Hoekenrode Grand Café & Restaurant

Zaterdag en Zondag 12:00 - 23:30

Voordelig
Patricia H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben hier gegeten voordat we naar de Ziggo dome gingen. De bediening was zeer vriendelijk. Geen lange wachttijden voordat we de drankjes en ons eten kregen. Helaas vonden wij het wel een hele rumoerige zaak.
Miran V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gegeten vlak voor het concert. Bediening was prima. Het was razend druk vanwege de concerten, maar dat mocht niet baten. Aan te lopen vanaf arena en ziggodome
Monique A.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
hippe tent vriendelijk personeel en lekker eten wat wil je nog meer! (misschien iets meer ruimte tussen de tafeltjes) en iets meer keuze in vegetarisch mag ook wel......
Evert B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Het reserveren ging heel makkelijk en ik werd ook goed op de hoogte gehouden dat alles oké was.
Het restaurant was deze avond heel druk maar dat had ik welk verwacht bij een thuis wedstrijd van Ajax, waar ik met mijn zoon naar toeging, dus dat was geen probleem.
De service was uitstekend we werden goed ontvangen en het drinken en eten werd in deze drukte toch redelijk snel gebracht, en was heerlijk.
Luuk V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Lunchen in de zon bij Hoekenrode lijkt een goed idee in de zomer. Maar ondanks dat alleen het terras vol zat (binnen leeg) duurde het eten meer dan 20 minuten (voor een simpele uitsmijter).

De uitsmijter is prima maar niet bijzonder e bovendien aardig aan de prijs. Geen aanrader dus.
Pui Yin O.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We hebben hier gegeten na de 90 festival. De carpaccio was erg weinig voor de prijs en erg waterig. Alsof het uit de vriezer kwam. De saus eroverheen z was wel lekker. Verder hadden we als hoofdgerechten: tournedos, rib eye en 2x lamskotelet. De eerste twee werd gevraagd hoe wij het gebakken wilde hebben. Dat werd voor de lamsvlees niet gevraagd en dat was jammer, want de ene vond zijn lamskotelet goed en de naar vond het te lang gebakken en dat had verkopen kunnen worden. Verder was de service wel goed en we vonden het wel een gezellige uitstraling hebben.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Ik heb hier 2 keer gegeten. Eerste keer een burger genomen en de tweede keer surf & turf.
Beide was goed te eten, kwaliteit en bereiding voldoende als je snel even iets simpels wil eten. Echter geen verse frietjes erbij, fabrieks/diepvries frieten vind ik echt niet kunnen. Dit getuigt van luiheid en totaal geen benul van kwaliteit. Positief vind ik het grote terras waar ruim plek is. En er worden halve liters Erdinger geserveerd in plaats van die kleintjes die je vaak in de randstad tegenkomt.
Biancavw .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Gisteravond voor het concert van Beyoncé wezen eten. Het eten is oké, de bediening doet zijn best maar de keuken is niet ingesteld op drukte. Bijna uur gewacht op hoofdgerecht en half uur op tweede drankje. We hebben het tweede drankje afbesteld omdat we inmiddels klaar waren met eten. De rekening kwam wel snel.
NikkiZ .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Met collega's hier een late lunch genuttigd. Je kon rustig een tafeltje uitzoeken en de bediening nam alles vrij snel op. Het eten was prima en de keuze was gevarieerd. Behalve voor de vegetarische collega, maar ook zij had uiteindelijk een prima gerecht. We komen zeker nog een keer terug.
Hhilberdink .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
In 1 woord: drama.
Het management heeft geen enkel idee wat horeca is en hoe het zou moeten werken.

Alles liep verkeerd: "vergeten" worden door het personeel, uiteindelijk toch kunnen bestellen waarna de drankjes na een half uur gebracht werden (de spa rood was inmiddels "plat water" geworden).
Het eten kwam daar weer een half uur na. En van de 6 bestelde gerechten waten er twee verkeerd en moesten terug naar de keuken.

En nee, het is geen excuus dat het erg druk was. Dat had je kunnen verwachten als Coldplay in de Arena speelt, dus daar had je op moeten anticiperen.
Kees.leenhouts .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Lekker gegeten met collega's. De bediening was vriendelijk, behulpzaam en snel en de rekening viel alleszins mee. We komen vast terug.
Koetsje66 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
We waren er rond half 5 en toen was het nog vrij rustig. We werden keurig naar onze gereserveerde tafel gebracht en hebben eten besteld.
Rond kwart over vijf werd het druk ivm evenement maar de bediening bleef top. Goede samenwerking.
Het eten was goed, de porties waren redelijk groot, mag wel wat minder.
Michalvanleeuwen .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Aardige bediening die nog extra moeite deed voor mijn vriendin deed die glutenvrij eet. Ondanks de drukte door het concert van Adele vroeg de bediening ook een paar keer of alles naar wens. Snelle bediening, prima eten.
Bart-Vero .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
De ontvangst was vriendelijk , de service was uitstekend, en het mixed grill was geweldig. Wij komen zeker nog een keer weer langs.
Markbouwman1966 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Lekker en gezellig gegeten. Een aanrader als je naar HMH gaat. Bediening zeer vriendelijk en de kaart is gevarieerd. De prijzen van het eten zijn in verhouding met de kwaliteit van het eten.
Marjan.boerman .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Er was weinig keus. Wij zijn vegetariërs en er was 1 gerecht. Ik zou dit restaurant niet aanbevelen. Het was ook heel lawaaiig. De bediening was redelijk, wel heel vriendelijk.
IngridtB .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Gisteravond voor de Toppers hier wezen eten, het eten was erg lekker, vlees lekker mals en de bediening was supervriendelijk, zeker voor herhaling vatbaar.
Darojo .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Bediening was top. Zeer attent en flexibel. Eten simpel maar goed. Prima locatie om voor een evenement wat te eten en te drinken. Wisselen van reeds gereserveerde tafel ging makkelijk.
Goppe .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Ondanks de drukte i.v.m. de Toppers, vriendelijke en snelle service. Heerlijke carpaccio vooraf en Argentijnse steak en gegrilde zalm als hoofdgerecht. In één woord Toppers.
Jane H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Ondanks de drukte en storing van het bestelsysteem bleef de bediening attent.Het eten was uitstekend.Malse kip prachtig tournedos. Persoonlijke wensen werden met een glimlach ingewilligd. Complimenten