Hoek's

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,2
JMAM V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Hoek's is een soort friettent waar vooral vis op het menu staat. We hebben hier een plate met kibbeling gegeten. Je krijgt dan een plate met kibbeling, friet, salade en daarbij een assorti van 3 sauzen (mayonaise, vissaus en knoflooksaus). De porties zijn groot genoeg, prijs / kwaliteit was prima in orde. Bestellen gaat apart van het bakproces waarbij je een soort van piepertje mee krijgt die af gaat als je eten klaar is, heel eerlijk, handig en rustgevend. Kunt rustig buiten aan een tafeltje onder het genot van een drankje op je eten gaan zitten wachten.
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Ik zat tegenover Hoek's in een hotel en had geen zin om lang te tafelen. Bij Hoek's dus een stuk vis (kabeljauw) gehaald met een patat frites. Kabeljauw was van prima kwaliteit en de patat frites waren ook goed gebakken. De zaak is een beetje rommelig met een hoop toeters en bellen (ook in de vitrine), maar verder een prima tent.
D F.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Wij besloten spontaan om naar Makkum te gaan. Het was druk dus we moesten wel even wachten toen we onze bestelling hadden gedaan. De porties waren groot en we hadden er zeker genoeg aan. De kibbeling was heerlijk. Lekkere groente erbij, patat en verschillende sausjes. We hebben er heerlijk gegeten. Ook mooi was dat ze spontaan besloten langer open te blijven door de komende bezoekers.
Thomas B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
wij hebben kibbeling gegeten, grote portie wat dit ook daadwerkelijk was, goede vriendelijke vlotte service. komen zeker terug
René W.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Lekker eten niet alleen in bakjes maar ook lekker op een bord met salade en allerlei sausjes de vis is perfect en variatie genoeg bediening is perfect dus algemene indruk als we in de buurt zijn komen we zeker nog een keer langs.