Over het restaurant Hofman Café

Een huiskamer buiten de deur

Gelegen in het centrum van Utrecht aan het rustige Janskerkhof. Proef de verrassende gerechten uit de internationale keuken, die met veel zorg zijn klaargemaakt. Daarbij kun je een lekker speciaalbiertje drinken uit het aanbod van meer dan 40 bieren. Houd je niet van bier? Doe dan een greep uit de veelzijdige wijnkaart of probeer de heerlijke biologische koffie. Bij Hofman geniet je hoe dan ook van een voortreffelijke avond.

Meer informatie over restaurant Hofman Café

Dinsdag en Woensdag 11:00 - 23:30
Donderdag 11:00 - 02:00
Vrijdag 11:00 - 04:30
Zaterd

Enno W.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Tja, wat kan je zeggen over een "studenten"café? Buiten twijfelden we nog, maar binnengestapt, roken we het al. Bier. Gelukkig wordt je na een tijdje geurdoof en valt het niet meer op. Het restaurant werd klaar gezet (na een middag theaterfestival) en we kregen een plek in het midden. Service was trouwens aardig en prima. Ook van het eten ga ik geen onaardige dingen schrijven. Het was gewoon lekker, dus al met al viel het reuze mee. Vind je het niet erg om in een studentencafé te eten, dan kan je hier goed terecht.
pleuni_driessen .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Het eten was heerlijk. De spie met kip, varkenshaas en biefstuk was mals. Ook heerlijke frietjes en gegrilde groenten. Wel weinig keus uit de toetjes. Bediening was heel erg aardig.
johannatom .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Gezellig gegeten in een relaxte sfeer, driegangenmenu met een aperitief, heerlijk toetje. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Laurian V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Om 7 uur afgelopen zaterdag gingen wij met 4 personen eten bij Cafe Hofman. Het restaurant/café ziet er van binnen leuk uit, het was vol op het moment dat wij binnen kwamen, gelukkig hadden we gereserveerd!
We zouden dineren met de Iens Dinnerdeal, we kregen hier een aparte menukaart voor, zag er prima uit en we hebben onze bestelling gedaan. Na ongeveer 3 kwartier werd het voorgerecht geserveerd, echter toen wij ons hoofdgerecht eindelijk een keer geserveerd kregen was het net na 9 uur. Om die tijd kwam er ook een DJ draaien ter overgang van restaurant naar uitgaansgelegenheid, het volume en de stijl van de DJ was alleen alsof hij al een volle club voor zich had staan terwijl de keuken nog geopend was, alle tafeltjes er nog stonden en het vol zat met gasten die aan het eten waren of een drankje deden. Een fatsoenlijk gesprek voeren was niet meer mogelijk, dit hebben wij 3x aangegeven bij de bediening en toen kon na overleg gelukkig toch nog de volumeknop naar beneden!
Het eten was prima, simpel maar goed bereid. De boerenfriet was wel wat zout, aangezien ons precies 3x gevraagd is of we nog wat wilden drinken over de hele avond werd die dorst niet echt gelest.
En ook geen aperitief van het huis gezien.
Al met al dus niet echt een avond die we nog eens over zouden doen, jammer!
retouw .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Bij Hofman is het eten prima. Het vlees is van uitstekende kwaliteit, de zelfgemaakte dikke frieten erg lekker en gelukkig is de kok niet bang om enkele smaakvolle groenten op het bord te leggen. De bediening was op deze drukke zaterdagavond niet heel adequaat. Zo was er ondanks onze reservering geen tafel beschikbaar. Er liepen wel voldoende mensen rond, maar die liepen elkaar vooral in de weg. Drie keer binnen een minuut vragen of je nog wat wilt drinken is te voorkomen door wat meer ervaren personeel in te zetten. De inrichting is aardig, al viel de live muziek deze avond niet zo in de smaak bij ons.
MichaelGarcia .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Heerlijk gegeten, in een goede sfeer met goede service!

