Ho Me

Koningstraat 22 6811 DG Arnhem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Ho Me

Michel B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Eten een acht, men daarbij meegenomen de prijs. Het eten wordt snel en vers bereid. Voor (inmiddels) 4,10 heb je een uitstekende maaltijd, het restaurant is erg eenvoudig en een allegaartje. De bediening, zeker als je vaker komt, erg vriendelijk en attent. Voor 'zomaar' even wat eten een goede keuze.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Heeee mijn favo restaurant is vernieuwd niet bijzonder maar wel veel nieuw en de wc's zien er nu wel erg goed uit ! Vind ik belangrijk. Maar het eten is nog steed geweldig en vers en zeer goedkoop. Bizar dat dat er nog is in Nederland voor dat geld eten.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
zoals gebruikelijk bij Ho-Me ,verwacht geen mooi restaurant maar erg goed eten voor super weing geld. wat ook wel leuk is dat hie iedereen komt van de zwerver van de straat tot de wethouder,notaris,politie of fotograaf van 14 tot 100 jaar oud Het maakt niet uit wie je bent je kan hier prima eten voor bizar weinig geld. Thuis koken is echt duurder
Maatjs J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2013
Als je echt heel weinig te besteden hebt en toch een warme maaltijd in een restaurantje wilt nuttigen in de stad (!), dan ben je (mits je van chinees houdt) bij Ho-Me aan het goede adres. Ik heb volgens mij nog nooit zo weinig betaald: 3,75 euro voor een complete maaltijd. Ik dacht even dat ik het verkeerd verstaan had, maar dat is de prijs van hun afhaal-voordeel menu's. Hoewel de dame achter de kassa niet heel erg hartelijk overkomt, werkt ze correct en snel. Ze is ook eerlijk over het voedsel toen ik verbaasd naar de totstandkoming van de prijzen vroeg: de gerechten van de voordeel-menu's worden in de ochtend en masse bereid en in de loop van de dag opgewarmd. Niettemin smaakte het eten lekker en redelijk vers met die info in acht houdend. Ik besteld een nasi met tjap tjoy en foe yong hai. Je kunt de keuken inkijken het het zag er zo op het eerste oog prima uit.

Bij de lokale afhaalchinees doen ze het niet beter in deze kleine afhaalzaak waar je toch nog even kunt zitten.
-T- .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2013
Na jaren hier weer gaan eten en het viel toch best tegen. Ik had He Chung Yuk (varkenshaas in lekkere saus, chinese kool, chinese champignons en oorboom) besteld met witte rijst, die ik toendertijd meestal nam (wel met nasi), maar vond het qua smaak erg gewoontjes dit keer. Voor zover ik me kan herinneren, was het toen veel lekkerder. Misschien toch beter een ander gerecht moeten kiezen. Een vriendin had de Mihoen Singapore die wel veel lekkerder was, maar een beetje vettig (veel olie). Verder is de inrichting nog steeds zoals vanouds, erg warm en benauwd binnen, ook al zaten we bij de deur en de airco/blazer die zachtjes aan stond. Wel klantvriendelijk, gerecht wordt snel geserveerd en qua prijs/kwantiteit: goedkoop; je krijgt een flinke portie. Aanrader voor een snelle hap voor weinig geld, maar niet om uitgebreid te dineren.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2013
afhaal en eenvoudig restaurant maar man man wat is het eten goed,vers ,snel,lekker en goedkoop Het oogt niet als een prachtig mooie tent maar als je daar verder niets om geeft een je wel top
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2012
Eten is helemaal top en belachelijk goedkoop,voor 6 euro inkl drinken.oke de fiets s taat ook in de zaak en het ziet er niet zo top uit,maar kijk daar even doorheen en je eet heerlijk