Hof van Schoterland

Schoterlandseweg 50 8454 KG Mildam Nederland Kaart

Over restaurant Hof van Schoterland

Diner en entertainment onder één dak

Het motto van Hof van Schoterland luidt als volgt: “gezamenlijk bezig zijn in een ongedwongen sfeer”. Hiermee doelen ze onder andere op het populaire spelletjescircuit voor jong en oud, maar wij richten ons natuurlijk op de culinaire tak van dit gezellige restaurant tevens partycentrum. Ook voor echte fijnproevers is het tenslotte goed om te weten dat ze later met de voetjes van de vloer kunnen. Maar eerst aandacht voor de verschillende buffetten. Of je nou een liefhebber bent van de Hollandse pot, van Spaanse tapas of van een verrassingsmenu; bij Hof van Schoterland zit je hoe dan ook goed!

Meer informatie over restaurant Hof van Schoterland

Maandag t/m Vrijdag Gesloten
Zaterdag en Zondag 12:00 - 20:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
6,5
O-Neth .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
(Ik spreek maar een beetje Nederlands). Het eten was veel en heel lekker. We stopten bij dit restaurant omdat wij op reis waren en het was een leuke verrassing. De bediening was vriendelijk en snel. Ik vond het lam gerecht en de wafels met kersen heel lekker.
Zijp-kool .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Aan het eten en de service mankeerde niets. Je moet daarbij accepteren dat de inrichting en aankleding niet heel gezellig en/of intiem is. Overall zou ik een 7- geven.

De AH-actie mag je wel geslaagd noemen, want er wordt flink gebruik van gemaakt. Gisteravond (31/1) was het bij het Hof van Schoterland praktisch volledig bezet.
Om max. van het 50%-voordeel gebruik te kunnen maken, moet je als stel allebei wel 3 gangen nemen.

