Hof Van Heemstede

Meer informatie over restaurant Hof Van Heemstede

Jouw recensie over het restaurant Hof Van Heemstede

Lars D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Ik heb hier regelmatig gegeten met mijn kinderen. De sfeer is heel ongedwongen en knus. Kinderen voelen zich hier snel thuis, maar het is niet rumoerig. bediening mag soms wat vlotter, maar het is niet storend Prijs / kwaliteit is gewoon goed voor elkaar. Lekkere spareribs en een prima sate met goede frites. Uiteraard geen sterrenzaak, maar dat mag je van een 'eetcafe' ook niet verwachten. Een zaak zonder pretenties en gewoon de moeite waard om eens te proberen als je even geen zin hebt om te koken, maar ook geen zin hebt om veel geld uit te geven om buiten de deur te eten.
Sybe H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Na lange tijd weer hier gegeten en de kwaliteit blijft gelukkig constant. Wij aten de saté en de rib-eye. Gewoon goed klaargemaakt met knapperige groenten en frisse salade en ook de frieten waren niet te versmaden.
Zeer goede en attente bediening. Mooi eetcafé zonder pretenties, goede prijs/kwaliteit verhouding en leuk om weer geweest te zijn.
Carola N.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Met een deels vernieuwd interieur zag het restaurantgedeelte van de Hof van Heemstede er dit keer een stuk moderner uit dan een half jaar terug. Wij zaten niet in het cafe-deel, maar meer achterin, sfeervol en wat rustiger.

De bedienende dames vond ik erg vriendelijk, steeds alert maar niet opdringerig. De kaassoep had enige gelijkenis met een kleine kaasfondue, dat vond ik erg lekker, vooral met het mandje brood erbij. De carpaccio XL was uitstekend. Niet te koud, goed op smaak en de juiste hoeveelheid salade. Ook de ribeye en kipfilet van mijn tafelgenoten waren smakelijk.

Een leuk restaurant voor tussendoor met een prima prijs/kwaliteitverhouding.
meijerkees .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Een gezellig ongedwongen eetcafe met heerlijke gerechten
De bediening is vlot en attent
Echt een plek om even een hapje te gaan eten.
De zaak ziet er ook gezellig uit,echt aan te raden