Over het restaurant Hof aan Zee

HOF aan Zee is gelegen aan de voet van de Dishoekse duinen. Er wordt gekookt volgens de principes van de New Nordic Cuisine. We zijn vrijzinnig, gastvrij en puur. We bieden een toegankelijke sfeer met creatieve gastronomie. We werken vanzelfsprekend met duurzame, biologische ingrediënten en in lijn met onze keuken willen we ook met onze wijnen een zo natuurlijk en zuiver mogelijk product aanbieden.

Glas champagne

9,1

Jouw recensie over het restaurant Hof aan Zee

Ties V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Geweldig goed restaurant. Er wordt gekookt op sterrenniveau. De ambiance en bediening zijn overeenkomstig goed.
F.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Voor ons sedert een jaar de ontdekking van Zeeland. Een chef die met hart en ziel met zijn vak bezig is. Wie een gangbaar modaal etentje wil is er aan voor de moeite. De smaken en geuren spatten van het bord en in ieder gerecht zit een twist. Zo draait de chef er zijn hand niet voor om om een handvol eikenbladeren in een consommé te droppen , kruiden in de vorm van een eikel in diezelfde consommé op te laten lossen , een gerecht getiteld : herfst in een theepot. En het plaatje klopt helemaal. Geen valse noot te bespeuren. Trouwens , ook hun facebook avonturen doen je het water in de mond lopen. Bekijk maar eens het verhaal van de pieterman of die prachtige foto bij de Green egg . We kijken alvast uit naar ons volgende bezoek.
TK K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Sensationeel lekker en gezellig! Zó veel aandacht voor het eten en voor het bieden van een gezellige avond hebben we zelden gezien.
Ron G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heel sympatieke bediening, een byzonder creatieve keuken en dito smaakbeleven!!!
Nicolette V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Leuke amuses, heerlijke gerechten, prima wijnen, goede bediening. No-nonsens en kwaliteit, daar houden wij van. Wij komen zeker nog eens terug.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Verrassend lekker gegeten in huiselijke ambiance. Heel aparte en echt lekkere gerechtjes en ingrediënten zoals een kleurloze tomatenbouillon die tomatiger smaakt dan je kunt bedenken. Uitstekend wijnarrangement.
Margo V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Smaakvolle gerechten. Mooi en zeer creatief opgemaakte borden. Relaxte ruimte en sfeer
Robert T.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Voortreffelijke sfeer. Heerlijk eten. Alles in balans.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Jong dynamisch koppel welke zeer goed weet waar ze mee bezig zijn.Welverdiend succes!

Christel & Johan hebben genoten!
Cor Van U.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Een culinair hoogstandje. Verfrissend na al die standaard eettenten op het strand
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Altijd fijn eten hier. Echt een uitje. Mooie bordjes met een fijne wijn erbij..
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Prachtige locatie aan de rand van de duinen in een klein boerderijtje. De gerechten worden met passie bereidt en met liefde voor het vak opgediend.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk gegeten,leuke accommodatie.
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Het is een zeer uitstekend restaurant . Heerlijk eten metbuitsluitend super streekproducten. De bediening was vlot en deskundig!
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Zeer gastvrij ontvangen door Irma in haar oude huiskamer. De gerechten waren stuk voor stuk kunstwerken van hoge klasse en een lust voor oog en mond.
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten!
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Vijf gangen diner met aangepaste wijnen genomen, beiden zeer lekker en prijs/kwaliteit gewoon top. Bediening aan tafel zeer correct alleen het opkuisen terwijl je nog aan tafel zit geeft je het gevoel dat het tijd is om te vertrekken. Volgende keer gaan we vroeger op de avond...
Roland G.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Je gaat voor de ervaring en de ervaring die we hebben opgedaan was uitstekend. Service niet perfect maar wel top opgelost zodat je je nergens aan stoort en met een glimlach een fooi geeft. Heerlijk eten maar je ook direct thuis en welkom voelen. Een ervaring!
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Wij waren zeer te spreken over de gerechten, ontvangst, ambiance. Alleen het geluidsniveau van de muziek kan wel wat minder. En een karaf water op tafel is prettiger dan steeds om water moeten vragen.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
We hadden een Scandinavische menukaart verwacht, maar dat viel dus tegen. Het Scandinavisch slaat op het kookprincipe naar wij begrepen. Toen de menukaart. Dat was wennen en vroeg enige studie, geen à la carte maar verschillende menu’s met een onderscheid tussen niet en wel vegetarisch. Wij zijn niet zo vegetarisch, dus keuze uit de omnivoren menu’s.
Uiteindelijk waren we gastronomisch verrast en hebben we genoten van ons diner.
Toch zal het geen reden zijn om nog eens terug te gaan. Zo top was het nu ook weer niet.