Hof van Holland

Kapelstraat-Zuid 5 5503 CT Veldhoven Nederland Kaart

Over restaurant Hof van Holland

Thuiskomen in het Hof

Een gezellig café gecombineerd met een uitstekende maaltijd. Door de kleinschaligheid zal iedereen zich in het Hof direct thuis voelen. Eerlijk eten voor een vriendelijke prijs, en een vriendelijke bediening die altijd in is voor een praatje. De kookstijl is klassiek en tevens inventief zodat ook de verwende eter op een verrassing kan rekenen.

Meer informatie over restaurant Hof van Holland

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 01:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Gerard P.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Erika D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Prima gegeten voor weinig geld. Vooral dessert nougatine ijstaart was erg lekker. En de Vlaamse frieten bij het hoofdgerecht.
Djeekel .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Voor ons, samen niet thuis hoeven eten, was dit een prima gelegenheid. Vanwege een leuke kortingskaart.
Zelf zou ik de Schnitzel niet in frituurvet bakken maar normaal in een koekenpan.
Vuenvn .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Best goed voor deze prijs. Inderdaad zonder poespas. Wachttijd was wat lang maar het was ook wel druk. Bediening is goed.
Hankbally .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wij kwamen hier eten met een AH-bon. De menukeuze was vrij beperkt. Wij aten hier als voorgerecht de gefrituurde garnalen (heerlijk), de schnitzel met champignonsaus (redelijk van smaak, saus uit een pakje) en de nogatinetaart met slagroom (voortreffelijk). Het vooraanzicht van het eetcafé doet je even schrikken, maar binnen is het ouderwets ingericht wat toch gezellig overkomt. De ontvangst was ook even schrikken, want ons tafeltje was naast twee cafébezoekers die doof waren en dus heel luid kletsten. Op uitdrukkelijk verzoek konden we een ander tafeltje krijgen, maar dat ging nogal lomp en niet van geheel harte. Het nieuwe tafeltje was heel erg wankel, maar dat werd prima opgelost. Al met al toch een zaak waar we wel eens terug zullen gaan, maar dan buiten het weekend om, want het was heel erg druk.
Corverh .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Het eten was heerlijk. Garnalen vooraf Sate als hoofdgerecht en het nagerecht was ook heerlijk. Wij gaan zeker terug.Gemakkelijke stoelen. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam en beleefd.
Jannievanluijtelaar .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
We hebben gezellig op het overdekte terras gezeten. Eerst even geborreld en toen gegeten. voldoende keuze uit voor-, hoofd- en nagerecht. De garnalen in een krokant jasje en het vispannetje zijn zeker een aanbeveling waard. Lekkere koffie. En ook binnen ziet het er gezellig en gemoedelijk uit. Zeer vriendelijke bediening!!!
Carmenroos1 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heel vriendelijk ontvangen, heerlijk gegeten, gezellig buitenterras! Zeker de moeite waard om nog een keer naar toe te gaan!
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
de bediening was goed. het eten was lekker. Wij vonden dat de zaak wel een likje verf kan gebruiken. het ziet er een beetje oubollig uit
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Lekker driegangenmenu gegeten buiten op het terras, het is een eetcafé maar dat heeft zijn charmes. Het was niet duur en de bediening was prima!
Familieschrijvers .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijk op 't terras kunnen eten. Snelle en vriendelijke bediening.
Voorgerecht was top. Hoofdgerecht goed, wel erg veel saus op de vis.
Het nagerecht was heerlijk.
Henkvandoormalen .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Een echt dorpsrestaurant met goede en vriendelijke bediening.
Kwaliteit van het eten prima en meer dan voldoende .
De drankjes niet duur.
We hebben gezellig en lekker gegeten.
Voor herhaling vatbaar.
Bedankt.
JVossen .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Gebakken garnalen waren voor mij het lekkerst. Overigens waren alle gangen goed. Gezien de prima prijs kwaliteit verhouding beveel ik Hof van Holland in Veldhoven van harte aan.
Hbeemt .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Het voorgerecht en nagerecht waren goed maar het hoofdgerecht, kip in satésaus was zeer slecht, het vlees was hard en taai en het vlees van het stoofpotje was ook zeer taai. De patat was slap en erg lauw. De bediening had het veel te druk en weinig tijd. De locatie is zeer gedateerd. Het is een eetcafé en geen restaurant.
Ik zou mijn vrienden er niet naar toe sturen.
W.velden13 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Zeer vlotte en snelle bediening. Het bestelde menu werd vrij vlot opgediend en was van uitstekende kwaliteit. Het decor was wat somber en niet wat in een restaurant zou verwachten.
Sjanet A.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
We hebben er heerlijk gegeten. We hadden de keuze uit verschillende gerechten.
De bediening was zeer vriendelijk, de ruimte is alleen erg verouderd en op sommige plaatsen wat krap. Maar verder was het prima.
Ad.drijver .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Wij vinden het eten en de bediening goed !
Maar wat ons betreft moet er grondig wat veranderd worden aan het interieur, te oud en onverzorgd ziet het eruit. Vooral het achterste restaurant gedeelte.
Dolfijn123 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
het eten was goed voor die prijs en de bediening vriendelijk en keurig
ik zou ieder aan kunnen raden want ik zou er zo weer heen gaan het is fijn dat je in zaaltje achter in kan zitten alles zag er keurig en schoon en verzorgd uit een groot compliment er voor
vriendelijke groet m van driel en a van de laar
Etertje61 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Goed eten voor een vriendelijke prijs. Vooral de bediening sprong eruit; die hebben we veel slechter meegemaakt in veel duurdere gelegenheden. Het is echt een "ons-kent-ons" tent in de positieve zin. De keuze uit voorgerechten is wat minder, maar hoofdgerechten zijn er voldoende en als je daar wat op wilt variëren is dat ook geen probleem. En nagerechten zijn er volop en niet duur.
Enige minpuntje qua service is dat we via aanvankelijk via de eigen website van het restaurant gereserveerd hadden en dat we daarover teruggebeld of -gemaild zouden worden, maar dat gebeurde niet.
Mgm.de.vries .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Het eten was goed alleen wordt er van te voren gevraagd of je stokbrood met kruidenboter wil die je achteraf apart moet bijbetalen. Dit terwijl er van te voren is afgesproken dat we gaan voor het shell gerecht zonder verdere extra zaken.
Dat het stokbrood buiten het shell budget valt moet je bij het aanbod ervan bij vermelden.

Verder HEEEEL goed gegeten.