Hof van Hulshorst

Hierderweg 14 8077 SG Hulshorst Nederland Kaart

Over het restaurant Hof van Hulshorst

Culinaire parel in een bosrijke omgeving

Het motto van Hof van Hulshorst is “Wij maken jullie graag het Hof”. Dat schept hoge verwachtingen die je daarna ook nog eens waar moet kunnen maken. Daar weten ze bij dit restaurant gelukkig wel raad mee. Alles is hier tip top voor elkaar en dat zie je terug in een eindeloze gastvrijheid en duizelingwekkend lekkere gerechten. En dan hebben we het nog niet eens gehad over de prachtige locatie aan de rand van de Veluwse bossen. Need we say more?

Meer informatie over restaurant Hof van Hulshorst

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag en Vrijdag vanaf 17:00
Zaterdag en Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Hof van Hulshorst

Ireen L.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
We hebben daar tomatensoep en spinazie soep gegeten die allebei zout en pretentieloos waren. De spinazie soep was groen van kleur en daar was alles mee gezegd. Het brood was van dat slappe fabrieksbrood. Allebei geen aanrader dus. Rijdt maar door als je soep wilt eten.
SEIKO .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
kwamen hier voor het eerst
vonden de inrichting wel leuk.
eten was niet verkeerd maar had er wel wat meer van verwacht.
was niet zo weg van de bediening, vond het allemaal maar een beetje appart gaan.
vooral als je dan een fooi geeft en er geen bedankje af kan.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Het eten was prima, en de bediening erg vriendelijk. We moesten alleen wel erg lang wachten voordat onze bestelling werd opgenomen, en na het opnemen duurde het ook behoorlijk lang voordat het hoofdgerecht gebracht werd (ruim 2 uur nadat we gearriveerd waren werd ons hoofdgerecht pas geserveerd). Verder alle lof voor dit restaurant.
Eefje V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2013
Het was alweer een tijdje geleden dat we hier waren geweest! De kaart is vernieuwd, elke 4 weken wordt hij aangepast! Het was rustig, dus een mooi plekje uitzoeken, alles wat je ziet heeft met de trein te maken of station.
Vooraf, oerbrood ( zelf snijden), tomatensoep ( beetje pittig was vermeld) en carpaccio. Het zag er smakelijk en netje uit. Hoofdgerecht, rib-eye (verrukkelijk sappig) en spareribs met honing, dit zijn en blijven de lekkerste van Nederland, geserveerd met friet, sugersnaps en een salade. Ik denk dat we over 4 weken maar weer een gaan. Dat zegt genoeg!