Hof van Huntjens

Ambyerstraat-Noord 74 6225 EG Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Hof van Huntjens

Genieten bij Hof van Huntjens

Hof van Huntjes is gelegen aan de rand van Maastricht, in de mooie Amby wijk. François en Estelle Meurders heten je graag welkom in hun uitmuntend restaurantje!
Gasten kunnen er genieten van echte Limburgse specialiteiten met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.
Het restaurant staat bekend voor zijn gastvrijheid en het mooie traditionele interieur draagt hier zeker toe bij. Hof van Huntjens heeft ook een mooi terras, waar klanten in de zomer van Limburgse culinaire hoogstandjes kunnen genieten.

Meer informatie over restaurant Hof van Huntjens

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 12:00

Frieda T.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Mijn partner en ik hebben een gezellige, ontspannen avond gehad met sfeervolle muziek op de achtergrond. Het eten was lekker, goed verzorgd en voldoende. We komen zeker terug en kijken uit naar een volgend bezoek.
Wiel H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Voor herhaling zeker vatbaar.
Caspar G.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Lekker gegeten, gezellige sfeer doch helaas zoals op veel plekken nogal rumoerig door groot gezelschap.
petermaastricht .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Een prettige verrassing, dit restaurant aan de rand van Maastricht. Echt een huiskamer stijl, we zaten in een ruimte met een open haard, schilderijen aan de muur, rustige ambiance. De bediening was zeer vriendelijk. We kozen voor het verrassingsmenu wat bestond uit drie gangen: vlees of vis als voorgerecht, vlees of vis als hoofdgerecht en zoet of kaas als nagerecht. Wij kozen vis-vlees-kaas, en vis-vlees-zoet. Vooraf een pompoensoepje met garnalen, wat mij betreft mocht het wel wat meer op smaak zijn. Echter, alles werd volledig gecompenseerd met een voortreffelijk hoofdgerecht: een trio van kogelbiefstuk, houtduif en wild zwijn. De stukken vlees hadden een perfecte cuisson, wat vooral bij duif erg belangrijk is. De kazen als nagerecht, met Maastrichtse rommedoe die de kamer vulde van de bekende geuren, en de bij de gerechten geserveerde lokale wijn maakten het geheel compleet. We hadden voor een dikke 80 Euro ons buikje vol en gingen zeer tevreden naar huis.
Ger H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Gezellige en leuk avond gehad in goede ambiance! Voor herhaling vatbaar
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Jammer dat je geen kan water kunt krijgen als je honderden euro's achterlaat en zuinig met de frietjes en de groenten.
Hilde G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
voortreffelijke ontvangst, ondanks de drukte tijd voor een grapje en humor! Gezellige inrichting en sfeer! Lekkere huiswijn! we hebben lekker gegeten! voor herhaling vatbaar.
JHA H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Gezellig, goede service en lekker gegeten. Een aanrader
Edith K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Gezellig en lekker gegeten. Met wachttijd 'redelijk' bedoel ik dat die juist precies goed was. Goed wijnadvies en leuk dat er Limburgse producten, zowel wijnen als b.v. kaas werden geserveerd. Flexibele bediening die begreep dat we eerst het kaasdessert van de een wilde delen en daarna het zoete dessert van de ander. Top, dat is gastvrijheid! Alles is erg goed verzorgd, zo ook de toiletten. Ondanks de tijd van het jaar was het terras toch 'aangekleed' en brandden er verschillende kaarsjes buiten. Kortom van harte aanbevolen!
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Geanimeerde ambiance met zeer attente en vriendelijke bediening.
Marij Z.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Ik heb vaker bij het Hof van Huntjens mogen genieten van een lunch of diner. We zijn altijd erg tevreden. Hartelijk ontvangst, mogelijkheden wanneer je iets niet mag eten. Prima. Zeker een aanrader
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Gezellige sfeer en goed eten.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Goede ambiance met heel vriendelijke en attente bediening en een lekkere huiswijn.
thierry.swaelens .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Voor onze eerste maal bij het Hof van Huntjens hebben we het verrassingsmenu gekozen. Het voorgerecht waren bouchot mosselen. Deze waren zeer lekker en leuk gepresenteerd in een klein kommetje. Juist spijtig dat bij ons de zeekraal ontbrak. Het hoofdgerecht was scholvisfilet met een tomatensaus met basilicum, warme groentjes en frietjes. De vis was lekker en perfect gebakken. De tomatensaus paste er zeer goed bij en was goed van smaak. Als dessert kregen we chocolademousse. Prijs kwaliteit was dit een correcte, smakelijke menu. De witte wijn ( pinot gris) kwam uit de streek. Deze was subliem.
Bij de reservering had ik vermeld dat ik voor bepaalde fruitsoorten allergisch ben. Omdat het een verrassingsmenu was en we dus geen idee hadden wat we gingen eten, wilde ik de patron hieraan nog eens heinneren. Dat was echter niet nodig, hij was perfect op de hoogte van mijn allergie. Hij had dus wel degelijk mijn opmerkingen bij de reservatie geleze. Super.
Ben je in Maastricht aarzel dan niet om langs te gaan bij Hof van Huntjens. De ontvangst is hartelijk en de bediening super.
lberghmans1949 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Vis en biefstuk ziijn van goede kwaliteit. Bediening snel en vriendelijk. Decor knus en gezellig. Zowel binnen als buiten.
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Er is altijd sfeer en humor , heel goed eten en ambiance.
Een echte aanrader voor een gezellig sfeervol avondje uit.
Goeden attente bediening.
J R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Toen we hier aankwamen was er niemand, het terras was leeg en ook binnen was niemand aanwezig dus we vroegen ons af of de tent wel open was. Het was een uur of drie en we hadden trek in iets lekkers. Gelukkig kwam er toch iemand naar buiten en ook het terras vulde zich met gasten. We bestelden een Amies Plenkske, eigenlijk iets voor bij de borrel maar ook uitstekend als verlate lunch.
Het bleek een keur aan lekkernijen te bevatten: bitterballen, garnalen, kaas met walnoten, rosbief, rauwe ham, olijven, tonijnsalade, wat sla en gerookte zalm. Het brood, twee soorten zat in een zakje.
Al met al een fijne lunch en bovenal een schitterende locatie.
Henri- .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Prima ontvangst, opmaak super leuk, locatie ... buiten in de stad.Even bijkomen op een mooie locatie met een lekkere lunch. De kaart bied alle kansen.
b.plasier1963 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
De maaltijdsalade met tonijn en garnalen was heerlijk; een aanrader!
Ze hebben ook een mooi terras op de binnenplaats, maar helaas was het slecht weer.
Noel P.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
We zijn hier met zijn 4 en wezen eten. Ik was er al eens geweest, tijd geleden. Toen niet echt onder de indruk. Nu wel. Heerlijke maaltijd waarbij wel wat kant tekeningen zijn. Zo waren mijn disgenoten en ik allen overrompeld door de extreme hoeveelheid salade die geserveerd werd bij het voorgerecht. Dat kan best veel minder en dan komen de andere smaken beter tot zijn recht. Het hoofdgerecht, daar was iedereen positief over. Op de juiste manier klaar gemaakt, niet teveel saus, lekkere patat erbij.. kortom, alles in evenwicht. En dat allemaal vergezeld van een heerlijke fles witte wijn van het Limburgse land. Kortom, heerlijke gegeten.