Hoeve Landzicht

6,7
7,2
Buk D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Dit weekend door vrienden uitgenodigd om een pannekoek te eten als lunch, gevolgd door een activiteit op het water op het terrein achter de voormalige hoeve. We zaten buiten. Dankzij een kortingsactie waren we hier terecht gekomen.
Het eerste minpuntje is de onverzorgde indruk die het geheel op mij maakte: 4 morsdode planten op het terras, stoffige tafel met tijdschriften, geen kussens op de stoelen, allemaal net niet. Het eten kon er mee door, al had mijn pannekoek met appel een hartige bijsmaak. Enfin, ik was blij dat we niet binnen zaten in die ranzige baklucht. Iets positiefs nog: personeel OK, landelijke omgeving, parkeren was gratis, het dobberen in de met lucht gevulde bal was grappig. Het met zonnepanelen belegde boerderijdak is, tot slot een opsteker waard!
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Ze zijn ongetwijfeld goed in het maken van pannenkoeken, maar de kibbeling was echt niet om over naar huis te schrijven.
Hans Enderman A.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Afgelopen zondag zijn wij bij jullie te gast geweest met 19 personen.
Het was fantastisch we hebben genoten en een geweldige dag gehad.
Bedankt allemaal namens de hele familie voor alle goede zorgen en de lunch.
Veel succes gewenst met jullie bedrijf.
Ellen T.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Pannenkoekgourmetten is erg leuk en lekker! Alles is vers en voor weinig geld extra na te bestellen. Wel is er weinig bediening dat het bestellen van een drankje bijna onmogelijk maak. Ook bestellen van een dessert wordt lastig want de bediening is echt heel erg druk.
Bella D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Wij komen hier regelmatig om te genieten van een lekkere pannenkoek. De laatste keer hebben we pannenkoeken gegourmet. Wij zijn lactose intolerant, maar dat is echt geen enkel probleem. Zelfs aan de olie i.p.v. boter was gedacht. We kregen twee borden met toppings en nog wat losse schaaltjes. Het was echt meer dan genoeg. De bediening is altijd uiterst klantvriendelijk vooral de meneer die daar waarschijnlijk al een tijdje werkt. Je voelt je altijd welkom ook als je via vakantieveiling reserveert.
Mgm B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Een hoeve op het platteland waar je kunt gourmetten met pannenkoeken ! De garnituren (appel, ananas, 3 soorten vlees, jam, stroop, suiker, kruiden, grote rozijnen, uien) waren goed verzorgd, je kunt onbeperkt beslag bijvragen, het gourmetstel functioneerde goed.
Kortom, ons gezin met 2 kinderen had niets te klagen. Als je toch pannenkoeken gaat eten, doe het dan op deze originelere, creatievere manier !
Berry N.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Met een bon van Vakantieveilingen gebruik gemaakt van de pannenkoeken gourmet. Wat een leuk idee is dat. Lekker je eigen pannenkoekjes bakken en beleggen met allerlei zoet en hartig beleg. Beslag kun je gratis, als je meer van het beleg wilt betaal je een euro. Voor ons was extra beleg niet nodig, alles was wel schoon op. De kinderen vonden het ook erg leuk en hebben lekker gesmuld en gespeeld. De drank moet extra betaald worden maar is niet duur. Kortom een aanrader voor een avondje eten met kinderen.
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Alles prima in orde. Ik heb vorige week gegeten met mijn gezin bij jullie, het is een gezellig restaurant en super voor de kinderen om te spelen. De bediening een erg vriendelijke dame zeer gastvrij.

Wij komen zeker terug
Steven D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Bediening was erg onvriendelijk, de kinderen werden niet bediend. Wanneer zij om drinken of eten vroegen moest dat gebeuren via 1 van de ouders. Ook werd er na weinig hapjes pas laat in de avond eten geserveerd.

