Hoeve de Geleenhof

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Hoeve de Geleenhof

Ben H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Ons enthousiasme vooraf over dit restaurant op een mooie locatie is helaas omgeslagen in de zekerheid dat we hier nooit meer komen. Belangrijkste reden: nog nooit zo onbeschoft door de bediening behandeld als hier. En de aanleiding is ook niet onbelangrijk: een gerecht viel zwaar tegen (een kalfspasteitje waar bijna geen vlees in zat, gedrenkt in een onaangekondigde kerriesaus) en een ander gerecht (salade nicoise) was rijkelijk voorzien van een ingrediënt waarvan vooraf was aangegeven dat ik daar allergisch voor was (en wat niet in een salade nicoise thuis hoort, maar goed). We zijn er niet uitgekomen met de bediening, die op hoge toon concludeerde 'het zit in uw hoofd' en doodleuk het volle pond in rekening bracht, Zo jaag je zelfs je enthousiaste klandizie wel voorgoed weg.
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Zaterdagavond met 4 personen in dit Hoeve-restaurant gegeten.Leuke ambiance, prettig personeel, vlotte bediening en niet te vergeten : smakelijk gepresenteerde gerechten. Alle lof voor de keuken, gezien er ondanks de drukte geen lange wachttijd ontstond.
BMRJ .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Samen met het gezin gaan lunchen, erg goed verzorgd en vriendelijk personeel.
De wijnen zijn voortreffelijk en hier wordt ook echt aandacht aan besteed.
Een aanwinst voor Heerlen, eindelijk een plek gevonden waar we goed kunnen eten en waar prijs kwaliteit top is.
Zeker een aanrader en ook dadelijk met goed weer heerlijk genieten op het terras.
Simbaaltje .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Gisteravond een verjaardagsetentje gehad bij Hoeve de Geleenhof. Er was gereserveerd voor 4 personen. Het duurde enige tijd voor we werden opgemerkt terwijl we stonden te wachten tot ons gezegd werd waar onze tafel gereserveerd was. Een beetje zenuwachtig aandoende meneer kwam naar ons toe en nadat we hadden aangegeven dat we voor 4 personen gereserveerd hadden, wees hij ons een tafeltje aan en vertrok zonder verdere boe of ba. Het tafeltje was maar voor 3 personen gedekt en er stonden ook maar 3 stoelen. Dus daar stond één van ons ook een poosje te wachten waarna we besloten om er maar zelf achter aan te gaan om een vierde stoel te krijgen.
Nadat we hadden aangegeven dat er ook maar voor 3 personen gedekt was, werden bord en bestek gebracht maar geen glas; dat moest later nog eens gevraagd worden toen de drankjes werden gebracht.
Drie personen namen het driegangenmenu en 1 persoon een andere hoofdmaaltijd en dessert. Toen de hoofdmaaltijden gebracht werden, werd aangekondigd dat er ook nog aardappeltjes kwamen. Dus een poosje gewacht - geen aardappeltjes - en toen maar beginnen te eten voordat het helemaal koud was. Toen we bijna helemaal klaar waren kwamen dan eindelijk de aardappeltjes. "Als mosterd na de maaltijd" zou je dus kunnen zeggen.
De gefileerde vis van een persoon zat helemaal vol graatjes - niet bepaald prettig eten.
Buiten dit en het gebeuren met de aardappeltjes smaakte het eten goed.
Bij de reservering was gevraagd of er een rustig plekje was waar we konden zitten omdat een van de gasten een keelstoma heeft en niet hard kan praten. Dit werd dus toegezegd. We kwamen echter terecht naast een tafel van 6 personen die urenlang luidkeels diverse gesprekken door elkaar voerden. Daarnaast was er sowieso een pokkeherrie; veel meer dan we in andere restaurants hebben meegemaakt. Resultaat: enige normale conversatie was aan onze tafel niet mogelijk; de overkant van de tafel was nauwelijks te verstaan en er moest voortdurend om herhaling van iets wat gezegd werd, gevraagd worden. Daarnaast hadden 2 van de gasten na afloop een schorre keel van het hard moeten praten om verstaan te worden.
Al met al een onprettige ervaring die zeker niet voor herhaling vatbaar is.
We vonden het heel jammer dat het geen goed weer was om buiten te zitten, want het binnenhof zag er gezellig en uitnodigend uit. Daar hadden we beslist veel rustiger kunnen zitten en meer van ons eten kunnen genieten, tenminste: als alles tegelijkertijd op tafel zou komen wat bij elkaar hoorde.