Ho-Fa

Meer informatie over restaurant Ho-Fa

• Catering
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
wij hadden een lopend buffet gehad en er was alles in overvloed als er iets op was werd het aangevuld het toetje was ook erg lekker kan ik zeker aan bevelen de sorbet
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Met 19man (meer dan verwacht) hier gegeten. Eten was prima, de serveerster deed haar uiterste best om ons een goede service te verlenen. Dat aan het eind de meeste borden leeg waren zegt genoeg. Prima restaurant dus, in tegenstelling tot wat anderen zeggen.
Binieh .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Gezellig en schoon restaurant!
We hebben gebruik gemaakt van het lopend buffet gehad en dit was erg uitgebreid!
Vooral de Dim-Sum!
Naast ons aan tafel werd een Ti-pan speciaal klaargemaakt. Dit gaan we zeker de volgende keer ook proberen!! Het rook zo ontzettend lekker!
Restaurant is schoon en het personeel ontzettend aardig en behulpzaam.
Onze dochter is slecht ter been en hier werd rekening mee gehouden qua zitplaats en toen we weggingen hielpen ze met de deuren. Je voelt je welkom!!!
Sidneylouis .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Onze "huis" chinees. Minstens 1 x per 2 weken gaan wij hier chinezen. Het eten is zoals het bij een goede "nederlandse chinees " moet zijn, de bekende gerechten, grote porties die eventueel gedeeltelijk mee naar huis kunnen worden genomen, goede bediening, snel en perfect bereid. Het verschil met de meeste andere chinezen is dat je als je een keer geen trek in haaienvinnensoep, loempia, nasi goreng en koffie toe hebt je ook echt chinees kunt eten, dagelijks zitten hier groepjes chinezen te eten en dan moet het wel goed zijn. Een aanrader voor diegenen die ook wel eens anders chinees willen eten
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Familie-uitje, waarbij we gebruik maakten van het buffet. Dit is altijd hetzelfde. De standaard gerechten, die je bij een Chinees kan verwachten.
De bediening is altijd heel vriendelijk, maar wel beroepsmatig vriendelijk.
Het decor is typisch zoals je in een Nederlands Chinees restaurant kan verwachten.
Sushi M. .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2014
Na een lange tijd van afwezigheid hebben wij gisteren met 7 personen hier gegeten; de ontvangst was hartelijk bij binnenkomst. Het eten was heerlijk en zat vol smaak. Wij hadden o.a. gestoomde tarbot, grote garnalen die in de schaal waren gewokt en cha sieuw besteld en hebben alles opgegeten tegen een schappelijke prijs van EUR 125,00. Zeker voor herhaling vatbaar!
E. V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
Zeer gastvrije ontvangst op 9 februari. Kozen voor het Chinese Nieuwjaarsmenu (E 28,--). Als voor: loempia,gevuld met krab (goed, mocht iets pittiger),
hoofd: zeebaars (wat "overcooked", maar zeer goed op smaak), tevens Peking eend (wat aan de droge kant) met toe jasmijnthee etc. Overigens zeer uitgebreide kaart. Conclusie: wij komen terug.
Roxanne2207 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2012
De beste Chinees in Amstelveen, kom hier echt al langer dan 10 jaar en nog steeds de beste haaienvinnesoep en nasi goreng. Prijzen zijn prima en de sfeer is typisch Chinees.
Al vaak ergens anders besteld, maar kom toch altijd terug hier.
Proever123A .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2012
Gister avond met man en de kids HoFa de lopend buffet gegeten. Heerlijk vooral de kip en de garnalen waren erg goed. Prijs kwaliteit verhouding helemaal top!