Hof aan Zee

Strandweg 15 4371 PJ Koudekerke Nederland Kaart

Over het restaurant Hof aan Zee

HOF aan Zee is gelegen aan de voet van de Dishoekse duinen. Er wordt gekookt volgens de principes van de New Nordic Cuisine. We zijn vrijzinnig, gastvrij en puur. We bieden een toegankelijke sfeer met creatieve gastronomie. We werken vanzelfsprekend met duurzame, biologische ingrediënten en in lijn met onze keuken willen we ook met onze wijnen een zo natuurlijk en zuiver mogelijk product aanbieden.

Glas champagne

9,1

Jouw recensie over het restaurant Hof aan Zee

Johan D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Prachtige locatie aan de rand van de duinen in een klein boerderijtje. De gerechten worden met passie bereidt en met liefde voor het vak opgediend.
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Het is een zeer uitstekend restaurant . Heerlijk eten metbuitsluitend super streekproducten. De bediening was vlot en deskundig!
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Zeer gastvrij ontvangen door Irma in haar oude huiskamer. De gerechten waren stuk voor stuk kunstwerken van hoge klasse en een lust voor oog en mond.
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten!
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Vijf gangen diner met aangepaste wijnen genomen, beiden zeer lekker en prijs/kwaliteit gewoon top. Bediening aan tafel zeer correct alleen het opkuisen terwijl je nog aan tafel zit geeft je het gevoel dat het tijd is om te vertrekken. Volgende keer gaan we vroeger op de avond...
Roland G.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Je gaat voor de ervaring en de ervaring die we hebben opgedaan was uitstekend. Service niet perfect maar wel top opgelost zodat je je nergens aan stoort en met een glimlach een fooi geeft. Heerlijk eten maar je ook direct thuis en welkom voelen. Een ervaring!
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Wij waren zeer te spreken over de gerechten, ontvangst, ambiance. Alleen het geluidsniveau van de muziek kan wel wat minder. En een karaf water op tafel is prettiger dan steeds om water moeten vragen.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
We hadden een Scandinavische menukaart verwacht, maar dat viel dus tegen. Het Scandinavisch slaat op het kookprincipe naar wij begrepen. Toen de menukaart. Dat was wennen en vroeg enige studie, geen à la carte maar verschillende menu’s met een onderscheid tussen niet en wel vegetarisch. Wij zijn niet zo vegetarisch, dus keuze uit de omnivoren menu’s.
Uiteindelijk waren we gastronomisch verrast en hebben we genoten van ons diner.
Toch zal het geen reden zijn om nog eens terug te gaan. Zo top was het nu ook weer niet.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Het eten was fantastisch! Het was erg druk, de bediening kon het net aan maar bleef supervriendelijk en gastvrij!
Nog iets meer aandacht voor het meubilair buiten en jullie worden nog eens een sterrenrestaurant!
Kaat V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Verrassend lekker gegeten! Vriendelijke bediening in een leuk kader!
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Beperkte kaart maar alle gerechten verdienen topklasse, vlot opeen volgend met vriendelijke bediening.
Jorn V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Koken van zeer hoge kwaliteit met streekproducten. Pareltje nog niet ontdekt bij het grote publiek
lekkeruiteten10 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
In enkele bewoordingen : eten was verrassend en buitengewoon lekker, bediening zeer aangenaam, gastvrij en vlot. Ambiance : gezellige huiskamersfeer. We hebben erg genoten.
Lianne K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Lekker gegeten en fijne bediening.
Job R.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Een "eten" -kunstenaar is chef Marcel!
Wat een smaak , wat een presentatie!
Dat is genieten pur sang!!!
Harald V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Fantastisch eten bij Hof aan Zee! Alleen al de aperitiefjes: zeewierchips, zwart brood en koolraap op een bedje van gepofte boekweit. En dat voorafgaand aan de vier verrassende gangen. Vriendelijke bediening. Verrassing voor onze jongste dochter die jarig was. En ook nog eens betaalbaar.
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Gebruiken uitsluitend biologische producten vooral uit de streek. Dit leveren heerlijke en soms ook bijzondere gerechten op. Bediening kundig maar ook laagdrempelig in contact. Zeer aan te bevelen!
Ward V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Creatieve gerechten, met veel zorg gemaakt. Mooie (huis) wijn en vriendelijke ontvangst en bediening. De eigenaresse bood zelfs aan om ons even naar ons hotel te brengen.
Daaf K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Klasse! Dit is echt een topper. Wij hadden 5 gangen menu en iedere gang was weer een smaaksensatie.
En de vriendelijke bediening maakte voor ons de fantastische avond compleet.
Het is een absolute aanrader voor culinaire genieters.
Ruth V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Opnieuw verrassend tijdens ons 3e bezoek. Verdienen een ster. Heel lekker eten, bijzondere bereidingen. We komen zeker terug!