Hoekenrode Grand Café & Restaurant

Zaterdag en Zondag 12:00 - 23:30

7,2
7,2
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
De medewerkers waren of slechthorend of slecht in Nederlands, wat het bestellen nogal moeilijk maakte. Daarnaast was 1 medewerker er nogal opdringerig over dat we vaker moesten komen.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
De service was vriendelijk en adequaat maar dit was het goede nieuws. Hoekenrode is een grote zaak met een gedateerde 'moderne' inrichting en een fors terras op het plein naast station Bijlmer Arena. Wellicht dat het er tijdens werkdagen drukker is maar op een zondagmiddag met slechts drie tafeltjes bezet, zorgt dit niet bepaald voor een prettige sfeer: geen muziek en alleen de stemmen van de medewerkers die met elkaar overleggen. De lunch was niet heel slecht maar wel echt te duur. Ik had een pompoensoep met brood en de ciabatta met gegrilde kip en friet. De soep leek wel een zalf en smaakte alsof ze voor de helft uit room bestond. Niet voor herhaling vatbaar. De ciabatta bleek een zacht pistoletje te zijn en de garnituur die erbij geserveerd werd was van slechte kwaliteit (een uienring, een plakje van een smaakloze bovenmaatse tomaat en verlepte sla). De kipfilet was niet gekruid maar de friet kon er mee door.
Annette T.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Waren al gewaarschuwd door recensies,, en het was idd van de zeer eenvoudige. Bediening wel vriendelijk.
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Prima tent voor hapje en drankje, niet te duur. Drankjes snel op tafel, vriendelijke bediening, borden goed opgemaakt! Komen nog een keer.
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Vooraf aan een concert in de Ziggodome prima gelegenheid om even te eten. Gereserveerd en tafel stond keurig klaar. Leuke kaart, snelle service en goede kwaliteit/prijsverhouding. Beetje rumourig door hoge plafonds.
Dora D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Het eten was prima en ze deden erg hun best om het ons naar de zin te maken. We waren met drie kleine kinderen, er stonden eigenlijk geen kindermaaltijden op de kaart maar ze stelden voor om toch iets speciaals voor de kinderen te maken wat we erg gewaardeerd hebben. Een van de volwassenen kreeg een hamburger met vlees dat al koud was en toen we dat vermelden werd er meteen een nieuwe gemaakt. Dus goede service!
NL_Nihon .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Een verbeterpunt: Na enige tijd komt de bediening lang en vraagt op een direkte manier: klaar? Klantvriendelijker is: kan ik u bord meenemen?
Zoals ze het nu vragen: komt het over dat je weg moet........
Lieka68 P.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten voor een mooie prijs.
Fijn dat we van de algehele kaart mochten kiezen.
Komen zeker en vast terug.
Bert-Hilda T.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
De wachttijd was erg lang. Het duurde ruim drie kwartier voordat we de lunchgerechten hadden.
Het eten zelf was wel goed.
Marijke O.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Fijn dat we met onze groep van 9 in de hoek zaten: ondanks de drukte konden we elkaar goed verstaan. Eten is OK en in verhouding met de prijs. We hebben er prima gezeten.
AnuschkaV .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Met mijn dochter in dit restaurant geweest maar niet gegeten. We hadden dit restaurant uitgezocht vanwege de menukaart die ons aansprak. Echter als er een evenement is in de Arena of Ziggo Dome komt er een vervangende menukaart met slecht VIER/4 gerechten erop. Geen voorgerecht of nagerechten verkrijgbaar. De massa moet natuurlijk worden weggewerkt, dus zo snel mogelijk eten en na het eten wordt je verzocht verder te drinken aan de bar. (staat op de menukaart) Ze hebben je tafeltje natuurlijk nodig... Echt belachelijk. Wij zijn weggegaan en de mensen naast ons ook. Ons zien ze niet meer terug. Ook niet als er geen evenement is.
Perry M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Met m'n vriendin en 2 vrienden hier gegeten, we kwamen binnen en dachten direct.. wat een rumoer, even rustig eten zit er niet in. Op den duur werd het wat rustiger en dus beter. Het eten was erg matig, we hadden 4x Carpaccio als voorafje, helaas geen brood erbij, dit moesten we zelf later bestellen. Carpaccio was prima, kan ook niet veel mis aan gaan. Helaas was het hoofdgerecht bar en boos, ik had met een vriend van me een Mexicaanse burger besteld, hier zat werkelijk geen smaak aan. Met Zout en peper zat er zelfs geen smaak aan, tip.. smeer er een lekker sausje op.

