Hoekenrode Grand Café & Restaurant

Hoekenrode 2 1108 DE Amsterdam Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 29
|
31-206960322
7,3 /10
132 recensies

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 29
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 2 gangen, exclusief drank)
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Hoekenrode Grand Café & Restaurant

Hoe kom je er?

  • : Betaald parkeren in de buurt

Openingstijden

Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 23:30
- Lunch 10:30 - 17:00
- Diner 17:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 23:30
- Lunch 12:00 - 17:00
- Diner 17:00 - 23:30

Services

7,3 /10
  • 10
    6
  • 9
    11
  • 8
    30
  • 7
    42
  • < 7
    43
Eten
7,1
Service
7,5
Decor
7,4
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Rumoerig
Wachttijd
Redelijk
123/132 recensies

Jouw recensie over het restaurant Hoekenrode Grand Café & Restaurant

Cindy M.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4 /10
Eten
2
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Nadat we 60 min op ons eten hadden moeten wachten waren 2/4 gerechten koud. Eten teruggestuurd en toen kregen we een totaal andere burger terug. Vleesgerecht was niet te snijden zo taai dus teruggestuurd. Er zat ook nog een haar in onze salade. Hier willen wij NOOIT meer terugkomen.
Ikke O.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
8
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
  • Online gereserveerd
Tijdig gereserveerd via IENS (incl. bevestiging). Daar aangekomen wordt medegedeeld dat zij niet aan ONLINE reserveringen doen...
Hans D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
  • Online gereserveerd
Het was erg druk en erg lawaaiig maar dat zal vaker zijn op donderdagavond met alle borrelende kantoortypes.
Gerechten zijn goed verzorgd en erg lekker.
Helaas was een van de obers al een tijdje door zijn deo heen... Vervelende lucht die bleef hangen...
Verder gewoon goed.
samantha D.
Meesterproever
(45 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
4
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
  • Online gereserveerd
Bij de ingang werden we vriendelijk ontvangen. De voorgerechten waren prima. Carpaccio, yakitori spiesjes en de salade zalm en avocado. De hoofdgerechten zoals de risotto met Parmezaanse kaas en champignons was geen lekkere risotto. De jus van de gebakken champignons maakte de risotto smeuïg, beetje vreemde samenstelling. En de champignonsaus bij de vlees hoofdgerechten kwam uit een zakje.. chemische smaak en klontjes omdat deze niet goed geroerd is, niet lekker! De lemon cheesecake 'huisgemaakt' was niet te eten. Eerder een luchtige kwark taart met een vleugje citroen maar zeker geen cheesecake. Ook nog een Italian koffie besteld maar kreeg een koffie met cointreau of grand marnier ipv amaretto. Dit gemeld en kreeg netjes een nieuwe echte italian koffie. Alles bij elkaar komen wij hier niet meer terug terwijl eerdere ervaringen wel goed waren.
Peter B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
  • Online gereserveerd
Snelle service, gericht op zakelijke klanten. Tamelijk rumoerige zaak
Jeffrey N.
Meesterproever
(11 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
6
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Prima gegeten, ondanks alle drukte van ArenA, Ziggo en Afas prima geholpen, hoefden niet te lang te wachten en prima bediening (Thomas).
J. S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4 /10
Eten
2
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
  • Online gereserveerd
Wij hadden hier geboekt voorafgaand aan het Andrea Borcelli concert, echter wij hadden geen idee dat op het zelfde moment Ajax zou spelen en dat de gelegenheid over vol was en de keuken de zaken niet kon bijbenen. Gevolg half zwarte gamabs en een zalm filet die minsten 20 minuten te lang onder de gril had gelegen, droog, taai en niet smakelijk. Ook de bijgeleidende salade was niet om aan te zien. Meer gasten hierover horen klagen.
Heel erg teleurstellend.
Jørgen M.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
  • Online gereserveerd
Ontzettend jammer dat wij er op het verkeerde tijdstip zijn geweest. Voor en na onze aanwezigheid wordt er een andere kaart gepresenteerd. Dit door de drukte. Er is geen aanpassing in de kaart bespreekbaar. Jammer!!
