Ho-Wah

Meer informatie over restaurant Ho-Wah

Erg voordelig
Oswald N.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Eten afgehaald en dit was erg teleurstellend.de daging kerrie en de daging roedjak hadden niet de smaak van de Indische keuken.er zaten ook veel vetklonten aan hèt vlees.ik denk dat er zo goedkoop mogelijk ingekocht wordt dit gaat echter tenkosten van de kwaliteit van het eten.de sate smaakte ook matig. De rest heb ik niet meer geprobeerd want ik stel me dan voor hoe de keuken eruitziet.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Vandaag lekker gegeten bij Ho-Wah. We hebben met 5 man deelgenomen aan het lopend buffet. Het eten smaakt lekker en het kost maar 13 euro p.p. Een geslaagde avond gehad!
Marc256 .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
We komen hier elke twee weken voor het buffet. De sfeer is ontspannen, de bediening erg vriendelijk, het eten heerlijk en dat voor 13 euro inclusief een (tweede) consumptie. We hebben diverse andere restaurants geprobeerd maar komen telkens terug. De keuze is wat beperkt maar de aardbeien en meloen zijn altijd vers, de shushi is heerlijk, de chinese gerechten zijn echt top en er is ijs met slagroom voor de liefhebber (de kinderen). Van harte aanbevolen.
Marc W.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2013
Ook dit chinees-indisch restaurant moet het vooral hebben van de afhalers.. Omdat we in de buurt waren en gewoon zin hadden in chinees eten zijn we bij toeval hier terecht gekomen. Het zier er van buiten niet uit. Van binnen lijkt deze precies op alle andere chinees-indische restaurants. Netjes maar fantasieloos.
De bediening reageerde enigszins verbaasd toen we het restaurant-deel betraden. Gasten op een doordeweekse avond rond 18:00 uur is blijkbaar niet gebruikelijk. De grote ruimte was leeg en voelde frisjes aan.
Ondanks dit alles reageerde het personeel zeer snel en adequaat . We werden zeer hartelijk begroet en het restaurant werd in mum van tijd warm gestookt waardoor het snel behaaglijk werd.
We hebben gevraagd om iets gevarieerds op tafel te zetten en daar is gehoor aan gegeven. Wat een feest ! De kok moet gedacht hebben dat de koning in het restaurant zat…zo mooi werd alles opgemaakt. Veel variatie, vers en erg lekker. Prijs per persoon: (Inclusief drank) nog geen 17 euro.
Q1q .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
we vinden dat er weinig variatie is,en helemaal geen vis althans geen kabeljauw of kibbelling.het eten was niet heel warm,eigenlijk een beetje koud. de bediening was matig.er wordt heel veel deeg gebruikt bij sommige producten dus als je die pakt dan proef je niet wat er eigenlijk in zit,en je zit vlug vol. wij vonden het matig.
Marianneke85 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2012
Zo 1 keer in de 3 maanden gaan we bij Ho-Wah eten afhalen. Het is eten is lekker, maar niets speciaals. De bediening is goed en snel. Als je moet wachten op de bestelling krijg je een drankje van de zaak wat wel aardig is. Inrichting is typisch de inrichting van een Chinees restaurant.