Hof van Eckberge

Lintveldseweg 1a 7151 NK Eibergen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hof van Eckberge

Peterkelker .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Wij hebben afgelopen weekend (5 december) genoten van het all-inclusive buffet. Het eten smaakte heerlijk, goede bediening, leuke en gezellige sfeer, goed personeel en een zeer aantrekkelijke prijs/kwaliteit verhouding. Wij komen zeker nog een keer terug. Complimenten aan Bart, die ons familiefeestje onvergetelijk heeft gemaakt
Jani O.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Wat een fijne plek! Klein bedrag entree, meeste speeltuinen zijn duurder, leuk buiten terrein met mini zoo. En dan is het eten ook nog goed! Top om met de kinderen heen te gaan en zelf ook nog een beetje fijn er bij te zitten. Goed concept, lekkere lunch op
Pien G.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
We zijn hier met onze vriendinnen groep geweest. Eerst hebben wij gebruik gemaakt van de bowlingbaan, waar we veel plezier hebben gehad en lekkere hapjes hebben gegeten. Daarna hebben wij gebruik gemaakt van de proeverij met overheerlijke lekkernijen en een bijzonder creatieve presentatie! Ook was het personeel erg gastgericht. Al met al een top avond en zeker voor herhaling vatbaar.
Madelon K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Familie dag met z'n 25en bij Hof van Eckberge gevierd. Met de familie gekozen voor het all inclusive buffet. 2 uur lang kregen we drinken aangeboden (best vaak) en konden we gebruik maken van het buffet. Geen standaard buffet, maar ook echt lekkere verrassende hapjes. Kleine visgerechten en kruidige vleesgerechten. De opmaak zag er gezellig uit en aan het eind kun je ook nog even genieten van het ijs/toetjes buffet. Omdat er ook speelgelegenheid is voor de kids hebben die zich ook goed vermaakt! Echt een aanrader voor iedereen.