Ho Ho

Meer informatie over restaurant Ho Ho

Jouw recensie over het restaurant Ho Ho

Mariet V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2013
wij halen altijd graag bij HOHO. Omdat je in de keuken kunt kijken zie je hoe je eten wordt bereid, kom daar maar eens om bij de doorsnee chinees! heerlijke dampend hete grote porties nasi, rijst, lekkere babi pangang en heerlijk chauw min. en ik vind: de beste grote Loempia's van Tilburg! en dit alles ook nog eens voor een ouderwets goedkope prijs. iets te verbeteren? soms loopt de saus van het ene gerecht bij het andere, dan is het bakje net iets te vol!
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2013
Ik woon hier om de hoek maar ik kom er niet meer
Ik heb een keer een rijsttafel besteld en daar was alleen het smoorvlees aardig, bij de loempia's doen ze een soort gehakt vlees wat er niet echt bij past en weinig gevarieerde groente
Ik heb er ook eens tjap tjoy gehaald en wat ik over had heb ik direct weggegooit omdat het niet lekker was te weinig variatie in groente en het zag er de tweede dag helemaal niet meer lekker uit
Je kijkt als je besteld in een open keuken die in derde wereld landen nog wel acceptabel zou zijn maar in Nederland echt niet meer kan, verder ziet het er vooral ouderwets uit, beetje zoals bij je Oma thuis

Het enige voordeel is dat de prijs heel aantrekkelijk is, dus als dat je ding is en de ervaring van het eten zelf minder belangrijk is dit misschien iets voor je
bart D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2012
Was deze Chinees maar bij mij op de hoek !
Goed, vers en veel.
De Babi Pangang met een goede bite en licht pittig.
Het bedienend personeel is inderdaad zo uit Kuifje weggelopen wat ze wat moeilijk te verstaan maakt, maar dat heb ik er graag voor over.
Marloes H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2012
Beste afhaalchinees van Tilburg! Je krijgt erg veel en het is lekker. Het ziet er niet echt mooi uit maar je kan in de keuken kijken en die ziet er prima uit.