Meer informatie over restaurant Hoeve Landzicht

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 20:00

Jouw recensie over het restaurant Hoeve Landzicht

Fabienne R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Erg gezellig gehad en het concept zelf pannekoeken bakken is absoluut leuk.
Ook is de speelhoek voor de kinderen erg leuk.

Verbeter punten:
1, Wc's beneden kapot waardoor je een trap op moest om bij de toiletten te komen.
2, bediening mag wat beter opletten en vaker aan je tafel komen.
3, het all you can eat pannekoeken concept geld alleen voor het beslag van de pannekoeken. Als je ingrediënten die je erop wilt doen op zijn dan betaal je er gewoon voor. Dat was ons vantevoren niet verteld en wat ze voor 6 personen neerzetten aan ingrediënten is ook bij lange na niet genoeg dus je moet wel bijvragen. Eigenlijk vind ik het concept all you can eat dan niet meer echt passen.
Ferry1943 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
De locatie is sober en wel wat aan vernieuwing toe.
Maar de ontvangst en begeleiding maken veel goed.
Het pannenkoekengourmet was goed verzorgd.
Marja W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hebben lekker gegeten. We hadden een bon van Groupon en bij betaling voor 2 personen.
Was betaalbaar.
Het was gezellig met elkaar de bediening was goed. We moesten alleen op het laatst wat lang op het beslag wachten.
Parkeergelegenheid is niet echt goed. We moesten hem achter neerzetten in verband met feesten in andere ruimtes.
Daar het erg drassig was geen optie in het grasveld te parkeren.
Verder waren er 2 toiletten beneden defect en boven maar 1 toilet waar je heel goed uit moest kijken voor de op en af stap. We waren blij dat de familie niet slecht ter been was.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk gegeten.
Bediening prima, attent en
Goede sfeer, wel wat druk omdat er verschillende gillende kinderen waren.
Hier kan men niets aan doen, kwestie van opvoeden door ouders.
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Parkeerplaats zorgde voor een domper. Er was slecht aangegeven waar wel en niet geparkeerd kon worden waardoor onze auto tot ver in de modder stond en er een berger moest komen om ons (samen met een boer incl. trekker) eruit te krijgen.
Jeffrey K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Leuk en gezellig restaurant. Het eten is erg lekker en het personeel is klantvriendelijk. Zeker voor herhalingen vatbaar!
Tuyer Z.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Voor een gezin met kinderen is dit leuk, maar de pannenkoeken die ik daar gegeten heb met mijn familie vielen erg tegen. Voornamelijk omdat ze niet gaar waren. Het personeel was vriendelijk en beleefd maar kwam op mij over als slecht ingewerkte scholieren. Er waren weinig gasten, maar toch bleven tafels waarvan de gasten allang vertrokken waren vol staan. Daardoor deden de insecten zich te goed aan de restjes en dat was een onsmakelijk gezicht. Ook onze tafel werd alleen afgeruimd op aanvraag. Binnen staat ook nog een aquarium wat geen aanwinst is. Het kan zo mooi zijn maar een visglas dat potdicht zit van de alg is ook geen fraai gezicht.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Kleffe, ongare pannekoeken. Bediening erg slecht. Weinig mensen aanwezig en toch moesten wij vragen of ze de tafel wilde afruimen. Tafels die vol lege glazen enz.. stonden en niet werden afgeruimd terwijlhet personeel vele malen waren langsgelopen. Ook na het afruimen van de lege tafels kwam er niemand om een doekje over de tafels te halen.
Nog een drankje bestellen, dat zet men gewoon naast het lege glas en flesje van je drankje ervoor.
Voor kinderen is er genoeg te doen, maar voor het eten Kun je beter ergens anders heen gaan.
Nikki S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
vriendelijk personeel , zeer rommelige indeling vh restaurant , 't aquarium wat mevrouw hier beneden beschreef is inderdaad zeer beslagen van de algen maar de diertjes buiten hebben t ook niet veel beter, hebben hier alleen een ijsje gegeten (wat beslagen was met ijs wat duid op slecht gekoeld) en zijn door gereden. jammer, leuke locatie en mooie omgeving.
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Ze zijn ongetwijfeld goed in het maken van pannenkoeken, maar de kibbeling was echt niet om over naar huis te schrijven.
Hans Enderman A.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Afgelopen zondag zijn wij bij jullie te gast geweest met 19 personen.
Het was fantastisch we hebben genoten en een geweldige dag gehad.
Bedankt allemaal namens de hele familie voor alle goede zorgen en de lunch.
Veel succes gewenst met jullie bedrijf.
Ellen T.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Pannenkoekgourmetten is erg leuk en lekker! Alles is vers en voor weinig geld extra na te bestellen. Wel is er weinig bediening dat het bestellen van een drankje bijna onmogelijk maak. Ook bestellen van een dessert wordt lastig want de bediening is echt heel erg druk.
Bella D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Wij komen hier regelmatig om te genieten van een lekkere pannenkoek. De laatste keer hebben we pannenkoeken gegourmet. Wij zijn lactose intolerant, maar dat is echt geen enkel probleem. Zelfs aan de olie i.p.v. boter was gedacht. We kregen twee borden met toppings en nog wat losse schaaltjes. Het was echt meer dan genoeg. De bediening is altijd uiterst klantvriendelijk vooral de meneer die daar waarschijnlijk al een tijdje werkt. Je voelt je altijd welkom ook als je via vakantieveiling reserveert.
mgm B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Een hoeve op het platteland waar je kunt gourmetten met pannenkoeken ! De garnituren (appel, ananas, 3 soorten vlees, jam, stroop, suiker, kruiden, grote rozijnen, uien) waren goed verzorgd, je kunt onbeperkt beslag bijvragen, het gourmetstel functioneerde goed.
Kortom, ons gezin met 2 kinderen had niets te klagen. Als je toch pannenkoeken gaat eten, doe het dan op deze originelere, creatievere manier !
Berry N.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Met een bon van Vakantieveilingen gebruik gemaakt van de pannenkoeken gourmet. Wat een leuk idee is dat. Lekker je eigen pannenkoekjes bakken en beleggen met allerlei zoet en hartig beleg. Beslag kun je gratis, als je meer van het beleg wilt betaal je een euro. Voor ons was extra beleg niet nodig, alles was wel schoon op. De kinderen vonden het ook erg leuk en hebben lekker gesmuld en gespeeld. De drank moet extra betaald worden maar is niet duur. Kortom een aanrader voor een avondje eten met kinderen.
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Alles prima in orde. Ik heb vorige week gegeten met mijn gezin bij jullie, het is een gezellig restaurant en super voor de kinderen om te spelen. De bediening een erg vriendelijke dame zeer gastvrij.

