Hof van Medemblick

Woensdag t/m Zondag 12:00 - 21:30

• Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
Victor ?.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Vandaag gegeten op het terras direct aan de westerhaven. De ceasar salade was top, mooi opgemaakt en smaakte heerlijk. Bediening attent, snel en vriendelijk. Gedurende het eten zeer genoten van de vele boten die net binnen kwamen lopen. Het terras is zeer verzorgd,. Ramen die je tegen de wind omhoog kan schuiven, heaters en voorzieningen tegen de zon. Kortom een om zeker terug te komen.
Mhendriks .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Gezellig restaurant aan de haven,het eten is goed maar niet bijzonder.
Erg veel sla bij de paling op toast,wel leuk gepresenteerd.
De sliptongetjes waren goed,maar geen bord voor de graten.
ook de kwak mayonaisse op het bord vond ik niet prettig,een schaaltje zou beter zijn.
We kregen een portie patat op een bord voor 4 personen,dat vond ik weinig.
De ontvangst was vriendelijk,maar een goede avond toen we weggingen kon er niet af.
MJ1985 .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Mooi pand aan de haven, erg sfeervol om te zien! Snel geluncht op een zaterdagmiddag. Toen we eenmaal zaten was het personeel erg vriendelijk en attent. Ook qua kindvriendelijkheid zit het wel goed hier: onze dochter kreeg meteen een kinderstoel aangeboden en haar plakje brood vond ik niet terug op de rekening. Heel netjes! De lunchkaart is uitgebreid, maar niet erg origineel en een beetje gedateerd qua gerechten. Dat had spannender gekund. Ook de uitvoering van de gerechten springt er niet uit. De saté had naar mijn smaak (veel) langer onder de gril gekund voor wat meer 'bite'. Friet en salade waren okay. De geserveerde sappen smaakten jammer genoeg niet vers. Vis in salade van tafelgenote was direct na het uitserveren nog beetje bevroren. Kan gebeuren, maar het doet m.i. wel een beetje gehaast en kant-en-klaar-achtig aan. Nog een beetje schaven links en rechts en dat zit er de volgende keer denk ik wel een 7 in.
Culi128 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
Door de ligging van het restaurant wordt er al direct vanaf de aankomst een fijne sfeer gecreëerd. Het is een mooi pand met een ligging aan de haven, waarvan het interieur goed aansluit bij de buitenkant. Begonnen met een drankje en het broodplankje met verschillende toppings. Als voorgerecht een heerlijk paprikasoep genoten, romig en een smaakvol begin. Als hoofdgerecht de runderstoof, door de verschillende smaken was dit een zeer verrassend en heerlijk hoofdgerecht. Hierna zaten wij goed vol en hebben deze avond afgesloten met een cappuccino. De bediening was erg vriendelijk en had aandacht voor ons, iets wat niet altijd vanzelfsprekend is. Wij hadden dit restaurant al langer in onze gedachten om eens te bezoeken, en kwamen deze tegen op de site van WF Deals. Wij hebben deze voucher gekocht en zeker geen spijt van gehad, voor een aangename prijs een leuke ervaring gehad.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2014
Restaurant direct aan de haven van Medemblik in een prachtig oud pand. Recent verbouwd. Geheel stijlvol, modern met leuke kleuren ingericht. Je kunt ook buiten op het terras eten. Ontvangst is keurig. De kaart is eenvoudig. We missen visgerechten bij de hoofdmenu's. Als de bestelling wordt opgenomen vragen we of er ook nog een dagmenu is. Dit blijkt sliptong te zijn. Dat is niet aangegeven toen we de kaart kregen. Als voorgerecht neem ik een salade van geitenkaas en noten. Ziet er mooi uit en smaakt prima. Hoofdgerecht de sliptong. Twee redelijk klein sliptongetjes. Erbij wat salade op het bord, niet bijzonder. Sliptong vind ik wat teveel naar citroen smaken. Is redelijk gebakken. Tip van mij is er een bordje bij te geven voor de graten. Nu blijven deze op je bord liggen en dat is ongemakkelijk. Per twee personen een klein schaaltje patat. Standaard patat. Als we vragen om extra mayonaise komt dit direct. Er wordt niet gevraagd of er nog wat ingeschonken kan worden. Bediening is jong, maar heeft duidelijk wel instructies gekregen. Doen hun best. Vragen ook tussendoor netjes of het naar wens is. Ruime keuze voor een dessert. Ik neem een sorbet met vers fruit. Een schaaltje met vers fruit met daarboven op 3 flinke bollen ijs, verschillende smaken. Met slagroom, die overigens nergens naar smaakt. IJs is lekker. De tegenstelling van de grootte van het dessert met hoofdgerecht is wel groot. Is het hoofdgerecht wat weinig, het dessert is groot. Koffie toe. Erbij een dobbelsteentje boterkoek of iets dergelijks. Zou ik weglaten.