Hof van Huntjens

Ambyerstraat-Noord 74 6225 EG Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Hof van Huntjens

Genieten bij Hof van Huntjens

Hof van Huntjes is gelegen aan de rand van Maastricht, in de mooie Amby wijk. François en Estelle Meurders heten je graag welkom in hun uitmuntend restaurantje!
Gasten kunnen er genieten van echte Limburgse specialiteiten met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.
Het restaurant staat bekend voor zijn gastvrijheid en het mooie traditionele interieur draagt hier zeker toe bij. Hof van Huntjens heeft ook een mooi terras, waar klanten in de zomer van Limburgse culinaire hoogstandjes kunnen genieten.

Meer informatie over restaurant Hof van Huntjens

Lijn 6
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Hof van Huntjens

Marij T.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Meerdere keren met familie en partner geweest, toen wel goed gegeten. Prima voorgerecht, maar zeer slecht hoofdgerecht. Het vlees (kalfsoester) was erg taai/ Had het doorgegeven aan de ober.
Ondanks voor bijna 100 euro gegeten, kon er blijkbaar niets gratis vanaf. Een kopje koffie was wel op zijn plaats geweest. Jammer, geen reclame op deze manier.
Beste, erg jammer om te lezen dat het u deze keer niet goed bevallen is. Graag willen wij dan ook weten of er niemand tijdens het hoofdgerecht bij u aan tafel is geweest om te vragen of alles naar wens was? Wel goed om te lezen dat u al meerdere malen bij ons goed heeft gegeten. We vinden het dan nog eens zo erg dat u alleen een negatieve ervaring publiceert.
Het cijfer voor het eten komt dat dan alleen door een pees in het vlees? Wat we niet hebben kunnen constateren van buitenaf.
Graag zouden wij willen dat u contact met ons opneemt. We zijn geopend woensdag t/m zondag vanaf 12:00
Met vriendelijke en smakelijke groet,

Team Hof van Huntjens
Suzanne H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Bij hof van Huntjens voel je je gelijk thuis. Geweldige bediening en heerlijk eten!
Huib E.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
(Te ) vlot weer buiten, voor- en hoofdgerecht volgde te snel op elkaar.
Een avondje uit wordt dan meer een snelle hap.
Beste heer Essers, hartelijk dank voor het geven van uw feedback, we zullen er zeker rekening mee houden.
Natascha W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
We hebben weer heerlijk gegeten.
Speciaal menu ivm 5 jarig bestaan.
Mimy B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Wij hebben een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten. De medewerkers zijn allemaal heel vriendelijk en je voelt je er snel thuis tijdens een avondje uit.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
We hebben lekker gegeten en een heel gezellige avond gehad.
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Gezellig druk. Ondanks die drukte toch voldoende aandacht. Een perfecte ambiance! Zeker een aanrader.
Vinnie D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Top restaurant
Jos G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Het was een drukke avond met veel groepen en dat was te merken. De ontvangst was vrij gehaast, jassen werden niet aangenomen. Na de bestelling duurde het bijna een uur voordat we 2 plankjes met brood en 1 voorgerecht geserveerd kregen. Grootste ergernis was echter het feit dat in ons gedeelte een grote groep zat die zeer veel geluid produceerde zodat we geen normale conversatie konden voeren. Hebben om een andere tafel gevraagd en die kregen we na het hoofdgerecht.
De kwaliteit van de gerechten was absoluut goed maar het geluidsniveau was sfeerbepalend in negatieve zin, ondanks excuses van het personeel.
Beste, onbegrijpelijk dat u zo een recensie schrijft over ons. Dat het heel druk was dat klopt en daar zijn wij ook erg blij mee, dat het rumoerig is dat klopt ook maar hier kunnen wij niets aan doen zeker niet met een grote groep in een ruimte. Wat het wachten betreft een uur wachten? heeft u zeker niet gedaan, we hebben u nog in een andere ruimte geplaatst zo snel als het mogelijk was. In die ruimte was u ook gepland maar u gaf later aan dat u met 2 personen meer kwam, daarom kreeg u de tafel waar u aan gedineerd heeft.Vervolgens word er afgerekend en krijgen we 20 euro fooi!!! alles was naar geweest alleen jammer van de rumoerige gasten gaf mevrouw aan, dan klopt uw verhaal toch niet he.
Uw recensie geeft ons in ieder geval aan hoe gasten kunnen zijn eerst zeggen dat het allemaal naar wens was en 20 euro fooi geven en vervolgens een negatieve recensie schrijven wij vinden het erg jammer dat u het zo doet en heeft gedaan misschien mogen wij u een andere keer begroeten in ons restaurant.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Goede ambiance
John S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Goede kwaliteit, vriendelijk en goed personeel, goede uitleg, goede ambiance, huiskamergevoel. Hier kom je graag terug.
Wiel H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
We zijn zeer tevreden over dit restaurant. Aan te bevelen.
Kimm W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten, sfeervolle inrichting en goede bediening
Guus N.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Een heerlijke avond culinair genieten met broers en zussen.
Een top restaurant, vriendelijk personeel, en een sfeervolle ruimte.
Marie D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Erg veel herrie door veel gadten in kleine lage harde ruimte
En dan toch ook nog muziek erdoorheen
Marjo T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Sfeervol, prijs kwaliteit goed, genoeg keuze menukaart. Bediening vriendelijk.
annemie L.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
het eten was lekker. hof van Huntjes goed bevallen en ook mij zus en broer, samen hadden we met partner een goed diner ,vriendelijk personeel, die geamuseerd met ons omgingen!!

zeer tevreden! een herhaling vatbaar. zeker weten.
gr. Annemie Lebon
Truus H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Hartelijke ontvangst. Lekker gegeten, gunstig geprijsd. Absolute aanrader.
Louis P.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
wij hadden drie gekozen voor het verrassingsmenu met vis ,deze keuze was uitstekend kon niet beter,in hoofd en nagerecht.warm aanbevolen.
P.W.G.N. B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
De aangeboden tafel (16) staat midden in de loop van en naar de keuken. Dat is als ietwat storend ervaren. Evenwel maakte het regelmatige glimlachen van alle "voorbijstuivende" bedienden veel goed.