Hof van Schoorl

Meer informatie over restaurant Hof van Schoorl

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00
Jim S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
In één woord, top! Lekker eten, gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Kan niet anders zeggen. Wij komen nog vaak terug!
Jim S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
In één woord, top! Lekker eten, gezellige sfeer en een zeer vriendelijke bediening! Kan niet anders zeggen. Wij komen nog vaak terug!
Fam B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Met het gezin hier wezen eten, eerst even op het terras aan een rosetje en daarna aan onze gereserveerde tafel. De lamsrack die ik had gekozen was precies goed gegaard evenals de haasbiefstuk van mijn vrouw. ruim voldoende garnituren waaronder ingerolde zuurkool in een plak ham, bloemkool bechamel, snijboontjes met spekjes en salade. gebakken aardappeltjes en pommes frietes. afgesloten met een lekkere irish coffee en aarbeien met vanilleijs en slagroom. dit alles voor een normale prijs , De bediening is vlot en niet opdringerig. Komen zeker een keer terug.
Gonny V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Wie naar de Picasso tentoonstelling het het Gemeentemuseum van Alkmaar gaat leest dat Picasso in de tijd dat hij in Holland verbleef graag in het (oude) Hof van Schoorl kwam. Een beroemd schilderij zou het uitzicht vanuit deze plek zijn. Na de tentoonstelling die tot 28 augustus duurt, zijn we gaan zoeken naar het restaurant; duurde even maar bij de rotonde goed op bordje letten en daar ligt het mooi aan en bij het water met mooie tuin erbij. Er stonden mooie gerechten op de kaart, maar daar zijn we niet aan toegekomen. We hebben drankjes gedronken en een aanvullend verhaal van een enthousiaste medewerker gekregen. Het restaurant dat tegenwoordig iets verder van het water ligt dan in Picasso's tijd werd druk bezocht. De service, drankjes en de plek; prima! Het eetpubliek was erg enthousiast.
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Onverwachts kwamen we bij het Hof voor de verjaardag van onze zoon. We hebben heerlijk gegeten. Ik had zelf het 3 gangen menu voor 21,50 met als vooraf tomatensoep. Bijzonder recept en overheerlijk. Varkenshaas als hoofdgerecht was lekker mals. Er werd voor dit geld zelfs nog gevraagd welke van de 3 sausen ik bij mijn vlees wilde. De prijs/kwaliteitsverhouding is zeer goed. We kregen bij ons eten een uitgebreid bord met heerlijke witte asperges/stoofpeertje/zuurkool etc. Dit past ook bij de huiselijke entourage. De bediening was zeer attent en betrokken. Bij het Hof wordt je als mens verwelkomt en daar kan menig horeca van leren. Het huiselijk decor zal niet bij iedereen in de smaak vallen maar dat misschien maar goed ook. Wij voelden ons thuis en hadden een topavondje. bedankt!
Lisa1983 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Het is altijd goed eten bij Hof van Schoorl. Verwacht geen sjieke eetgelegenheid maar gewoon een goed restaurant waar je echt MOET reserveren anders is er echt geen tafel vrij. De kaart is uitgebreid genoeg, dus voor ieder wat wils. De hoofdgerechten worden standaard geserveerd met 3 warme groentes, friet en gebakken aardappelen en salade.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2013
Op aanraden van Zweedse vrienden zijn we hier een maandje geleden eens een keer gaan eten en we waren blij verrast, de keuken tovert zeer smakelijke gerechten op de borden, de bediening is heel vriendelijk en behulpzaam, het restaurant zelf is best ruim maar toch intiem. Reden om er een week geleden weer langs te gaan, deze keer met de Zweedse vrienden die even op bezoek waren. Meer van hetzelfde: heerlijk eten, vriendelijke bediening en een gezellige ambiance. een aanrader waar we zeker binnenkort weer terug gaan komen.