Hof van Huntjens

Ambyerstraat-Noord 74 6225 EG Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Hof van Huntjens

Genieten bij Hof van Huntjens

Hof van Huntjes is gelegen aan de rand van Maastricht, in de mooie Amby wijk. François en Estelle Meurders heten je graag welkom in hun uitmuntend restaurantje!
Gasten kunnen er genieten van echte Limburgse specialiteiten met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.
Het restaurant staat bekend voor zijn gastvrijheid en het mooie traditionele interieur draagt hier zeker toe bij. Hof van Huntjens heeft ook een mooi terras, waar klanten in de zomer van Limburgse culinaire hoogstandjes kunnen genieten.

Meer informatie over restaurant Hof van Huntjens

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 12:00

• Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Zoals altijd lekker eten in een goede sfeer
Harry G.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Gewoonweg super. Vandaag hier gereserveerd na lezen recensies op Iens. Heerlijk 3 gangen menu, hele leuke ambiance, prima bediening met net die extra touch aandacht. En heerlijk glas huiswijn en dat alles voor zeer acceptabele prijs. Echte aanrader
Harry G.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Gewoon top ! Vandaag hier gereserveerd na lezen recensies op IENS. Heel fijne authentieke ambiance, prettige vakkundige bediening met net die extra andaacht en heerlijk 3-gangen menu voor prima prijs. Echt super en aanrader.
Mirjam U.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Het eten was heel goed. Prijs kwaliteit was goed. Heel gezellig knus.
Nico T.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Vriendelijke bediening en prettige, gemoedelijke sfeer.
Gezellige ambiance.
EdwinGourmand .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Zoals altijd weer heerlijk geniten bij Hof van Huntjens. Zeer vriendelijke en attente service in een gemiedelijke ambiance.
Hilde L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een vriendelijke ambiance. Erg attente bediening.
Frieda T.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Mijn partner en ik hebben een gezellige, ontspannen avond gehad met sfeervolle muziek op de achtergrond. Het eten was lekker, goed verzorgd en voldoende. We komen zeker terug en kijken uit naar een volgend bezoek.
Wiel H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Voor herhaling zeker vatbaar.
Caspar G.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Lekker gegeten, gezellige sfeer doch helaas zoals op veel plekken nogal rumoerig door groot gezelschap.
petermaastricht .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Een prettige verrassing, dit restaurant aan de rand van Maastricht. Echt een huiskamer stijl, we zaten in een ruimte met een open haard, schilderijen aan de muur, rustige ambiance. De bediening was zeer vriendelijk. We kozen voor het verrassingsmenu wat bestond uit drie gangen: vlees of vis als voorgerecht, vlees of vis als hoofdgerecht en zoet of kaas als nagerecht. Wij kozen vis-vlees-kaas, en vis-vlees-zoet. Vooraf een pompoensoepje met garnalen, wat mij betreft mocht het wel wat meer op smaak zijn. Echter, alles werd volledig gecompenseerd met een voortreffelijk hoofdgerecht: een trio van kogelbiefstuk, houtduif en wild zwijn. De stukken vlees hadden een perfecte cuisson, wat vooral bij duif erg belangrijk is. De kazen als nagerecht, met Maastrichtse rommedoe die de kamer vulde van de bekende geuren, en de bij de gerechten geserveerde lokale wijn maakten het geheel compleet. We hadden voor een dikke 80 Euro ons buikje vol en gingen zeer tevreden naar huis.
Ger H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Gezellige en leuk avond gehad in goede ambiance! Voor herhaling vatbaar
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Jammer dat je geen kan water kunt krijgen als je honderden euro's achterlaat en zuinig met de frietjes en de groenten.
Hilde G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
voortreffelijke ontvangst, ondanks de drukte tijd voor een grapje en humor! Gezellige inrichting en sfeer! Lekkere huiswijn! we hebben lekker gegeten! voor herhaling vatbaar.
JHA H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Gezellig, goede service en lekker gegeten. Een aanrader
Edith K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Gezellig en lekker gegeten. Met wachttijd 'redelijk' bedoel ik dat die juist precies goed was. Goed wijnadvies en leuk dat er Limburgse producten, zowel wijnen als b.v. kaas werden geserveerd. Flexibele bediening die begreep dat we eerst het kaasdessert van de een wilde delen en daarna het zoete dessert van de ander. Top, dat is gastvrijheid! Alles is erg goed verzorgd, zo ook de toiletten. Ondanks de tijd van het jaar was het terras toch 'aangekleed' en brandden er verschillende kaarsjes buiten. Kortom van harte aanbevolen!
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Geanimeerde ambiance met zeer attente en vriendelijke bediening.
Marij Z.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Ik heb vaker bij het Hof van Huntjens mogen genieten van een lunch of diner. We zijn altijd erg tevreden. Hartelijk ontvangst, mogelijkheden wanneer je iets niet mag eten. Prima. Zeker een aanrader
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Gezellige sfeer en goed eten.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Goede ambiance met heel vriendelijke en attente bediening en een lekkere huiswijn.