Hof van Huntjens

Ambyerstraat-Noord 74 6225 EG Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Hof van Huntjens

Genieten bij Hof van Huntjens

Hof van Huntjes is gelegen aan de rand van Maastricht, in de mooie Amby wijk. François en Estelle Meurders heten je graag welkom in hun uitmuntend restaurantje!
Gasten kunnen er genieten van echte Limburgse specialiteiten met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.
Het restaurant staat bekend voor zijn gastvrijheid en het mooie traditionele interieur draagt hier zeker toe bij. Hof van Huntjens heeft ook een mooi terras, waar klanten in de zomer van Limburgse culinaire hoogstandjes kunnen genieten.

Meer informatie over restaurant Hof van Huntjens

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 12:00
Vakantie 7 augustus t/m 22 augustus 2017

Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Top zeer vriendelijk en erg lekker gegeten
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
We zijn er nu een paar keer geweest, het eten is voortreffelijk, de sfeer en bediening is gemoedelijk, en prijs/kwaliteit is fantastisch!
Lou C.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
ontvangst rustig en vriendelijk, service goed, prijs kwaliteit goed, vriendelijke bediening, vlot en goed
Angele L.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heel lekker gegeten, vriendelijke bediening, leuke accomodatie.
PeerkeF .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Met 4 volwassenen en 2 kinderen op een zaterdagavond gedineerd in dit karakteristieke pand in de Maastrichtse wijk Amby.
We arriveerden rond 6 uur en kregen een tafel in het mooie huiskamerrestaurant dat op dat moment nog leeg was, maar dat gaandeweg de avond volledig bezet werd.
Voldoende ruimte voor de kinderen om tijdens het wachten de kleurboeken tevoorschijn te halen.
Vriendelijke bediening, maar helaas werd geen gratis kraanwater geschonken, iets wat we al heel lang niet meer hadden meegemaakt. Een minpuntje.
Het gegratineerde vispannetje (19,50) was lekker, de lamsschenkel met rozemarijnsaus (22,--) uitstekend en veel sappig smakelijk vlees aan het bot en een lekker garnituurtje met o.a. witlof en apart geserveerde frites. De kinderen waren ook tevreden over hun frikadel resp. kroket met voldoende frietjes, mayo en ketchup (5,50).
Ook de nagerechten warm appelgebak (7,--), crème van koffielikeur, stroopwafel en gezouten caramel-ijs, en het kaasplankje waren in orde. De kinderen hadden graag aardbeienijs gehad, maar waren tevreden met hun vanilleijs met slagroom.
De witte Le Masnuy 2015 met chardonnay- en viognierdruiven (19,50) smaakte goed, en botste voor mij niet met de lamsschenkel.
Hub B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Gisteravond , 06-05 gereserveerd en heerlijk genoten van het 3gangen verrassingsmenu, we waren met 4 personen. Allen uiterst tevreden. Lekker eten , goede sfeer en vriendelijke bediening. Gaan zeker nog eens terug
J. V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Door de inrichting ( houten vloer, houten stoelen op de zit na, geen tafelkeedje o.i.d. ) was het bij een volle bezetting wel erg rumoerig, maar het prima eten en de voortreffelijke wijn vergoedde veel, zo niet alles.
Best een aan te bevelen adres wanneer het niet superluxe hoeft te zijn.
Breur V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Was voor ons de eerste keer maar zullen snel nog eens terug komen.
Luc T.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Top zoals altijd
wim I.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
We hebben genoten van zowel het eten als de sfeer.
Voor herhaling vatbaar.
Jacques B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Zoals altijd lekker eten in een goede sfeer
Harry G.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Gewoonweg super. Vandaag hier gereserveerd na lezen recensies op Iens. Heerlijk 3 gangen menu, hele leuke ambiance, prima bediening met net die extra touch aandacht. En heerlijk glas huiswijn en dat alles voor zeer acceptabele prijs. Echte aanrader
Harry G.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Gewoon top ! Vandaag hier gereserveerd na lezen recensies op IENS. Heel fijne authentieke ambiance, prettige vakkundige bediening met net die extra andaacht en heerlijk 3-gangen menu voor prima prijs. Echt super en aanrader.
Mirjam U.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Het eten was heel goed. Prijs kwaliteit was goed. Heel gezellig knus.
Nico T.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Vriendelijke bediening en prettige, gemoedelijke sfeer.
Gezellige ambiance.
EdwinGourmand .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Zoals altijd weer heerlijk geniten bij Hof van Huntjens. Zeer vriendelijke en attente service in een gemiedelijke ambiance.
Hilde L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een vriendelijke ambiance. Erg attente bediening.
Frieda T.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Mijn partner en ik hebben een gezellige, ontspannen avond gehad met sfeervolle muziek op de achtergrond. Het eten was lekker, goed verzorgd en voldoende. We komen zeker terug en kijken uit naar een volgend bezoek.
Wiel H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Voor herhaling zeker vatbaar.
Caspar G.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Lekker gegeten, gezellige sfeer doch helaas zoals op veel plekken nogal rumoerig door groot gezelschap.