Alleen een beetje jammer dat er mensen bezig waren met de belichting tijdens het diner. Verder top!
marloes_de_wit .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Lekker gegeten met menu van actie AH. Personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Echte aanrader voor gezellig avondje uit.
frankzer .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
We hebben lekker gegeten bij Hofman. Prima porties, mooie opmaak. Het eten had wat ons betreft wel iets uitgesprokener gemogen qua kruiden en specerijen. Bediening vriendelijk en oplettend. Prijs-kwaliteitsverhouding is goed!
annette581 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Leuke kaart, lekker eten dat goed heet was. Jammer dat de gepofte aardappel koud was. Dat werd echter super gecompenseerd door een kortingsvoucher voor een volgend bezoek.
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Eten was lekker, ik zou alleen op de site vermelden dat er keuze is uit een beperkte kaart om teleurstelling te voorkomen. Als je nieuwe klanten aan je wilt binden, laat dan kiezen uit de hele kaart en haal de goedkoopste gerechten van de rekening. Mijn vrouw kon gisteren tegen bijbetaling gelukkig carpaccio nemen omdat zij geen van de op de beperkte kaart aanwezige voorgerechten lustte. Had dit niet gekund, dan hadden we waarschijnlijk weggegaan. Wij komen zelf uit de horeca en vinden een beperkte menukaart een slechte zet, je doet zelf mee aan deze restaurantactie in de hoop nieuwe klanten te trekken, laat de gast daar dan niet de dupe van worden.
nicobo .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Voorafje erg lekker, hoofdgerecht wat minder. Goede en vriendelijke bediening. Akoestiek van de ruimte niet zo best.
Het was een lekker avondje uit.
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Wij hebben heerlijk met de bonnen van ah gegeten met 8 personen , het was gezellig druk bij binnenkomst en hebben eerst gezellig wat gedronken want We waren te vroeg, was geen probleem ..Daarna aan tafel en We hadden een leuke keuze uit een 3 gangenmenu...vooraf stokbrood met kruidenboter en tapenade extra besteld het voorgerecht een hofmanplateau gedeeld met mijn zoon..Dit was v.a. 2 pers. Daarna een biefstuk met heerlijke frietjes en gewolkte groenten en als nagerecht cheesecake..mijn tafelgenoten hadden andere herecjten gekozen ,.alles was lekker vers en van goede kwaliteit ,erg gezellig daar..leuke bediening en allemaal leuke keuzes aan speciaalbier en aparte drankjes! Zeker voor herhaling vatbaar!!!
zitavermesi .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Heerlijk gegeten. Vooraf een schaal met allemaal heerlijke hapjes. Als hoofd zalm. Lekker maar had iets meer roze mogen zijn. Cheesecake als toetje maakte alles af. Leuke tent, aardige bediening. Een beetje een kroeglucht bij binnenkomst maar na een paar minuten ruik je dat niet meer :)
dominiquevandam .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
De loempia's met blauwschimmelkaas waren heerlijk. De burger ook, helemaal lekker :-) Als toetje mochten we kiezen uit heel veel lekkers, dus het was een goede avond ;-)
mkovd .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
hele vriendelijke bediening, prima eten, bij de steak mag wel een scherp mes (ipv kartels) worden aangereikt, we konden zitten waar we van tevoren naar gevraagd hadden, erg fijn!
Berry H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Gisteren met de AH-actie gegeten. Verwelkomt met een extra drankje i.v.m. de nieuwjaarsborrel. Leuk. Als voorafje het Hofmanplateau. Prima smaken, lekkere pittige courgette/muntsoep, de pastasalade was ietwat te simpel. Als hoofdgerecht de zalm waarbij de gepofte aardappel iets te droog was en ook een ietwat te droge Angus hamburger. Goede frieten. De cheesecake en het ijs als toetje keurige afsluiter.
Al met al een leuke kennismaking en we komen zeker nog een keer langs.
Robert E.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Erg leuk personeel, kok stond wel alleen dus het duurde even.. maar dat was ons netjes verteld. Bij toeval de dinner deal gegeten, prima apperitief en vhn. Aanrader voor een lekker hap eten in gezellige (kerst-)sfeer na een middag shoppen!
hemawig .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Wij vonden het een gezellig cafa/restaurant met een zeer vriendelijke bediening en een heer-
lijke maaltijd in ruil voor de gespaarde bonnen van A.H.
KimWB .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Leuke plek om te eten in Utrecht. Goede prijskwaliteitverhouding, lekker eten en prettige bediening. Akoestiek van de ruimte is iets minder.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Vrijdagavond bij Hofman gegeten via AH Actie. Eerste teleurstelling was een sterk gereduceerde menukaart. Vervolgens een Ierse biefstuk besteld voor 2 personen . Beiden waren nog rauw en lauw toen het geserveerd werd... Na klacht, wel netjes een nieuwe gekregen.die was redelijk. Echter vrij matige slappe frites erbij. Er zoudén ook gewokte groenten bij zijn, maar dat waren alleen 2 champignons en nog iets kleins... Nagerecht was OK. Dus culinair in totaal echt beneden de maat. Bediening was OK en sfeer lokaal ook, maar het is meer om een biertje te drinken dan lekker te eten...