Hof Cleyn Mierde

Dorpsplein 20 5094 GJ Lage Mierde Nederland Kaart

Over restaurant Hof Cleyn Mierde

Brabantse gastvrijheid

Hof Cleyn Mierde is al jaren een begrip in de Brabantse Kempen. Gastvrijheid staat hier zeer hoog in het vaandel en echt iedereen is hier welkom. Leuk zijn de thema avonden die regelmatig georganiseerd worden. Schuif een avond aan voor wat extra’s in de vorm van een proeverij, een lezing of een Masterclass. Zo kun je nog meer te weten komen over de voortreffelijke regionale en ambachtelijke gerechten die ze bij Hof Cleyn Mierde serveren.

Meer informatie over restaurant Hof Cleyn Mierde

• Kom je met de auto?
    Gelegen aan natuurgebieden als landgoed “De Utrecht” en “Het Beleven”. Gelegen op fietsroute netwerk knooppunt 94 en wandelroutenetwerk Brabant knooppunt 47 is Hof Cleyn Mierde het ideale startpunt voor de mooiste fiets- en wandelroutes in Brabant.
  • : Gratis parkeren op dorpsplein voor de deur

Ma-di-do-vrij-za-zo 10.00 - 00.00
Woensdag gesloten

H.haven .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Een prima restaurant waar je vriendelijk wordt ontvangen en bediend. Desgewenst kun je deskundige toelichting op de gerechten en wijn verkrijgen. Voorbeeldig!
Marijke.albus .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Wij hebben 2 sept jl met vrienden heerlijk buiten op het terras gegeten
Gebruik gemaakt van de AH dineractie
Het aperitief Hugo werd heel sfeervol gereserveerd
Advies door de eigenaresse over het hoofdgerecht met extra supplementen was uitstekend
Zowel voorgerecht als het nagerecht waren heerlijk van smaak
Complimenten aan de kok en alle anderen!
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Prettige plek, hartelijk onthaal, eerlijk eten. Goede kennis van de wijnen. Het menu was goed afgestemd en het aanbod aan vegetarische gerechten is aantrekkelijk.
PietvanT .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
We werden vriendelijk ontvangen en kregen de keus om buiten of binnen te eten. We kozen voor het eerste. De keuze voor roodbaarsfilet was niet meer mogelijk maar daarvoor konden we kabeljauw kiezen zonder bijbetaling. Beide te kiezen voorgerechten waren heerlijk en fraai opgemaakt. De kabeljauw was gewoon lekker en het bord was goed gevuld, met diverse groenten, die niet te gaar waren, aardappelkroketjes en pomme gratin. De wijnkaart bevatte voldoende keuze voor een liefhebber. Het dessert, een kaasplankje en een dame blanche zorgde, er voor dat we een heerlijke etentje hebben gehad. De bediening, met 3 mensen aan tafel, was erg attent, vriendelijk. Samengevat: Een uitstekend adres waar we nog vaker aanschuiven.
Tmbrouwer .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Eten was prijs kwaliteit goed. Omdat de gerechten a la minute klaar werden gemaakt, konden nagenoeg bij alle gerechten rekening worden gehouden met allergieën. Een aanrader. Bediening was zeer attend en met duidelijke uitleg. Bijzonder: vele, ook goede wijnen, zijn per glas te bestellen.
CWouters .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
We hadden het AH menu uitgebreid met een soepje. Alle gerechten waren goed van smaak. Heel erg lekker vond ik persoonlijk de vis met spinaziesausje. Zeer verfijnde smaak. De bediening was zeer vriendelijk en we zaten weer aan de gezellige ronde tafel. Wij komen zeker nog eens terug.
Vlinderbachbloesems .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Op zaterdag geboekt voor de zondag. Bij aankomst bleek het menu veranderd te zijn, dit stond op zaterdag nog niet op de site van IENS. Onze teleurstelling veranderde snel in blijdschap omdat we toch het oude menu mochten bestellen. Erg goede service! Zeer vriendelijk en welwillend personeel. Heerlijk gegeten, we gingen heel tevreden huiswaarts. Het woord "gastvrijheid" wordt daar met hoofdletters geschreven.... een echte aanrader dus....
Mjvanveghel .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Heerlijk eten, zelfs diverse soorten alcoholvrije wijn, wat je niet vaak ziet. Zeer vriendelijk personeel in een gezellige ambiance, een grote aanrader dus!
Ekokreatie .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Vriendelijke bediening
rustige locatie in landelijke omgeving

