Hof van Holland

Kapelstraat-Zuid 5 5503 CT Veldhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Hof van Holland

Thuiskomen in het Hof

Een gezellig café gecombineerd met een uitstekende maaltijd. Door de kleinschaligheid zal iedereen zich in het Hof direct thuis voelen. Eerlijk eten voor een vriendelijke prijs, en een vriendelijke bediening die altijd in is voor een praatje. De kookstijl is klassiek en tevens inventief zodat ook de verwende eter op een verrassing kan rekenen.

Meer informatie over restaurant Hof van Holland

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 01:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,7
Jeene .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het enige pluspunt was de rekening die ik moest betalen. Diepvriesgroente, smakeloos vlees, en een vies glas. De dikke frites waren prima. Desondanks voor mij niet voor herhaling vatbaar.
Dimmy B.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Lekker gegeten voor een mooi prijsje ........................

Lekker gegeten voor een mooi prijsje.
Voor herhaling vatbaar.
Het is allemaal wat oudbollig maar je kunt voor die prijs ook niet meer verwachten

Amy V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Gezellig familie-restaurant met simpel, lekker eten voor een goede prijs. Absoluut geschikt voor (jonge) kinderen. Inrichting mag moderner.
Eva M.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Super avond bij jullie gehad heerlijk gegeten en top service het drie gangen menu waar we uit konden kiezen was heel lekker.
MKV .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Moederdag: mooi weer! Heerlijk op het terras vóór de Hof van Holland gezeten. Heel vriendelijk en attent personeel. Bediening was netjes en vlot. Heel lekker gegeten. Géén haute cuisine, maar een lekker voorgerecht, hoofdgerecht en een verrassend lekkere koffie na. We gaan gauw weer terug!
evelienrooijackers .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heel goed gegeten, lekker buiten kunnen zitten. Bediening is heel vriendelijk. En een roos gekregen voor Moederdag, top!
Annette M.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Super vriendelijke en correcte bediening!
Geen hoogstaande cuisine, maar wel eerlijk en vers eten!
Miranda H.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
ongelooflijk dat je voor die lage prijs nog lekker uit eten kunt gaan!!!
voor €33,- met 2 personen lekker gegeten inclusief drank.
dgruiters1 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
We hebben er met 6 volwassenen en 1 kind gegeten met de ah actie. We zaten niet in het restaurant gedeelte maar voor bij de bar wat erg ongezellig en rumoerig was. Het duurde lang voor we iets kregen en moesten zelfs om het toetje vragen. Het eten was erg slecht. De bediening reageerde niet op onze klacht over de erwtensoep. Zeer zeker niet voor herhaling vatbaar.
F.J. V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima avond!
Zeer zeker voor herhaling vatbaar!
Loes1983 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het is een wat ouderwets ingericht eetcafé. We gingen er ook met niet al te veel verwachtingen heen. Het voorgerecht carpaccio was matig. Weinig vlees, en weinig garnering. Het smaakte verder prima. Hoofdgerecht vleespannetje was prima. Alleen tussen voor en hoofdgerecht zat ruim 50 minuten. En drinken kwam ook niet erg vlug. Toetjes was oké.

Verder zat er een hele grote groep, waardoor het heel rumoerig was.

Prijs kwaliteit verhouding wel redelijk.
Anne-Marieke G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het is simpel gezellig restaurant. De kwaliteit van eten is oké. Zeker gezien de prijs die je betaald. Als je met niet al te hoge verwachtingen gaat heb je zeker een leuke avond.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Met een groep van 10 personen lekker eens buiten de deur gaan eten. De sfeer was prettig en een goed gesprek onderling was goed te doen. De bediening was vlot en de keuze voor drank ruimschoots voldoende. Na opnemen van het voor- en hoofdgerecht was het niet lang wachten voordat het stil werd aan tafel en iedereen druk bezig met proeven en genieten van de maaltijd. Ook bij het nagerecht was wederom genieten. In elk geval voor herhaling vatbaar.
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De erwtensoep was beneden de maat, hij smaakte niet goed. De kipschotel met saté viel niet goed, de smaken klopte niet.
CORRIE V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
hebben heerlijk gegeten en niet duur voor herhaling vatbaar en de service was goed en het eten zag er ook smakelijk goed uit
Jeene .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Relatief eenvoudig eten, maar voor de prijs die je betaald, prima te doen. De tv stond in eerste instantie vrij hard aan, maar toen er meerdere klanten kwamen werd het geluid gereduceerd. Komen er zeker nog eens terug.
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
De wachttijd was deze keer heel erg lang. Er zat een grote groep die voorrang kreeg. Toen we er iets van zeiden kwam er geen excuus. Die mensen moeten toch ook eten werd er gezegd. Onze fles wijn was al lang en breed op toen het hoofdgerecht kwam. Ze hadden het gewoon goed moeten oplossen ...
Gerard P.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Rumoerig we zaten midden in het café aan een te klein tafeltje langs een biljart we kregen een vispannetje met maar een en dezelfde soort veel te gaar gekookte vismassa met een soort van schorseneren die niet warm waren al met al slecht eten voor een lage prijs. Voor ons niet voor herhaling vatbaar !
Erika D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Prima gegeten voor weinig geld. Vooral dessert nougatine ijstaart was erg lekker. En de Vlaamse frieten bij het hoofdgerecht.
djeekel .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Voor ons, samen niet thuis hoeven eten, was dit een prima gelegenheid. Vanwege een leuke kortingskaart.
Zelf zou ik de Schnitzel niet in frituurvet bakken maar normaal in een koekenpan.