marian L.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
  • Online gereserveerd
Heerlijk buiten in de zon kunnen zitten en genieten van een wijntje
En later heerlijk gegeten voor ons concert van Neil Diamond.
Voor herhaling vatbaar.
Josette G.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
  • Online gereserveerd
De wachttijd was dit keer super kort! Het was ook relatief rustig. Maar andere keren hebben we ook nooit echt lang hoeven te wachten. Er wordt m.i. goed ingespeeld op zakenlunches waarbij de tijd beperkt is. Ga vooral zo door!
Ingrid H.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
  • Online gereserveerd
Restaurant doet niet aan reserveren tijdens voetbal wedstrijden..werden wel vriendelijk geholpen
.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
  • Online gereserveerd
De medewerkers waren of slechthorend of slecht in Nederlands, wat het bestellen nogal moeilijk maakte. Daarnaast was 1 medewerker er nogal opdringerig over dat we vaker moesten komen.
Peter S.
Meesterproever
(393 recensies)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
4
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
De service was vriendelijk en adequaat maar dit was het goede nieuws. Hoekenrode is een grote zaak met een gedateerde 'moderne' inrichting en een fors terras op het plein naast station Bijlmer Arena. Wellicht dat het er tijdens werkdagen drukker is maar op een zondagmiddag met slechts drie tafeltjes bezet, zorgt dit niet bepaald voor een prettige sfeer: geen muziek en alleen de stemmen van de medewerkers die met elkaar overleggen. De lunch was niet heel slecht maar wel echt te duur. Ik had een pompoensoep met brood en de ciabatta met gegrilde kip en friet. De soep leek wel een zalf en smaakte alsof ze voor de helft uit room bestond. Niet voor herhaling vatbaar. De ciabatta bleek een zacht pistoletje te zijn en de garnituur die erbij geserveerd werd was van slechte kwaliteit (een uienring, een plakje van een smaakloze bovenmaatse tomaat en verlepte sla). De kipfilet was niet gekruid maar de friet kon er mee door.
Annette T.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
4
Service
6
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
  • Online gereserveerd
Waren al gewaarschuwd door recensies,, en het was idd van de zeer eenvoudige. Bediening wel vriendelijk.
Erwin V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
  • Online gereserveerd
Prima tent voor hapje en drankje, niet te duur. Drankjes snel op tafel, vriendelijke bediening, borden goed opgemaakt! Komen nog een keer.
Annet V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
  • Online gereserveerd
Vooraf aan een concert in de Ziggodome prima gelegenheid om even te eten. Gereserveerd en tafel stond keurig klaar. Leuke kaart, snelle service en goede kwaliteit/prijsverhouding. Beetje rumourig door hoge plafonds.
Dora D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
  • Online gereserveerd
Het eten was prima en ze deden erg hun best om het ons naar de zin te maken. We waren met drie kleine kinderen, er stonden eigenlijk geen kindermaaltijden op de kaart maar ze stelden voor om toch iets speciaals voor de kinderen te maken wat we erg gewaardeerd hebben. Een van de volwassenen kreeg een hamburger met vlees dat al koud was en toen we dat vermelden werd er meteen een nieuwe gemaakt. Dus goede service!
NL_Nihon .
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
  • Online gereserveerd
Een verbeterpunt: Na enige tijd komt de bediening lang en vraagt op een direkte manier: klaar? Klantvriendelijker is: kan ik u bord meenemen?
Zoals ze het nu vragen: komt het over dat je weg moet........
Lieka P.
Meesterproever
(19 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten voor een mooie prijs.
Fijn dat we van de algehele kaart mochten kiezen.
Komen zeker en vast terug.
Bert-Hilda T.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
  • Online gereserveerd
De wachttijd was erg lang. Het duurde ruim drie kwartier voordat we de lunchgerechten hadden.
Het eten zelf was wel goed.
We gebruiken cookies om je te voorzien van de best mogelijke gebruikservaring. Hiernaast is het ook zo dat je gegevens beheerd en verwerkt worden door La Fourchette SAS. Wil je meer weten , lees dan onze cookie policy en onze privacy statement. Door op deze website te surfen ga je akkoord met deze voorwaarden en aanvaard je het gebruik van deze cookies.