prijs kwaliteit verhouding goed

Voldoende groentes bij hoofdmaaltijd
Pvangisbergen2 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
bediening en het eten waren perfect we raden iedereen aan om daar eens een keer te gaan eten.
dank jullie voor de gezellige avond
Nuijten5 .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Heerlijk gegeten met zacht gegaarde kalfswang; lamsvlees; asperges en een verrukkelijk toetje met aardbeiencomposities. Mooie wijnen erbij en versierde stoel vanwege mijn verjaardag. En het was er gezellig druk. Echte aanrader !!
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Voorgerecht gemarineerde zalm met asperges was uitstekend, de kalfszwezerik was erg lekker, de sliptongetjs iets aan de vette kant. De bijpassende wijnen werden goed uitgelegd en voorgeproefd. Prima avond gehad.
Truus G.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Wij werden vriendelijk ontvangen Door dames in gebloemde schorten. Heel grappig. Het eten was uitstekend in een lichte ambiance. Het feit dat wij aten met een "Shell"actie deed niets af aan de bediening. We konden gewoon kiezen van de kaart. Een aanrader om eens te gaan eten!
Dwtlelarge .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Het was zéér aangenaam vertoeven met een fantastische, vriendelijke en behulpzame bediening. Leuke sfeer qua inrichting en echt héérlijk eten!

Bedankt
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Het restaurant oogt wat gedateerd. Bediening was top, ook uitleg over de wijnen en menukaart. De benadering van "gewoon zijn" bevalt ons zeer goed. Het eten was erg lekker. Ik zou het zeker andere mensen aanraden.
Tbeerens .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Bij Hof Cleyn Mierde hebben we heerlijk gegeten met de Shell-actie; Asperge-soep, varkenshaas en hemelse modder waren super. Er was ruime keuze in menu's. Het werd snel geserveerd, wat prettig was. Er werd niet aangedrongen met drankjes. Het was heerlijk rustig. Kortom een aanrader.
Lokebazen .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
In een gezellige ambiance werden overheerlijke gerechten geserveerd samengesteld uit verse ingrediënten en smakelijke opmaak. De aanbevolen wijn was uitstekend gekozen en de bediening aller vriendelijks. Daardoor uitstekend en gezellig gegeten. Wij gingen er dineren nadat onze kinderen enthousiaste vertelden over hun ervaringen. Ze hadden niets teveel gezegd! Echt een aanrader! We gaan vaker!
Hjtevandeven .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Alles was goed ,het eten ,de bediening,het bedrijf zelf,alleen hadden er wat meer
mensen aanwezig kunnen zijn,was er iets meer sfeer geweesd.
Aannemarie .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Coby en Ron.
We hadden een bon voor de restaurantactie, keuze uit 3 gangen menu met als extra keuze konijn of haas!
Wij gingen voor het konijn; toen mijn man vroeg of er rode kool bij geserveerd werd wist de gastvrouw niet of dat kon.
Maar toen het konijn op tafel kwam was er ook extra rode kool voor ons bij.
Als we meer wilde mochten we dat zeggen; dus kregen we nog een extra schaaltje rode kool geserveerd!
Erg attent en gastvrij!
Lekker gegeten en we komen zeker nog eens terug, in de zomerdag gecombineerd met een fietstochtje en dan heerlijk op het achterterras onder de plataan.
Fons D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Lekker gegeten met de Ah-restaurantactie in een sfeervolle inrichting.Vriendelijke en betrokken bediening.Voorgerecht,soep en hoofdgerecht waren lekker ,de halve appelbol was zelfs heel lekker.Kortom alles was top!!!!