Hof van Holland

Kapelstraat-Zuid 5 5503 CT Veldhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Hof van Holland

Thuiskomen in het Hof

Een gezellig café gecombineerd met een uitstekende maaltijd. Door de kleinschaligheid zal iedereen zich in het Hof direct thuis voelen. Eerlijk eten voor een vriendelijke prijs, en een vriendelijke bediening die altijd in is voor een praatje. De kookstijl is klassiek en tevens inventief zodat ook de verwende eter op een verrassing kan rekenen.

Meer informatie over restaurant Hof van Holland

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 01:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,9
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De erwtensoep was beneden de maat, hij smaakte niet goed. De kipschotel met saté viel niet goed, de smaken klopte niet.
CORRIE V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
hebben heerlijk gegeten en niet duur voor herhaling vatbaar en de service was goed en het eten zag er ook smakelijk goed uit
Jeene .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Relatief eenvoudig eten, maar voor de prijs die je betaald, prima te doen. De tv stond in eerste instantie vrij hard aan, maar toen er meerdere klanten kwamen werd het geluid gereduceerd. Komen er zeker nog eens terug.
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
De wachttijd was deze keer heel erg lang. Er zat een grote groep die voorrang kreeg. Toen we er iets van zeiden kwam er geen excuus. Die mensen moeten toch ook eten werd er gezegd. Onze fles wijn was al lang en breed op toen het hoofdgerecht kwam. Ze hadden het gewoon goed moeten oplossen ...
Gerard P.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Rumoerig we zaten midden in het café aan een te klein tafeltje langs een biljart we kregen een vispannetje met maar een en dezelfde soort veel te gaar gekookte vismassa met een soort van schorseneren die niet warm waren al met al slecht eten voor een lage prijs. Voor ons niet voor herhaling vatbaar !
Erika D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Prima gegeten voor weinig geld. Vooral dessert nougatine ijstaart was erg lekker. En de Vlaamse frieten bij het hoofdgerecht.
djeekel .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Voor ons, samen niet thuis hoeven eten, was dit een prima gelegenheid. Vanwege een leuke kortingskaart.
Zelf zou ik de Schnitzel niet in frituurvet bakken maar normaal in een koekenpan.
vuenvn .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Best goed voor deze prijs. Inderdaad zonder poespas. Wachttijd was wat lang maar het was ook wel druk. Bediening is goed.
hankbally .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wij kwamen hier eten met een AH-bon. De menukeuze was vrij beperkt. Wij aten hier als voorgerecht de gefrituurde garnalen (heerlijk), de schnitzel met champignonsaus (redelijk van smaak, saus uit een pakje) en de nogatinetaart met slagroom (voortreffelijk). Het vooraanzicht van het eetcafé doet je even schrikken, maar binnen is het ouderwets ingericht wat toch gezellig overkomt. De ontvangst was ook even schrikken, want ons tafeltje was naast twee cafébezoekers die doof waren en dus heel luid kletsten. Op uitdrukkelijk verzoek konden we een ander tafeltje krijgen, maar dat ging nogal lomp en niet van geheel harte. Het nieuwe tafeltje was heel erg wankel, maar dat werd prima opgelost. Al met al toch een zaak waar we wel eens terug zullen gaan, maar dan buiten het weekend om, want het was heel erg druk.
corverh .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Het eten was heerlijk. Garnalen vooraf Sate als hoofdgerecht en het nagerecht was ook heerlijk. Wij gaan zeker terug.Gemakkelijke stoelen. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam en beleefd.
jannievanluijtelaar .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
We hebben gezellig op het overdekte terras gezeten. Eerst even geborreld en toen gegeten. voldoende keuze uit voor-, hoofd- en nagerecht. De garnalen in een krokant jasje en het vispannetje zijn zeker een aanbeveling waard. Lekkere koffie. En ook binnen ziet het er gezellig en gemoedelijk uit. Zeer vriendelijke bediening!!!
carmenroos1 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heel vriendelijk ontvangen, heerlijk gegeten, gezellig buitenterras! Zeker de moeite waard om nog een keer naar toe te gaan!
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
de bediening was goed. het eten was lekker. Wij vonden dat de zaak wel een likje verf kan gebruiken. het ziet er een beetje oubollig uit
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Lekker driegangenmenu gegeten buiten op het terras, het is een eetcafé maar dat heeft zijn charmes. Het was niet duur en de bediening was prima!
familieschrijvers .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijk op 't terras kunnen eten. Snelle en vriendelijke bediening.
Voorgerecht was top. Hoofdgerecht goed, wel erg veel saus op de vis.
Het nagerecht was heerlijk.
henkvandoormalen .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Een echt dorpsrestaurant met goede en vriendelijke bediening.
Kwaliteit van het eten prima en meer dan voldoende .
De drankjes niet duur.
We hebben gezellig en lekker gegeten.
Voor herhaling vatbaar.
Bedankt.
JVossen .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Gebakken garnalen waren voor mij het lekkerst. Overigens waren alle gangen goed. Gezien de prima prijs kwaliteit verhouding beveel ik Hof van Holland in Veldhoven van harte aan.
hbeemt .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Het voorgerecht en nagerecht waren goed maar het hoofdgerecht, kip in satésaus was zeer slecht, het vlees was hard en taai en het vlees van het stoofpotje was ook zeer taai. De patat was slap en erg lauw. De bediening had het veel te druk en weinig tijd. De locatie is zeer gedateerd. Het is een eetcafé en geen restaurant.
Ik zou mijn vrienden er niet naar toe sturen.
w.velden13 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Zeer vlotte en snelle bediening. Het bestelde menu werd vrij vlot opgediend en was van uitstekende kwaliteit. Het decor was wat somber en niet wat in een restaurant zou verwachten.
Sjanet A.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
We hebben er heerlijk gegeten. We hadden de keuze uit verschillende gerechten.
De bediening was zeer vriendelijk, de ruimte is alleen erg verouderd en op sommige plaatsen wat krap. Maar verder was het prima.