Hof aan Zee

Strandweg 15 4371 PJ Koudekerke Nederland Kaart

Over het restaurant Hof aan Zee

HOF aan Zee is gelegen aan de voet van de Dishoekse duinen. Er wordt gekookt volgens de principes van de New Nordic Cuisine. We zijn vrijzinnig, gastvrij en puur. We bieden een toegankelijke sfeer met creatieve gastronomie. We werken vanzelfsprekend met duurzame, biologische ingrediënten en in lijn met onze keuken willen we ook met onze wijnen een zo natuurlijk en zuiver mogelijk product aanbieden.

Glas champagne

9,4

Jouw recensie over het restaurant Hof aan Zee

Björn V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Super lekker. Zalige smaken en texturen. Zeer verrassende ingrediënten. Echt een super aanrader.
Mieke O.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Creatieve keuken met producten uit de omgeving.
We gaan zeker terugkomen!
Afke B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Echt weer eens gegeten waar het prijs-kwalitatief klopt. Hele bijzondere gerechten, smaakvol en mooi opgebouwd. De entourage is huiskamer gezellig en smaakvol ingericht. Dat je onder de duinen zit, maakt de locatie ook nog eens top. Wij gaan zeker weer eens terug!
Evelyn S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Wat een verrassingsmenu. Hele bijzondere en heerlijke smaken. Voor de avontuurlijke eter die iets anders wilt. Echt een aanrader.
Lindsay S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij Hof aan Zee. Zeer verrast door de prijs/kwaliteit verhouding. De gerechten zijn allemaal met veel zorg en creativiteit samengesteld. Heerlijke smaken (veelal uit de streek) bij elkaar gebracht op een bord dat eruit ziet als een kunstwerk. De kwaliteit spat er vanaf en je ziet/proeft dat dit met liefde is klaargemaakt. Alles met veel aandacht uitgelegd door de uiterst vriendelijke bediening die weten waar ze het over hebben. Je kan ze alles vragen. Dit samen met een mooie locatie onderaan de duinen, zorgt ervoor dat ik zeer zeker terug zal komen en dit restaurant absoluut kan aanraden.
veenevd .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
In korte tijd voor de tweede maal voortreffelijk bij de hof aan zee gegeten. Een beperkte maar bijzondere kaart . Er wordt gebruik gemaakt van biologische ingrediënten. Enthousiaste en deskundige bediening. Een absolute aanrader.
Jannie198 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
14 juli heerlijk gegeten bij Hof aan zee, keuze uit een 3 of 4 gangen keuze menu.
Prima, vooraf gekozen voor gezouten kabeljauw tartaar en gerookte eend, was allebei verrassend lekker, vooraf kregen we heerlijk brood met smeersels, beetje veel brood maar goed je hoeft het niet op te eten.
Als hoofdgerecht, ribeye was ook prima.
Dessert, een kaasplankje met port was prima alleen werd door het meisje zo neer gezet zonder uitleg, dit is later door de eigenaresse uitgelegd dit is iemand met liefde voor het vak en de plaats waar ze zitten,die is erg mooi. We zijn hier terecht gekomen toen we de zondag ervoor een strandwandeling gingen maken en bij dit restaurant buiten een bord zagen staan 3 gangen 24 euro wij dachten we gaan eens kijken , we verwachtte er niet veel van, maar we zijn erg verrast. Wij komen gauw weer eens , ik zou ook tegen andere zeggen blijf eens onder aan de duinen eten ipv op het strand.je zult verrast worden hier .
Bas 3.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Heerlijk gegeten in dit kleine restaurant. Je moet wel wat avontuurlijk ingesteld zijn. De kaart is beperkt maar bijzonder. Vooraf licht gerookte Zeeuwse spek gegeten. Dit is vooral vet en toch erg lekker. Allerlei voor ons onbekende groenten met heerlijke tarbot als hoofdgerecht en een fantastisch dessert met aardbeien, basilicum, bosvruchtenijs. Super. Heerlijke wijn en het geheel voor een vriendelijk prijsje. Persoonlijk vind ik een betonnen vloer en de kale inrichting niet erg gezellig. Strak en trendy is het wel.
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Na een bezoek aan de site van Hof aan Zee is mijn interesse gewekt, zeer positief verrast door de heerlijke en verrassende gerechten. Prijs/kwaliteit is meer dan goed. Hier kom ik zeker terug en raad ik anderen zeker aan.
T P.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Heerlijk gegeten.
Verse producten, smaak fantastisch, als een plaatje opgediend.
De bediening laat te wensen over. Het meisje was wel vriendelijk maar had weinig ervaring. Er ging nogal wat fout, bijv verkeerd gerecht uitgerserveerd.
Ze sprak en verstond ook totaal geen Duits en er is ook geen Duitse kaart aanwezig. Dat maakt het voor de vele toeristen in deze buurt wel erg lastig.
feyenoord .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Super heerlijk gegeten en alle ingredienten kwamen uit de streek! Leuke en mooie omgeving en fijne bediening! Kortom wij komen hier zeker terug!
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Heerlijk gegeten in klein restaurant aan de voet van de duinen, enthousiaste, alerte bediening. Kwaliteit eten goed. Geen spijt van Zeeuws Spek, zelf gerookte zalm een plaatje, eigen signatuur, heerlijk en gul kaasplankje met prima Port. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
PAMv .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Verjaardagslunch waarbij wij als uitzondering van diner kaart mochten kiezen. Lekkere combinatie van zalm met geitenkaas mooi opgemaakt op leisteen als voorgerecht. Hoofdgerecht vers gebakken kabeljauw met knolselderij/pastinaak puree, allerlei kleuren wortel en toefje bijzonder rode kool. Nagerecht verrassend pompoen ijs en eenmaal heerlijke chocolade lovers bonbons. Heel betaalbaar, vriendelijke bediening en lekker zacht zitten in smaakvolle ruime omgeving.
PSeten .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Enigszins verkleumd na een lange duinwandeling zijn we neergestreken bij Hof Aan Zee voor een kop warme thee en wat gezond eten. Prachtig recent verbouwd oud gebouw met rustgevende no nonense inrichting en levendig uitzicht op de strandopgang met passerende wandelaars en fietsers. Gastvrij behulpzaam personeel. Bijzonder aardige eigenaar/kok die speciaal voor ons een op dieetwensen gebaseerde salade heeft gemaakt en die het geen probleem vond dat we daar ons eigen zelf gebakken brood bij aten. Heerlijke rijk gevulde erwtensoep. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader!