Hofman Café

Janskerkhof 17 A 3512 BM Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Hofman Café

Een huiskamer buiten de deur

Gelegen in het centrum van Utrecht aan het rustige Janskerkhof. Proef de verrassende gerechten uit de internationale keuken, die met veel zorg zijn klaargemaakt. Daarbij kun je een lekker speciaalbiertje drinken uit het aanbod van meer dan 40 bieren. Houd je niet van bier? Doe dan een greep uit de veelzijdige wijnkaart of probeer de heerlijke biologische koffie. Bij Hofman geniet je hoe dan ook van een voortreffelijke avond.

Meer informatie over restaurant Hofman Café

- Diner 17:30-21:30

7,2
andreaboeren1 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Het terras was gezellig en lekker rustig. De sfeer binnen vond ik niet echt gezellig, het was met name vrij donker binnen. Voorgerecht (carpaccio) was prima, de flammkuchen was lekker. Hoofdgerecht (Hofman burger) was niet echt aan te raden. Burger was erg droog en er ontbreekt een sausje. Friet, duidelijk uit de diepvries, was vrij vettig. De cheesecake die ik als nagerecht had was heerlijk! Chocolademousse was lekker, maar niet luchtig (meer een pudding). Volgens de bediening kon de kok de hoeveelheid bestellingen niet aan, waardoor we in totaal 2,5 uur over dit etentje hebben gedaan. Ook andere mensen moesten wachten, terwijl het echt niet zo druk was. De bediening bood hier wel netjes zijn excuses voor aan.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Met 4 personen gebruik gemaakt van de AH-restaurantactie. Konden alleen nog om 18:00 of 20:00 uur reserveren. Gekozen voor 20:00 uur. De bediening was erg vriendelijk maar liet geregeld erg lang op zich wachten. Direct werd al aangegeven dat er 2 hoofdgerechten niet meer beschikbaar waren door drukte eerder in het weekend. Er ging veel fout in de logistiek. Er was duidelijk gemis aan goede leiding wel het overzicht kan behouden. Zo werd er bij het hoofdgerecht geen bestek geserveerd waarop dit gevraagd moet worden. Alleen al op dat bestek moet wederom een aantal minuten gewacht worden. Ook de gevraagde fles wijn werd niet gebracht waarna hierom opnieuw een verzoek moest worden gedaan na 15 minuten. De gerechten waren van voldoende kwaliteit maar soms wat raar opgediend. Zo werd het Grand-dessert geserveerd op een platte leisteen met o.a. een chocolade-moes welke dun van samenstelling is waardoor deze op de tafel uit liep. Ook werd er met zeer veel lawaai aan de schoonmaak begonnen terwijl we nog zaten te eten. Al met al het eten was niet slecht van kwaliteit maar logistiek is er nog wel wat te winnen door er goede leiding op te zetten.
Sonja D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Als voorgerecht hadden we de carpaccio gekozen. Deze was verrukkelijk waardoor we al helemaal trek kregen in het hoofdgerecht. De hamburger was onze keuze geweest, maar jammer genoeg was de hamburger aan de droge kant waardoor hij moeilijk weg te krijgen was. Gelukkig stond er al dessert 'cheesecake' op het menu die alles goed maakte.
fennavandijk .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Met zijn tweetjes heerlijk gegeten! Fijn dat we gewoon van de kaart konden kiezen.
Vooraf hadden we een plank met lekkere dingetjes. Mijn vriend had de burger en ik de flat iron steak, die precies goed gebakken was. Met een heerlijk grand dessert na was de avond compleet.
Hebben heerlijk buiten kunnen zitten en de bediening was erg vriendelijk en snel. Ondanks de drukte werden we heel snel geholpen en kregen we vlot ons eten.
Voor deze prijs een hele goede ervaring!
jvrbrk .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
het voorgerecht (carpaccio) was voortreffelijk. Het hoofdgerecht (spies Hofman) smaakte prima. het dessert werd voor twee personen teelijk opgediend op een plaat, dat vond ik wat minder.
gezellige ambiance buiten op het terras, met een gezellige drukte terwijl de bediening goed was verzorgd.
danitchaboers .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Leuke eettentje, zeker aan te raden. Je mag van de kaart kiezen met de ah actie dat vind ik wel fijn. Genoeg keus dus, wij hebben er gister middag een hapje gegeten en kregen een tegoedbon om een 3 gangen menu te eten voor maar 17,95 per persoon dus vanavond gaan wij daar weer heerlijk eten!
graafeddy .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Het eten was goed, nadeel dat je alles op 1 bord krijgt , erg vriendelijk personeel en een groot voordeel bij lekker weer ,is er een groot terras
lotte.kleimeier .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
De bediening was uitstekend!
Genoeg vegetarische opties!
En een overheerlijk nagerecht!
Verder was er een gezellige sfeer en hebben we heerlijk gezeten op het teras!
bartwg .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Als het donker wordt een leuke sfeer. Livemuziek binnen (buiten goed te horen) en het eten was prima in orde. Voldoende keuze voor mijn zoon van 13.
De serverende dames waren vriendelijk en vlot. Het verzoekje om de bolletjes framboos en perzikijs om te wisselen deden ze met een lach.
Gewoon chill gegeten en gezeten!
amanda V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Ik heb gekozen voor de lunch met mijn zus.
We bestelden een Clubsandwich....nou dat hebben we geweten.
We kregen een pakket dik gesneden bruin brood met hele dikke korsten van 3cm
Het was karig belegd met 2 plakjes tomaat,flinter dun plakje kaas,en dun plakje kipfilet
paar plakjes ei dikke bonk sla en 1 schijfje bacon.
Je kon er niet doorheen komen met je mes zo hard waren de korsten.
De koffie verkeerd en de verse jus waren oke.
Als je dit al verpest hoe zal de rest daar smaken?
We gaan er nooit meer eten.
Sybe155 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
AH actie, voordeel is dat je gewoon mag kiezen van de kaart. Met 5 personen vooraf de gecombineerde voorgerechten genomen. Zag er prachtig uit, paprikasoep, spies, pastasalade allemaal erg lekker. Als hoofdgerecht Hofmanspies, zalm en iemand een steak. Allemaal goede kwaliteit vlees en vis. Rauwe lenteuitjes waren minder succesvol. Lekkere oerfrieten. Grand dessert matig. Chocoladetaart redelijk, chocolademousse te dun en te scherp, cheesecake was erg lekker. Kan water voor €1,- die naar Nepal gaat, goede actie! Lekker gegeten, redelijke prijs, vriendelijke bediening maar niet echt een mooie zaak.
belindaanthonissen .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Een simpel broodje met carpacctio, bij de salade zat oud hard brood. Bediening was aardig. Buiten op het terras gegeten. Niet voor herhaling vatbaar.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Heerlijk buiten kunnen eten met prima bier en heerlijk eten. We konden apart van elkaar betalen wat ons heel wat gedoe scheelde.
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Heerlijk op het terras gezeten bij Hofman.
Hier hadden we een verkleinde kaart omdat we met meer dan 8 waren. Geen probleem gezien er nog genoeg keuze was. Bij het opnemen werd er redelijk wat druk achter gezet om dit een beetje snel te laten gebeuren gezien er nog een groep kwam.