Tijdens de receptie hebben de meeste gasten geen drinken gehad.
Loesje56 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Ik was er met n vriendin om pannenkoek te eten en over het water te lopen in een aqua bubbel. Het was voor de lol. De pannenkoek was smakelijk en lekker heet. Het meisje dat de activiteit begeleidde was erg onvriendelijk en heeft ons bezoek aan t restaurant enigszins verpest. Ondanks dat de pannenkoek goed was en de bediening daar wel oke. Als je hier dus alleen gaat eten is het wel goed. Maar zij adverteren juist met de combinatie eten met activiteit en dan moet beide goed zijn vind ik. En dat was niet zo.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2014
Maandag (22-9) bezocht voor een trouwerij. Het is een erg mooie, ruime locatie met vrij uitzicht (de hoeve zelf). Ook mooi terras voor buiten. De koeien kijken je aan. Het restaurant zelf is in de boerderij. Zo is het ook ingericht. Het eten was goed, voldoende. De bediening was snel en vlot. Jammer was dat ze niet de eerste gerechten wegzetten bij het paar. Maar op de kop van de tafel(s) begonnen. Al met al een geschikte feestlocatie.
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Leuk landelijk gelegen pannenkoekrestaurant. Enigszins afgelegen. Ook erg geschikt als feestlocatie. Heerlijke pannenkoeken, vriendelijke bediening. Voldoende ruimte voor kinderen om zich te vermaken.
Marieke M.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Met een bon van vakantie veilingen hebben mijn vriend en ik hier met Valentijn gegeten. Iedereen die er toen aan het eten was bleek met dezelfde bon gekomen te zijn. Aankomst was prima, alleen doordat de tafels blijkbaar vol geboekt waren,(en wij netjes hadden gereserveerd) werden we bij een ander stel aan de tafel geplaatst. Erg vreemd vonden wij! Voorgerecht was prima, erg lekker stokbrood met kruidenboter, zalm tartaar en Carpaccio. Toeb kwam het hoofdgerecht... wat een aanfluiting!! De "groente" was een schoteltje met een stronk bloemkool en een stronk broccoli. Koud, zoutloos en zeker niet gaar. De sla was naar ons idee zo ineen schaaltje gedaan, geen dressing, geen peper of zout, (ook niet op de tafels) het vlees.... beenham was enorm droog+ kipfilet en de zalm was veel te gaat waardoor dat ook niet lekker smaakte. Het toetje was een grand dessert, dus daar verwachtte we wel wat van! Eenmaal op tafel, bleek het een schaaltje choco vla te zijn, een plakje cake en 2 bolletjes ijs.. wat een aanfluiting!! Gelukkig hebben we een super gezellige avond gehad met de mensen die bij ons aan tafel zaten, want het eten was echt om te huilen
Wij komen hier nooit meer eten
AntoniaSlikker .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Bij toeval beland in dit restaurant, we hadden niet gereserveerd maar er was nog 1 tafel over waar we konden aanschuiven...bij andere mensen. Leek ons dit eerst helemaal niets maar we hadden echt trek, bleek later dat het hartstikke gezellig was met die ander mensen aan tafel. Het voorgerecht was echt heel erg lekker, het hoofd gerecht...sla wel lekker het vlees en de vis ook groenten minder. het nagerecht was echt heel bijzonder, ijs bonbons, ik had nog nooit zoiets gezien laat staan geproefd, erg lekker. Prijs kwaliteit was in overeenstemming, Hoeve Landzicht is een ontzettende gezellig restaurant waar je voor een zeer redelijke prijs goed kunt eten. Als we weer eens in de buurt zijn gaan we zeker ook eens de pannenkoeken proberen.
Marleen B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2013
Zeer gezellig ingericht met veel plezier voor de kinderen op een prachtige locatie waar je kan genieten van het uitzicht over de weilanden. Nieuwschierig naar wat er buiten te zien was, is het personeel zo vriendelijk geweest om kleine rondleiding te geven. Pannenkoeken erg lekker en veel keuze op de kaart
Jolanda45 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2012
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Pannekoek met ingrediënten naar eigen keuze en sate met friet. Vooraf een overheerlijke uiensoep. Lekkere wijn. De sfeer in het restaurant is gezellig en je voelt je welkom. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de speelhoek maar die ziet er heel leuk uit. Wij gaan zeker weer een keer hier eten.
Eva E.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2012
Wij komen zeker terug
Nmolenman .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2012
Ik heb met mijn vriendinnen en de kids hier pannenkoeken gegeten, lekker op het terras met een mooi uitzicht. Er was een springkussen waar de kinderen zich enorm op hebben vermaakt. De kipsaté en pannenkoeken waren erg lekker (de huiswijn trouwens ook!) Ook fijn dat er een commode in het toilet is en dat de bediening niet moeilijk doet over het opwarmen van baby voeding.

Freelanz123 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2012
Wij hadden een Groupon voor onbeperkt pannenkoeken eten met 4 personen. We werden 2e rangs behandeld. Pannenkoeken lieten lang op zich wachten en waren ongaar/zuur. De kinderen waren zeer teleurgesteld. Ook mochten wij alleen op het koude winderige terras voor zitten.

Binnen was een grote ruimte die geheel leeg was, maar daar mochten wij niet zitten omdat het geheel gereserveerd zou zijn. Het terras achter van de foto was ook geheel gereserveerd. Omdat ik het erg koud had zijn we toen maar naar de bar verhuisd.

Bediening wel aardige meisjes (sommige) maar zeer onprofessioneel/langzaam/chaotisch. Sommige gaan buiten hun boekje.

Toen we in de auto naar huis zaten dachten we nooooooit meer. Wat was dit zonde van het geld!
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Vorige week zijn wij met onze familie wezen eten bij dit restaurant, Het is een hele mooie locatie met veel aandacht voor de kinderen. De pannenkoeken waren erg lekker en de vergassingspannenkoek is zeker een aanrader! Op het einde hebben wij een leuke rondleiding gehad en hoorde wij dat het restaurant pas 2,5 maanden open is. Onze complimenten om in zo’n korte tijd zo’n gezellig restaurant te openen en wij komen zeker terug!