Hof van Holland

Lingerzijde 69 1135 AN Edam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hof van Holland

Fred D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Ik weet nu waarom dit restaurant zo laag staat in de rangorde ..de gastvrijheid..!!!!! er is een medewerker van middelbare leeftijd daar die geen geduld heeft .. als je maar iets afwijkt van het normale of met kinderen bent of dat je moeilijke vragen stelt of iets anders wil dan het gebruikelijke veranderd deze persoon in een zeer naar persoon.. toen het even rustig werd dankte ze voor de rust.. naar menig van deze rapporteur ga in een bibliotheek werken niet in horeca dat moet je passie zijn . ( eten perfect bereid en locatie perfect ) .
Henniethekla .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2014
Vorige week hier gegeten met de hele familie , het was voortreffelijk zowel vis als vlees.Er word hier echt met liefde gekookt en dat proef je.Ook de bediening is zeer attent en maak het tot een fijne avond.We kregen zelfs een rondleiding door de keuken,Wij gaan hier zeker terugkomen,
S. Mul-Paap ,.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2013
Kleinschalig, sfeervol restaurant. Gerechten, zoals bijv. het Zomermenu, zijn uitstekend van kwaliteit, hoeveelheid en presentatie. Bediening is attent, professioneel. Prijs-/kwaliteitverhouding is helemaal in orde. Ik kan dit restaurant van ganser harte aanbevelen!
S0njaa .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2012
Ik heb hier enkel geluncht en koffie met gebak genuttigd, dus over het diner kan ik niks zeggen. De lunch was goed en voldoende en de service was goed, al voelden we ons niet geheel gewensd, aangezien het aardig druk was. Het bedrijf is iet-wat ouderwets, en daarmee ook de bediening. Ik lees hierboven meerdere keren dat kinderen niet gewensd zijn, en ik vind dat juist een pluspunt.
CarlijnSchouten .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2012
Wij hadden een diner voor twwe gewonnen en zijn er op 4 november wezen eten.Het eten was goed en de bediening zeer vriendelijk.Mochten kiezen wat we wilden eten en drinken.Het was Top