Hof van Oldeberkoop

Oosterwoldseweg 3 8421 PA Oldeberkoop Nederland Kaart

Over restaurant Hof van Oldeberkoop

Gastvrijheid in Oldeberkoop

Dit restaurant bevindt zich op een prachtige plek midden in het centrum in Oldeberkoop. Gezellig dineren in een restaurant met een prachtige Franse uitstraling. Er is nu ook een groot en mooi terras geopend, waar je bij lekker weer geniet van de gevarieerde kaart. Gastvrijheid is enorm belangrijk in dit laagdrempelige restaurant waar je geniet met vrienden.

Meer informatie over restaurant Hof van Oldeberkoop

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 17:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag

Maurits S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Gastvrij ontvangen: omdat de gasten naast ons nogal luidruchtig waren kregen we een tafeltje in een rustig gedeelte van het restaurant. Prettige, niet opdringerige bediening.
Geen amuse dit keer. maar de voorgerechten mochten er zijn: een 9 voor de mosterdsoep en een ruime 8 voor de salade (nootjes, blauwe kaas). De temperatuur van de wijnen was precies goed.
De hoofdgerechten, slibtongetjes (twee stuks, los van de graat en niet overbakken) en vega loempia's (uit eigen keuken, veel verse groentetjes, misschien een beetje aan de vette kant).
Boerenjongens-ijs met advocaat, bekende combinatie en toch weer lekker.
En ja, de espresso was nu een keer echte espresso: in warme kopjes en donkere schuimlaag en niet meer dan drie slokken. Chapeau.
Kwaliteit/prijs verhouding is heel netjes. Aanrader.

