Hof van Lelystad

Kraaienhof 2 8219 CG Lelystad Nederland Kaart
31-320223518

Over restaurant Hof van Lelystad

Culinaire oase in Lelystad

Stel, je bent een dagje in Lelystad en je hebt geen idee waar je ‘s avonds moet gaan eten. Daar zijn wij voor! Bij Hof van Lelystad valt er een warme deken over je heen zodra je een voet over de drempel hebt gezet. De vriendelijke bediening ontvangt je met open armen en dan hebben we het nog niet eens over de rijke menukaart. Die staat boordevol gerechten waarvan het water je in de mond loopt. Geloof ons maar, hier moet je zijn!

Meer informatie over restaurant Hof van Lelystad

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 20:30

• Af te huren , Catering , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Erha1 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Leuk restaurant. Goed ruim ingericht. Vriendelijk personeel. Eten smakelijk, goed maar niet bijzonder, goede verhouding van prijs en kwaliteit.
Jolanda O.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Lekkere gerechten op de kaart, leuke bediening. Onze reservering was alleen niet aangekomen, ondanks de bevestiging die we kregen. Gelukkig had het restaurant nog een plekje.
Chris-Labriere .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Een mooi aankleding van dit restaurant, niet te groot of te klein, Heerlijk 3-gangen gegeten en zeer vriendelijke bediening, oog voor detail. Prachtig samengesteld voor- hoofd en nagerecht. Zag nu pas dat zij IENS TOP 2017 restaurant zijn en dat blijkt wel, meer dan verdiend!
Donald N.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Voor ons was het al de derde keer en het was weer goed, een mooie locatie vriendelijke mensen, Open keuken heel aangenaam netjes en schoon. Eten is de moeite waard.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Je zit er gezellig, het eten is heerlijk en de bediening was goed en heel vriendelijk. We hebben er een heerlijke avond gehad.
B V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We vonden het heel gezellig.
Het is zeker voor herhaling vatbaar.
Alle gerechten waren zeer smaak vol.
Een hartelijke groet
van de vriendinnen club.
Wilma A.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Eten werd Voortreffelijk opgediend. Vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.
Zaagsma .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het vegetarisch voorgerecht was heerlijk en gevarieerd opgemaakt. Daarentegen was het vegetarisch hoofdgerecht bijna gelijk aan het voorgerecht, alleen dan warm. Dat viel daarom dus tegen. Het nagerecht was goed.
Mijn partner had pompoensoep als voorgerecht en zeewolf als hoofdgerecht. De pompoensoep vond hij redelijk en de vis matig.
Totale indruk is redelijk tot goed. Volgende keer beter misschien.
Manusha K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Knullig, na een nachtje erover slapen is dat 't woord wat ik t meest assosieer met t etentjevvan gister. Wij waren met ze drieën met een restaurantactie bon maar inpv rond de 67% betaalde we een volle 80% van de al niet zo zachte rekening, ze komen erg geldbelust over, je krijgt geen kaart voor je dure broodjes hebt gekocht, er word erg lang gewacht met het weg halen van lege borden en ze hebben allerlei loopholes met die actie die ze je pas laten zien als je binnen bent. Mijn bietensalade was erg goed met verschillende stucturen en smaken maar de veg sate was een erg eentonig gerecht waar echt nog wel even over doorgedacht moet worden, zoete sate met zoete atjar en druipende zoete salade zorgt vooral voor veel dorst. Mijn vader was erg blij met de eend maar mn moeder vraagt zich nu af wat der bezielde om ook nog een fooi te geven. Geen fijne ervaring.
Joke E.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
het was echt een feestje om daar te eten heel attente bediening
en zalig eten Goede keuze mogelijkheid ook voor de vegetariers
Joke E.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We zaten op een hele koede plek bij de buitendeur. Van het restaurant werd uit eigen beweging gevraagd of we het koud hadden. Zij boden aan om aan een andere tafel te zitten. Ze staken zelfs de open haard voor ons aan. Al met al een zeer vriendelijk restaurant waar nog gewoon aandacht aan de gasten wordt geschonken.
Cb002913 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Het was gezellig druk. Wel wat koud van temperatuur. Gelukkig kregen we andere plaatsen bij de kachel. Dus perfect geregeld!
Eten was heerlijk . Echt voor herhaling vatbaar.
Sam R.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Vond de sla en patat erg weinig voor 4 personen. Andere die met zijn tweeën waren kregen het zelfde als wij met vier. De hoeveelheid is voor twee personen genoeg. Verder is het eten erg lekker. 2 van de 4 biefstukjes waren niet middium wel om gevraagd maar het is zeker de moeite waard om er nogmaals te gaan eten.
Rcm-diepenbroek .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
een prima kleinschalig restaurant met een goede sfeer, prima keuken en vriendelijk hard werkend personeel.
Ook goed om bij anderen aan te bevelen, zowel zakelijk als prive.
Ga vooral zo door op deze manier.
R. Diepenbroek.
Renate7006 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Je moet het weten te vinden, maar dan heb je ook wat. Heerlijk gegeten in een prettige ambiance. Vriendelijke bediening en ontspannen sfeer. Top!
Margerhard .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Helaas mocht onze hond niet mee naar binnen i.v.m. open keuken. Hij kon op het terras achter het restaurant. Wij kregen een tafel bij het raam zodat hij ons kon zien en hij kreeg een bak water en, heel romantisch, twee windlichtjes met kaarsjes. Bediening vriendelijk en behulpzaam.
Marjan M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Wij hebben daar gegeten met de AH actie. Konden gewoon kiezen uit de gehele kaart. Bediening is prima maar de gerechten zijn zeer matig.,gewoontjes en weinig uitdagend. We wonen dichtbij maar helaas was dit de laatste keer.
L.a.iskenvanwijk .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Goede en vriendelijke service. Gegeten n.a.v. de AH restaurantactie. Goede keuze uit de kaart. Voor herhaling vatbaar.
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Prachtige locatie, vriendelijke bediening.
De gerechten zagen er erg goed uit, en alles was goed op smaak gebracht super lekker.
Zijn hier terecht gekomen via AH restaurantkaart, tocht een goede actie van AH
Tineke en Feikje
Sonjavk .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Wij waren er met vier personen en hadden allemaal een voorafje van carpaccio wat heerlijk smaakte. Ons hoofdgerecht was, Zalm en twee keer mixed gril en mijn partner had een biefstuk, dit was netjes opgemaakt met wat groenten , er was patat bij en een salade voor iedereen. Als nagerecht hadden wij appelgebak met ijs en een chocotaartje met ijs en twee maal de huisgemaakte tiramisu deze was tong strelend. Hierbij hadden wij water en jus Orange gedronken er kwam geregeld iemand langs of wij nog iets nodig hadden wat wij erg prettig vonden. De prijs viel mee daar wij de AH restaurant bonnen in hadden geleverd. Hof van Lelystad is door ons als heel fijn en netjes ervaren wij zullen er zeker nog eens naar toe gaan.