Hof van Lelystad

Kraaienhof 2 8219 CG Lelystad Nederland Kaart
31-320223518

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Hof van Lelystad

Culinaire oase in Lelystad

Stel, je bent een dagje in Lelystad en je hebt geen idee waar je ‘s avonds moet gaan eten. Daar zijn wij voor! Bij Hof van Lelystad valt er een warme deken over je heen zodra je een voet over de drempel hebt gezet. De vriendelijke bediening ontvangt je met open armen en dan hebben we het nog niet eens over de rijke menukaart. Die staat boordevol gerechten waarvan het water je in de mond loopt. Geloof ons maar, hier moet je zijn!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Hof van Lelystad

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 20:30

Jouw recensie over het restaurant Hof van Lelystad

Gwenny V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Een zeer gezellige sfeer, Het eten was overheerlijk!!!! Enorm genoten, een echte aanrader
Ineke N.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Albert P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Met AH Actie gewoon van de kaart kiezen. Lekker gegeten. Borden zijn mooi opgemaakt en de bediening is erg aardig en attent. Wachttijd tussen de gangen was prima. Alles naar wens!
Angela E.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Heerlijk gegeten, een echte aanrader!
E.j. F.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Geen ingewikkelde dingen. Gewoon simpel maar met prima ingrediënten voor een nette prijs. Ik zou zeggen gewoon goed.
Hebe L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Dit is de tweede keer dat we hier gegeten hebben, met de AH bon is de prijs/kwaliteit gewoon goed. De eerste keer hing in het hele restaurant een flinke frituurlucht, dit was nu aanzienlijk minder, maar de lucht was nog wel aanwezig. Bij het bestellen van een fles wijn gaf de serveerster aan twee soorten te hebben. Op onze vraag uit welk land de wijnen kwamen gaf zij het antwoord, ik zou het echt niet weten. Ook op de vraag of de wijn misschien op de kaart stond kwam een ontkennend antwoord. Verder was de bediening prima. Het eten was lekker, goed op smaak, normale porties (gewoon voldoende) en netjes verzorgd. Toch gaan wij geen derde keer meer naar dit restaurant, de inrichting deed ons denken aan een bedrijfskantine, waarin geprobeerd is met papieren tafellopertjes, papieren servetten, wat goedkoop aandoende tierelantijnen aan de wanden het geheel sfeervol te maken. Het kwam op ons over als een nietszeggend geheel en het heeft ons zeker niet het "uit eten" gevoel in een fijne ambiance gegeven.
Timone K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Lekker gegeten en een fijne sfeer...
Gea G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Mooi opgemaakte gerechten.
Aardig personeel.
Heerlijk gegeten.
Dj W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Zeer weinig eten. Kinder menu van mijn zoontje bestond uit 10 patatjes. En toen ik beleefd aangaf dat mijn zoontje van 5 daar geen genoeg aan heeft werd de chef boos en zelfs bedreigend. Hij heeft zich zeer gast onvriendelijk opgesteld en zijn houding was extreem. Ook voor ons als volwassenen kunnen we meer eerlijkheid zeggen nog nooit zo'n ervaring te geven gehad in een restaurant. Nooit meer
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
leuk en vriendelijk personeel
Wim U.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
In een gezellige atmosfeer lekker rustig eten. Prima, vlotte bediening.
Willy S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Het is er lekker eten in een gezellige ambiance
Emiel V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Zoals verwacht super vriendelijk ontvangt, de dames van de bediening doen er alles aan om het je naar de zin te maken. En werd super lekker gegeten , Vooraf zalm die smolt in je mond, en de tartaar heerlijk gekruid, dorade zalig krokant van de grill en ook de biefstuk super mals. Dessert het flensje tongstrelend. Wij hebben weer genoten van de gezelligheid en heerlijke eten, een echte aanrader
Anny B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Gezellig gegegeten. KOmen niet uit de buurt, maar waren hier toevallig eerder geweest en toen was het ook goed bevallen. Dus was voor herhaling vatbaar.
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Ik vond het jammer dat het deze keer echt alles tegen viel
lang moeten wachten op alles zowel de drankjes, eten enz enz
eten zat weinig smaak aan
1portie patat bij 4 hoofd gerechten
Petra R.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Het is een restaurant in een huiselijke sfeer.
De bediening vond ik persoonlijk erg zakelijk in deze ambiance is een persoonlijke bediening beter.
Het eten was prima.
Martha T.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Prima eten en fijne bediening. Top.
Armanda D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Zeer lange wachttijd.. Een uur moeten wachten op onze soep. En dan heb ik het nog niet eens over het hoofdgerecht. We hadden een 3 gangen aanbieding, Maar door het lange wachten kon mijn man helaas het nagerecht niet meer eten ivm zeer ernstige maagklachten waar hij binnenkort voor geopereerd gaat worden. Omdat er een kans bestaat dat hij na de operatie aan de sonde moet wilde hij nog een keer lekker uit eten. Het dessert werd dus te laat voor hem. Omdat we zo lang moesten wachten konden onze bejaarde (schoon)ouders ook geen dessert meer op. We hebben nog wel aangegeven dat mijn man wegens ernstige maagklachten om die tijd geen dessert meer kan eten. Maar daar werd alleen op gereageerd met: dat is jammer. Er werd verder niks alternatief aangeboden. Dat vond ik zeer klantonvriendelijk. Mijn man is gek op dessert. Wij konden er niks aan doen dat er onderbezetting was en dat de wachttijden zo lang duurden.
H F.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Super goed. Voor de 3 de heer heerlijk gegeten. En zullen zeker weer gaan
Fam. M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Zou beter zijn dat je niet voor extra friet moet bijbetalen. 2 zakjes voor 4 personen is erg karig.