Hof van Medemblick

• Huisdieren welkom , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Hof van Medemblick

Victor ?.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Vandaag gegeten op het terras direct aan de westerhaven. De ceasar salade was top, mooi opgemaakt en smaakte heerlijk. Bediening attent, snel en vriendelijk. Gedurende het eten zeer genoten van de vele boten die net binnen kwamen lopen. Het terras is zeer verzorgd,. Ramen die je tegen de wind omhoog kan schuiven, heaters en voorzieningen tegen de zon. Kortom een om zeker terug te komen.
mhendriks .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Gezellig restaurant aan de haven,het eten is goed maar niet bijzonder.
Erg veel sla bij de paling op toast,wel leuk gepresenteerd.
De sliptongetjes waren goed,maar geen bord voor de graten.
ook de kwak mayonaisse op het bord vond ik niet prettig,een schaaltje zou beter zijn.
We kregen een portie patat op een bord voor 4 personen,dat vond ik weinig.
De ontvangst was vriendelijk,maar een goede avond toen we weggingen kon er niet af.
MJ1985 .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Mooi pand aan de haven, erg sfeervol om te zien! Snel geluncht op een zaterdagmiddag. Toen we eenmaal zaten was het personeel erg vriendelijk en attent. Ook qua kindvriendelijkheid zit het wel goed hier: onze dochter kreeg meteen een kinderstoel aangeboden en haar plakje brood vond ik niet terug op de rekening. Heel netjes! De lunchkaart is uitgebreid, maar niet erg origineel en een beetje gedateerd qua gerechten. Dat had spannender gekund. Ook de uitvoering van de gerechten springt er niet uit. De saté had naar mijn smaak (veel) langer onder de gril gekund voor wat meer 'bite'. Friet en salade waren okay. De geserveerde sappen smaakten jammer genoeg niet vers. Vis in salade van tafelgenote was direct na het uitserveren nog beetje bevroren. Kan gebeuren, maar het doet m.i. wel een beetje gehaast en kant-en-klaar-achtig aan. Nog een beetje schaven links en rechts en dat zit er de volgende keer denk ik wel een 7 in.