Hof Van Heemstede

Valkenburgerlaan 56 2103 AP Heemstede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hof Van Heemstede

Lars D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Ik heb hier regelmatig gegeten met mijn kinderen. De sfeer is heel ongedwongen en knus. Kinderen voelen zich hier snel thuis, maar het is niet rumoerig. bediening mag soms wat vlotter, maar het is niet storend Prijs / kwaliteit is gewoon goed voor elkaar. Lekkere spareribs en een prima sate met goede frites. Uiteraard geen sterrenzaak, maar dat mag je van een 'eetcafe' ook niet verwachten. Een zaak zonder pretenties en gewoon de moeite waard om eens te proberen als je even geen zin hebt om te koken, maar ook geen zin hebt om veel geld uit te geven om buiten de deur te eten.
Sybe H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Na lange tijd weer hier gegeten en de kwaliteit blijft gelukkig constant. Wij aten de saté en de rib-eye. Gewoon goed klaargemaakt met knapperige groenten en frisse salade en ook de frieten waren niet te versmaden.
Zeer goede en attente bediening. Mooi eetcafé zonder pretenties, goede prijs/kwaliteit verhouding en leuk om weer geweest te zijn.
Carola N.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Met een deels vernieuwd interieur zag het restaurantgedeelte van de Hof van Heemstede er dit keer een stuk moderner uit dan een half jaar terug. Wij zaten niet in het cafe-deel, maar meer achterin, sfeervol en wat rustiger.

De bedienende dames vond ik erg vriendelijk, steeds alert maar niet opdringerig. De kaassoep had enige gelijkenis met een kleine kaasfondue, dat vond ik erg lekker, vooral met het mandje brood erbij. De carpaccio XL was uitstekend. Niet te koud, goed op smaak en de juiste hoeveelheid salade. Ook de ribeye en kipfilet van mijn tafelgenoten waren smakelijk.

Een leuk restaurant voor tussendoor met een prima prijs/kwaliteitverhouding.
Meijerkees .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Een gezellig ongedwongen eetcafe met heerlijke gerechten
De bediening is vlot en attent
Echt een plek om even een hapje te gaan eten.
De zaak ziet er ook gezellig uit,echt aan te raden
Grakar .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
De door mij bestelde ribeye stelde teleur. Niet mals en zelfs gedeeltelijk moeilijke weg te krijgen. Het dessert was prima: ijs met caramel. De bediening is vriendelijk en voorkomend. Het is een eetcafé, met ook gasten aan de bar en achterin de zaak een plek om te biljarten. Maar dat is eigenlijk best gezellig en vonden wij totaal niet storend.
Foodexpertamsterdam .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Kip sate op stok is heerlijk met goede friet en salade. Af en toe eet ik hier met mijn ouders. Service is oke maar af en toe verveeld, locatie is goed parkeren voor de deur. Wel een beetje vreemd dat het biljarten achter je plaatsvind
Ebakker2 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2014
Regelmatig gegeten. Altijd heerlijk!
Zelden zo'n lekkere ribeye gegeten. Lamsrack ook perfect bereid. Erg vriendelijke bediening. Iets minder formeel dan bij de Bokkedoorns????
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Simpel kan ook goed zijn, maar dat is hier niet het geval. Vooraf de bruchetta. Dat horen met olijfolie (en knoflook) geroosterde plakjes stokbrood te zijn belegd met mengsel van klein gesneden verse tomaat. Deze bruchetta bestaat uit vage stukken brood met een prut van tomaten die smaakten alsof ze uit een blik of pot kwamen met geraspte kaas. Smaakte helemaal niet vers. Het hoofdgerecht, de viscurry, heeft weinig met curry te maken. Smaakt op zich niet slecht, maar is gewoon gekookte vis gemengd met groente. De bediening is aardig maar niet professioneel. Het lijkt alsof de eigenaar maar wat aanrommelt en niet echt zijn best doet er wat van te maken. Dat blijkt ook uit de inrichting. Jammer voor zo een leuke plek in Heemstede.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2013
Met 5 personen hier gegeten. Was geen onbekende plek. Het eten is simpel maar lekker. Vanwege het mooie weer op het terras gegeten. Je zit eigenlijk gewoon op de stoep maar niet ongezellig.Binnen ziet het er overigens knus en gezellig uit. We hadden Kalfs rib eye, sate, spare ribs en kip piri piri. Ik had zelf de sate en die was lekker, goede saus en malse varkenshaas, erbij goede krokante dikke frieten. Bij de disgenoten was ook iedereen wel tevreden, hoewel de kip een beetje tegenviel, eigenlijk wat gesneden kipfilet met wat pittige saus. Niet slecht overigens hoor. Als dessert dame blanche en ijs van de chef, eenvoudig en kan je eigenlijk niets aan verpesten. Nog een kopje koffie en thee, gezamelijk met het flesje wijn bij het eten en een biertje vooraf ben je ongeveer 35 euro p.p.kwijt. Bediening is vlot maar er werd bij elke ronde wel een aantal malen gevraagd of we al een keuze hadden gemaakt. Dat loopt dus een beetje langs elkaar heen. Maar voor de rest een prima eetcafe met een eenvoudige kaart, maar meer verwacht je ook niet in een eetcafe.
Koen023 .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2013
Heerlijk gegeten! Wij hadden "de klassieker", een flinke stok sate en de ossenhaaspuntjes met roquefortsaus. De sate nog heerlijk rose en de ossenhaas lekker mals. Verder een stel vlotte jongemeiden als bediening. Komen zeker nog een keer terug! Prijs-kwaliteit verhouding is prima.
Han W.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2013
Entrecote bremzout, terug gestuurd, (zonder excuus) tweede gebracht en jawel hoor weer veel te zout en een onduidelijk salade met rozijnen en een bijtgaar stronkje broccoli € 24,50 voor een eetcafe wel een hele grote broek aangetrokken