Marion P.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Bij het Hof is het altijd prima. Het eten lekker, de bediening vlot en vriendelijk en de entourage gezellig. Prijs en kwaliteit zijn in verhouding. Voor mij een aanrader.
Tkoopman .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Hier de 'avond van de kleine gerechten' genoten.
Heel vernieuwend concept waarbij, zoals de naam zegt, de kleine gerechten worden bereid.
Een speciale menukaart met maar liefst 13 voor-en hoofdgerechtjes. Daarnaast nog een aantal nagerechten, helaas kwamen wij daar niet aan toe..
Van de 13 gerechten genoten van oa. Kerrie-kokossoep, brulee van geitenkaas, zalm, minisaté, tagliatelle en zo dus nog meer.
Alle gerechten prima bereid en heerlijk van smaak!
Bediening zeer vriendelijk en attent.
Prijzen van de drankjes prima in orde.
Ook leuk om een bierproeverij te doen op deze avond, de speciaalbieren worden met kleine glaasjes geserveerd, zo kan je verschillende bieren met elkaar delen.
Een hele fijne avond gehad bij dit fantastische restaurant!
HoekstraenVanGrootel .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
We hebben genoten van de drie gerechten. Vooral het voorgerecht met kabeljauw was erg smakelijk. De Albondiga's vonden we niet erg traditioneel, het leken meer gewone, ietwat droge gehaktballetjes, maar de saus maakte wel veel goed.
De hoofdgerechten waren een prima vervolg en ook de desserts vonden hun weg gemakkelijk. Wel vonden we de porties van alle gangen erg groot. Zeker in combinatie met de bijgerechten. Dit is voor ons een zwaarwegend argument om ergens wel of niet te gaan eten.
De bediening heeft ons gastvrij en met een vriendelijke glimlach begeleid. Heel ontspannen in een huiselijke setting.
Voor herhaling vatbaar? Erg smakelijk en gezellig, dus graag proberen we het hier nog eens.
Idabloemhoff .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Gewoon goed, niks op aan te merken.
Prima eten, bediening en sfeer.
Dit was mijn 3e keer in het kader van de A.H. actie.
Het enige wat ik daar jammer aan vond was de speciale menukaart voor AH klanten.
Ik had liever gewoon van de kaart gekozen.
Willen ze niet te veel weggeven tijdens zo'n actie, moeten ze er niet aan mee doen, is mijn mening. Maar ondanks dat, heb ik met mijn disgenoten zeer zeker genoten .
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Allereerst let ik erop dat een uithangbord van een restaurant goed zichtbaar is. Dat was goed. De parkeergelegenheid was ook goed. Bij binnenkomst merkte ik dat de boel schoon was en er best leuk uitzag. De wc was ook schoon. Toen ik vroeg om kraanwater kreeg ik keurig een karaf gekoeld water waar niks voor gerekend werd. Waar ik teleurgesteld over ben is, dat ons geen vrije keuze gegeven werd bij het kiezen van een drie gangen menu. Ook de keuze uit de drie hoofdgerechten te weten : een varkensmedaillion, een saté of een vegetarische Indian Curry konden me niet boeien. Men weet dat ik als bezoekster van Iens een recentie kan gaan schrijven en me dan de keuze te laten uit een saté of een Idian curry die ik ook kan halen bij de afhaal chinees dat vond ik een vreemde keuze. Dan nu het eten. Het voorgerecht de vis met gebonden spek was prima met de saus erbij. En ook vond ik het reuze attent van het restaurant dat de friesche droge worst niet IN de soep werd geserveerd maar netjes erboven hangend aan een prikker zodat de soep etende gast zelf kan bepalen of hij of zij de worst in de soep wil hebben of niet. De saté was overigens heel lekker en ik maak zeker een groot compliment naar de gebakken aardappeltjes qua gekruidheid. Je wilde daardoor die heerlijke smaak niet bederven door er een andere saus bij te eten! De prei was ook lekker gekruid en de appelcompote was ook heerlijk. De capuchino die ik bestelde die was uitermate lekker en romig! Het nagerecht vond ik goed gekozen. Een friesch touch qua pannenotta met friesche dumkes vond ik heel goed gekozen. En het toetje was ook qua afmeting prima. Hierbij bedank ik de drie restaurants voor hun deelname en ook iens en natuurlijk ook de Albert Heijn voor deze fijne culinaire actie.
Debora V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Heel gezellig restaurant en heerlijk eten!!
De bediening was ook heel erg vriendelijk.
Het is zeker een aanrader. super lekkere boerenjongens ijs.
Jantienus H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
We hebben met 4 personen gegeten. De ontvangst en verdere bediening was zeer vriendelijk. De keuzekaart voor dit AH diner was keurig verzorgd en de prijs voor de betalende gasten is meteen bekend gemaakt. De prijs van 30 EURO voor dit driegangenmenu was aan de hoge kant. Er was een keuze uit 3 soorten voor-, hoofd- en nagerechten. Aan tafel hadden we verschillende gerechten uitgekozen en deze waren goed van smaak en de opmaak van de borden was goed.
Het restaurant is sober ingericht. De tafels zouden meer verzorgd en vriendelijk aangekleed kunnen worden met bijvoorbeeld een tafelkleedje, bloemetje en place-mat voor het eetgerei.
Nu lag dit op de kale houten tafel.
Wikje H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Allereerst de complimenten voor het eten, dit was echt heel erg lekker. We hebben er van genoten. De bediening was prima, we werden netjes welkom geheten.
Toch een puntje van kritiek: we hadden nogal last van tocht om de benen, waardoor het niet echt heel gezellig zat. (naar ons idee waren er meer mensen die het niet echt lekker warm hadden)
Tip: Gebruik van placemats zou voor ons een plus zijn.
Angela T.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
De sfeer was top
Bediening vlot en vrolijk
De smaken van de gerechten waren uitstekend
De porties mochten wel wat ruimer
Tessa B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2014
Heerlijk gegeten!! Keurige, vlotte bediening!! Mooi en gezellig restaurant!! Wij komen zeker een keertje terug! :) :) :)
Rieneke05 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
Een heerlijke avond gehad in een mooi restaurant. Bediening vriendelijk en gezellig. Erg lekker gegeten van aangepaste kaart speciaal voor deze actie. Evengoed ruim voldoende om uit te kiezen. Ondanks dat wij als laatsten bleven zitten (bijkletsavond) werden we de zaak absoluut niet 'uitgekeken'. Voor herhaling vatbaar, we komen vast eens terug!
Evaline .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Het cijfer lijkt hoog en wij zijn geen bekenden van een van de mensen die er werken.
We werden goed verwelkomt evt jas aannemen.
Daarna konden wij zelf uitzoeken waar wij wilden zitten ook fijn en toen de menu kaart ons werd gegeven werd er ongevraagd een mandje stokbrood met kruidenboter geserveerd heerlijk.
Keuze uit 3 gangen eerst iets van ok? maar de kok heeft zichzelf overtroffen.
Spaanse gehaktballetjes en Kabeljauw met spek .
Kipsate en Varkens medaillons
Friese duumkes en dame blanche
42 kruiden koffie
rode wijn
Rode kool, heerlijk, appelcompote met kaneel en ster anijs ook heel lekker en toch anders.
Ook de salade ontbrak niet en was lekker knapperig.
De schijfjes aardappel in de schil gebakken met kruiden weer eens iets anders en natuurlijk ook lekker.

