Hofman Café

Janskerkhof 17 A 3512 BM Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Hofman Café

Een huiskamer buiten de deur

Gelegen in het centrum van Utrecht aan het rustige Janskerkhof. Proef de verrassende gerechten uit de internationale keuken, die met veel zorg zijn klaargemaakt. Daarbij kun je een lekker speciaalbiertje drinken uit het aanbod van meer dan 40 bieren. Houd je niet van bier? Doe dan een greep uit de veelzijdige wijnkaart of probeer de heerlijke biologische koffie. Bij Hofman geniet je hoe dan ook van een voortreffelijke avond.

Meer informatie over restaurant Hofman Café

Dinsdag en Woensdag 11:00 - 23:30
Donderdag 11:00 - 02:00
Vrijdag 11:00 - 04:30
Zaterd

wwwbd1991 .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Ik ben hier op 9/3 uit eten geweest met een oud collega,
Totaal tegen mijn verwachting in overheerlijk gedineerd bij Hofman. Ik kende het eigenlijk alleen maar van dansjes doen en drankjes drinken, wist zelfs niet dat er diner geserveerd werd, heb dus wat gemist de afgelopen tijd! Ik kan iedereen aanraden hier eens te gaan eten.

Bij binnenkomst werden we naar tafel begeleid waar onze namen op een pittig krijtbordje geschreven waren, heerlijk vooraan het podium waar later op de avond live muziek gespeeld werd.

We hebben ons laten verrassen door de chef, en vooraf begonnen we met het Hofman plateau; mooie leisteen gevuld met allerlei koude lekkernijen, en een heerlijk soepje. Smaakte allemaal erg goed, en de rosé was lekker koud en lekker droog maar toch fruitig van smaak.

Als hoofdgerecht hadden we de special buiten de kaart om, een heerlijk mals staart stuk, met bieten crème, uienketchup en venkel. Alles goed op smaak gebracht, en de fles Rioja smaakte er fantastisch bij.

Afsluitend een lekker kaasplankje met echte Utrechtse kazen, met een goed glas port.

Na het diner nog lekker nagezeten met wijn, leuk gezelschap en de chef en de kok kwamen later nog bij ons aan tafel zitten toen de keuken gesloten was. Erg leuk dit contact met de gast.

