Hof van Lelystad

Kraaienhof 2 8219 CG Lelystad Nederland Kaart
31-320223518

Over het restaurant Hof van Lelystad

Culinaire oase in Lelystad

Stel, je bent een dagje in Lelystad en je hebt geen idee waar je ‘s avonds moet gaan eten. Daar zijn wij voor! Bij Hof van Lelystad valt er een warme deken over je heen zodra je een voet over de drempel hebt gezet. De vriendelijke bediening ontvangt je met open armen en dan hebben we het nog niet eens over de rijke menukaart. Die staat boordevol gerechten waarvan het water je in de mond loopt. Geloof ons maar, hier moet je zijn!

Meer informatie over restaurant Hof van Lelystad

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 20:30

• Af te huren , Catering , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Piet G.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
MVriend .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Leuke locatie buiten de Lelystad en zeer lekker eten! Gezellige terassa, kan wel meer parasols zijn. Wij hebben met Ah actie 2de keer gegeten, zeker komen nog een keer!
RJ1972 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Prima gegeten, vriendelijke service. De open keuken is ook leuk, al mag de afzuiging iets harder voortaan. Het keuzemenu van AH is erg uitgebreid dus voor ieder wat wils.
vlist38 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Een plezierig restaurant om er te verblijven en er te eten. De bediening is uitstekend, ook dankzij
het buitengewoon vriendelijke personeel. Een aanrader!
avanballegoy .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Na een lange periode, hebben wij op 14 juni jl. weer heerlijk gegeten bij Het hof van Lelystad.
Zowel de voorgerechten (carpaccio en gerookte zalm), hoofdgerechten (mixed grill en saltimbocca) als het desssert (Griekse yoghurt en cheesecake) waren weer heerlijk en zeker aan te raden!
De avond hebben we afgesloten met een zalige french coffee op de juiste manier bereid.
We zullen niet weer zo lang wachten met terugkomen. Carel en Anita
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Goed restaurant, servicegericht personeel, kwalitatief goed eten tegen een een gunstige prijs. Rustige aantrekkelijke locatie met zicht op het golfpark. Een aanrader........
Han B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Prettige ambiance, vriendelijke bediening, lekker eten.
Terras nog te winderig. Menukaart was gewijzigd t.o.v. internet (niet tijdig aangepast).
B.H.J. R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wij kenden dit restaurant niet en hebben hier gereserveerd met de Albert Heyn-aktie, omdat wij een dagje Lelystad deden. Het was mogelijk om gewoon van de kaart te bestellen (dus niet een aparte AH-menukaart) en we hebben heerlijk gegeten voor een zeer schappelijke prijs. We komen hier zeker nog een keer terug en raden het iedereen die nog twijfelt aan hier te gaan eten.
Ben en Vera Rode
Colette H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Top het terras op deze mooie dag, heerlijk relax gezeten.
Wat betreft de service was het wat ons betreft onder peil. De maaltijden zijn van tevoren verpakt en er kon niks aan veranderd worden. Bij ons was er 1 met de vraag voor mixed grill, geen mogelijkheid tot wijzing van 1 soort vlees (geen varkensvlees) Of moet er dubbele prijs betaald worden. Sate kon niet met de saus apart omdat dit al in een zak zat. Heel erg jammer
Lindea .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Wij waren met 4 personen en maakten gebruik van de ah actie.
Heerlijk gegeten, alleen de groenten op het bord waren bijna rauw en de sla wat aan de bittere kant. Er zou bij het hoofdgerecht nog wel een bakje groenten geleverd kunnen worden.
SD C.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Fijn en leuk ingericht restaurant. Werd direct welkom geheten, personeel zeer aardig en niet opdringerig. Eten was zeer lekker en ruim voldoende. Heerlijk nagerecht. Zeer zeker een aanrader.
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Vriendelijke ontvangst, vlotte bediening. Gerechten waren niet heel spannend. Vooraf had ik vitello tonnato. Had niet goed gekeken en kreeg daardoor het gerecht met normale mayonaise. De tonijnmayonaise, wat het gerecht juist zo bijzonder maakt, kon geserveerd worden tegen meerprijs. Had de bediening even expliciet op mogen attenderen. Catch of the day (zalm en rode mul) was niet heel fantasievol bereid. Vriendin had saltimbocca. Bereid van varkensvlees. Dat hoort niet, liever iets meer betalen dan. De makreeltartaar was smakelijk als voorgerecht, maar het was geen tartaar. Maar een salade. Afijn niet slecht, maar ook niet om snel voor terug te komen.
kokbird K.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Voorgerecht was goed. Hoofdgerecht was kwalitatief en kwantitatief onvoldoende. Dit in tegenstelling tot onze ervaring in het verleden.
Vervelend is dat men al gaat schoonmaken terwijl er nog gasten zijn. De reuk van schoonmaakmiddelen combineert niet met de ambiance.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Een aantal maanden geleden moesten we een nogal kritische recensie schrijven, vooral met betrekking tot de kwaliteit van de gerechten. Maar Hof van Lelystad was weer helemaal terug op het oude voortreffelijke niveau. Het voorgerecht, het hoofdgerecht, de Kalfs Entrecote en het nagerecht waren uitstekend van smaak. De snelle en prettige bediening maakte de avond een compleet succes.
michel M.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
zeer aangename omgeving en het eten was heel goed. jammer dat we met vier personen dezelfde hoeveelheid frieten kregen als twee personen waardoor het eigenlijk te weinig was, we hebben extra besteld maar dat zijn ook extra kosten. hetzelfde met de rauwkost. maar verder zeer goed te eten. ondanks dat zeker voor herhaling vatbaar
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Met een vriendin gezeten in een mooie omgeving met vriendelijk personeel in een leuke accommodatie met goed eten, dus een aanrader
Sophia K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Ja, dit was eigenlijk wel prima. De borden zijn netjes opgemaakt en de hoeveelheden zijn precies goed. Het eten is lekker, ook de groenten. De porties van het nagerecht zijn echt ruim. . Prijs/kwaliteit verhouding van het brood vind ik minder. De bediening is goed, vlot en vriendelijk. Maar toch vond ik het eten van de vorige AH restaurant iets beter.
P.J. M.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst. Hebben heel lekker gegeten. De prijs-kwaliteit verhouding is goed. Het restaurant is een aanrader.
Jaap O.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Prima service en smakelijk eten.