Hof van Schoterland

Schoterlandseweg 50 8454 KG Mildam Nederland Kaart

Over het restaurant Hof van Schoterland

Diner en entertainment onder één dak

Het motto van Hof van Schoterland luidt als volgt: “gezamenlijk bezig zijn in een ongedwongen sfeer”. Hiermee doelen ze onder andere op het populaire spelletjescircuit voor jong en oud, maar wij richten ons natuurlijk op de culinaire tak van dit gezellige restaurant tevens partycentrum. Ook voor echte fijnproevers is het tenslotte goed om te weten dat ze later met de voetjes van de vloer kunnen. Maar eerst aandacht voor de verschillende buffetten. Of je nou een liefhebber bent van de Hollandse pot, van Spaanse tapas of van een verrassingsmenu; bij Hof van Schoterland zit je hoe dan ook goed!

Meer informatie over restaurant Hof van Schoterland

Maandag t/m Vrijdag Gesloten