Hof van Holland

Kapelstraat-Zuid 5 5503 CT Veldhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Hof van Holland

Thuiskomen in het Hof

Een gezellig café gecombineerd met een uitstekende maaltijd. Door de kleinschaligheid zal iedereen zich in het Hof direct thuis voelen. Eerlijk eten voor een vriendelijke prijs, en een vriendelijke bediening die altijd in is voor een praatje. De kookstijl is klassiek en tevens inventief zodat ook de verwende eter op een verrassing kan rekenen.

Meer informatie over restaurant Hof van Holland

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 01:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,7
dgruiters1 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
We hebben er met 6 volwassenen en 1 kind gegeten met de ah actie. We zaten niet in het restaurant gedeelte maar voor bij de bar wat erg ongezellig en rumoerig was. Het duurde lang voor we iets kregen en moesten zelfs om het toetje vragen. Het eten was erg slecht. De bediening reageerde niet op onze klacht over de erwtensoep. Zeer zeker niet voor herhaling vatbaar.
F.J. V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima avond!
Zeer zeker voor herhaling vatbaar!
Loes1983 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het is een wat ouderwets ingericht eetcafé. We gingen er ook met niet al te veel verwachtingen heen. Het voorgerecht carpaccio was matig. Weinig vlees, en weinig garnering. Het smaakte verder prima. Hoofdgerecht vleespannetje was prima. Alleen tussen voor en hoofdgerecht zat ruim 50 minuten. En drinken kwam ook niet erg vlug. Toetjes was oké.

Verder zat er een hele grote groep, waardoor het heel rumoerig was.

Prijs kwaliteit verhouding wel redelijk.
Anne-Marieke G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het is simpel gezellig restaurant. De kwaliteit van eten is oké. Zeker gezien de prijs die je betaald. Als je met niet al te hoge verwachtingen gaat heb je zeker een leuke avond.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Met een groep van 10 personen lekker eens buiten de deur gaan eten. De sfeer was prettig en een goed gesprek onderling was goed te doen. De bediening was vlot en de keuze voor drank ruimschoots voldoende. Na opnemen van het voor- en hoofdgerecht was het niet lang wachten voordat het stil werd aan tafel en iedereen druk bezig met proeven en genieten van de maaltijd. Ook bij het nagerecht was wederom genieten. In elk geval voor herhaling vatbaar.
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De erwtensoep was beneden de maat, hij smaakte niet goed. De kipschotel met saté viel niet goed, de smaken klopte niet.
CORRIE V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
hebben heerlijk gegeten en niet duur voor herhaling vatbaar en de service was goed en het eten zag er ook smakelijk goed uit
Jeene .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Relatief eenvoudig eten, maar voor de prijs die je betaald, prima te doen. De tv stond in eerste instantie vrij hard aan, maar toen er meerdere klanten kwamen werd het geluid gereduceerd. Komen er zeker nog eens terug.
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
De wachttijd was deze keer heel erg lang. Er zat een grote groep die voorrang kreeg. Toen we er iets van zeiden kwam er geen excuus. Die mensen moeten toch ook eten werd er gezegd. Onze fles wijn was al lang en breed op toen het hoofdgerecht kwam. Ze hadden het gewoon goed moeten oplossen ...
Gerard P.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Rumoerig we zaten midden in het café aan een te klein tafeltje langs een biljart we kregen een vispannetje met maar een en dezelfde soort veel te gaar gekookte vismassa met een soort van schorseneren die niet warm waren al met al slecht eten voor een lage prijs. Voor ons niet voor herhaling vatbaar !
Erika D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Prima gegeten voor weinig geld. Vooral dessert nougatine ijstaart was erg lekker. En de Vlaamse frieten bij het hoofdgerecht.
djeekel .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Voor ons, samen niet thuis hoeven eten, was dit een prima gelegenheid. Vanwege een leuke kortingskaart.
Zelf zou ik de Schnitzel niet in frituurvet bakken maar normaal in een koekenpan.
vuenvn .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Best goed voor deze prijs. Inderdaad zonder poespas. Wachttijd was wat lang maar het was ook wel druk. Bediening is goed.
hankbally .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wij kwamen hier eten met een AH-bon. De menukeuze was vrij beperkt. Wij aten hier als voorgerecht de gefrituurde garnalen (heerlijk), de schnitzel met champignonsaus (redelijk van smaak, saus uit een pakje) en de nogatinetaart met slagroom (voortreffelijk). Het vooraanzicht van het eetcafé doet je even schrikken, maar binnen is het ouderwets ingericht wat toch gezellig overkomt. De ontvangst was ook even schrikken, want ons tafeltje was naast twee cafébezoekers die doof waren en dus heel luid kletsten. Op uitdrukkelijk verzoek konden we een ander tafeltje krijgen, maar dat ging nogal lomp en niet van geheel harte. Het nieuwe tafeltje was heel erg wankel, maar dat werd prima opgelost. Al met al toch een zaak waar we wel eens terug zullen gaan, maar dan buiten het weekend om, want het was heel erg druk.
corverh .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Het eten was heerlijk. Garnalen vooraf Sate als hoofdgerecht en het nagerecht was ook heerlijk. Wij gaan zeker terug.Gemakkelijke stoelen. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam en beleefd.
jannievanluijtelaar .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
We hebben gezellig op het overdekte terras gezeten. Eerst even geborreld en toen gegeten. voldoende keuze uit voor-, hoofd- en nagerecht. De garnalen in een krokant jasje en het vispannetje zijn zeker een aanbeveling waard. Lekkere koffie. En ook binnen ziet het er gezellig en gemoedelijk uit. Zeer vriendelijke bediening!!!
carmenroos1 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heel vriendelijk ontvangen, heerlijk gegeten, gezellig buitenterras! Zeker de moeite waard om nog een keer naar toe te gaan!
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
de bediening was goed. het eten was lekker. Wij vonden dat de zaak wel een likje verf kan gebruiken. het ziet er een beetje oubollig uit
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Lekker driegangenmenu gegeten buiten op het terras, het is een eetcafé maar dat heeft zijn charmes. Het was niet duur en de bediening was prima!
familieschrijvers .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijk op 't terras kunnen eten. Snelle en vriendelijke bediening.
Voorgerecht was top. Hoofdgerecht goed, wel erg veel saus op de vis.
Het nagerecht was heerlijk.