Hoekenrode Grand Café & Restaurant

Zaterdag en Zondag 12:00 - 23:30

7,1
Lieka68 P.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten voor een mooie prijs.
Fijn dat we van de algehele kaart mochten kiezen.
Komen zeker en vast terug.
Bert-Hilda T.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
De wachttijd was erg lang. Het duurde ruim drie kwartier voordat we de lunchgerechten hadden.
Het eten zelf was wel goed.
Marijkeornee O.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Fijn dat we met onze groep van 9 in de hoek zaten: ondanks de drukte konden we elkaar goed verstaan. Eten is OK en in verhouding met de prijs. We hebben er prima gezeten.
AnuschkaV .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Met mijn dochter in dit restaurant geweest maar niet gegeten. We hadden dit restaurant uitgezocht vanwege de menukaart die ons aansprak. Echter als er een evenement is in de Arena of Ziggo Dome komt er een vervangende menukaart met slecht VIER/4 gerechten erop. Geen voorgerecht of nagerechten verkrijgbaar. De massa moet natuurlijk worden weggewerkt, dus zo snel mogelijk eten en na het eten wordt je verzocht verder te drinken aan de bar. (staat op de menukaart) Ze hebben je tafeltje natuurlijk nodig... Echt belachelijk. Wij zijn weggegaan en de mensen naast ons ook. Ons zien ze niet meer terug. Ook niet als er geen evenement is.
Perry M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Met m'n vriendin en 2 vrienden hier gegeten, we kwamen binnen en dachten direct.. wat een rumoer, even rustig eten zit er niet in. Op den duur werd het wat rustiger en dus beter. Het eten was erg matig, we hadden 4x Carpaccio als voorafje, helaas geen brood erbij, dit moesten we zelf later bestellen. Carpaccio was prima, kan ook niet veel mis aan gaan. Helaas was het hoofdgerecht bar en boos, ik had met een vriend van me een Mexicaanse burger besteld, hier zat werkelijk geen smaak aan. Met Zout en peper zat er zelfs geen smaak aan, tip.. smeer er een lekker sausje op.

Bediening is ook niet echt om naar huis te schrijven, 2 bedieners/runners spreken geen Nederlands, lieten continu glazen staan en flesjes drinken. Cola was post mix.. terwijl je wel gewoon de volle pond betaald. we waren met ze 4e 154.80 kwijt, nooit meer hier eten. Dit was een wijze les.
Marisja S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
We hadden hier gereserveerd omdat we even snel wat wilden eten voorafgaand aan een bioscoopbezoek. De eerste indruk bij binnenkomst was: ok, wat is dit; wel erg druk en rumoerig, is dit wel een restaurant? Na melding van de reservering werden we aan een prima tafel geplaatst in het achterste gedeelte van het restaurant.
De bediening kwam een beetje onprofessioneel over, maar was wel erg vriendelijk. Ondanks de drukte kwam het eten vrij vlot waarbij de ober zich evengoed verontschuldigde dat het wat langer had geduurd. Het eten smaakte prima, niets op aan te merken! Ook de cappuccino was erg goed, eindelijk weer eens een goede lobbige melklaag! Ondanks het rumoer (waarschijnlijk veroorzaakt door de hoogte vh pand) zeker voor herhaling vatbaar.
Patricia H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben hier gegeten voordat we naar de Ziggo dome gingen. De bediening was zeer vriendelijk. Geen lange wachttijden voordat we de drankjes en ons eten kregen. Helaas vonden wij het wel een hele rumoerige zaak.
Miran V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gegeten vlak voor het concert. Bediening was prima. Het was razend druk vanwege de concerten, maar dat mocht niet baten. Aan te lopen vanaf arena en ziggodome
Monique A.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
hippe tent vriendelijk personeel en lekker eten wat wil je nog meer! (misschien iets meer ruimte tussen de tafeltjes) en iets meer keuze in vegetarisch mag ook wel......
Evert B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Het reserveren ging heel makkelijk en ik werd ook goed op de hoogte gehouden dat alles oké was.
Het restaurant was deze avond heel druk maar dat had ik welk verwacht bij een thuis wedstrijd van Ajax, waar ik met mijn zoon naar toeging, dus dat was geen probleem.
De service was uitstekend we werden goed ontvangen en het drinken en eten werd in deze drukte toch redelijk snel gebracht, en was heerlijk.
Luuk V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Lunchen in de zon bij Hoekenrode lijkt een goed idee in de zomer. Maar ondanks dat alleen het terras vol zat (binnen leeg) duurde het eten meer dan 20 minuten (voor een simpele uitsmijter).

