Hof van Huntjens

Ambyerstraat-Noord 74 6225 EG Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Hof van Huntjens

Genieten bij Hof van Huntjens

Hof van Huntjes is gelegen aan de rand van Maastricht, in de mooie Amby wijk. François en Estelle Meurders heten je graag welkom in hun uitmuntend restaurantje!
Gasten kunnen er genieten van echte Limburgse specialiteiten met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.
Het restaurant staat bekend voor zijn gastvrijheid en het mooie traditionele interieur draagt hier zeker toe bij. Hof van Huntjens heeft ook een mooi terras, waar klanten in de zomer van Limburgse culinaire hoogstandjes kunnen genieten.

Meer informatie over restaurant Hof van Huntjens

• Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Top restaurant
Jos G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Het was een drukke avond met veel groepen en dat was te merken. De ontvangst was vrij gehaast, jassen werden niet aangenomen. Na de bestelling duurde het bijna een uur voordat we 2 plankjes met brood en 1 voorgerecht geserveerd kregen. Grootste ergernis was echter het feit dat in ons gedeelte een grote groep zat die zeer veel geluid produceerde zodat we geen normale conversatie konden voeren. Hebben om een andere tafel gevraagd en die kregen we na het hoofdgerecht.
De kwaliteit van de gerechten was absoluut goed maar het geluidsniveau was sfeerbepalend in negatieve zin, ondanks excuses van het personeel.
Beste, onbegrijpelijk dat u zo een recensie schrijft over ons. Dat het heel druk was dat klopt en daar zijn wij ook erg blij mee, dat het rumoerig is dat klopt ook maar hier kunnen wij niets aan doen zeker niet met een grote groep in een ruimte. Wat het wachten betreft een uur wachten? heeft u zeker niet gedaan, we hebben u nog in een andere ruimte geplaatst zo snel als het mogelijk was. In die ruimte was u ook gepland maar u gaf later aan dat u met 2 personen meer kwam, daarom kreeg u de tafel waar u aan gedineerd heeft.Vervolgens word er afgerekend en krijgen we 20 euro fooi!!! alles was naar geweest alleen jammer van de rumoerige gasten gaf mevrouw aan, dan klopt uw verhaal toch niet he.
Uw recensie geeft ons in ieder geval aan hoe gasten kunnen zijn eerst zeggen dat het allemaal naar wens was en 20 euro fooi geven en vervolgens een negatieve recensie schrijven wij vinden het erg jammer dat u het zo doet en heeft gedaan misschien mogen wij u een andere keer begroeten in ons restaurant.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Goede ambiance
John S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Goede kwaliteit, vriendelijk en goed personeel, goede uitleg, goede ambiance, huiskamergevoel. Hier kom je graag terug.
Wiel H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
We zijn zeer tevreden over dit restaurant. Aan te bevelen.
Kim W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten, sfeervolle inrichting en goede bediening
Guus N.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Een heerlijke avond culinair genieten met broers en zussen.
Een top restaurant, vriendelijk personeel, en een sfeervolle ruimte.
Marie D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Erg veel herrie door veel gadten in kleine lage harde ruimte
En dan toch ook nog muziek erdoorheen
Marjo T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Sfeervol, prijs kwaliteit goed, genoeg keuze menukaart. Bediening vriendelijk.
annemie L.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
het eten was lekker. hof van Huntjes goed bevallen en ook mij zus en broer, samen hadden we met partner een goed diner ,vriendelijk personeel, die geamuseerd met ons omgingen!!

zeer tevreden! een herhaling vatbaar. zeker weten.
gr. Annemie Lebon
Truus H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Hartelijke ontvangst. Lekker gegeten, gunstig geprijsd. Absolute aanrader.
Louis P.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
wij hadden drie gekozen voor het verrassingsmenu met vis ,deze keuze was uitstekend kon niet beter,in hoofd en nagerecht.warm aanbevolen.
P.W.G.N. B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
De aangeboden tafel (16) staat midden in de loop van en naar de keuken. Dat is als ietwat storend ervaren. Evenwel maakte het regelmatige glimlachen van alle "voorbijstuivende" bedienden veel goed.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Top zeer vriendelijk en erg lekker gegeten
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
We zijn er nu een paar keer geweest, het eten is voortreffelijk, de sfeer en bediening is gemoedelijk, en prijs/kwaliteit is fantastisch!
Lou C.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
ontvangst rustig en vriendelijk, service goed, prijs kwaliteit goed, vriendelijke bediening, vlot en goed
Angele L.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heel lekker gegeten, vriendelijke bediening, leuke accomodatie.
PeerkeF .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Met 4 volwassenen en 2 kinderen op een zaterdagavond gedineerd in dit karakteristieke pand in de Maastrichtse wijk Amby.
We arriveerden rond 6 uur en kregen een tafel in het mooie huiskamerrestaurant dat op dat moment nog leeg was, maar dat gaandeweg de avond volledig bezet werd.
Voldoende ruimte voor de kinderen om tijdens het wachten de kleurboeken tevoorschijn te halen.
Vriendelijke bediening, maar helaas werd geen gratis kraanwater geschonken, iets wat we al heel lang niet meer hadden meegemaakt. Een minpuntje.
Het gegratineerde vispannetje (19,50) was lekker, de lamsschenkel met rozemarijnsaus (22,--) uitstekend en veel sappig smakelijk vlees aan het bot en een lekker garnituurtje met o.a. witlof en apart geserveerde frites. De kinderen waren ook tevreden over hun frikadel resp. kroket met voldoende frietjes, mayo en ketchup (5,50).
Ook de nagerechten warm appelgebak (7,--), crème van koffielikeur, stroopwafel en gezouten caramel-ijs, en het kaasplankje waren in orde. De kinderen hadden graag aardbeienijs gehad, maar waren tevreden met hun vanilleijs met slagroom.
De witte Le Masnuy 2015 met chardonnay- en viognierdruiven (19,50) smaakte goed, en botste voor mij niet met de lamsschenkel.
Hub B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Gisteravond , 06-05 gereserveerd en heerlijk genoten van het 3gangen verrassingsmenu, we waren met 4 personen. Allen uiterst tevreden. Lekker eten , goede sfeer en vriendelijke bediening. Gaan zeker nog eens terug
Breur V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Was voor ons de eerste keer maar zullen snel nog eens terug komen.