Bediening is ook niet echt om naar huis te schrijven, 2 bedieners/runners spreken geen Nederlands, lieten continu glazen staan en flesjes drinken. Cola was post mix.. terwijl je wel gewoon de volle pond betaald. we waren met ze 4e 154.80 kwijt, nooit meer hier eten. Dit was een wijze les.
Marisja S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
We hadden hier gereserveerd omdat we even snel wat wilden eten voorafgaand aan een bioscoopbezoek. De eerste indruk bij binnenkomst was: ok, wat is dit; wel erg druk en rumoerig, is dit wel een restaurant? Na melding van de reservering werden we aan een prima tafel geplaatst in het achterste gedeelte van het restaurant.
De bediening kwam een beetje onprofessioneel over, maar was wel erg vriendelijk. Ondanks de drukte kwam het eten vrij vlot waarbij de ober zich evengoed verontschuldigde dat het wat langer had geduurd. Het eten smaakte prima, niets op aan te merken! Ook de cappuccino was erg goed, eindelijk weer eens een goede lobbige melklaag! Ondanks het rumoer (waarschijnlijk veroorzaakt door de hoogte vh pand) zeker voor herhaling vatbaar.
Patricia H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben hier gegeten voordat we naar de Ziggo dome gingen. De bediening was zeer vriendelijk. Geen lange wachttijden voordat we de drankjes en ons eten kregen. Helaas vonden wij het wel een hele rumoerige zaak.
Miran V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gegeten vlak voor het concert. Bediening was prima. Het was razend druk vanwege de concerten, maar dat mocht niet baten. Aan te lopen vanaf arena en ziggodome
Monique A.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
hippe tent vriendelijk personeel en lekker eten wat wil je nog meer! (misschien iets meer ruimte tussen de tafeltjes) en iets meer keuze in vegetarisch mag ook wel......
Evert B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Het reserveren ging heel makkelijk en ik werd ook goed op de hoogte gehouden dat alles oké was.
Het restaurant was deze avond heel druk maar dat had ik welk verwacht bij een thuis wedstrijd van Ajax, waar ik met mijn zoon naar toeging, dus dat was geen probleem.
De service was uitstekend we werden goed ontvangen en het drinken en eten werd in deze drukte toch redelijk snel gebracht, en was heerlijk.
Luuk V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Lunchen in de zon bij Hoekenrode lijkt een goed idee in de zomer. Maar ondanks dat alleen het terras vol zat (binnen leeg) duurde het eten meer dan 20 minuten (voor een simpele uitsmijter).

De uitsmijter is prima maar niet bijzonder e bovendien aardig aan de prijs. Geen aanrader dus.
Pui Yin O.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We hebben hier gegeten na de 90 festival. De carpaccio was erg weinig voor de prijs en erg waterig. Alsof het uit de vriezer kwam. De saus eroverheen z was wel lekker. Verder hadden we als hoofdgerechten: tournedos, rib eye en 2x lamskotelet. De eerste twee werd gevraagd hoe wij het gebakken wilde hebben. Dat werd voor de lamsvlees niet gevraagd en dat was jammer, want de ene vond zijn lamskotelet goed en de naar vond het te lang gebakken en dat had verkopen kunnen worden. Verder was de service wel goed en we vonden het wel een gezellige uitstraling hebben.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Ik heb hier 2 keer gegeten. Eerste keer een burger genomen en de tweede keer surf & turf.
Beide was goed te eten, kwaliteit en bereiding voldoende als je snel even iets simpels wil eten. Echter geen verse frietjes erbij, fabrieks/diepvries frieten vind ik echt niet kunnen. Dit getuigt van luiheid en totaal geen benul van kwaliteit. Positief vind ik het grote terras waar ruim plek is. En er worden halve liters Erdinger geserveerd in plaats van die kleintjes die je vaak in de randstad tegenkomt.