De uitsmijter is prima maar niet bijzonder e bovendien aardig aan de prijs. Geen aanrader dus.
Pui Yin O.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We hebben hier gegeten na de 90 festival. De carpaccio was erg weinig voor de prijs en erg waterig. Alsof het uit de vriezer kwam. De saus eroverheen z was wel lekker. Verder hadden we als hoofdgerechten: tournedos, rib eye en 2x lamskotelet. De eerste twee werd gevraagd hoe wij het gebakken wilde hebben. Dat werd voor de lamsvlees niet gevraagd en dat was jammer, want de ene vond zijn lamskotelet goed en de naar vond het te lang gebakken en dat had verkopen kunnen worden. Verder was de service wel goed en we vonden het wel een gezellige uitstraling hebben.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Ik heb hier 2 keer gegeten. Eerste keer een burger genomen en de tweede keer surf & turf.
Beide was goed te eten, kwaliteit en bereiding voldoende als je snel even iets simpels wil eten. Echter geen verse frietjes erbij, fabrieks/diepvries frieten vind ik echt niet kunnen. Dit getuigt van luiheid en totaal geen benul van kwaliteit. Positief vind ik het grote terras waar ruim plek is. En er worden halve liters Erdinger geserveerd in plaats van die kleintjes die je vaak in de randstad tegenkomt.
biancavw .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Gisteravond voor het concert van Beyoncé wezen eten. Het eten is oké, de bediening doet zijn best maar de keuken is niet ingesteld op drukte. Bijna uur gewacht op hoofdgerecht en half uur op tweede drankje. We hebben het tweede drankje afbesteld omdat we inmiddels klaar waren met eten. De rekening kwam wel snel.
NikkiZ .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Met collega's hier een late lunch genuttigd. Je kon rustig een tafeltje uitzoeken en de bediening nam alles vrij snel op. Het eten was prima en de keuze was gevarieerd. Behalve voor de vegetarische collega, maar ook zij had uiteindelijk een prima gerecht. We komen zeker nog een keer terug.
hhilberdink .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
In 1 woord: drama.
Het management heeft geen enkel idee wat horeca is en hoe het zou moeten werken.

Alles liep verkeerd: "vergeten" worden door het personeel, uiteindelijk toch kunnen bestellen waarna de drankjes na een half uur gebracht werden (de spa rood was inmiddels "plat water" geworden).
Het eten kwam daar weer een half uur na. En van de 6 bestelde gerechten waten er twee verkeerd en moesten terug naar de keuken.

En nee, het is geen excuus dat het erg druk was. Dat had je kunnen verwachten als Coldplay in de Arena speelt, dus daar had je op moeten anticiperen.
kees.leenhouts .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Lekker gegeten met collega's. De bediening was vriendelijk, behulpzaam en snel en de rekening viel alleszins mee. We komen vast terug.
koetsje66 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
We waren er rond half 5 en toen was het nog vrij rustig. We werden keurig naar onze gereserveerde tafel gebracht en hebben eten besteld.
Rond kwart over vijf werd het druk ivm evenement maar de bediening bleef top. Goede samenwerking.
Het eten was goed, de porties waren redelijk groot, mag wel wat minder.
michalvanleeuwen .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Aardige bediening die nog extra moeite deed voor mijn vriendin deed die glutenvrij eet. Ondanks de drukte door het concert van Adele vroeg de bediening ook een paar keer of alles naar wens. Snelle bediening, prima eten.
Bart-Vero .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
De ontvangst was vriendelijk , de service was uitstekend, en het mixed grill was geweldig. Wij komen zeker nog een keer weer langs.