Ho Ho

Pieter Postplein 33 5041 KH Tilburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Ho Ho

Angelique J.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
Wij gaan het zoieso afhalen dus decor is niet belangrijk, veel en zeeeer goed eten voor een uitstekende prijs !! Vaste klant want eten met 2e anderhalve dag van een nasi.
Mariet V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2013
wij halen altijd graag bij HOHO. Omdat je in de keuken kunt kijken zie je hoe je eten wordt bereid, kom daar maar eens om bij de doorsnee chinees! heerlijke dampend hete grote porties nasi, rijst, lekkere babi pangang en heerlijk chauw min. en ik vind: de beste grote Loempia's van Tilburg! en dit alles ook nog eens voor een ouderwets goedkope prijs. iets te verbeteren? soms loopt de saus van het ene gerecht bij het andere, dan is het bakje net iets te vol!
013foodie .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2013
Wij rijden er speciaal uit de Reeshof voor naar het centrum; prima eten en royale porties voor een goede prijs. Ook fijn dat je kunt zien wat er met je eten gebeurt door de open keuken. Kip kon kai (fonetisch) is onze favoriet; specialiteit van kip met cashewnoten.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2013
Ik woon hier om de hoek maar ik kom er niet meer
Ik heb een keer een rijsttafel besteld en daar was alleen het smoorvlees aardig, bij de loempia's doen ze een soort gehakt vlees wat er niet echt bij past en weinig gevarieerde groente
Ik heb er ook eens tjap tjoy gehaald en wat ik over had heb ik direct weggegooit omdat het niet lekker was te weinig variatie in groente en het zag er de tweede dag helemaal niet meer lekker uit
Je kijkt als je besteld in een open keuken die in derde wereld landen nog wel acceptabel zou zijn maar in Nederland echt niet meer kan, verder ziet het er vooral ouderwets uit, beetje zoals bij je Oma thuis

Het enige voordeel is dat de prijs heel aantrekkelijk is, dus als dat je ding is en de ervaring van het eten zelf minder belangrijk is dit misschien iets voor je
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2012
Was deze Chinees maar bij mij op de hoek !
Goed, vers en veel.
De Babi Pangang met een goede bite en licht pittig.
Het bedienend personeel is inderdaad zo uit Kuifje weggelopen wat ze wat moeilijk te verstaan maakt, maar dat heb ik er graag voor over.
Kippetjes .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2012
Beste afhaalchinees van Tilburg! Je krijgt erg veel en het is lekker. Het ziet er niet echt mooi uit maar je kan in de keuken kijken en die ziet er prima uit.
Jasmijn V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2012
Dit is by far het beste value-for-money chinees-indische afhaalrestaurant in Tilburg. De porties zijn enorm, de prijzen zeer goed en het menu meer dan uitgebreid. Maar bovenal: het eten smaakt heel erg goed - precies zoals typisch Hollands-Chinees-Indisch hoort te smaken ;) In de open keuken is te zien dat het eten altijd vers en supersnel bereid wordt.
Naast alle bekende Chinese en Indische gerechten, staan er ook minder regio-specifieke wokgerechten op de kaart, zoals gewokte kipfilet met tomaten. Veel gerechten zijn ook als halve portie te krijgen, wat neerkomt op een grote éénpersoonsportie.

De service is er prima. De mensen zijn vriendelijk, werken hard en doen hun best je zo goed mogelijk te helpen. Ze zijn altijd bereid om bepaalde gerechten aan te passen aan je wensen. Minpunt is wel dat ze niet altijd even goed Nederlands spreken, wat wel eens tot verwarring kan leiden. Maar aan goede intenties geen gebrek.

Zoals gezegd kun je niet zitten en eten bij Ho-ho's; echt een afhaalrestaurant dus. Wel staan er een paar stoelen om te zitten tijdens het wachten, wat wel fijn is. Hoewel wachttijden nooit verschrikkelijk lang zijn en de koks hard doorwerken, is het er soms erg druk. Aankleding en ambiance zijn er niet, maar dat is naar mijn mening ook niet nodig in een afhaalrestaurant met dergelijke prijzen. Je komt er om af te halen, niet om te eten, dus de aankleding volstaat.

Kortom, een echte aanrader!
Pollien .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2012
Goede afhaalchinees met open keuken, je kan er niet ter plekke eten, maar door de enorme hoeveelheden die je krijgt en de verse ingrediënten staat deze al jarenlang bovenaan mijn lijst!