Ho-Fa

Van der Hooplaan 23 1185 EV Amstelveen Nederland Kaart
31-206419161

Meer informatie over restaurant Ho-Fa

• Amex , Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Ho-Fa

Patrickroos D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Onze beleving van Ho Fa is niet meer zoals het was.
De bediening, een oude vrouw keek op van de hoeveelheid eten dat we besteld hadden,ze leek er niet blij mee te zijn. Er zat plastic tussen ons eten, nadat wij hiervan iets hebben gezegd boden zij ons hun excuus aan. Ook ging mevrouw ervan uit dat wij fooi zouden geven en vroeg welk bedrag we wilden betalen. Na deze ervaring vinden wij dat natuurlijk zwaar ongepast.

Als Amstelveense bewoners voor ons geen ho fa meer.
Carla P.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Alle gerechten even vet en nogal zoet. Zeer weinig smaak, waterig.
Dikke randen vet aan het vlees.
Personeel is zeer vriendelijk maar dat is geen reden om hier te eten.
Helaas dus een afrader!
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
wij hadden een lopend buffet gehad en er was alles in overvloed als er iets op was werd het aangevuld het toetje was ook erg lekker kan ik zeker aan bevelen de sorbet
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Met 19man (meer dan verwacht) hier gegeten. Eten was prima, de serveerster deed haar uiterste best om ons een goede service te verlenen. Dat aan het eind de meeste borden leeg waren zegt genoeg. Prima restaurant dus, in tegenstelling tot wat anderen zeggen.
Binieh .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Gezellig en schoon restaurant!
We hebben gebruik gemaakt van het lopend buffet gehad en dit was erg uitgebreid!
Vooral de Dim-Sum!
Naast ons aan tafel werd een Ti-pan speciaal klaargemaakt. Dit gaan we zeker de volgende keer ook proberen!! Het rook zo ontzettend lekker!
Restaurant is schoon en het personeel ontzettend aardig en behulpzaam.
Onze dochter is slecht ter been en hier werd rekening mee gehouden qua zitplaats en toen we weggingen hielpen ze met de deuren. Je voelt je welkom!!!
Sidneylouis .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Onze "huis" chinees. Minstens 1 x per 2 weken gaan wij hier chinezen. Het eten is zoals het bij een goede "nederlandse chinees " moet zijn, de bekende gerechten, grote porties die eventueel gedeeltelijk mee naar huis kunnen worden genomen, goede bediening, snel en perfect bereid. Het verschil met de meeste andere chinezen is dat je als je een keer geen trek in haaienvinnensoep, loempia, nasi goreng en koffie toe hebt je ook echt chinees kunt eten, dagelijks zitten hier groepjes chinezen te eten en dan moet het wel goed zijn. Een aanrader voor diegenen die ook wel eens anders chinees willen eten
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Familie-uitje, waarbij we gebruik maakten van het buffet. Dit is altijd hetzelfde. De standaard gerechten, die je bij een Chinees kan verwachten.
De bediening is altijd heel vriendelijk, maar wel beroepsmatig vriendelijk.
Het decor is typisch zoals je in een Nederlands Chinees restaurant kan verwachten.