Hof van Lelystad

Kraaienhof 2 8219 CG Lelystad Nederland Kaart
31-320223518

Over het restaurant Hof van Lelystad

Culinaire oase in Lelystad

Stel, je bent een dagje in Lelystad en je hebt geen idee waar je ‘s avonds moet gaan eten. Daar zijn wij voor! Bij Hof van Lelystad valt er een warme deken over je heen zodra je een voet over de drempel hebt gezet. De vriendelijke bediening ontvangt je met open armen en dan hebben we het nog niet eens over de rijke menukaart. Die staat boordevol gerechten waarvan het water je in de mond loopt. Geloof ons maar, hier moet je zijn!

Meer informatie over restaurant Hof van Lelystad

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 20:30

• Af te huren , Catering , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
jvd80 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Om 16;30 mochten wij niets meer van de kleine kaart eten, want dat was voor de lunch?! Dat staat niet op de kaart of op de website vermeld. Bovendien klopt in ieder geval de kleine kaart op de website niet met die in het restaurant. Op een fooi of een goede review hoeft men dan niet meer te rekenen.
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Om 16:30 mochten wij niets meer van de kleine kaart eten, want dat was voor de lunch?! Hierover is niets op de website of op de kaart zelf vermeld. De kaarten op de website kloppen overigens niet met de kaarten die we in het restaurant kregen. Op een fooi en een goede review hoeft men dan niet te rekenen.
c.bruis .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
MET AH ACTIE HIER GISTEREN GEGETEN. COMPLIMENTEN VOOR DE KOK. KOMEN ER ZEKER WEER.
HELAAS VOOR DE EIGENAAR, ZAGEN HET PAS VANMORGEN, ZIJN DE CONSUMPTIES NIET ALLEMAAL DOORGEREKEND, N.L. 2 VAN DE 5 WAREN NIET GENOTEERD BLIJKBAAR. VERBETER PUNTJE ALS HET BEDRIJF WIL BLIJVEN VOORTBESTAAN. IK HOOP DAT DE FOOI HET DAN MAAR AFDEKT.
DE NOTA MAG N.L. M.I., NIET DOOR FOUTEN TE HOOG ZIJN, MAAR HOEFT OOK NIET TE LAAG TE ZIJN, DOOR NIET TE NOTEREN.
MAAR WIJ KOMEN ZEKERS NOG EEN KEER. EN DAAR GAAT HET OM.
inky66 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We werden zeer gastvrij ontvangen. De gerechten smaakten heel goed en waren mooi gepresenteerd. De bediening was hartelijk en zorgde goed voor ons. Een echt aanrader!
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Door de goede ervaringen die we hebben gehad, zijn we hier weer gaan eten. Ook deze keer voldeed het aan onze verwachtingen. Een vernieuwde kaart met genoeg keus voor een ieder. De hoeveelheid friet en salade zijn afgestemd op de gemiddelde eter. Natuurlijk kan je altijd om een extra portie vragen. Fijn is dat je bij je glas wijn ook een glas water krijgt. De tijd tussen de gangen is ruim genoeg om bij te praten en je eten te laten zakken. Als je wat sneller wilt eten, kan je dat ook van te voren kenbaar maken en wordt daar rekening mee gehouden.
Wij hopen dat de kwaliteit en de sfeer zo blijft, want we komen zeker weer terug.
alciradv .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij Hof van Lelystad! De gerechten smaakten heel goed en waren mooi gepresenteerd. De bediening was hartelijk en zorgde ervoor dat ons niets ontbrak. Het restaurant zelf is leuk aangekleed en had een fijne sfeer. Een echte aanrader dus!
jeroen_ellie .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We werden zeer gastvrij ontvangen en het eten was erg lekker. We zaten bij de haard. Knus, gezellig en lekker warm. Tijdens het eten en na afloop vroeg de kok hoe het gesmaakt had.
Diny H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het eten is voortreffelijk; het personeel is vriendelijk, maar aan de omgeving/inrichting/indeling moet echt veel gedaan worden. Bijvoorbeeld: het afschermen van de inkijk vanuit het restaurant in een lange fel verlicht gang. Een begin zou kunnen zijn. Door de indeling in het restaurant is de doorloop niet erg logisch, waardoor je of dòòr de bar heen moet lopen - of heel dicht langs een andere gast of een stukje door het restaurant moet lopen. Kortom: werk voor een binnenhuisarchitect.
Coby V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening, wat opviel is dat de dames in de bediening een schort droegen en de heer in de bediening niet, schort staat toch stuk verzorgder.
jennichje K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heel lekker gegeten, mooi opgemaakte gerechten. Verlichting vind ik heel ongezellig. Aanhet uitzicht naar de hal is nog veel te winnen
Brugy .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Hulpvaardig en vriendelijk personeel. Boden direct Hulp met mijn moeder die slecht ter been is. Kwamen met een stoel met leuning zodat ze makkelijker op kon staan. Dit maak je niet zoveel meer mee. Eten was ook nog eens super.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wij, mijn vrouw en ik komen hier regelmatig ,het is altijd erg goed en behulpzaam. Een huiskamer gevoel. een echte aanrader!!!
Riet V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We werden zeer vriendelijk ontvangen. De open haard was aan maar werd meteen wat lager gezet omdat wij het te warm vonden zo vlak bij de haard. Het eten was lekker en de bediening uitstekend. Riet
Hill R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Zelfs na de drukke feestdagen lukt het om een prettige sfeer te behouden in dit restaurant met erg vriendelijke en correcte bediening. Datzelfde geldt voor de keuken waar de kok elke wens op het menu tot een smakelijke maaltijd weet om te toveren. Zeker een restaurant om nog eens terug te komen.
renatajanssen .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
We zijn nu al een paar keer geweest en het was weer heerlijk. We genieten enorm van de smakelijke gerechten en de persoonlijke service!
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Leuk restaurant. Mooie inrichting en vriendelijk personeel. De menu kaart is klein maar bied genoeg keuze en het eten is goed maar niet bijzonder. Er wordt veel gebruik gemaakt van seizoens en streekproducten. We kregen van de bediening bij het hoofdgerecht een extra puntzakje met friet aangeboden. Assortiment van met keuze van bieren was ook dik in orde.
riafjs .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
super vriendelijke bediening. Eten was prima hier gegeten met ah actie. Je hebt keuze uit de hele kaart wat erg prettig is. Zeker een aanrader
ron.dekleijn .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Al reeds eerder hier gegeten. Toen was de beoordeling subliem. Nu verre van dat. Zalm voorgerecht was prima en smakelijk. Hoofdgerecht viskoekjes waren geen viskoekjes maar een vispakketje wat weinig voorstelde. De tournedos was uitstekend, de bestelde pepersaus werd echter rode wijnsaus, die overigens prima was. Dessert panna cotta met witte chocolade was gewijzigd in speculaas. Echter de speculaaskruiden waren door de panna cotta gemengd. Walgelijk en een absolute misser. Snel van de kaart afvoeren. Panna cotta heeft een verfijnde smaak en daar moet je niet mee gaan rommelen.
Myraila B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Ondanks het feit dat het restaurant om 21.00 uur sluit, hebben de medewerkers ons toch tot 22.00 uur laten zitten om van ons eten te genieten.
Het eten is heerlijk, ik raad het een ieder aan.