Hof van Holland

Kapelstraat-Zuid 5 5503 CT Veldhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Hof van Holland

Thuiskomen in het Hof

Een gezellig café gecombineerd met een uitstekende maaltijd. Door de kleinschaligheid zal iedereen zich in het Hof direct thuis voelen. Eerlijk eten voor een vriendelijke prijs, en een vriendelijke bediening die altijd in is voor een praatje. De kookstijl is klassiek en tevens inventief zodat ook de verwende eter op een verrassing kan rekenen.

Meer informatie over restaurant Hof van Holland

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 01:00

6,9
6,7

Jouw recensie over het restaurant Hof van Holland

Marion D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
eten was jaren 70. simpel en met vruchten uit blik! menukaart stonden gerechten op die ze niet meer serveerden. keuze uit 4 gerechten. zeer teleurstellend. ook de bediening was teleurstellend.
Lianne P.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Eten was erg simpel. Menukaart had potentie die niet werd waargemaakt door de gerechten. Bediening deed zijn best, maar miste de kneepjes van het vak.
Deed mee aan 50% korting op de rekening actie, maar dit bleek te betekenen dat je een ander menu kreeg met veel minder opties. Daar waren we niet voor gekomen.
Mariëlla V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Hier gegeten met de 50% korting. Kreeg een zeer beperkte menu keuze (zelfde als AH aktie). Hierop gewezen dat we bij andere restaurants wel uit het gehele menu mochten kiezen. Antwoord:" Wij zijn geen andere restaurants"!. Kwam niet echt heel vriendelijk over en maar braaf onze mond gehouden. Drie keuzes van het betreffende menu waren er niet, waardoor de keuze nog minder werd. Uiteindelijk heeft mijn dochter niets gegeten, omdat er niets voor haar meer bij zat wat ze lustte en mag hebben ivm allergieën. We (de overige 4 personen) hebben redelijk gegeten. Maar zeker voor de laatste keer hier. De obers waren jong, maar wel erg vriendelijk.
Maria L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Was als voorheen weer prima , meerdere malen geweest en komen weer graag terug .
Hebben heerlijk gegeten en de bediening was zeer vriendelijk.
En als dan de prijs goed is , is dit een geslaagd etentje.
Xixi Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Ik heb niks op te merken het was heel erg goed eten bij jullie wij zijn zeer te vrede groetjes en wij komen keer weer te terug
Gijs D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Goede sfeer, goede wijnen, mooie passende smaakgerechten!
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
kan hier lekker en voor relatief weinig geld goed en gezellig eten. wij blijven terugkomen.
Mireille S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Nette en vriendelijke bediening. Lekkere gerechten. We hebben hapas gegeten Het was een gezellige avond waarbij je het eten en een gezellig gesprek goed kan combineren.
We komen zeker nog eens terug.
jspanjaards .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Eten was okay maar niet denderend. Vispannetje is van horen zeggen lekker, de kip was echter vrij taai en de bonen bevatte ook niet heel vitamine meer.

De gastvrouw was vrij kattig. Locatie is verder okay maar verder niet speciaal.
Bij het uitserveren vielen er twee frieten op de grond door de bediening, die deze vervolgens rustig laten liggen. Dat is natuurlijk niet zo netjes

Kosten vielen daarbij weer mee.
janmiekemaat .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het is daar altijd goed van eten en drinken , vriendelijk personeel en goed verzorgd.komen ook regelmatig vragen of het naar wens is ,duimpje omhoog voor hof van Holland.
C M.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Een aanwinst voor Veldhoven
Rudy V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Erg goed eten, vriendelijke personeel, geweldige kok/eigenaar die er betrokken is. Nieuwe Hapas menu biedt zeer veel keuze, we Moeten! Terug want we konden al dat lekkers niet in 1 avond proberen dus......Tot Ziens!
rinus.feijen .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten supervriendelijke bediening het is zeker nog voor herhaling vatbaar,
Alles vers en zag er smakelijk uit..
Stelly J.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Het eten smaakte heerlijk het personeel was heel netjes en zeer aardig en ook behulpzaam alleen het gebak viel tegen niet erg vers
An V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Eten goed geen overbodige fratsen en meer dan genoeg. Bediening vriendelijk en correct. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Robby K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
De biefstuk was veel te vast! Was goed gebakken hoor, echter smaakte naar goedkope diepvriesbiefstuk! In het algemeen waren de overige voorgerechten/bijgerechten meer dan voldoende en goed bereid.
mvdtol .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
We hebben prima gegeten.
Biefstuk was zeer mals.
Fijne groenten combinatie en lekkere patatten.
Dat alles voor een erg gunstige prijs
Jeene .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het enige pluspunt was de rekening die ik moest betalen. Diepvriesgroente, smakeloos vlees, en een vies glas. De dikke frites waren prima. Desondanks voor mij niet voor herhaling vatbaar.
Dimmy B.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Lekker gegeten voor een mooi prijsje ........................

Lekker gegeten voor een mooi prijsje.
Voor herhaling vatbaar.
Het is allemaal wat oudbollig maar je kunt voor die prijs ook niet meer verwachten

Amy V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Gezellig familie-restaurant met simpel, lekker eten voor een goede prijs. Absoluut geschikt voor (jonge) kinderen. Inrichting mag moderner.