Hof van Lelystad

Kraaienhof 2 8219 CG Lelystad Nederland Kaart
31-320223518

Over het restaurant Hof van Lelystad

Culinaire oase in Lelystad

Stel, je bent een dagje in Lelystad en je hebt geen idee waar je ‘s avonds moet gaan eten. Daar zijn wij voor! Bij Hof van Lelystad valt er een warme deken over je heen zodra je een voet over de drempel hebt gezet. De vriendelijke bediening ontvangt je met open armen en dan hebben we het nog niet eens over de rijke menukaart. Die staat boordevol gerechten waarvan het water je in de mond loopt. Geloof ons maar, hier moet je zijn!

Meer informatie over restaurant Hof van Lelystad

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 20:30

• Af te huren , Catering , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Diny H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Coby V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening, wat opviel is dat de dames in de bediening een schort droegen en de heer in de bediening niet, schort staat toch stuk verzorgder.
jennichje .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heel lekker gegeten, mooi opgemaakte gerechten. Verlichting vind ik heel ongezellig. Aanhet uitzicht naar de hal is nog veel te winnen
Brugy .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Hulpvaardig en vriendelijk personeel. Boden direct Hulp met mijn moeder die slecht ter been is. Kwamen met een stoel met leuning zodat ze makkelijker op kon staan. Dit maak je niet zoveel meer mee. Eten was ook nog eens super.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wij, mijn vrouw en ik komen hier regelmatig ,het is altijd erg goed en behulpzaam. Een huiskamer gevoel. een echte aanrader!!!
Riet V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We werden zeer vriendelijk ontvangen. De open haard was aan maar werd meteen wat lager gezet omdat wij het te warm vonden zo vlak bij de haard. Het eten was lekker en de bediening uitstekend. Riet
Hill R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Zelfs na de drukke feestdagen lukt het om een prettige sfeer te behouden in dit restaurant met erg vriendelijke en correcte bediening. Datzelfde geldt voor de keuken waar de kok elke wens op het menu tot een smakelijke maaltijd weet om te toveren. Zeker een restaurant om nog eens terug te komen.
renatajanssen .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
We zijn nu al een paar keer geweest en het was weer heerlijk. We genieten enorm van de smakelijke gerechten en de persoonlijke service!
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Leuk restaurant. Mooie inrichting en vriendelijk personeel. De menu kaart is klein maar bied genoeg keuze en het eten is goed maar niet bijzonder. Er wordt veel gebruik gemaakt van seizoens en streekproducten. We kregen van de bediening bij het hoofdgerecht een extra puntzakje met friet aangeboden. Assortiment van met keuze van bieren was ook dik in orde.
riafjs .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
super vriendelijke bediening. Eten was prima hier gegeten met ah actie. Je hebt keuze uit de hele kaart wat erg prettig is. Zeker een aanrader
ron.dekleijn .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Al reeds eerder hier gegeten. Toen was de beoordeling subliem. Nu verre van dat. Zalm voorgerecht was prima en smakelijk. Hoofdgerecht viskoekjes waren geen viskoekjes maar een vispakketje wat weinig voorstelde. De tournedos was uitstekend, de bestelde pepersaus werd echter rode wijnsaus, die overigens prima was. Dessert panna cotta met witte chocolade was gewijzigd in speculaas. Echter de speculaaskruiden waren door de panna cotta gemengd. Walgelijk en een absolute misser. Snel van de kaart afvoeren. Panna cotta heeft een verfijnde smaak en daar moet je niet mee gaan rommelen.
Myraila B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Ondanks het feit dat het restaurant om 21.00 uur sluit, hebben de medewerkers ons toch tot 22.00 uur laten zitten om van ons eten te genieten.
Het eten is heerlijk, ik raad het een ieder aan.
Audrey A.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het is een fijn restaurant waar een prettige sfeer en vriendelijke bediening is. Het eten is heerlijk. Wij komen zeker terug.
Chantal K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
De service was uitstekend, we hebben heerlijk gegeten alleen de groente garnituren waren een beetje koud. We kregen 1 bakje patat en 1 bakje sla voor 4 personen maar er werd meteen bijgezegd dat we extra konden krijgen als we wilden, dat vond ik heel erg netjes.
yvonnebierenbroodspot .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten met zijn zessen goede bediening wederomen herkenning voor ons omdat we al een paar keer eerder waren geweest echt een aanrader voor andere en een goede prijs kwaliteits verhouding wij komen zeker weer terug
zaagsma .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
de maaltijd is redelijk, maar met kritiek gaat de bediende om alsof zij aangevallen wordt.
1.Vorige keer aangegeven dat de bietensalade (veg) precies lijkt op de groentengalette (veg) maar dan warm. De kaart is nog precies zo.
2. De kaart op internet wijkt af qua gerechten en prijzen. De bediende gaf aan dat we dan de verkeerde site hadden bekeken, hetgeen niet zo is.
3. Je mag niet kiezen waar je wilt zitten, ook niet bij het reserveren. Al met al ga ik hier niet zo gauw meer naar toe of raad ik dit restaurant aan bij anderen.
a I.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk eten, fijne omgeving en vriendelijk personeel.. We waren prettig verrast van de bijzondere en lekkere combinaties op ons bord. Het smaakte net zo lekker als het er uit zag. Onze complimenten.
erha1 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Leuk restaurant. Goed ruim ingericht. Vriendelijk personeel. Eten smakelijk, goed maar niet bijzonder, goede verhouding van prijs en kwaliteit.
Jolanda O.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Lekkere gerechten op de kaart, leuke bediening. Onze reservering was alleen niet aangekomen, ondanks de bevestiging die we kregen. Gelukkig had het restaurant nog een plekje.
Chris-Labriere .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Een mooi aankleding van dit restaurant, niet te groot of te klein, Heerlijk 3-gangen gegeten en zeer vriendelijke bediening, oog voor detail. Prachtig samengesteld voor- hoofd en nagerecht. Zag nu pas dat zij IENS TOP 2017 restaurant zijn en dat blijkt wel, meer dan verdiend!