Het vlees was heerlijk mals en geserveerd op een leuk aangekleed bord.
Nagerecht van de streek ok, rode wijn ok.
het personeel was correct maar omdat wij even wilden praten over het rest. kwam zij ook wat losser over en vertelde het een en ander en dat stelden wij op prijs.
de aankleding is minimaal met warme kleuren zwart rood en grijs of leverkleur.
dit gaf rust
de muziek was onze stijl [50gers].
Wij gingen een avondje uit en die was ook zeer geslaagd.
Braaksmaj .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2014
Gegeten naar aanleiding van de ah spaaractie,daarom beperkte kaart met voldoende keus.
Ondanks dat lekker en voldoende gegeten.Bediening was vlot maar niet gehaast.

Zeker een bezoekje waard
ElseenMartin .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Dramatisch, eten was smaakloos en erg simpel. Wie serveert er tegenwoordig nog warm gemaakte wortelen en appelmoes? De aardappelen waren net niet gaar en ook hier zat weinig tot geen smaak aan. Het vlees, varkens medaillons was niet puur zacht vlees maar bevatte taaie stukken en vet. Dit is niet wat je mag verwachten. Verder hadden ze 10 gold radio opstaan welke erg hard stond. Het meisje in de bediening deed erg haar best en ook ziet het restaurant er mooi uit maar door de slechte muziek keuze, haal je alles onderuit. Jammer.
Wat jammer dat u dit zo ervaren heeft.
Uw opmerkingen zijn meteen door de bediening opgemerkt en is u gevraagd of we een ander stukje vlees konden maken, de groentes, appel compote en aardappels zijn vers en worden met aandacht gemaakt, over de muziek, dat is idd 10 gold, rustige oudere muziek, beter dan klassiek of panfluit vinden wij zelf. we deden alles om het u toch nog naar wens te maken, hopelijk komt u eens langs om zonder actie te eten en kunnen wij u overtuigen van onze keuken.
CindyO .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Al een paar keer heb ik een heerlijke avond hier gehad, waardoor ik ook al meerdere gerechten heb kunnen proeven. Vandaar ook dat ik vind dat het eten bij het Hof van mij een hoge score mag krijgen, want keer op keer is het eten hier verschrikkelijk lekker. Favoriet bij mij zijn de carpaccio, proeverij, gamba's, zalm, spare-ribs, chocoladetaartje met ijs, nou eigenlijk tot nu toe gewoon elke keer weer genoten. Vandaar dat ik ook zeker weer eens langskom om weer een gerecht te proberen dat ik nog niet heb mogen proeven, want iedere keer ben ik weer verrast en ik ben niet snel ergens een vaak terugkerende of vaste klant, maar hier zie ik iedere keer wel iets op de kaart waarvan ik denk 'laat ik daarvoor nog maar weer eens terugkomen' en tot nu toe blijf ik terugkomen, dat is dus erg positief vind ik zelf.

Daarnaast is de service ook erg fijn, precies goed, vriendelijk, tempo is ook goed niet te snel en niet te traag. Voor het decor heb ik 1 punt minder gegeven, niet omdat ik de inrichting en sfeer niet goed vind (anders geef ik ook geen 8), maar het eten en de service zijn gewoon zo goed, dat het decor voor mij al wat minder belangrijk is. De inrichting is sfeervol en tot nu toe is de sfeer keer op keer erg gezellig geweest, dus eigenlijk weinig op aan te merken.
Langelille .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Alles was even lekker alleen toen we moesten betalen schrokken we van het eind bedrag.
Voor 2 personen moesten we nog € 30.00 betalen alleen voor het eten. Dus niks geen 2 de diner gratis.
Elskamp .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
In het kader van de AH/Iens actie gegeten bij het hof van Oldeberkoop.
Er was een speciale kaart met 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten (waarvan één vegetarisch) en 3 nagerechten. Ons gezelschap heeft alles behalve het vegetarisch hoofdgerecht genuttigd. Hierbij werden vooral de varkenshaas met brie en de panna cotta gewaardeerd.
Minpuntjes waren het hoge tempo en het gevoel dat het 3-gangenmenu de € 30 niet helemaal waard was.
MarcelenFemmie .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
ivm voedingstijden van onze zoon van 2 maanden waren wij al vroeg in Oldeberkoop.
wij waren als eerste en op woensdag avond is het er vast niet druk.

jonge dame liet ons een tafel kiezen waarna wij een broodmandje met kruidenboter ontvingen. het speciale AH menu was voldoende om een goede keuze te kunnen maken. wij hebben voldoende gegeten en het was ook zeker lekker. leuk was de optie om bier uit Veenhuizen te kunnen krijgen.

opzich wel jammer dat wij de 'gewone' kaart niet gezien hebben om te zien wat er normaliter geserveerd word. maar deze is vast online te vinden.
Janny N.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
het eten was goed in orde en werd keurig op tijd gebracht. Vriendelijke bediening. De aankleding is oubollig . De geluiden klinken erg hard en het was erg rumoerig. Kwaliteit-prijsverhouding was prima.