Als je nieuwe klanten aan je wilt binden, laat dan kiezen uit de hele kaart en haal de goedkoopste gerechten van de rekening. Mijn vrouw kon gisteren tegen bijbetaling gelukkig carpaccio nemen omdat zij geen van de op de beperkte kaart aanwezige voorgerechten lustte. Had dit niet gekund, dan hadden we waarschijnlijk weggegaan. Wij komen zelf uit de horeca en vinden een beperkte menukaart een slechte zet, je doet zelf mee aan deze restaurantactie in de hoop nieuwe klanten te trekken, laat de gast daar dan niet de dupe van worden.
nicobo .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Voorafje erg lekker, hoofdgerecht wat minder. Goede en vriendelijke bediening. Akoestiek van de ruimte niet zo best.
Het was een lekker avondje uit.
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Wij hebben heerlijk met de bonnen van ah gegeten met 8 personen , het was gezellig druk bij binnenkomst en hebben eerst gezellig wat gedronken want We waren te vroeg, was geen probleem ..Daarna aan tafel en We hadden een leuke keuze uit een 3 gangenmenu...vooraf stokbrood met kruidenboter en tapenade extra besteld het voorgerecht een hofmanplateau gedeeld met mijn zoon..Dit was v.a. 2 pers. Daarna een biefstuk met heerlijke frietjes en gewolkte groenten en als nagerecht cheesecake..mijn tafelgenoten hadden andere herecjten gekozen ,.alles was lekker vers en van goede kwaliteit ,erg gezellig daar..leuke bediening en allemaal leuke keuzes aan speciaalbier en aparte drankjes! Zeker voor herhaling vatbaar!!!
zitavermesi .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Heerlijk gegeten. Vooraf een schaal met allemaal heerlijke hapjes. Als hoofd zalm. Lekker maar had iets meer roze mogen zijn. Cheesecake als toetje maakte alles af. Leuke tent, aardige bediening. Een beetje een kroeglucht bij binnenkomst maar na een paar minuten ruik je dat niet meer :)
dominiquevandam .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
De loempia's met blauwschimmelkaas waren heerlijk. De burger ook, helemaal lekker :-) Als toetje mochten we kiezen uit heel veel lekkers, dus het was een goede avond ;-)
mkovd .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
hele vriendelijke bediening, prima eten, bij de steak mag wel een scherp mes (ipv kartels) worden aangereikt, we konden zitten waar we van tevoren naar gevraagd hadden, erg fijn!
Berry H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Gisteren met de AH-actie gegeten. Verwelkomt met een extra drankje i.v.m. de nieuwjaarsborrel. Leuk. Als voorafje het Hofmanplateau. Prima smaken, lekkere pittige courgette/muntsoep, de pastasalade was ietwat te simpel. Als hoofdgerecht de zalm waarbij de gepofte aardappel iets te droog was en ook een ietwat te droge Angus hamburger. Goede frieten. De cheesecake en het ijs als toetje keurige afsluiter.
Al met al een leuke kennismaking en we komen zeker nog een keer langs.
Robert E.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Erg leuk personeel, kok stond wel alleen dus het duurde even.. maar dat was ons netjes verteld. Bij toeval de dinner deal gegeten, prima apperitief en vhn. Aanrader voor een lekker hap eten in gezellige (kerst-)sfeer na een middag shoppen!
hemawig .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Wij vonden het een gezellig cafa/restaurant met een zeer vriendelijke bediening en een heer-
lijke maaltijd in ruil voor de gespaarde bonnen van A.H.
KimWB .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Leuke plek om te eten in Utrecht. Goede prijskwaliteitverhouding, lekker eten en prettige bediening. Akoestiek van de ruimte is iets minder.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Vrijdagavond bij Hofman gegeten via AH Actie. Eerste teleurstelling was een sterk gereduceerde menukaart. Vervolgens een Ierse biefstuk besteld voor 2 personen . Beiden waren nog rauw en lauw toen het geserveerd werd... Na klacht, wel netjes een nieuwe gekregen.die was redelijk. Echter vrij matige slappe frites erbij. Er zoudén ook gewokte groenten bij zijn, maar dat waren alleen 2 champignons en nog iets kleins... Nagerecht was OK. Dus culinair in totaal echt beneden de maat. Bediening was OK en sfeer lokaal ook, maar het is meer om een biertje te drinken dan lekker te eten...

Tijmen D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Gezellig eetcafe. Gegeten via een Iens Dinerdeal (20€ voor 3 gangen).
Voorgerecht(proeverij) was lekker, mostersoepje viel tegen. Hoofdgerecht (Hofmanspies: kip/steak/varkenshaas) was iets te ver. Goeie knapperige frites. Dessert(eveneens proeverij) was lekker. Bediening was vriendelijk en had oog voor ons. Halverwege moeten verhuizen naar een andere tafel vanwege een comedy-avond was voor ons geen probleem. De stand-up zelf was tenenkrommend slecht.
Samenvattend: gezellig eetcafe met een prima prijs/kwaliteit ratio voor deze deal. Bij 't volle pond betaal je naar mijn idee teveel. Dan kun je lekkerder eten in Utrecht.
Charlotte R.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Mijn vriend en ik hebben gebruik gemaakt van de IENS dinner deal. Als voorgerecht hadden we het Hofman-plateau dat uit meerdere gerechtjes bestond: witlofmosterdsoep, Serranoham, koude pastasalade, een stokbroodje met geitenkaas en een kipspiesje. Dit was allemaal erg lekker. Als hoofdgerecht had ik de Hofman-spies en mijn vriend de Irish meat burger. Beide gerechten waren goed bereid, met lekker sappig vlees en geen geringe portie. Na het toetje van bierparfait waren we beide helemaal voldaan. Ik zou er zeker nogmaals eten.
jeronimos76 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
We kwamen wat vroeger binnen dan opgegeven, de bediening had een mooie ronde tafel voor 3 personen gepland maar die was nog bezet. We besloten nog even aan een ander tafeltje te wachten met een aperitiefje. De muziek werd verzorgd door een DJ met Jazz en later Lounge-muziek. Het voorafje was voor alle hetzelfde en daarom gezellig van één schaal afnemen. Hoofdgerecht was heerlijk, zelfs iets te veel! Ook het nagerecht was op één schaal en erg lekker.
Een aanrader!
Andries_van_Utrecht .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Informele ambiance om even gezellig een hapje te eten voordat je, zoals in ons geval, naar de film gaat (City is vlakbij). De menukaart is beperkt, het eten misschien niet heel speciaal, maar wel gewoon lekker. Zou er zo weer eens gaan eten.
hhartogs .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Hofman Café is duidelijk een gelegenheid voor studenten. Informele inrichting. Personeel vriendelijk, maar kon attenter (weinig oog voor tijdig afruimen tafel)

mijn vegetarische echtgenote was zeer tevreden, ik gedeeltelijk(de prima steak ging vergezeld van weinig groente en slappe frites )