Hoedje van de Koningin

Zondag Gesloten

• Terras
Antboam .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
ik had een sandwich genomen .na lang wachten kwam me broodje .
Viel erg tegen de kip had een zure nasmaak .jammer .
De soep was lekker .
Interieur heel weinig uniformiteit .erg druk van alles wat
Sfeer : kil
Prijs / kwaliteit duur .
Locatie : goed
SweetyMirei .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2015
Wat een thuiskomen is het hier altijd! De Queens Club Kip samen met een rosé zij om aan te bevelen. Mijn complimenten aan de hofhouding, de bediening is perfect.
Reactie op een ander proever: Ik kom hier al jaren.....Nog nooit een ribeye op de menukaart gezien.....
Jorishes .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Het was vandaag allemaal wat minder. Net of de koppies er niet goed bij waren. Amuse vergeten. Wilt u nog ee opje koffie, terwijl het hoofdgerecht nog moet komen. Gebakken mosselen zijn meer gekookte. Ambiance en vriendelijkheid blijft erg prettig
Anne-Gre E.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2014
We lunchten al meerdere keren in deze gezellige brasserie. Bediening is erg vriendelijk en professioneel. Gerechten worden zeer verzorgd opgediend en smaken prima! De sfeer is prettig en gezellig. Fans van het Koningshuis kijken helemaal hun ogen uit. We komen hier dus heel graag. Toch een paar tips voor puntjes op de i. De smoothie vonden wij allebei (al 2 keer) veel te zoet, het glazuur springt van je tanden. Bediening kan soms beter letten op lege glazen en vragen of je nog iets wilt drinken.
Paulien1981 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2014
Een zeer uitgebreide kaart met voor ieder wat wils. Inmiddels ben ik al meerdere keren hier geweest voor een lekkere kop (speciale) koffie met taart of een fijne lunch. Het is hier altijd druk. De bediening is vriendelijk en inderdaad kan het soms wat te lang duren. De keuken is gedeeltelijk open, het keukenpersoneel lijkt echter niet veel lol in het werk te hebben. Komt misschien door de drukte? Aandachtspuntje? Men mag best naar de tafel komen om te vragen of alles naar wens is / of je nog wat wilt bestellen. Ik zie vaak dat gasten het personeel moeten roepen...
SlimSpirit .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2013
Onverwachts hier neergestreken voor een (koop)zondagmiddaglunchje. Leuk ingericht zaakje met allerlei prullaria uit het koningin (Beatrix en Maxima)- thema, dus er valt genoeg te bekijken. Want we moesten door de drukte wel lang wachten op bediening! Excuses werden gegeven en aanvaard. De bestelde saté was heerlijk mals, een royale portie, begeleid door lekkere pindasaus, uitjes, kroepoek en een veel lekkere dikke frites. De tosti oude kaas-tomaat-bieslook was ook een grappige combinatie, die ik inmiddels thuis heb nagemaakt.
We komen zelden of nooit in Purmerend, maar 'Het hoedje' was een verrassend leuk tentje met een prima prijs-kwaliteit-verhouding. Ook heerlijke thee(soorten) trouwens
Bianca G.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2013
De bediening is hier echt super! Altijd correct en altijd bereid het je naar de zin te maken. Mijn man zit in een rolstoel en ze maken graag ruimte voor hem zodat we comfortabel kunnen lunchen. Het gebak komt van een meester banketbakker uit Purmerend en is een echte aanrader. De patat is ook kakelvers en komt bij de Belgische Patatzaak ernaast vandaan. Maar ook de lunchkaart is uitgebreid: van maaltijdsalades tot tosti's (waaronder ook een aantal verrassende) en van een gewone boterham met hagelslag (voor de prinsjes en prinsesjes) tot en met biefstuk met patat. Bij het Hoedje is het goed toeven, het is er ook altijd gezellig druk!
Mjammmm .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
Altijd heerlijk in 'het Hoedje', heerlijk eten en top service, de bediening gaat er helemaal voor. Ik kom hier vaak en het is altijd gezellig, de enige echt goede en gezellige lunchzaak van Purmerend waar je ook een heerlijk wijntje kunt krijgen en kunt borrelen. De kaart is top, altijd wat lekkers te vinden en het gebak..top!! Wijnproeverij is een aanrader!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2012
Dit is een heerlijk adres zowel voor de zomer als winter. De kaart is altijd diverse en het eten is gewoon goed, waar voor je geld. De bediening is altijd vriendelijk. In Purmerend de beste keus om even lekker te lunchen.
Gerardab .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2012
Met een groep van 12 personen hier gegeten. Bij het voorgerecht kwam de kok langs om op de borden een vergeten dressing te sprenkelen en dumpte hij nog een handje gebakken stukjes brood over het geheel. Ik zou toch zeker de borden hebben teruggehaald naar de keuken.
De sate was aangebrand, volgens de serveerster was dat niet aangebrand maar zwartgebrand door de kruiden.konden ze niets aan doen en werd ook niet teruggenomen. Voor de bestelde beifstukken werd niet gevraagd hoe gaar we ze wilden hebben, lege glazen werden niet van tafel gehaald, een halfvolglas wijn werd zelfs bijgevuld. Tijdens het nagerecht bleven de schaaltjes (veel te hard gebakken) patat als een treurige herinnering van een slechte maaltijd op tafel staan. Kortom, hier kom ik niet meer terug.