Over het restaurant Hof aan Zee

HOF aan Zee is gelegen aan de voet van de Dishoekse duinen. Er wordt gekookt volgens de principes van de New Nordic Cuisine. We zijn vrijzinnig, gastvrij en puur. We bieden een toegankelijke sfeer met creatieve gastronomie. We werken vanzelfsprekend met duurzame, biologische ingrediënten en in lijn met onze keuken willen we ook met onze wijnen een zo natuurlijk en zuiver mogelijk product aanbieden.

Meer informatie over restaurant Hof aan Zee

9,1

Jouw recensie over het restaurant Hof aan Zee

Wolter Jan K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
prima gelegenheid met erg leuke verrassende gerechten en mooie originele presentaties! Verder gezellig en gastvrije ontvangst en bediening.
Mieke O.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Hoewel er met de reservering wat was misgelopen, was het een heerlijke culinaire avond met een gratis aperitief van het huis.
We blijven terug komen naar dit restaurant dat ons blijft verrassen met prachtige creatieve gerechten boordevol smaak en zeer inventieve combinaties.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Onverwachte verrassing. Relatief klein restaurant in een oude boerderij. Bijzondere combinaties van gerechten. Verfijnd eten en mooie opmaak van de borden. Vriendelijke, casual bediening. Reserveren is wel nodig.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Na een hartelijk ontvangst, was het weer een avond culinair genieten in een huiselijke sfeer. De keukenbrigade heeft ons opnieuw verrast met een diversiteit aan geuren, smaken en creativiteit. Neem b.v. de "Herfst in een theepot" … wat een beleving! Het is zeker een aanrader voor diegenen die op sterrenniveau willen dineren voor een zeer schappelijke prijs.
Anique N.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Super leuk en gezellig restaurant, personeel is heel vriendelijk en lekker spontaan. Eten was heerlijk! Het enige wat voor ons een minpuntje was, was dat er ook honden in het restaurant toegelaten worden. Wisten we niet van tevoren, zelf vinden wij dat niet zo prettig.
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Een klein retsaurant waar veel passie is voor eten. We hebben echt heerlijk gegeten met een goed wijnarrangement erbij. Ook de bediening was helemaal top!
Ties V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Geweldig goed restaurant. Er wordt gekookt op sterrenniveau. De ambiance en bediening zijn overeenkomstig goed.
F.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Voor ons sedert een jaar de ontdekking van Zeeland. Een chef die met hart en ziel met zijn vak bezig is. Wie een gangbaar modaal etentje wil is er aan voor de moeite. De smaken en geuren spatten van het bord en in ieder gerecht zit een twist. Zo draait de chef er zijn hand niet voor om om een handvol eikenbladeren in een consommé te droppen , kruiden in de vorm van een eikel in diezelfde consommé op te laten lossen , een gerecht getiteld : herfst in een theepot. En het plaatje klopt helemaal. Geen valse noot te bespeuren. Trouwens , ook hun facebook avonturen doen je het water in de mond lopen. Bekijk maar eens het verhaal van de pieterman of die prachtige foto bij de Green egg . We kijken alvast uit naar ons volgende bezoek.
TK K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Sensationeel lekker en gezellig! Zó veel aandacht voor het eten en voor het bieden van een gezellige avond hebben we zelden gezien.
Ron G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heel sympatieke bediening, een byzonder creatieve keuken en dito smaakbeleven!!!
Nicolette V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Leuke amuses, heerlijke gerechten, prima wijnen, goede bediening. No-nonsens en kwaliteit, daar houden wij van. Wij komen zeker nog eens terug.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Verrassend lekker gegeten in huiselijke ambiance. Heel aparte en echt lekkere gerechtjes en ingrediënten zoals een kleurloze tomatenbouillon die tomatiger smaakt dan je kunt bedenken. Uitstekend wijnarrangement.
Margo V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Smaakvolle gerechten. Mooi en zeer creatief opgemaakte borden. Relaxte ruimte en sfeer
Robert T.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Voortreffelijke sfeer. Heerlijk eten. Alles in balans.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Jong dynamisch koppel welke zeer goed weet waar ze mee bezig zijn.Welverdiend succes!

Christel & Johan hebben genoten!
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Altijd fijn eten hier. Echt een uitje. Mooie bordjes met een fijne wijn erbij..
Cor Van U.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Een culinair hoogstandje. Verfrissend na al die standaard eettenten op het strand
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Prachtige locatie aan de rand van de duinen in een klein boerderijtje. De gerechten worden met passie bereidt en met liefde voor het vak opgediend.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk gegeten,leuke accommodatie.
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Het is een zeer uitstekend restaurant . Heerlijk eten metbuitsluitend super streekproducten. De bediening was vlot en deskundig!