Hof van Herstal

Pepinusbrug 8 6102 RJ Echt Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hof van Herstal

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Deze donderdagavond een thuiswedstrijd want we gaan op bezoek bij Hof van Herstal. De parkeerplaats is bijna vol (altijd een goed teken) en bij binnenkomst worden we warm welkom geheten. We nemen plaats en worden voorzien van aperitief, de bekende knabbels c.q. amuses en kiezen voor het 5-gangen menu. De diverse gerechten zijn prima op smaak, goed van kwaliteit en voldoende qua hoeveelheid. Brood en boter erbij, lekkere begeleidende wijnen en leuke mensen in de bediening die het juiste tempo aanhouden. We hebben weer een fijne avond gehad en daar gaat het om.
Dank aan allen !
ChefGourmet .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Betoverend lekker! Het eten smaakt als het lezen van een goed boek. Eerlijke en kwalitatieve goede keuken. Mooie verrassingen. Zeker een aanrader! Verder goede wijn aanbeveling bij het diner. Precies goed. Ook de mogelijkheid voor een BOB arrangement is erg goed. De bediening is uiterst vriendelijk en niet verlegen om een praatje. Decor is warm. Huiskamergevoel bij de entree.
Hier gaan we zeker vaker naar terug.
Ad U.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Vroeg om een speciaal menu voor een speciale gelegenheid ( 20000 dagen getrouwd) was geen probleem en werkelijk uit de kunst !

Ad
Sofie H.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Samen met een vriendin heerlijk genoten van het menu pepijn. Mooi opgemaakt eten en in perfecte portie geserveerd. Leuke jongeman als bediening die zorgt dat je op topniveau kunt dineren in een ongedwongen sfeer.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Omdat onze vorige bezoeken altijd goed zijn bevallen zijn we weer terug bij Hof van Herstal te Echt. De ontvangst door Meesterkok Martin Bruggeman is hartelijk en ook het personeel is wederom zeer vriendelijk deze avond. We nemen plaats op het terras en genieten van een mooi glas Prosecco, wat knabbels en een amuse. Het genieten kan beginnen.

Nadat we gekozen hebben voor het 5 gangen-menu 'Hof van Herstal' en bijpassende wijnen gaan we naar binnen en worden we meteen verwend met drie lekkere amuses in de vorm van een bitterbal van ree, een courgettesoepje en een mini Quiche van Limburgse ham.

Brood, boter en olijfolie komen op tafel en daarna volgen de diverse gangen zoals een bloem van courgette gevuld met een zachte mousse van snoekbaars, soep van pomodori tomaten met basilicum, stoofgerechtje van Limburgs konijn met Schinveldse stroop en als extraatje van de chef gestoofd wild zwijn (heerlijk gemarineerd en een beetje zoet), een frisse spoom van groene appeltjes en yuzu fruit, Barbarie eend met saus van passievruchten en tot slot heerlijk kokosijs met beignets van ananas en steranijs.

Alle gerechten zijn mooi op smaak, genoeg qua portiegrootte, zeer lekker en de diverse begeleidende wijnen passen er prima bij. We kijken dan ook terug op alweer een zeer gezellige avond.

Dank aan allen en tot binnenkort voor de soepjes- en wildavonden. We hebben er nu al zin in.
JanKuijpers .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2014
18 juni 2014
Gisterenavond vanuit Venray gaan eten bij Hof van Herstal, het was wederom heerlijk. We hebben het nieuwe Menu Hof van Herstal gegeten de wijnen door hun laten adviseren wat zeer goed aansloot bij de gerechten. Mijn vriendin had het BOB wijnarrangement. Bediening prima, eten zeer goed, omgeving prima! Zeker een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2013
We zijn te gast bij het tegenwoordig met een Bib Gourmand uitgeruste restaurant van Meesterkok Martin Bruggeman in Echt.

De ontvangst is hartelijk en we nemen plaats bij de 'open' haard.
Er wordt vanavond een speciaal 'Kreeftenfestival' georganiseerd vergezeld van diverse Duitse wijnen.

We beginnen met wat olijven en nootjes en als aperitief een Cuvée Katharina brut die gewoon erg goed van smaak is. Het begin is gemaakt.

Wat volgt zijn 3 kleine amuses bestaande uit een linzensoepje, een stukje quiche van zalm en een mousse van geitenkaas. Vrij simpel maar lekker.

De avond gaat verder met een terrine van kreeft en wilde zalm, cappuccinosoepje van kreeft, duet van pantserkreeft en tarbot, amuse van octopus, spoom van groene appel, een samenspel van kreeft en kalfswang en tot slot een dessert van peer, demi-ijs van frambozen en mascarpone.

En dit alles vergezeld van een Riesling trocken, weisser Burgunder, Spätburgunder en een Huxelrebe Beerenauslese bij het nagerecht.

Alle gerechten zijn niet sensationeel qua samenstelling en opmaak maar lekker, op smaak en de wijnen passen er goed bij. Dat er regelmatig wordt bijgeschonken is trouwens ook niet verkeerd.

Verwacht hier geen kunstwerken op het bord met een crunch, poeder of gelei van dit of dat maar eerlijke ingrediënten van goede kwaliteit en lekkere sauzen.

Kortom, prijs-kwaliteit is hier in orde.

Rina T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2012
Heerlijk eten zoals het moet zijn .je ziet wat je eet zonder teveel poespas en ingewikkelde kunstjes maar zo fijn en lekker.
ontspannen sfeer en goede bediening. Het wijnarrangement is ook aan te bevelen!

Wij rijden er graag voor op en neer vooral voor de thema avonden .

Chapeau Martin en Ginny
Reinierv .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2012
Heerlijke en uitgebreide lunch. Alles heeft smaak, echt genieten van kleine soepjes, amuses, boterzachte en malse reerug. Wijnarrangement er zeker bijnemen, ook 's middags - wij waren op de fiets. De klassieke entourage hoort bij de keuken en het huis - het is een passende aankleding voor dit niveau, niks hip met een design mix. Persoonlijke bediening, de chef neemt zelf de tijd zijn reis naar een mooi "chateautje" te beschrijven. Toevallig waren we zelf daar de week ervoor geweest - top in de Medoc. Een mooie belevenis dus - lekker! Hiervoor komen we weer terug.