Hof van Lelystad

Kraaienhof 2 8219 CG Lelystad Nederland Kaart
31-320223518

Over het restaurant Hof van Lelystad

Culinaire oase in Lelystad

Stel, je bent een dagje in Lelystad en je hebt geen idee waar je ‘s avonds moet gaan eten. Daar zijn wij voor! Bij Hof van Lelystad valt er een warme deken over je heen zodra je een voet over de drempel hebt gezet. De vriendelijke bediening ontvangt je met open armen en dan hebben we het nog niet eens over de rijke menukaart. Die staat boordevol gerechten waarvan het water je in de mond loopt. Geloof ons maar, hier moet je zijn!

Meer informatie over restaurant Hof van Lelystad

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 20:30

Jouw recensie over het restaurant Hof van Lelystad

Monique M.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Gewoon weg weer super we hebben weer heerlijk genoten en het maakt niet uit als je gewoon als gast komt eten of met éen of andere actie zoals ah actie bon je word even vriendelijk geholpen dikke 10 waard
Carien I.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk gegeten.
Mariet H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Het eten was prima, de borden mooi opgemaakt. Prima keuken. Prettige bediening en informele sfeer. Wat ons betreft een aanrader, dit restaurant. We begrijpen niet goed waarom het er niet drukker is. Als wij zelf in Lelystad zouden wonen, zouden we zeker vaker een bezoek brengen.
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Bij binnenkomen om 11.30 uur was er geen contact. De man achter de balie meldde dat het "boven" erg druk was.
Na ± 15 min kwam de serveerster en maakte haar excuus.
Daarna was de service en bediening prima.
Voor herhaling vatbaar
paul M.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Na teleurstelling een aantal jaren geleden nu onder nieuw management een aangename verrassing.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
zoals altijd weer prima gegeten! En dan nog met korting, lekker dicht bij huis dus een wijntje mag!!
vriendelijke bediening en geen herrie!
Altijd wel weer een paar bekenden in de zaal!
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Bij de ontvangst werd luid opgemerkt: u heeft geluk, u hebt 1 van de weinige tafels die wij reserveren voor deze kortingsactie (50%). Dat is geen fijne binnenkomer en dat gevoel, alsof we profiteurs waren, is niet meer weg gegaan. Tegen dit restaurant zou ik willen zeggen: niet meer meedoen met zo’n actie ! Of als je wel meedoet, behandel de klant dan als een normaal betalende klant ! Verder waren de gerechten heerlijk, creatief en aantrekkelijk opgediend, ruim voldoende ook qua hoeveelheid, bediening was vlot en vriendelijk.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Op 18 november hebben wij ons 50 jarig huwelijks feest hier gehouden
Alles is volgens afspraak geregeld en goed uitgevoerd.
De ontvangst (16.00 uur) van de gasten was beneden met koffie en versnapering, na de toast werd gingen we naar boven (18.00 uur) voor de feestavond met een walking dinner en muzikale omlijsting.
Bediening PERFECT / Keuken UITSTEKEND / Service voor en na IDEM
Kortom een TOPPER
Gerlof B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Rustig restaurant, vriendelijke bediening, de borden waren leuk opgemaakt, smaakvol.
Ina H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Een gezellige middag met vrienden bij de open haard gehad. Heerlijk geluncht. Voor herhaling vatbaar.
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Een gezellig restaurant en we hebben er heerlijk gegeten.
Bianca M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk eten. alleen bij aankomst leek het of het gesloten was. intereur is meer een uiterlijk van een hotel maar hetveten was heerlijk en de medewerkers allemaal vriendelijk. tot volgende keer...
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
goed restaurant en vriendelijk personeel prijs kwaliteitsverhouding ook goed! Soms een beetje lawaai maar dat komt in meerdere restaurants voor.
Ligging is ook prima!
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben hier dankzij de AH restaurantactie nu 3 keer gegeten en het is ons iedere keer prima bevallen. Vriendelijk personeel, fijne stoelen en heerlijk eten.
Carla W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Top restaurant, wij hebben daar heerlijk gegeten, zeer vriendelijke en professionele bediening. Kortom, absoluut voor herhaling vatbaar.
EstherZee .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Altijd lekker eten! Jammer dat de bediening zoveel met elkaar te bespreken heeft achter de bar terwijl er tafeltjes heel dichtbij staan en je dus alles van de gesprekken mee krijgt.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Aanrader,ondanks Ah aktie kon van de kaart worden gekozen. Aanbod van gerechten was prima, zowel voor-, hoofd- als nagerecht.
V S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Ondanks de grote porties heerlijk gegeten. Helaas waren de toiletten niet echt groot. Heb idee dat daarop bezuinigd is. Voor de rest prima ontvangen en goeie service. Ondanks dat het rustige omgeving is was het wel lekker eten. Vooraf de bietencarpaccio en de tomatensoep. Qua hoofdgerechten keus genoeg. Ik had dan de mixed grill en mijn familielid had de eend. Vlees lekker mals prima gebraden. Verse friet erbij. Heerlijke gevarieerde keus qua eten. Aanrader om te eten. Helaas toiletten geen luchtverfrisser dus ruikt niet echt jofel als je naar toilet gaat en prullenbak naast toiletpot.
Miranda R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wat een vriendelijke bediening.
Ze waren erg netjes & beleefd, maar toch ook weer komisch..
Wij hadden ons nichtje mee die door coeliakie geen gluten mag.
Maar zij heeft heerlijk gegeten.
Ze hielden met alles rekening.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Bediening, eten was goed net zoals de vorige keer geen klagen. Echter wel net zoals de vorige keer zeer irritant als je om de rekening vraagt, wordt het wederom vergeten en zit je maar te wachten uiteindelijk maar naar de kassa gelopen om af te rekenen. Kom op jongens niet zo flauw doen scheelt alleen in de fooi want die was nu minimaal alleen daardoor.