Wij komen zeker terug
Steven D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Bediening was erg onvriendelijk, de kinderen werden niet bediend. Wanneer zij om drinken of eten vroegen moest dat gebeuren via 1 van de ouders. Ook werd er na weinig hapjes pas laat in de avond eten geserveerd.

Tijdens de receptie hebben de meeste gasten geen drinken gehad.
Loesje56 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Ik was er met n vriendin om pannenkoek te eten en over het water te lopen in een aqua bubbel. Het was voor de lol. De pannenkoek was smakelijk en lekker heet. Het meisje dat de activiteit begeleidde was erg onvriendelijk en heeft ons bezoek aan t restaurant enigszins verpest. Ondanks dat de pannenkoek goed was en de bediening daar wel oke. Als je hier dus alleen gaat eten is het wel goed. Maar zij adverteren juist met de combinatie eten met activiteit en dan moet beide goed zijn vind ik. En dat was niet zo.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2014
Maandag (22-9) bezocht voor een trouwerij. Het is een erg mooie, ruime locatie met vrij uitzicht (de hoeve zelf). Ook mooi terras voor buiten. De koeien kijken je aan. Het restaurant zelf is in de boerderij. Zo is het ook ingericht. Het eten was goed, voldoende. De bediening was snel en vlot. Jammer was dat ze niet de eerste gerechten wegzetten bij het paar. Maar op de kop van de tafel(s) begonnen. Al met al een geschikte feestlocatie.
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Leuk landelijk gelegen pannenkoekrestaurant. Enigszins afgelegen. Ook erg geschikt als feestlocatie. Heerlijke pannenkoeken, vriendelijke bediening. Voldoende ruimte voor kinderen om zich te vermaken.