Hof van Holland

Ring 39 4698 AG Oud-Vossemeer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hof van Holland

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 02:00

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Bettyjoop .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Heerlijke garnalenkroketjes gegeten op het gezellige terras!!
Bediening is uitstekend en de sfeer heel ongedwongen! Zeer aan te bevelen....????????????
Madeleine62 M.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Wij kwamen hier voor het eerst, afgaande op goede recensies van Iens en namen het maandmenu dat bestond uit palingkroketjes en kabeljauw met zeevruchten. Bij het aperitief heerlijk knapperig brood met olie, kruidenboter en zeezout. De kroketjes waren erg lekker met een mooi garnituur van een rood koolblad met frisse paprika en tomaat. De kabeljauw ging tot onze verassing vergezeld van drie heerlijk gegrilde grote garnalen. De groenten hierbij waren een zeer smakelijk, namelijk lamsoren met verse gekookte asperges zoals je ze zelden eet. Zowel bij de kabeljauw als de groenten werd een erg lekkere saus geserveerd. Het dessert sloegen we over. De bediening was vriendelijk. De huiswijn werd ruim geschonken en was helemaal o.k. Wij hebben hier echt heerlijk gegeten. Het enige advies wat ik wil geven: haal de stofkam door de inrichting met ouwe meuk van potjes, pannetjes, serviesjes, kastjes en andere stoffige dingen zodat alles wat frisser en opgeruimder oogt. Maar misschien vindt men dit leuk in Tholen en omstreken....
W. A.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
We hebben een kreeftdiner gegeten... Tjonge jonge, wat was dat lekker. Een kreeftsalade vooraf, een kreeftensoep tussendoor, en als hoofdgerecht een hele kreeft -ik schat 500 gram- gegratineerd. Alles vergezeld van een heerlijke Chardonnay. Poepoeh..., dat was geen straf! We zitten nog te wachten op het dessert, maar dat kan de rest niet verpesten???? o ja: 4 gangen diner 37,50 !!
Anneke Duine .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2013
We hebben heerlijk gegeten, dagverse vis van uitstekende kwaliteit. De smaken waren goed in balans, de sfeer was gezellig en het restaurant smaakvol ingericht.
Bij het afrekenen ging het mis. Het duurde ontzettend lang voor de rekening kwam en we moesten onze jassen zelf tevoorschijn graaien in een krappe gang. Maar de echte afknapper kwam pas thuis toen we ontdekten dat we 200 euro (!!) teveel hadden betaald. Omdat we graag naar huis wilden hadden we even niet opgelet... De eigenaar maakte onlangs herhaalde toezeggingen geen haast om het bedrag terug te storten, waardoor mijn hoogbejaarde moeder het zelf maar is gaan halen. Ook toen moest ze er nog geruime tijd op wachten, zonder dat er veel excuses werden gemaakt. Het diner kreeg daardoor toch een nare nasmaak.
John V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2013
In deze gezellige zaak aten wij al meerdere malen erg lekker en komen daardoor graag terug. De eigenaresse en tevens chef-kok van deze zaak kan ontzettend goed koken, met name de Zeeuwse specialiteiten zijn aan haar wel toevertrouwd ! De laatste maal genoten we als voorgerecht van heerlijke gegratineerde mosselen en een verassend lekker kerrie-soepje. Als hoofd namen we de dagverse rogge-vleugel. Klassiek opgediend met kappertjes en een lekkere roomboter-jus. Daarbij een knapperige salade en lekkere dikke,verse friet.Bij dit alles dronken we een zalige Gewurztraminer. Stevig aan de prijs deze wijn maar hij was het alleszins waard !Voor een dessert hadden we echt geen plaats meer dus namen we een goede koffie die echter werd begeleid door allerlei zoetigheden waar we toch geen weerstand aan konden bieden en we dus echt geen pap meer konden zeggen...Een aanrader deze fijne zaak !
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2012
De geservereerde mosselen zijn van uitstekende kwaliteit. Jammer dat niet bij iedereen de juiste bestelling werd uitgeserveerd. De bediening pakt dat netjes op door een drankje aan te bieden.
Neil994 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
Een dagje zeeland, prima gegeten bij Hof van Holland. De mosselen op waren perfect bereid. De bediening was netjes en correct.