Hof van Lelystad

Kraaienhof 2 8219 CG Lelystad Nederland Kaart
31-320223518

Over het restaurant Hof van Lelystad

Culinaire oase in Lelystad

Stel, je bent een dagje in Lelystad en je hebt geen idee waar je ‘s avonds moet gaan eten. Daar zijn wij voor! Bij Hof van Lelystad valt er een warme deken over je heen zodra je een voet over de drempel hebt gezet. De vriendelijke bediening ontvangt je met open armen en dan hebben we het nog niet eens over de rijke menukaart. Die staat boordevol gerechten waarvan het water je in de mond loopt. Geloof ons maar, hier moet je zijn!

Meer informatie over restaurant Hof van Lelystad

Monique M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Verrassend menu en heel mooi opgediend. De bediening was erg vriendelijk.
We hebben voortreffelijk gegeten en komen zeker nog eens terug
arjawal .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Goede parkeergelegenheid, gezellig restaurant, goed eten, goede bediening. Er wil nog wel eens een gerecht op de kaart veranderen, dat heeft met het jaargetij te maken. Zeker een restaurant in terug te komen.
Ligging: buitengebied.
gh.gert .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben een mooie avond gehad. Eten was prima, sfeer was goed. Bij binnenkomst leek het wat kaal, maar eenmaal binnen bleek het een prettige plek te zijn. Bediening was goed!
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
warm ontvangst personeel zeer vriendelijk en het eten was lekker we komen zeker weer terug dikke 10 waard een echte aanrader
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Gezellig restaurant met een prima prijs/kwaliteit verhouding. Gerechten mooi opgemaakt en ruim voldoende. Lekkere wijnen. Volop parkeergelegenheid. Leuk uitzicht. Kortom een aanrader.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
het was bijna fantastisch!
beetje koud
ze hebben alleen radler 0%
heerlijk gegeten
grote porties
gezellig
vriendelijk
Conny W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten bij het restaurant. Het was er gezellig druk en er liepen wel 3 of 4 mensen in de bediening. Een van de koks is een zoon van een vriendin van mij. Het voorgerecht met garnalen was zeer geslaagd. Voor het hoofdgerecht hadden we kalfsentrecote, ook heerlijk gebakken en de opmaak zag er leuk uit. De bijgerechten en het toetje ook prima. Dit restaurant is dus aan te bevelen.
bubba .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Leuke sfeer bij binnenkomst attent ontvangst ruime indeling van de tafels en mooi gedekt het personeel vriendelijk en het eten heerlijk en zag er verzorgd uit
Alice V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Erg gezellig, heerlijk gegeten. We waren rond kwart voor 10 nog als laatsten in het restaurant, maar ze gaven ons op geen enkele manier het gevoel dat we op moesten schieten. Erg vriendelijk personeel.
Fam_Dekker .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Vriendelijk ontvangen, we konden nog even lekker buiten zitten. Ruime keuze aan gerechten. Heerlijk gegeten, aardige bediening. Wij waren heel tevreden.
Hebe L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
We hebben lekker gegeten. Gewoon goede producten, netjes op het bord, geen poespas. We konden a la carte eten met de AH actie. Anders zou de prijs van de gerechten aan de hoge kant zijn. De bediening was vriendelijk en attent. Groot nadeel vonden wij dat we bij binnenkomst al de frituur- en baklucht roken van de open keuken. Binnen werd de geur alleen maar erger. Het is echt niet fijn om de hele avond in een frituurlucht te zitten, vooral bij een dessert. We hebben het doorgegeven, het was nieuw voor degene die onze "klacht" aannam en er zou gekeken worden naar het afzuigsysteem.
Rob van M.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Nadat we er zelf een paar keer zelf hadden gegeten viel het vies tegen. De soep in een plat bord (net zoveel als een kop) was erg duur. Nu € 7 had € 5.5 moeten zijn. De Sla was een bakje met grote bladeren en geen garnering erin.
De groente lag onder de vis verscholen en was erg weinig. De patat was het restje want erg veel kleine stukjes verbrand dus niet te eten. Ook de hoeveel viel tegen voor twee man. Logisch dat op de kaart staat dat je bij kan vragen voor € 3,5. De verlichting (kaarsjes) werd aangestoken toen we weggingen. Normaal was de maaltijd groter. Hadden geluk met AH bon. Hierdoor viel het nog iets mee.
Helaas valt ook dit restaurant voor ons af.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Doordat het restaurant nagenoeg vol bezet was, moesten we enige tijd wachten voordat onze bestelling werd opgenomen. Ook was het nogal rumoerig.
Het eten was goed, hoewel er wel vrij weinig groente bij sommige gerechten zat.
De bediening was vriendelijk en opgewekt.
geluc222 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Hier hebben we al vaker gegeten. Een prima restaurant op een mooi plekje. De bediening is vriendelijk. Alleen jammer dat de afzuiging van de open keuken niet helemaal goed werkt.
geti.slagter .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We hebben hier bijzonder lekker gegeten. De bediening was perfect. Het enigste nadeel aan dit restaurant is dat de keukengeuren erg door het restaurant trekken. Kennelijk is de afzuiging niet afdoende. Maar desondanks een heerlijk etentje gehad.
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Zoals altijd is de bediening buitengewoon vriendelijk en gastvrij. Daarnaast kan men hier voor een vriendelijke prijs lekker eten. Ik had een erg lekkere kipsaté, partner een heerlijke vleesspies. Ook de voorgerechten smaken prima. Wij zijn erg blij met dit restaurant.
Michel J.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het eten was prima. Helaas waren de slibtongetjes wat klein.
De dames van de bediening waren fantastisch. Snel, vriendelijk en behulpzaam
Loes D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Het werd erg mooi opgediend.
Het eten was lekker.
Vriendelijke bediening.