Hof van Hulshorst

Hierderweg 14 8077 SG Hulshorst Nederland Kaart

Over restaurant Hof van Hulshorst

Culinaire parel in een bosrijke omgeving

Het motto van Hof van Hulshorst is “Wij maken jullie graag het Hof”. Dat schept hoge verwachtingen die je daarna ook nog eens waar moet kunnen maken. Daar weten ze bij dit restaurant gelukkig wel raad mee. Alles is hier tip top voor elkaar en dat zie je terug in een eindeloze gastvrijheid en duizelingwekkend lekkere gerechten. En dan hebben we het nog niet eens gehad over de prachtige locatie aan de rand van de Veluwse bossen. Need we say more?

Meer informatie over restaurant Hof van Hulshorst

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag en Vrijdag vanaf 17:00
Zaterdag en Zondag vanaf 12:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
EvDdW .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Het eten was prima, en de bediening erg vriendelijk. We moesten alleen wel erg lang wachten voordat onze bestelling werd opgenomen, en na het opnemen duurde het ook behoorlijk lang voordat het hoofdgerecht gebracht werd (ruim 2 uur nadat we gearriveerd waren werd ons hoofdgerecht pas geserveerd). Verder alle lof voor dit restaurant.
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2014
Hof van Hulshorst is een heerlijk top restaurant met een ruime keuze aan voor-, hoofd-, en nagerechten. Mijn favoriten zijn als voorgerecht tomatensoep zonder room, als hoofdgerecht gamba's met chilisaus en als dessert een dame blanche. Wij komen er regelmatig omdat het zo dicht bij is. Ik zou dit restaurant zeker aanraden als je een avondje wilt gaan uit eten. Het is er nooit echt druk, het personeel is vriendelijk en het ziet er gezellig uit. Je kunt zo de keuken in kijken. Vrijwel alles heeft met treinen te maken omdat het naast het spoor ligt. Hier heb je overigens geen last van. Bovenstaande revensies vind ik nogal raar omdat het bij ons bijna nooit voorkomt dat er iets niet onthouden wordt. Wanneer zij er zijn geweest weet ik niet waarschijnlijk toen het nog niet bestond. Nou dikke doei en tot ziens bij Hof van Hulshorst.
Gerardheinsbroek .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Erg orginele inrichting.
Prima en vers bereide gerechten door de keuken, waarin je vanuit het restaurant in kunt kijken.
De bediening is minder: Mijn vrouw eet geen aardappels en vroeg vriendelijk of het misschien mogelijk om in plaats hiervan rijst geserveerd te krijgen. De bediening viel bijna achterover: "Waaaaat.... U wilt rijst????.. "Nou ik weet niet hoor?" "ik zal vragen" was haar reactie. Na 20 minuten stilte kwam er wel rijst op tafel.
Om bestek moest vervolgens gevraagd worden. (net als bij het voorgerecht overigens)
Het derde drankje (tonic met citroen) werd pas gebracht toen er opnieuw naar geinformeerd werd, tenminste het flesje werd op de tafel gezet en het glas met schijfje citroen moest nogmaals om gevraagd worden. Niet vergeten werd om zowel het niet- , als het alsnog gebrachte drankje beiden op de rekening te zetten.
Toen we na 40 minuten informeerden naar het bestelde dessert, "had helaas de kok het briefje met de bestelling over het hoofd gezien".
Toen hebben we maar de rekening gevraagd en zijn weggevlucht.
Zonde van de zeer smakelijke gerechten: complimenten voor (alleen) de kok en de inrichting!
Geachte heer Heinsbroek,

Allereerst bedankt voor uw recentie, het is altijd fijn om te horen hoe onze gasten ons restaurant ervaren. Toch uitermate vervelend om te horen dat onze service deze avond niet op niveau was. Het resultaat van uw recentie is dat we de avond onderling hebben besproken om er voor te zorgen dat dit niet meer gebeurt.
Wij hopen dat u nog eens te mogen ontvangen om u te laten zien dat wij het echt wel kunnen.

Met vriendelijke groeten,
Het team van Hof van Hulshorst
Boenie .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
Leuk ingericht, alles met treinen. Leuk om naar te kijken.
Eten was wisselend. Wij waren er rond lunchtijd. Mijn mans warme apfelstrudel was echt een tegenvaller, leek niet op wat hij verwachtte. Op zich wel goed bereid en mooi opgediend.
Mijn tosti met kaas en ananas was wél lekker.
Bediening heel vriendelijk, maar wel twe erg slordige fouten in het halve uur dat we er waren: het glaasje water dat we bij de koffie vroegen, kwam nooit aan; en ik had om een tosti van bruin brood gevraagd, maar kreeg gewoon witte. Dus ook geen fooi gegeven.
Eefje V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2013
Het was alweer een tijdje geleden dat we hier waren geweest! De kaart is vernieuwd, elke 4 weken wordt hij aangepast! Het was rustig, dus een mooi plekje uitzoeken, alles wat je ziet heeft met de trein te maken of station.
Vooraf, oerbrood ( zelf snijden), tomatensoep ( beetje pittig was vermeld) en carpaccio. Het zag er smakelijk en netje uit. Hoofdgerecht, rib-eye (verrukkelijk sappig) en spareribs met honing, dit zijn en blijven de lekkerste van Nederland, geserveerd met friet, sugersnaps en een salade. Ik denk dat we over 4 weken maar weer een gaan. Dat zegt genoeg!