Al met al goede service, snelle bediening, heerlijk eten tegen een eerlijke prijs.
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het is zo'n 2 weekjes geleden dat we bij Hofman waren. Daar lekker gegeten in een gezellige sfeer. Vriendelijke bediening en vooral de kerriesoep is een aanrader! We hebben van de kok het recept gekregen om het thuis uit te proberen. We kwamen redelijk in de buurt, maar nog niet zo lekker als we hem bij Hofman hebben gegeten.
Marloes K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Gezellig, levendig café. Gereserveerd tafeltje was voorzien van een naambordje, waardoor je je persoonlijk welkom voelt. Bediening is hartelijk en het eten erg smakelijk, goed bereid en met originele smaakcombinaties die goed werken. Doordat de ruimte vrij groot en hoog is, heb je wel veel geroezemoes. Al met al zeer geslaagd!
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Super gegeten met de AH bon.
Konden uit alle gerechten kiezen met bijbetaling.
Leuke sfeer en na het eten gaan de tafels en stoelen aan de kant en wordt het omgetoverd in een danscafé.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Gezellige eet-cafe omgeving. Geen opsmuk, maar prima bediening en goede kwaliteit eten. De keuze is enigszins beperkt, maar met goede variatie.
Corine G.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Het is eetcafé met een gezellige ongedwongen sfeer. Eenvoudig en zeer betaalbaar eten. De wijn Is prima en je krijgt er een flink veel water bij met citroen.
Renee L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
De locatie stinkt erg naar bier van gisteren, dat is jammer. Verder wel gezellig met vriendelijk personeel. Het eten was weer minder, weinig smaak en het vlees was droog of vol met peesjes. Dessert was wel weer lekker. Misschien toch meer een locatie om gezellig een biertje te doen.
Mare B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Met de Albert Heijn actie geweest en wat een verrassing! Nooit geweest en een topavond gehad. Goed eten, fijne service en mooie inrichting.
yselling .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Vriendelijk.personeel. snelle bediening. Leuk dat je zelf je menu kunt kiezen.
Vleesspies een beetje karig voor dat geld maar al met al echt lekker gegeten en een echte aanrader. Het zat vooral vol.met studenten maar dat maakte het niet minder gezellig. Bediening zeer vriendelijk en snel.
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
De sfeer is altijd opperbest bij Hofman. Bediening is attent, hartelijk en snel. De gerechten zijn smakelijk, niet culinair, maar wel lekker. Gisteravond een pompoensoepje met lekker brood en boter gekozen als vooraf. Prima! Hoofdgerecht was een vleesspies met gebakken groenten en frites. Jammie! De cheesecake heb ik opgepeuzeld samen met een heerlijke cappuccino. Alles bij elkaar een heerlijk avondje gehad bij Hofman.
G. A.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Mooi eetcafé, prettige sfeer, vriendelijk personeel, lekker eten, wat wil een mens nog meer? Het bestelde zalmgerecht werd aan mijn wensen aangepast en smaakte heerlijk.
jnijboer1 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Hofman is een goed eetcafé. De grote keuze uit bieren is zeer goed, daar en tegen zijn de wijnen die op de kaart staan niet aanwezig. Hofmans plateau als begin is een aanrader net als het grand dessert. Het grillen van de spiesen bij het hoofdgerecht kan wel wat beter. De bediening en service is heel goed; attent oplettend en vriendelijk.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Mijn verjaardag met familie en vrienden gevierd bij de Hofman. Lekker gegeten en de bediening deed meer dan z'n best om er een leuke avond van te maken! Wij komen zeker terug!
marianne P.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Leuke plek om buiten te eten. Zeer vriendelijke bediening, maar niet altijd voldoende deskundig. Keuze is enigszins beperkt als je geen vlees eet. Eten is redelijk voor die prijs. Aardig is dat voor de karaf kraanwater een euro voor een goed doel wordt gerekend.
landwim .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Een fantastische plek en aardig personeel. Meisje wat ons hielp nam uitgebreid de tijd om gesprekje met ons te houden. Bediening was helemaal goed. Drie gangen menu was lekker. Alles bij elkaar een hele fijne plek om te zijn.
marcel.woutersen .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Wat een heerlijke plek om op het terras te zitten! Zoals gisteren op een zomerse avond. Naast lekker eten waren we vooral onder de indruk van de bediening. Professioneel, vriendelijk, gemotiveerd en echte teamplayers. Een goede invulling van het begrip 'gastvrijheid'.
margavrouwjansen .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Een heerlijke plek bijna midden in de stad. Genoten van een heerlijke maaltijd en verzorgd door voortreffelijk personeel.
ynusse .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Zaterdag avond met 5 vrienden gegeten bij Hofman. We hebben gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. We konden alle gerechten kiezen van de kaart en kregen het goedkoopste gerecht gratis, voor de rest konden we bijbetalen. Over het algemeen waren de gerechten die we gekozen hadden goed (Voor: vegetarisch plateau, plateau hofman en carpaccio, hoofd: zalm, quiche) Alleen de burger was erg droog. De cheesecake was oke maar niet super maar de chocoladetaart was een stuk beter. We kregen nog een liqor 43 met koffie en ijsklotjes aangeboden van het huis, ik had het idee dat het een soort promotie actie was. Hofman heeft een zeer ruime keuze aan bier en zelfs een eigen biertje, de hofdame. Voor het diner hebben we heerlijk buiten in de zon gezeten en daarna binnen gegeten. Binnen stond de muziek wel erg hard maar dat werd later aangepast. Al met al een prima dinertje voor een zeer goede prijs (6x 3 gangen menu (met AH), broodjes en een portie kaasstengels vooraf, ongeveer 3 drankjes pp (wijn/(speciaal) biertjes) vooraf en die liqor 43 met koffie voor net onder 150)
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Fijn dat je met de AH-diner-actie vrijelijk van de kaart mag kiezen. Vooraf genoten wij van het vegetarische plateau voor 2: o.a. vega loempia's, geitenkaaskroketjes, rauwkost met hummus, paprikasoepje... Royaal en gevarieerd. Als hoofdgerechten: entrecôte en maaltijdsalade gamba's-zalm. Prima en een goede prijs-kwaliteitverhouding. Als toetje muntthee met een likeurtje. De bediening was vriendelijk en adequaat. Het was mooi weer, dus we zaten op het terras, precies in de avondzon en lekker uit de wind.
annekedegeest8 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het is gezellig zitten bij hofman cafe, het personeel is gezellig en ongedwongen.
We zaten lekker buiten, wel veel studenten.
Het eten kwam op tijd en we hadden een paar verzoekjes, dat was geen probleem