Hof van Eckberge

Lintveldseweg 1a 7151 NK Eibergen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hof van Eckberge

• Kom je met de auto?
    Kijk voor diverse route aanwijzingen op onze website: www.hofvaneckberge.nl /contact/routebeschrijving
  • : Gratis parkeren

Woensdag 12.00 - 19.00 uur (keuken open tot 18.30 uur)
Donderdag 12.00 - 20.00 uur (keuken open tot 20.00 uur)
Vrijdag en zaterdag 10.00 - 21.00 uur (keuken open tot 21.00 uur)
Zondag 10.00 - 20.00 uur (keuken open tot 20.00 uur)

Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant Hof van Eckberge

Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Gezellige drukte.
Gelukkig werden wij aan een tafeltje gezet ergens achteraf. Dat klinkt niet leuk, maar het was daar mooi rustig, met uitzicht op de exotische vissen.
Het eten was heerlijk. Runderstoofpotje, rundergehakt, keuze genoeg.
Ijscokar was wel wat onhandig gepositioneerd.
Onze kinderen hebben fijn kunnen spelen in de 'rustruimte' die niet zo rustig meer was door de spelende kinderen. Mooi blauw licht daar (richting ultra violet).
Zeker voor herhaling vatbaar om nog eens te bezoeken, bijvoorbeeld ala cart, maar een buffet lijkt me ook weer leuk om te kijken of ze de hoge kwaliteit van vandaag weten te evenaren!
peterkelker .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Wij hebben afgelopen weekend (5 december) genoten van het all-inclusive buffet. Het eten smaakte heerlijk, goede bediening, leuke en gezellige sfeer, goed personeel en een zeer aantrekkelijke prijs/kwaliteit verhouding. Wij komen zeker nog een keer terug. Complimenten aan Bart, die ons familiefeestje onvergetelijk heeft gemaakt
jani O.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Wat een fijne plek! Klein bedrag entree, meeste speeltuinen zijn duurder, leuk buiten terrein met mini zoo. En dan is het eten ook nog goed! Top om met de kinderen heen te gaan en zelf ook nog een beetje fijn er bij te zitten. Goed concept, lekkere lunch op
Pien G.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
We zijn hier met onze vriendinnen groep geweest. Eerst hebben wij gebruik gemaakt van de bowlingbaan, waar we veel plezier hebben gehad en lekkere hapjes hebben gegeten. Daarna hebben wij gebruik gemaakt van de proeverij met overheerlijke lekkernijen en een bijzonder creatieve presentatie! Ook was het personeel erg gastgericht. Al met al een top avond en zeker voor herhaling vatbaar.
Madelon K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Familie dag met z'n 25en bij Hof van Eckberge gevierd. Met de familie gekozen voor het all inclusive buffet. 2 uur lang kregen we drinken aangeboden (best vaak) en konden we gebruik maken van het buffet. Geen standaard buffet, maar ook echt lekkere verrassende hapjes. Kleine visgerechten en kruidige vleesgerechten. De opmaak zag er gezellig uit en aan het eind kun je ook nog even genieten van het ijs/toetjes buffet. Omdat er ook speelgelegenheid is voor de kids hebben die zich ook goed vermaakt! Echt een aanrader voor iedereen.