Hof van Lelystad

Kraaienhof 2 8219 CG Lelystad Nederland Kaart
31-320223518

Over het restaurant Hof van Lelystad

Culinaire oase in Lelystad

Stel, je bent een dagje in Lelystad en je hebt geen idee waar je ‘s avonds moet gaan eten. Daar zijn wij voor! Bij Hof van Lelystad valt er een warme deken over je heen zodra je een voet over de drempel hebt gezet. De vriendelijke bediening ontvangt je met open armen en dan hebben we het nog niet eens over de rijke menukaart. Die staat boordevol gerechten waarvan het water je in de mond loopt. Geloof ons maar, hier moet je zijn!

Meer informatie over restaurant Hof van Lelystad

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 20:30

J H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten, we komen absoluut nog een keer terug. Gevarieerde kaart, niet te veel maar ook niet te weinig.
Ook leuk opgediend.
Kim F.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk met z'n vieren gegeten met een goede prijs-kwaliteitverhouding en leuke bediening. De vitello tonnato was erg lekker en ze hebben zowel rund-, kalfs-, varkensvlees als vis. Maar ook de 1-persoons kaasfondue was echt lekker. Je kan heerlijk met elkaar kletsen. Volgende keer bij mooi weer het terras uitproberen.
Carien I.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
janencherry .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Met vier personen daar prima gegeten (AH actie). Goede bediening prima sfeer en goed eten. Werd ook uitvoerig rekening gehouden met de voedselallergie van een van ons. Wij kwamen er nu voor de vijfde keer geloof ik. Dat zegt denk ik genoeg.
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Wij hebben een prima avond gehad. Het eten was voortreffelijk en ook de bediening is prima. Wat ons opviel is, dat je slechts een puntdaken frites gepresenteerd krijgt. Dit is voor vier personen wat mager, zeker omdat het bij bestellen 3,75€ extra kost! Voorheen was dit gratis! Gasten, die naast ons zaten waren met z'n tweeën, kregen bij het eten ook een puntzakje frites, dus net zoveel als wij met z'n vieren.
Uiteraard een kleinigheid, echter dit aspect doet afbreuk op de totale prima beleving die wij hebben gehad.
Mar V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Prijs/kwaliteit verhouding is hier zoek, al denkt de eigenaress hier anders over, deze heeft het hoog in haar bol.
Er hangt dan ook geen prettige (werk)sfeer....
Wij bestelden onze menu's waarbij je kunt kiezen uit maar een paar verschillende menu's, 5 of 6 verschillende, hierbij wordt patat en een salade gereserveerd.
Patat was veel te weinig, we moesten allemaal samen met 1 klein puntzakje patat doen en de salade was te veel, groot bord vol, maar alleen sla, geen dressing of saus, alleen droge sla.
Het vlees was prima, alhoewel dit ook iets meer had mogen zijn.
Jammer!
bertlambooij .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
De bediening was prettig en de omgeving vriendelijk. Heerlijk buiten gegeten. Hoge prijs-kwaliteitsverhouding is erg hoog. .
Ineke Z.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijk gegeten! De gerechten waren goed en een tikkeltje anders dan normaal. Heerlijk buiten gezeten en de service was ontzettend snel. Bijna niet hoeven te wachten
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Mooi nieuw restaurant op golfpark. Prima gegeten.
Tip: probeer iets aan airconditioning te doen want het was er erg warm en ik merkte dat er meer mensen last van hadden.
Riet V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
De ontvangst was zeer vriendelijk. Het eten was heerlijk en mooi opgediend. De gegratineerde aardappelen waren iets te veel aan gebruind, maar we kregen onmiddellijk nieuwe. Dit restaurant kunnen wij van harte aanbevelen.
Trudi V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Ik had tevoren aangegeven dat ik geen zoet nagerecht wilde ivm diabetes. Er werd koffie gepresenteerd welke ik wel moest afrekenen. Was er geen alternatief? Yoghurt, enkele aardbeien of zo had toch ook gekund ipv het toetje?
René V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Goed gegeten met de AH restaurant actie.
Vriendelijk personeel en gevarieerde kaart.
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Gisteren weer eens in de Hof van Lelystad gegeten. En wat is het bedienend personeel toch bijzonder gastvrij, daar zouden een hoop horeca inrichtingen nog een puntje aan kunnen zuigen. De rode mul als hoofdgerecht was perfect klaargemaakt, precies goed. Met een heerlijke saus, bestaande uit onder meer olie, tomaat en kappertjes. Ben de correcte naam van deze heerlijke zonnige saus kwijt. Zelf verlieten wij uitermate zonnig gestemd de Hof van Lelystad.
A.J. S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heel attent een glas water bij je wijn maar voor mij persoonlijk had t water kouder mogen zijn
CathyElizabeth .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
De ingredienten die worden gebruikt zijn vers en fris. De gerechten worden smaakvol opgediend. De afzonderlijke vleessoorten van de grilled mix waren goed te proeven, elk met een eigen smaak en goed bereid. Pluspunt: de begeleidende verse groenten, ook net wat meer, niet maar 1 sperzieboon. Tip: bij de groente-tempura zouden we 2 sauzen op prijs stellen, bv. naast de knoflooksaus nog 1 met een Aziatisch tintje. Als je met 4 personen bent, mag de portie frites daarop aangepast zijn. De eigenaren dragen de goede sfeer, en weten goed waar ze mee bezig zijn, waardoor je je hier thuis voelt.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Een lintje aan het Hof voor het Hof van Lelystad. Zowel voorgerecht, hoofgerecht als nagerecht waren bijzonder smaakvol en het totaalplaatje is perfect met de juiste wachttijden, een goede ambiance en vriendelijk personeel. Voor ons hebben we deze beleving als perfect ervaren.
cjansenlukas .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Hallo, Wij waren voor onze fietsvakantie in Lelystad, een B&B. De mevrouw van de B&B had nog nooit gehoord van dit restaurant, waar ik i.v.m de AH restaurantactie al vooraf geboekt had. In Lelystad zelf is niet veel eet gelegenheid en was bang dat de Hof van Lelystad ook niet veel zou zijn. Maar tot onze verbazing was het geweldig. Een mooie locatie en echt werkelijk heerlijk eten. Het was een verademing om zo'n gezellig en mooi restaurant te bezoeken in een grauwe en ongezellige stad als Lelystad. Onze dank.
Carin D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten, een welkome verrassing op andere etentjes. Zeer verrassend!!! Konden bijna niet uit het menu kiezen
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Een leuke lokatie aan de rand van Lelystad. Verwacht geen haute cuisine gerechten maar dat pretendeert men hier ook niet. Gewoon prima gerechten tegen een zeer redelijke prijzen. De prijs-kwaliteitverhouding is prima. Vriendelijk personeel.
carpaccio123 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Gezellig restaurant, vriendelijk personeel en goede maaltijden.
We hebben hier met de kinderen en kleinkind gegeten.
Ideaal dat er een speeltuin aanwezig is. Tijdens het wachten op de volgende gang kon kleinkind even naar de speeltuin.