Meer informatie over restaurant Hoeve Landzicht

7,2

Jouw recensie over het restaurant Hoeve Landzicht

Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Via Groupon een onbeperkt pannenkoeken bakken bon gekocht. Gisteren de bon verzilverd. Het was geweldig! De kinderen hebben zich prima vermaakt, dus wij ook. Zeker voor herhaling! Tot een volgende keer.
Murat T.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Het was heerlijk en klant vriendelijk waren iedereen netals de vorige keer zeker een aanrader en de volgende keer zal het zeker weer worden.
Mieneke V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heel gezellig zelf pannenkoeken gebakken. Zeer op kinderen ingesteld, alleen was de speelruimte ijs en ijskoud. Kinderen moeten daar op hun sokken spelen, maar daar is het veel te koud voor.
R O.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Was weer prima geregeld en erg lekker, we komen zeker weer terug.
Voor de kids was het ook prima, vooral het speelhoek.
+++++++
Annemiekevk .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
We hebben gebruik gemaakt van het pannenkoeken-gourmet en dat was prima. Veel variatie qua beleg en voldoende beslag. Zeer vriendelijke bediening! Nu was er 1 kinderfeestje bezig, maar kan me bedenken als er meerdere kinderfeesten zijn dat dit erg verstorend werkt.
José V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Ik kwam hier met mijn gezin op 11/11 om de 18e verjaardag van onze dochter te vieren. We waren met 6 personen en we hadden 3 bonnen van Vakantieveilingen.nl. De ambiance in een oude koeienstal vlakbij de Vinke Veense Plassen was bijzonder. We werden gastvrij onthaald, de pannekoeken smaakten goed en met bijbetaling van E 3,50 per pannekoek konden we ook de speciale pannekoeken nog bestellen. Ze hadden lekkere drankjes en de kwaliteit prijsverhouding was goed. Onze dochter van 18 kreeg ook nog extra aandacht door een klein stukje vuurwerk aan het eind en dat maakte het geheel mooi af. We komen hier zeker in de zomer nog eens terug.
Jollickansonda R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
'onbeperkt pannenkoeken eten' concept via vakantieveilingen was ietwat misleidend. In feite alleen de kale pannenkoek zat in het arrangement; toppings en duurdere pannenkoeken moest extra betaald worden.
Sfeer was prima; erg aardig personeel.
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het was super gezellig vriendelijk en lief personeel veel variatie en de pannenkoeken gourmet was weer heerlijk werd steeds bij gevuld en zooo betaalbaar ik raad het iedereen aan ga daar eens eten zo fijn daar
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Afgesloten toiletten (slechts één enkel toilet boven beschikbaar) niet zo handig met kinderen. Pannenkoeken smaken goed maar het geheel oogt allemaal wat vervallen. Toppings vallen wat tegen (Nutela een klein plastic voorverpakt dingetje, de warme kersen in een klein bakje nat maar geen échte saus zoals bij wafels e.d. vaak wordt opgediend).
NIco V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wij hebben genoten van de pannekoek actie iedereen uit ons gezelschap vond het leuk en erg lekker echt iets wat ook kleine kinderen geschikt is
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Een goede plek om met kleine kimderen te gaan pannekoek gourmetten!!
Pannekoekjes met veel bij - ingredienten gingen er goed in!
Ook is het fijn dat de kinderen (klein 2 tot 7 jaar) in de aangrenzende speelkamer kunnen spelen!
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Lekker pannenkoeken gegeten die je zelf kon maken. Was erg leuk. Goed verzorgd. Vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar. Leuk om met je kinderen te doen.
Fabienne R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Erg gezellig gehad en het concept zelf pannekoeken bakken is absoluut leuk.
Ook is de speelhoek voor de kinderen erg leuk.

Verbeter punten:
1, Wc's beneden kapot waardoor je een trap op moest om bij de toiletten te komen.
2, bediening mag wat beter opletten en vaker aan je tafel komen.
3, het all you can eat pannekoeken concept geld alleen voor het beslag van de pannekoeken. Als je ingrediënten die je erop wilt doen op zijn dan betaal je er gewoon voor. Dat was ons vantevoren niet verteld en wat ze voor 6 personen neerzetten aan ingrediënten is ook bij lange na niet genoeg dus je moet wel bijvragen. Eigenlijk vind ik het concept all you can eat dan niet meer echt passen.
Ferry1943 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
De locatie is sober en wel wat aan vernieuwing toe.
Maar de ontvangst en begeleiding maken veel goed.
Het pannenkoekengourmet was goed verzorgd.
Marja W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hebben lekker gegeten. We hadden een bon van Groupon en bij betaling voor 2 personen.
Was betaalbaar.
Het was gezellig met elkaar de bediening was goed. We moesten alleen op het laatst wat lang op het beslag wachten.
Parkeergelegenheid is niet echt goed. We moesten hem achter neerzetten in verband met feesten in andere ruimtes.
Daar het erg drassig was geen optie in het grasveld te parkeren.
Verder waren er 2 toiletten beneden defect en boven maar 1 toilet waar je heel goed uit moest kijken voor de op en af stap. We waren blij dat de familie niet slecht ter been was.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk gegeten.
Bediening prima, attent en
Goede sfeer, wel wat druk omdat er verschillende gillende kinderen waren.
Hier kan men niets aan doen, kwestie van opvoeden door ouders.
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Parkeerplaats zorgde voor een domper. Er was slecht aangegeven waar wel en niet geparkeerd kon worden waardoor onze auto tot ver in de modder stond en er een berger moest komen om ons (samen met een boer incl. trekker) eruit te krijgen.
Jeffrey K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Leuk en gezellig restaurant. Het eten is erg lekker en het personeel is klantvriendelijk. Zeker voor herhalingen vatbaar!
Tuyer Z.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Voor een gezin met kinderen is dit leuk, maar de pannenkoeken die ik daar gegeten heb met mijn familie vielen erg tegen. Voornamelijk omdat ze niet gaar waren. Het personeel was vriendelijk en beleefd maar kwam op mij over als slecht ingewerkte scholieren. Er waren weinig gasten, maar toch bleven tafels waarvan de gasten allang vertrokken waren vol staan. Daardoor deden de insecten zich te goed aan de restjes en dat was een onsmakelijk gezicht. Ook onze tafel werd alleen afgeruimd op aanvraag. Binnen staat ook nog een aquarium wat geen aanwinst is. Het kan zo mooi zijn maar een visglas dat potdicht zit van de alg is ook geen fraai gezicht.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Kleffe, ongare pannekoeken. Bediening erg slecht. Weinig mensen aanwezig en toch moesten wij vragen of ze de tafel wilde afruimen. Tafels die vol lege glazen enz.. stonden en niet werden afgeruimd terwijlhet personeel vele malen waren langsgelopen. Ook na het afruimen van de lege tafels kwam er niemand om een doekje over de tafels te halen.
Nog een drankje bestellen, dat zet men gewoon naast het lege glas en flesje van je drankje ervoor.
Voor kinderen is er genoeg te doen, maar voor het eten Kun je beter ergens anders heen gaan.