Hofman Café

Janskerkhof 17 A 3512 BM Utrecht Nederland Kaart

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Hofman Café

Een huiskamer buiten de deur

Gelegen in het centrum van Utrecht aan het rustige Janskerkhof. Proef de verrassende gerechten uit de internationale keuken, die met veel zorg zijn klaargemaakt. Daarbij kun je een lekker speciaalbiertje drinken uit het aanbod van meer dan 40 bieren. Houd je niet van bier? Doe dan een greep uit de veelzijdige wijnkaart of probeer de heerlijke biologische koffie. Bij Hofman geniet je hoe dan ook van een voortreffelijke avond.

Meer informatie over restaurant Hofman Café

Zaterdag 10:00-04:30

Jouw recensie over het restaurant Hofman Café

Carla F.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2019
We zijn de hele avond vertroeteld en werden uitgenodigd om bij stand up comedian avond te blijven
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2019
Vriendelijke bediening, snelle service, lekker (en genoeg) eten. Geslaagde avond!
Hylkia I.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2019
Er was wat tocht van een ventilator dat vonden we niet prettig. Verder snelle en aardige service gerichte bediening en eten in goede kwaliteit - prijs verhouding. Ongedwongen sfeer.
Ine S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2019
Aardige gastheer, goede sfeer, lekker eten.
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Leuke tent, uitstekende bediening en lekker eten!
Chris W.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Hofman Café is een aanrader. Een gezellig eetcafé met een vrij eenvoudige kaart. Bediening is prima, De gerechten zijn heerlijk en niet duur.
Uit Utrecht M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Geniet op dit heerlijke terras van de late middagzon. Als je geluk hebt is er live muziek, niet te hard maar gewoon op de achtergrond. De bediening is snel en attent.
We gaan voor het plateau met een keuze uit lekkere hapjes. We bestellen nog een portie frites erbij en dat samen is genoeg voor ons tweetjes.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
leuke rustige locatie aan een plein
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Toilet was al te ruiken toen ik richting toilet liep. Was echt goor!
Eten en service/vriendelijkheid personeel was boven verwachting erg goed. .
Pollyan V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Beperkte kaart en matige kwaliteit. Gerechten niet compleet of anders dan gesuggereerd. Dezelfde ingrediënten in gerechten verwerkt waar ze niet bij passen ( wortel en paddestoelen bij de saté spies, onbegrijpelijk, en geen krokokante uitjes)
Jeannette K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk buiten gegeven, met de AH actie. Super weer, goede bediening en lekker eten. Perfect & zeker een aanrader.
Mary H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Lekker informeel, ruim terras, gezellige bediening, waar voor je geld en dat midden in de stad.
M. D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Erg lekker, heerlijk eten voor een redelijke prijs. Ook een goed assortiment speciaalbieren en heel erg meedenkend met groepen
Kristian O.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Ik had een leuke review getypt maar dit platform kan kennelijk niet zo goed omgaan met het aanmaken van een account. Niets ten nadele van het leuke eetcafé. Goeie plek om af te spreken met vrienden. We komen vast nog wel een keer terug
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het eten was top en de bediening super vriendelijk en snel. Het is meer een café om te borellen, maar na verhuizen naar de verhoging achterin een heerlijke avond gehad. Aan het eind nog een waardebon gekregen (terwijl we dus al gebruik maakten van de AH restaurantactie) dus we gaan zeker terug!
Anouk A.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Studentenonsmakelij... Al gaf je mij geld toe, ik ga hier nooit meer terug "uiteten", zonde van je geld! De rundercarpaccio was volgekwakt met pesto (uit een potje) en rucola salade, geen parmezaan aangetroffen De "seizoensgroenten"... verlepte paprika- auberginereepjes, de frites vies gebakken (frituurvet waarin triljoenen bitterballen zijn gebakken.. ), het wisselend vleesgerecht gedeeltelijk zwart geblakerd.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
echt een studenten eetgelegenheid - houten tafeltjes zonder placemats o.i. en bediening door studenten. de prijs was navenant - dus OK !
I.B. H.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Kleine porties, lekker buiten zitten aan rustig mooi plein zonder verkeer, vriendelijke bediening, eetcafe kwaliteit eten
Naomi A.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Met een grote groep wezen eten waarvan 1 gluten/lactose vrij .
Allang van te voren contact over gehad,maar zeer weinig kennis erover en gerechten heel karig!
Ook sloeg het dessert nergens op wat een aanfluiting, witte chocolade Mouse?
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Het was onze eerste keer (we zijn met vakantie en op doorreis) bij Hofman met de AH-actie. We waren tevreden en het eten was oké. Ze hebben ons echter nergens mee verrast, niet qua bediening en ook niet qua gerechten. Kort en goed.... Je kunt hier goed eten en dat is het.