Wat betreft het eten, het voor en nagerecht waren bij iedereen goed. Helaas was bij iedereen het vlees of de vis te ver. Qua prijs kwaliteit is het zeker niet verkeerd en ik zou zeker terug gaan echter denk ik dat er met een beetje meer aandacht er zeker nog wel wat meer uit te halen valt.
Uit Utrecht M.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Op 'n zomerse zondag avond is het bij Hofman Café op het terras in de zon goed toeven. Voldoende keuze om een tafeltje voor twee uit te zoeken. De bediening is vriendelijke maar even uit het veld geslagen als we niet helemaal in de gaten hebben waarom we een naam voor onze tafel moeten kiezen. Dat duurt gelukkig maar even. De bediening is van studentenleeftijd en erg vriendelijk.

We starten met brood met smeersels. Hier doen ze niet moeilijk over kraanwater, een karaf kost één euro en dat is voor het goede doel.

Als hoofdgerechten de gegrilde zalmmoot en de poissin (kip) uit de oven, met gewokte groenten en lekkere patatten. De patat is lekker gekruid maar wel erg zout. De gerechten zijn zeer schappelijk geprijsd en smakelijk.

Prima locatie voor wie tegen een schappelijk prijs lekker wil eten.
Frits030 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
De voorgerechten en hoofdgerechten waren uitstekend. Het nagerecht Grand Dessert was de naam grand niet waard. Bij de toegangsdeur van het damestoilet ontbrak de deurkurk en de deuren plakten.
Loek D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Niet de moeite waard om er naartoe te gaan. Voorafje soep leek uit een pakje, smakeloos. Van het hoofdgerecht was alleen de patat goed. Entourage was saai, bediening ok. Dit restaurant overslaan!
hedwigveldmans .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
De zalmmoot, friet en groenten waren erg lekker. Bediening was vriendelijk en informeerde ons goed over dat er een optreden zou volgen waardoor er nog met tafels en stoelen zou worden geschoven. Alleen het nagerecht viel tegen. De chocolade taart was vrij droog en er zaten erg veel amandelen op, waar ik toevallig niet zo van hou.
Onno M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Ik vond er niet veel aan. Eten was saai en niet heel uitgesproken al was het wel goed klaargemaakt.
Service beetje matig, lang wachten op gerechten, had koffie al opgedronken voordat ik mijn dessert kreeg. Prima tent voor de student.
dvanbruchem1987 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Heerlijk eten voor een mooie prijs en leuke en gezellige medewerkers. Totaal geen negatieve opmerkingen. We komen zeker nog een keer terug!