Batave123 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Een aantal ronduit mislukte gerechten, en slordig bereid. Garnalen met de staartjes er nog aan en sinaasappelstukjes compleet met schil in de sorbet. Lauwe frisdrank. Echt vette vieze friet. Nooit weer!
Sietskekerstma .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Goede en zeer vlotte bediening , erg netjes , prima eten . We hadden het verrassingsmenu dit was erg lekker en niet duur
Albert-B .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
We hebben hier met 4 personen gegeten en het prima naar de zin gehad.
De bediening was vriendelijk en het eten werd vlot geserveerd
Eshuiswolfs .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Door de bank genomen was het eten eenvoudig, maar zeker voldoende. We hebben gegeten in de buurt van de bar, de eetzaal was een mooiere ambiance geweest. We waren 45 jaar getrouwd en wilden een beetje knus zitten. Dat viel wat tegen.
Granietdesign .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Ontvangst was prima, aardige mensen.
Voorgerechten bevatten teveel natte sla, geen dressing en de carpaccio kaas strooisel (Parmezaan) uit een busje? en geen pijnboompitten. Bij navraag vertelde de bediening ons dat dat er volgens de kok geen pijnboompitjes bij de carpaccio hoorde en voor het ontbreken van enige dressing en de natte sla was geen verklaring .
Bij het hoofdgerecht leek de varkenshaas niet op varkenshaas, erg droog en overgaar. De stukken brie half gesmolten. De slibtongetjes waren prima, helaas voor deze gerechten gold ook weer teveel veel te natte sla erbij en salade dressing uit een potje ( en dan alleen bij het apart geserveerde schaaltje salade) maakte het er niet beter op. De erbij geserveerde schep "huzarensalade" smaakte nergens naar. Garnering van halve schijfjes sinaasappel is gewoon verleden tijd.
De toetjes waren goed, wat kun je verkeerd doen bij ijs en een wafel?
Al met al inclusief de twee glazen (slobber) wijn ( à €6,50!), voor toch nog €40,00 geconsumeerd. Het decor is terug in de tijd, moet nodig vernieuwd.
Helaas moet onze conclusie dan ook zijn dat ik mogelijk hier te maken heb met een uitgebluste kok die er geen zin meer in heeft en bediening die erg zijn best doet maar het niet "is". En, nee ik beveel dit restaurant aan niemand aan.
Husslageaj .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Enorm zoeken in de dichte mist naar dit restaurant.
Toch gevonden!
Bij de ontvangst zei de Mevr[ Cheffin?]er meerdere moesten zoeken vanavond .
Heerlijk vis gegeten lekkere gebakken aardappels en verse sla.
Ja zeker een aanrader voor vrienden.
En deze zomer nog eens genieten van lekker eten ,wij komen terug.
Meijer47 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Spareribs klein stukje en de aardappels en frite waren koud.
verders een kale sjofel restaurant, zal er beslist niet weer heen gaan.
Aartdelamontagne .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Er mocht vrij van de kaart gekozen worden. Het goedkoopste menu werd gedekt door de AH-spaarkaart. Het eten was uitstekend van kwaliteit, de bediening heel erg vriendelijk, het decor (in de ruimte van de bar door een groepsfestiviteit in het restaurantgedeelte) was minder. Al met al zeker een aanrader voor iemand die van lekker eten houdt en een gemoedelijke en vriendelijke bediening verkiest boven een aangenaam decor.
Kerelman .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Ik was met een groep van vier. Via de AH actie kwamen we hier terecht na een aantal positieve reviews te hebben gelezen. Eigenlijk was het eten nog steeds niet het geld waard. Het begon met een heel klein biertje van matige kwaliteit. De voorgerechten waren oké, maar hier moesten we een half uur op wachten. Op het hoofdgerecht moesten we ook nog een half uur wachten. De bediening was moeilijk bereikbaar om een tweede drankje te bestellen. Toen kwam het hoofdgerecht. Iemand had biefstuk besteld, maar hem was niet gevraagd hoe hij m wou. Dus die was erg rood. Ik had spareribs waar een vreemd luchtje aanzat. Het leek niet vers gemaakt, maar zoals rustler burgers die zijn opgewarmd. Zo rook het ook. Iemand anders had lam, maar dit was taai. We kregen een klein schaaltje patat die in het vet dreef. De sla en witlof was wel goed. Het toetje was matig. Thuis heb ik de hele avond diarree gehad, waarschijnlijk van die gekke spareribs, aangezien ik verder alleen twee broodjes ontbijt heb gegeten.
Zonnebloemstraat23 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Het eten was prima, genoten van groentetaartje, biefstuk en de warme kersen met wafel en ijs,
echt een aanrader, interieur, zoals al eerder aangegeven verouderd, het zou een pluspunt zijn wanneer deze wat gemoderniseerd zou worden, trekt vast dan meer klanten.
Jannusonline .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Heerlijk gegeten..... volledige keuze van de kaart en de borden waren meer als gevuld....
voor herhaling vatbaar.....!
Brucemighty1976 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Je kunt er lekker eten en het is niet duur. Wat vooral opviel is dat de bediening heel gastvrij is. Zeker de moeite waard om weer eens langs te gaan.
Aafke S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Bediening was prima. Via de ah actie mocht je gewoon van de kaart kiezen. Zelf had ik tomatensoep vooraf die was prima. Mijn partner had de geitenkaassalade die was ook prima. Hoofdgerecht had ik de kipsate die vond ik minder de kip was droog. De varkenshaas met brie die mijn partner had was wel goed. Als nagerecht warme kersen met ijs en warme wafel deze hadden we beide en was heerlijk! Topper van de 3 gerechten. Al met al prima eten maar denk niet dat ik hier weer kies voor de kipsate
Ronnihet .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Het eten was heerlijk en goed van smaak.Bediening is vriendelijk en adequaat.
Interieur is niet meer zo van deze tijd te klassiek en bij de entree hangt een bord dat doet vermoeden dat je ergens anders naar binnen gaat dan een restaurant.
Al met al voor ons een adres waar we zeker terug zullen komen.
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Prima en ruim voldoende gegeten en nette bediening. Uitstraling van restaurant is niet geweldig maar dat was al door anderen geconstateerd.
Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
vriendelijk personeel, rustige ambiance en heerlijk eten. Ruime porties. Redelijke prijs. Voor herhaling vatbaar. Het 4-gangen verrassingsmenu is aan te raden; daarnaast mag er ook een ander menu van de kaart gekozen worden. Mooi natuurlijk.
Johanencobyjanssens .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Alle gerechten waren voortreffelijk klaar gemaakt, kwamen heerlijk warm op tafel, er is voor ons geen enkele negatieve mening over dit restaurant.
Hier kunnen veel restaurants een voorbeeld aannemen
Aizesietske .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Eten was prima van smaak,maar de gebakken aardappeltjes veel te vet.Een minpuntje was dat de patat en de gebakken aardappels bij elkaar in een schaal zaten.